• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92 (талони)

Торги відмінено

3 333 375.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 666.88 UAH
Період оскарження: 11.05.2018 19:07 - 25.05.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо оскарження тендерної документації на закупівлю Нафта і дистилятори (Бензин А-92 талони) (ДК021:2015 09130000-9) UA-2018-05-11-000913-b

Номер: a0d86a09232d465c9ddb10c7fcd6331e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-11-000913-b.b1
Назва: Скарга щодо оскарження тендерної документації на закупівлю Нафта і дистилятори (Бензин А-92 талони) (ДК021:2015 09130000-9) UA-2018-05-11-000913-b
Скарга:
Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця») код ЄДРПОУ 41149437; Місцезнаходження замовника 03035, м. Київ, вул. Льва Толстого, 61 (далі – Замовник) проводить закупівлю Нафта і дистилятори (Бензин А-92 талони) (ДК021:2015 09130000-9) (далі – товар), про що розміщено оголошення: UA-2018-05-11-000913-b. Однак, зазначена закупівля проводиться замовником з грубим порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. 1. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Однак, тендерна документація на закупівлю Нафти і дистиляторів (Бензин А-92 талони) (ДК021:2015 09130000-9), зокрема підпункти 5.3 – 5.5 пункту 5. Інші документи, які повинен подати Учасник торгів розділу 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Тендерної документації вимагаються наступні документи (стор. 8): «5.3. Інформація в довільній формі, щодо відповідності предмету закупівлі зареєстрованому виду економічної діяльності з зазначенням відповідного коду за КВЕДом та пункту виду діяльності згідно з Статутом учасника. 5.4. Довідку у довільній формі з зазначенням кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ. 5.5. Довідку у довільній формі із зазначенням наявних власних чи орендованих складських приміщень (із зазначенням адреси) та автотранспортних засобів (із зазначенням марки і реєстраційного номеру) . У разі відсутності у учасника власних чи орендованих складських приміщень та автотранспортних засобів - надати довідку у довільній формі із зазначенням інформації стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими ТМЦ будуть доставлені до структурних підрозділів Замовника.». Однак, тендерна документація на закупівлю Нафти і дистиляторів (Бензин А-92 талони) (ДК021:2015 09130000-9) не містить посилань на жодний нормативно-правовий акт, який б обґрунтовував вимогу Замовника щодо надання учасниками даних документів у тендерній пропозиції. Вимога надати учасниками дані документи не передбачена й Законом України “Про публічні закупівлі”, який містить вичерпний перелік документів, які вправі вимагати замовники від учасників торгів. Таким чином, тендерна документація на закупівлю Нафти і дистиляторів (Бензин А-92 талони) (ДК021:2015 09130000-9) містить вимоги, що не передбачені чином законодавством, що може призвести до порушення принципу здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Окрім того, тендерна документація на закупівлю Нафти і дистиляторів (Бензин А-92 талони) (ДК021:2015 09130000-9) порушує вимоги частини 4 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Такі вимоги Замовника до предмету закупівлі викликають сумніви щодо неупередженості та об’єктивності до учасників процедури закупівлі, зокрема до їхньої можливості поставити зазначений товар. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”). Відтак, будь які вимоги замовника щодо надання учасниками будь якої інформації повинно бути законодавчо обґрунтовано. Однак, вимоги Замовника у тендерній документації на закупівлю Нафти і дистиляторів (Бензин А-92 талони) (ДК021:2015 09130000-9), зокрема пп.5.3-5.5 розділу 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, не обґрунтовані, що порушенням ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, на підставі частини 1, 9 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо прийняти рішення, якім зобов’язати замовника виключити з тендерної документації необґрунтовані чинним законодавством вимоги або викласти такі вимоги у відповідності до чинного законодавства, тобто привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Cкарга подана помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.05.2018 17:40
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 29.05.2018 20:13
Автор: ТОВ "ЛIНIК-УКРАЇНА ТОВ", Власюк Любов Василівна +380984783119 vlasyk198515@gmail.com