• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Рукавички тактичні

Завершена

7 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 200.00 UAH
Період оскарження: 12.03.2024 15:56 - 16.03.2024 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників постачання товару

Номер: 794c032590a0465f82763c345dd80c66
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-010984-a.c3
Назва: Дискримінація учасників постачання товару
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно п. 4. до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі тендерної документації встановлено «Строк поставки товарів: рукавички тактичні квітень 2024 року.» Яким чином постачальник може виготовити та поставити продукцію за один день?! З цього слідує, що поставити товар зможе лише та компанія, у якої вже лежить на складі готовий товар. Інші потенційні учасники, у яких немає готової продукції, а яким потрібно її виготовляти, не будуть мати можливості прийняти участь у закупівлі, оскільки строк поставки товару є нереальним до виконання. З огляду на вищевикладене, Замовником встановлені дискримінаційні вимоги в частині строку поставки товару, що є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі". У зв'язку з цим просимо продовжити термін поставки товару до 31 травня окремими партіями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Термін постачання

Номер: deec475625c34dd3bfad0a149c566863
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-010984-a.a2
Назва: Термін постачання
Вимога:
Доброго дня. Документацією про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-03-12-010984-a (Рукавички тактичні -Код ДК 021:2015: 18420000-9 Аксесуари для одягу) встановлено термін постачання з 01.04.2024 по 30.04.2024. Кінцевий термін подання пропозицій за тендером визначено 22 березня 2024 року 00:00 годин. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) встановлено термін розгляду пропозицій та укладення договору. (Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону – пункт 11 статті 14 Закону ) (Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. пункт 14 статті 14 Закону ) (Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Пункт 49 Особливостей) З урахуванням вимог законодавства України щодо публічних закупівель мінімальний термін для розгляду тендерних пропозицій та укладення договору буде складати 10 робочих днів у разі участі в торгах лише одного учасника, а останні день буде припадати на 5 квітня 2024 року (п’ятниця), а якщо таких учасників буде декілька то і пізніше. З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до документації про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-03-12-010984-a (Рукавички тактичні - Код ДК 021:2015: 18420000-9 Аксесуари для одягу) змінивши термін постачання, а саме зазначити: термін постачання через тридцять днів з дня укладення договору. Це обумовлено також і тим, що в Україні діє правовий режим воєнного стану, здійснюється блокування кордону України. Заздалегідь дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за ваше звернення, з приводу якого повідомляємо про наступне: Замовником свідомо встановлений такий короткий строк поставки – це вимушена дія Замовника, зважаючи на правовий режим воєнного стану, введений на території України у встановленому чинним законодавством порядку. Саме через введений воєнний стан та повномасштабну війну на території України, Замовником встановлені такі короткі строки для поставки товару, що є предметом закупівлі, оскільки даний товар дуже потрібний Замовнику якомога скоріше, в тому числі з метою виконання завдань, пов’язаних з воєнними діями на території нашої країни. Внесення змін до тендерної документації, зокрема у цій частині є неможливим.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2024 15:34
Вимога
Залишено без розгляду

СЕс

Номер: 5d145c040eed41bf9888c0026172c610
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-010984-a.c1
Назва: СЕс
Вимога:
Шановний Замовнику! висновки (протоколи) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей; сертифікати відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим, згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії)». Проте, з 1 жовтня 2023 року набрав чинності Закон України від 6 вересня 2022 року № 2573-IX “Про систему громадського здоров’я”. Окремі положення цього Закону, а саме п. 2 розділу IX. Прикінцеві та перехідні положення скасовують дію Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”. Тим самим скасовується процедура проведення експертизи і отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, з 1 жовтня 2023 р. із переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності були виключені висновки санітарно-епідеміологічної експертизи. Відтепер для підтвердження якості продукції можливо отримати висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству - це документ, який підтверджує, що продукція, вироблена на території України, що ввозиться в Україну або вивозиться за її межі, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, затвердженим законодавством України. Отримання висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи в Україні регулюється Законом України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про наукову і науково-технічну експертизу», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про захист прав споживачів». Таким чином, вимога Тендерної документації щодо надання оригіналу або копії висновку (протоколу) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей не відповідає чинному законодавству. Оскільки, можливість отримання вищевказаного висновку(протоколу) наразі не передбачено законодавством, що прямо унеможливлює його подання в межах тендерної пропозиції. Враховуючи усе вищевикладене, задля забезпечення здійснення ефективної закупівлі та унеможливлення зриву поставок, необхідним в даному випадку є внесення змін до Тендерної документації, з метою її приведення у відповідність до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за ваше звернення, з приводу чого повідомляємо, що згідно внутрішніх наказів в тендерному оголошені замовник вимагає подання гарантійного листа про надання висновків (протоколів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей під час постачання кожної партії товару, а не самих висновків ( протоколів) під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. З огляду на безпечність використання особовим складом даного речового майна та можливість нанесення шкоди здоров’ю людей, замовник має право вимагати додаткові документи що підтверджують безпечність та якість продукції під час постачання визначеного майна.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.03.2024 10:08