-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
FPV дрони
Завершена
92 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 462.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 462.50 UAH
Період оскарження:
12.03.2024 16:18 - 17.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незгода з рішенням Замовника за закупівлею №UA-2024-03-12-011586-a
Номер:
c4fb274f45d446edb58bfc7d78fa39e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-011586-a.c2
Назва:
Незгода з рішенням Замовника за закупівлею №UA-2024-03-12-011586-a
Скарга:
Детальний опис у Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Технічне завдання.pdf 28.03.2024 18:01
- Додаток 2 Для переможця.pdf 28.03.2024 18:01
- Протокол рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд».pdf 28.03.2024 18:01
- Додаток 3 Цінова пропозиція.pdf 28.03.2024 18:01
- Додаток 4 проєкт договору.pdf 28.03.2024 18:01
- Рішення антимонопольного комітету №6781-р-пк-пз від 17.11.2022.pdf 28.03.2024 18:01
- скарга кіцманська.pdf 28.03.2024 18:01
- Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року про обрання переможцем ТОВ ЕН ДЖІ ПОН.pdf 28.03.2024 18:01
- Протокол розкриття тендерних пропозицій.pdf 28.03.2024 18:01
- ТД.pdf 28.03.2024 18:01
- Статутні ТОВ ГІ.pdf 28.03.2024 18:01
- sign.p7s 28.03.2024 18:03
- рішення від 01.04.2024 № 5758.pdf 01.04.2024 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 № 6344.pdf 10.04.2024 13:52
- рішення від 09.04.2024 № 6344.pdf 12.04.2024 10:50
- протокол.doc 15.04.2024 12:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2024 18:06
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГРУП ІНТРЕЙД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕН ДЖІ ПОН" переможцем процедури закупівлі скасовані
Пункт скарги
Номер:
abff49d6661944fb8751e4acdd834bb5
Заголовок пункту скарги:
Незгода з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» за закупівлею №UA-2024-03-12-011586-a
Опис заперечення:
Замовником оголошено закупівлю № UA-2024-03-12-011586-a Код ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (FPV дрони) у кількості 5 шт.
Участь у даній закупівлі прийняли ТОВ «Груп Інтрейд» та ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН». Ціна, запропонована ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД», була найнижчою, тому Замовник розпочав оцінку тендерних пропозицій з пропозиції Скаржника.
Згідно з Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року за закупівлею №UA-2024-03-12-011586-a, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з наступним обґрунтуванням:
«Згідно вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
За результатами перевірки кваліфікованого електронного підпису учасника ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" на сайті центрального засвідчувального органу встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана, шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абз. 5 пп.2. пункту 44 Особливостей 1178 підлягає відхиленнню, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону».
Також Замовник прийняв рішення про обрання переможцем ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН», яке оформлене Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024, згідно з яким вказане наступне:
«Тендерна пропозиція ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" перебуває на розгляді відповідно до ч.11 ст.29 Закону. За результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" порушень не встановлено.
Керуючись Положенням про уповноважену особу, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
По закупівлі Код ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (FPV дрони) визначити переможцем та повідомити про наміри укладання договору ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН".»
Скаржник повністю не погоджується із такими рішеннями Замовника, звертається до Антимонопольного комітету України із проханням про скасування такого рішення Замовника у зв’язку із наступним:
Згідно з п.3 Розділ V тендерної документації («Оцінка тендерної пропозиції») за оскаржуваною закупівлею, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною
особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Дійсно, згідно з п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено наступне: «Тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» Однак, в тендерній документації за вказаною закупівлею також наявний п.1 Розділу V тендерної документації («Оцінка тендерної пропозиції»), де вказано наступне: «… Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»…. На думку Скаржника, Замовник, встановивши під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд» факт накладення замість кваліфікованого електронного підпису удосконаленого електронного підпису, повинен був висунути на адресу Скаржника вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції. Так, накладення Скаржником УЕП замість КЕП відноситься саме до невідповідностей, які можуть бути усунуті за допомогою виконання вимоги Замовника, так як накладення УЕП замість КЕП не свідчить про відсутність забезпечення тендерної пропозиції, а також не свідчить про відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Тобто, Скаржник зазначає, що накладення УЕП замість КЕП не відноситься до випадків, коли Замовник позбавлений можливості висунути вимогу про усунення невідповідностей. Враховуючи все вищезазначене, Скаржник вважає, що Замовник допустив порушення норм чинного законодавства, а саме вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178, так як повинен був висунути вимогу Скаржнику про усунення невідповідностей, однак, вказаних дій не вчинив, у зв’язку із чим безпідставно перейшов до розгляду тендерної пропозиції наступного по ціні учасника – ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН» і обрав такого учасника переможцем. Так, згідно з п.1 (Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію) розділу V тендерної документації передбачено наступне: … «…Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.... У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Особливостями.»…. Враховуючи, що Замовник безпідставно не висунув на адресу Скаржника вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції, внаслідок чого Скаржник необґрунтовано був позбавлений можливості усунути такі невідповідності і, як наслідок, не міг бути обраний переможцем (тому що Замовник одразу відхилив пропозицію Скаржника), правильним є висновок про те, що Замовник безпідставно перейшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН» та обрав останнього переможцем.
Отже, оскаржувані рішення підлягають скасуванню.
Скаржник вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника безпідставно, допустив порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Оособливостей закупівель №1178, чим порушив основні принципи закупівель, визначені у ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржувані рішення беззаперечно порушують права Скаржника, який, взявши участь у даній закупівлі, сплативши за таку участь грошові кошти, очікував дотримання Замовником вимог
чинного законодавства, і як наслідок, визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару, в результаті чого Скаржник правомірно очікував отримати прибуток, що є основною метою діяльності ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» згідно його Статуту.
Однак, внаслідок неправомірних дій та рішень Замовника, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток.
Участь у даній закупівлі прийняли ТОВ «Груп Інтрейд» та ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН». Ціна, запропонована ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД», була найнижчою, тому Замовник розпочав оцінку тендерних пропозицій з пропозиції Скаржника.
Згідно з Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року за закупівлею №UA-2024-03-12-011586-a, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з наступним обґрунтуванням:
«Згідно вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
За результатами перевірки кваліфікованого електронного підпису учасника ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" на сайті центрального засвідчувального органу встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана, шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абз. 5 пп.2. пункту 44 Особливостей 1178 підлягає відхиленнню, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону».
Також Замовник прийняв рішення про обрання переможцем ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН», яке оформлене Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024, згідно з яким вказане наступне:
«Тендерна пропозиція ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" перебуває на розгляді відповідно до ч.11 ст.29 Закону. За результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" порушень не встановлено.
Керуючись Положенням про уповноважену особу, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
По закупівлі Код ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (FPV дрони) визначити переможцем та повідомити про наміри укладання договору ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН".»
Скаржник повністю не погоджується із такими рішеннями Замовника, звертається до Антимонопольного комітету України із проханням про скасування такого рішення Замовника у зв’язку із наступним:
Згідно з п.3 Розділ V тендерної документації («Оцінка тендерної пропозиції») за оскаржуваною закупівлею, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною
особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Дійсно, згідно з п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено наступне: «Тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» Однак, в тендерній документації за вказаною закупівлею також наявний п.1 Розділу V тендерної документації («Оцінка тендерної пропозиції»), де вказано наступне: «… Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»…. На думку Скаржника, Замовник, встановивши під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд» факт накладення замість кваліфікованого електронного підпису удосконаленого електронного підпису, повинен був висунути на адресу Скаржника вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції. Так, накладення Скаржником УЕП замість КЕП відноситься саме до невідповідностей, які можуть бути усунуті за допомогою виконання вимоги Замовника, так як накладення УЕП замість КЕП не свідчить про відсутність забезпечення тендерної пропозиції, а також не свідчить про відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Тобто, Скаржник зазначає, що накладення УЕП замість КЕП не відноситься до випадків, коли Замовник позбавлений можливості висунути вимогу про усунення невідповідностей. Враховуючи все вищезазначене, Скаржник вважає, що Замовник допустив порушення норм чинного законодавства, а саме вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178, так як повинен був висунути вимогу Скаржнику про усунення невідповідностей, однак, вказаних дій не вчинив, у зв’язку із чим безпідставно перейшов до розгляду тендерної пропозиції наступного по ціні учасника – ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН» і обрав такого учасника переможцем. Так, згідно з п.1 (Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію) розділу V тендерної документації передбачено наступне: … «…Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.... У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Особливостями.»…. Враховуючи, що Замовник безпідставно не висунув на адресу Скаржника вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції, внаслідок чого Скаржник необґрунтовано був позбавлений можливості усунути такі невідповідності і, як наслідок, не міг бути обраний переможцем (тому що Замовник одразу відхилив пропозицію Скаржника), правильним є висновок про те, що Замовник безпідставно перейшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН» та обрав останнього переможцем.
Отже, оскаржувані рішення підлягають скасуванню.
Скаржник вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника безпідставно, допустив порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Оособливостей закупівель №1178, чим порушив основні принципи закупівель, визначені у ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржувані рішення беззаперечно порушують права Скаржника, який, взявши участь у даній закупівлі, сплативши за таку участь грошові кошти, очікував дотримання Замовником вимог
чинного законодавства, і як наслідок, визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару, в результаті чого Скаржник правомірно очікував отримати прибуток, що є основною метою діяльності ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» згідно його Статуту.
Однак, внаслідок неправомірних дій та рішень Замовника, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Замовником оголошено закупівлю № UA-2024-03-12-011586-a Код ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (FPV дрони) у кількості 5 шт.
Участь у даній закупівлі прийняли ТОВ «Груп Інтрейд» та ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН». Ціна, запропонована ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД», була найнижчою, тому Замовник розпочав оцінку тендерних пропозицій з пропозиції Скаржника.
Згідно з Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року за закупівлею №UA-2024-03-12-011586-a, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з наступним обґрунтуванням:
«Згідно вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
За результатами перевірки кваліфікованого електронного підпису учасника ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" на сайті центрального засвідчувального органу встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана, шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абз. 5 пп.2. пункту 44 Особливостей 1178 підлягає відхиленнню, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону».
Також Замовник прийняв рішення про обрання переможцем ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН», яке оформлене Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024, згідно з яким вказане наступне:
«Тендерна пропозиція ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" перебуває на розгляді відповідно до ч.11 ст.29 Закону. За результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" порушень не встановлено.
Керуючись Положенням про уповноважену особу, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
По закупівлі Код ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (FPV дрони) визначити переможцем та повідомити про наміри укладання договору ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН".»
Скаржник повністю не погоджується із такими рішеннями Замовника, звертається до Антимонопольного комітету України із проханням про скасування такого рішення Замовника у зв’язку із наступним:
Згідно з п.3 Розділ V тендерної документації («Оцінка тендерної пропозиції») за оскаржуваною закупівлею, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною
особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Дійсно, згідно з п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено наступне: «Тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» Однак, в тендерній документації за вказаною закупівлею також наявний п.1 Розділу V тендерної документації («Оцінка тендерної пропозиції»), де вказано наступне: «… Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»…. На думку Скаржника, Замовник, встановивши під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд» факт накладення замість кваліфікованого електронного підпису удосконаленого електронного підпису, повинен був висунути на адресу Скаржника вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції. Так, накладення Скаржником УЕП замість КЕП відноситься саме до невідповідностей, які можуть бути усунуті за допомогою виконання вимоги Замовника, так як накладення УЕП замість КЕП не свідчить про відсутність забезпечення тендерної пропозиції, а також не свідчить про відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Тобто, Скаржник зазначає, що накладення УЕП замість КЕП не відноситься до випадків, коли Замовник позбавлений можливості висунути вимогу про усунення невідповідностей. Враховуючи все вищезазначене, Скаржник вважає, що Замовник допустив порушення норм чинного законодавства, а саме вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178, так як повинен був висунути вимогу Скаржнику про усунення невідповідностей, однак, вказаних дій не вчинив, у зв’язку із чим безпідставно перейшов до розгляду тендерної пропозиції наступного по ціні учасника – ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН» і обрав такого учасника переможцем. Так, згідно з п.1 (Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію) розділу V тендерної документації передбачено наступне: … «…Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.... У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Особливостями.»…. Враховуючи, що Замовник безпідставно не висунув на адресу Скаржника вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції, внаслідок чого Скаржник необґрунтовано був позбавлений можливості усунути такі невідповідності і, як наслідок, не міг бути обраний переможцем (тому що Замовник одразу відхилив пропозицію Скаржника), правильним є висновок про те, що Замовник безпідставно перейшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН» та обрав останнього переможцем.
Отже, оскаржувані рішення підлягають скасуванню.
Скаржник вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника безпідставно, допустив порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Оособливостей закупівель №1178, чим порушив основні принципи закупівель, визначені у ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржувані рішення беззаперечно порушують права Скаржника, який, взявши участь у даній закупівлі, сплативши за таку участь грошові кошти, очікував дотримання Замовником вимог
чинного законодавства, і як наслідок, визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару, в результаті чого Скаржник правомірно очікував отримати прибуток, що є основною метою діяльності ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» згідно його Статуту.
Однак, внаслідок неправомірних дій та рішень Замовника, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток.
Участь у даній закупівлі прийняли ТОВ «Груп Інтрейд» та ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН». Ціна, запропонована ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД», була найнижчою, тому Замовник розпочав оцінку тендерних пропозицій з пропозиції Скаржника.
Згідно з Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року за закупівлею №UA-2024-03-12-011586-a, Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника з наступним обґрунтуванням:
«Згідно вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
За результатами перевірки кваліфікованого електронного підпису учасника ТОВ "ГРУП ІНТРЕЙД" на сайті центрального засвідчувального органу встановлено, що тендерна пропозиція учасника підписана, шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абз. 5 пп.2. пункту 44 Особливостей 1178 підлягає відхиленнню, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону».
Також Замовник прийняв рішення про обрання переможцем ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН», яке оформлене Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024, згідно з яким вказане наступне:
«Тендерна пропозиція ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" перебуває на розгляді відповідно до ч.11 ст.29 Закону. За результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" порушень не встановлено.
Керуючись Положенням про уповноважену особу, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
По закупівлі Код ДК 021:2015: 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (FPV дрони) визначити переможцем та повідомити про наміри укладання договору ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН".»
Скаржник повністю не погоджується із такими рішеннями Замовника, звертається до Антимонопольного комітету України із проханням про скасування такого рішення Замовника у зв’язку із наступним:
Згідно з п.3 Розділ V тендерної документації («Оцінка тендерної пропозиції») за оскаржуваною закупівлею, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною
особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Дійсно, згідно з п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено наступне: «Тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» Однак, в тендерній документації за вказаною закупівлею також наявний п.1 Розділу V тендерної документації («Оцінка тендерної пропозиції»), де вказано наступне: «… Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»…. На думку Скаржника, Замовник, встановивши під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд» факт накладення замість кваліфікованого електронного підпису удосконаленого електронного підпису, повинен був висунути на адресу Скаржника вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції. Так, накладення Скаржником УЕП замість КЕП відноситься саме до невідповідностей, які можуть бути усунуті за допомогою виконання вимоги Замовника, так як накладення УЕП замість КЕП не свідчить про відсутність забезпечення тендерної пропозиції, а також не свідчить про відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Тобто, Скаржник зазначає, що накладення УЕП замість КЕП не відноситься до випадків, коли Замовник позбавлений можливості висунути вимогу про усунення невідповідностей. Враховуючи все вищезазначене, Скаржник вважає, що Замовник допустив порушення норм чинного законодавства, а саме вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178, так як повинен був висунути вимогу Скаржнику про усунення невідповідностей, однак, вказаних дій не вчинив, у зв’язку із чим безпідставно перейшов до розгляду тендерної пропозиції наступного по ціні учасника – ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН» і обрав такого учасника переможцем. Так, згідно з п.1 (Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію) розділу V тендерної документації передбачено наступне: … «…Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.... У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені Особливостями.»…. Враховуючи, що Замовник безпідставно не висунув на адресу Скаржника вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції, внаслідок чого Скаржник необґрунтовано був позбавлений можливості усунути такі невідповідності і, як наслідок, не міг бути обраний переможцем (тому що Замовник одразу відхилив пропозицію Скаржника), правильним є висновок про те, що Замовник безпідставно перейшов до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕН ДЖІ ПОН» та обрав останнього переможцем.
Отже, оскаржувані рішення підлягають скасуванню.
Скаржник вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника безпідставно, допустив порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Оособливостей закупівель №1178, чим порушив основні принципи закупівель, визначені у ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржувані рішення беззаперечно порушують права Скаржника, який, взявши участь у даній закупівлі, сплативши за таку участь грошові кошти, очікував дотримання Замовником вимог
чинного законодавства, і як наслідок, визнання його переможцем торгів, очікував на укладення договору на закупівлю товару, в результаті чого Скаржник правомірно очікував отримати прибуток, що є основною метою діяльності ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» згідно його Статуту.
Однак, внаслідок неправомірних дій та рішень Замовника, Скаржник необґрунтовано позбавлений можливості бути визнаним переможцем та отримати прибуток.
×
-
Назва доказу:
ТД
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення антимонопольного комітету №6781-р-пк-пз від 17.11.2022
-
Опис доказу:
Рішення антимонопольного комітету №6781-р-пк-пз від 17.11.2022
-
Повʼязаний документ:
Рішення антимонопольного комітету №6781-р-пк-пз від 17.11.2022.pdf
-
-
Назва доказу:
Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року про обрання переможцем ТОВ ЕН ДЖІ ПОН
-
Опис доказу:
Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року про обрання переможцем ТОВ ЕН ДЖІ ПОН
-
Повʼязаний документ:
Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року про обрання переможцем ТОВ ЕН ДЖІ ПОН.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол розкриття тендерних пропозицій
-
Опис доказу:
Протокол розкриття тендерних пропозицій
-
Повʼязаний документ:
Протокол розкриття тендерних пропозицій.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд»
-
Опис доказу:
Протокол рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд»
-
Повʼязаний документ:
Протокол рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд».pdf
-
-
Назва доказу:
Проект договору
-
Опис доказу:
Проект договору, викладений у Тендерній документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 проєкт договору.pdf
-
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Опис доказу:
Цінова пропозиція учасника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Цінова пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 Для переможця
-
Опис доказу:
Додаток 2 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Для переможця.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 Технічне завдання
-
Опис доказу:
Технічне завдання до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 Технічне завдання.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРУП ІНТРЕЙД» за закупівлею №UA-2024-03-12-011586-a оформлене Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024 року 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про обрання переможцем у закупівлі №UA-2024-03-12-011586-a ТОВ "ЕН ДЖІ ПОН" оформлене Протоколом рішення Уповноваженої особи Кіцманської міської ради від 25.03.2024. 3. Зобов’язати Замовника здійснити повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Груп Інтрейд» у закупівлі №UA-2024-03-12-011586-a
Вимога
Відхилено
Вимога щодо можливості використання удосконаленого електронного підпису (УЕП)
Номер:
b3849e332ef34aa9b8cdbbbf2d9164b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-011586-a.a1
Назва:
Вимога щодо можливості використання удосконаленого електронного підпису (УЕП)
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається наступне: «Тендерна пропозиція учасника в цілому повинна бути підписана, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової особи учасника процедури закупівлі». Проте, Постанова КМУ № 1298 від 12.12.2023р. «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», що набрала чинності з 31.12.2023р, унормовує технічні вимоги до створення та перевірки УЕП чи печаток; Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації» № 2801-IX від 01.12.2022р. внесено багато змін до нормативно-правових актів, що регулюють питання електронного документообігу/застосування КЕП/УЕП, зокрема до Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (попередня назва - Закон України «Про електронні довірчі послуги»), яким надається право використовувати кваліфіковані електронні підписи та печатки, а також електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (УЕП). Крім цього, частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". У статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні положення, які б вимагали обов’язковість використання під час подання тендерних пропозицій лише кваліфікованих електронних підписів та печаток.
Враховуючи, що у частині 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься посилання до положень Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», які надають право використовувати як кваліфікований електронний підпис та печатки так і електронний підпис, який базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (УЕП), наполегливо просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, що дозволять учасникам використовувати як КЕП так і УЕП (удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) для підпису тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2024 15:23
Вирішення:
Дані зміни вноситись не будуть
Статус вимоги:
Відхилено