-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Торги відмінено
431 172.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 155.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 155.86 UAH
Період оскарження:
12.03.2024 14:47 - 05.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга стосовно оскарження умов тендерної документації Замовника. Скарга щодо Рішення, відповідно до протоколу № 54 від 12.03.2024 року (надалі – Документація), встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників.
Номер:
72547e08d6ce4d4aa731d6b43bb6449a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-008562-a.a1
Назва:
Скарга стосовно оскарження умов тендерної документації Замовника. Скарга щодо Рішення, відповідно до протоколу № 54 від 12.03.2024 року (надалі – Документація), встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга 29928.pdf 15.03.2024 13:51
- Документи_до_пункту_1,сертифікати_якості.rar 15.03.2024 13:51
- Документи_до_пункту_2,сертифікати_якості.rar 15.03.2024 13:53
- Cкарга 29928.doc 15.03.2024 13:53
- рішення від 20.02.2024 №3198.pdf 15.03.2024 13:53
- рішення від 13.09.2022 № 5820.pdf 15.03.2024 13:53
- sign.p7s 15.03.2024 13:56
- додаток до Cкарги 29928.pdf 26.03.2024 15:16
- додаток до Cкарги 29928_Validation_Report.pdf 26.03.2024 15:16
- ПАТ_Жидачівський_целюлозно_паперовий_комтінат.PDF 26.03.2024 15:16
- Запит_до_ПАТ_Їзмаїльский_целюлозно_картонний_комбінат_3019.pdf 26.03.2024 15:16
- додаток до Cкарги 29928.doc 26.03.2024 15:16
- додаток до Cкарги 29928.pdf.asice 26.03.2024 15:16
- рішення від 19.03.2024 № 4923.pdf 19.03.2024 16:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 №5542.pdf 28.03.2024 17:12
- рішення від 27.03.2024 №5542.pdf 01.04.2024 12:03
- Пояснення по суті скарги_3019.pdf 21.03.2024 17:18
- ПАТ Жидачівський целюлозно-паперовий комтінат.PDF 21.03.2024 17:18
- Пояснення по суті скарги (у форматі з можливістю копіювання тексту)_3019.doc 21.03.2024 17:18
- ПРАТ Ізмаїльський целюлозно-картонний комбінат.pdf 21.03.2024 17:18
- Тендерна документація 3019-7 редакція від 03.04.24.docx 03.04.2024 16:32
- Перелік змін до ТД від 03.04.2024.doc 03.04.2024 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2024 16:01
Дата розгляду скарги:
27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2024 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2024 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені та оприлюднені відповідні зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
826e360725d4481c9524fc6d5d2c286b
Заголовок пункту скарги:
Технічні вимоги Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Опис заперечення:
1. В Додатку 2 до Документації встановлені технічні характеристики до позиції №2 паперу для друку формату А4 «Світанок» 80г/м2, (100% вторинна сировина) 400 аркушів за позицією №2 в таблиці №1 є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері.
2. В Додатку 2 до Документації встановлені технічні характеристики до позиції №3 паперу для друку А4 «Біла ніч» світло сірий, 80 г/м2 (100% вторинна сировина), 400 аркушів за позицією №3 в таблиці №1 є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері.
3. У п. 1.2 Додатку 2 Документації Замовником встановлена наступна вимога: «сертифікати ISO – 9001, ISO –14001, ISO – 22000 (чинних на момент подання тендерних пропозицій), виданих виробнику паперу до товару відповідно до технічних вимог до паперу викладених у Таблиці 1 на позиції 1, 2, 3.» є дискримінаційною вимогою.
4. У п. 2 Додатку 2 Документації Замовником встановлена наступна вимога: «Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржі),який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.» є дискримінаційною вимогою.
2. В Додатку 2 до Документації встановлені технічні характеристики до позиції №3 паперу для друку А4 «Біла ніч» світло сірий, 80 г/м2 (100% вторинна сировина), 400 аркушів за позицією №3 в таблиці №1 є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері.
3. У п. 1.2 Додатку 2 Документації Замовником встановлена наступна вимога: «сертифікати ISO – 9001, ISO –14001, ISO – 22000 (чинних на момент подання тендерних пропозицій), виданих виробнику паперу до товару відповідно до технічних вимог до паперу викладених у Таблиці 1 на позиції 1, 2, 3.» є дискримінаційною вимогою.
4. У п. 2 Додатку 2 Документації Замовником встановлена наступна вимога: «Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржі),який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.» є дискримінаційною вимогою.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає, що Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника, у формі протоколу № 54 від 12.03.2024 року (надалі – Документація), встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників.
Хочемо зазначити, що встановлені Замовником технічні характеристики паперу відносяться лише до паперу виробництва однієї компанії, до позиції №2 та № 3 Додатку 2. При цьому, надати еквівалент вказаному паперу неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний папір з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Документацією.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання, та надання сертифікатів ISO, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації.
Вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Хоча, відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В той же час, відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, та які порушують правові норми, визначення ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей.
Хочемо зазначити, що встановлені Замовником технічні характеристики паперу відносяться лише до паперу виробництва однієї компанії, до позиції №2 та № 3 Додатку 2. При цьому, надати еквівалент вказаному паперу неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний папір з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Документацією.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання, та надання сертифікатів ISO, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації.
Вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Хоча, відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В той же час, відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, та які порушують правові норми, визначення ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Рішення №3198-р/пк/пз від 02.02.2024 року.( у вигляді файла «рішення від 20.02.2024 №3198.pdf»)
-
Опис доказу:
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати у складі своєї пропозиції документ (довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржі),який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі, що є дискримінаціиним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Вищезазначена вимога, а саме документальне підтвердження -довідка або експертний висновок Головного управління статистики /Торгово-промислової палати України або довідка з товарної біржі),який підтверджує відповідність цінової пропозиції рівню ринкових цін, видане не раніше дати оголошення процедури закупівлі,якого вимагає Замовник у п.2 Додатку 2 , не передбачена законодавством, та як слід порушує Закону України «Про публічні закупівлі», Статтю 22 п.3 «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Окремо слід зазначити ,що вищезазначена вимога, не має ніякого відношення до технічних та якісних характеристик товару , загалом до якості предмету закупівлі, не передбачена законодавством, та як слід порушує Закону України «Про публічні закупівлі» Статтю 23 «технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності».З вищезнаведеного вважаємо, що документальне підтвердження, якого вимагає Замовник у п.2 Додатку 2 , є дискримінаційною вимогою,тому що виключає можливість участі у даній закупівлі переважної більшості учасників, чим порушує Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що документальне підтвердження, якого вимагає Замовник у п.2 Додатку 2 не відповідає ст.22 та ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушені норми чинного Закону. Скаржник вважає,що для відповідності цінової пропозиції учасника ринковим цінам достатньо буде того,щоб прийняли участь більше учасників, а для цього потрібно прибрати обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері. З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №2 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.Слід зазначити що , Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" від 09 лютого 2024 № UA-2024-02-05-011459-a.b2(надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, у Рішенні №3198-р/пк/пз від 02.02.2024 року.( у вигляді файла «рішення від 20.02.2024 №3198.pdf»). Встановила : «Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідку або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі з наданням копій підтверджуючих документів про компетентність відповідного юридичної/фізичної особи про надання таких довідок та/або експертних висновків), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Враховуючи інформацію, викладену в мотивувальній частині цього рішення, Комісією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Комісією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести відповідні зміни до Документації.»
-
Повʼязаний документ:
рішення від 20.02.2024 №3198.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення №5820-р/пк/пз від 15.02.2023 року.( у вигляді файла «рішення від 13.09.2022 № 5820.pdf»)
-
Опис доказу:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність. Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі - Закон про технічні регламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом). Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання, та надання сертифікатів ISO, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації. Варто також зазначити, що в терміни визначені для проведення закупівлі неможливо отримати всі перелічені документи. Дані документи не мають відношення до якості товару, оскільки не підтверджують технічні показники. Дані вимоги спрямовані на учасників, які вже мають такі сертифікати. В той же час потрібно зауважити, що виробники паперу, який планується поставляти в даному тендері нашою компанією, знаходяться в країнах Індонезії,Німеччини, Китаю,Європейського союзу. Наша компанія позбавлена можливості будь-яким чином змусити виробників паперу отримати Сертифікати ISO – 9001, ISO –14001, ISO – 22000. В той же час добровільність такої сертифікацїі в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обгрунтувати виробникам паперу обов’язкової необхідності отримання ними сертифікатів Сертифікатів ISO для продажу паперу на територію України. Слід зазначити що , Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група Український папір" від 31 серпня 2022 № UA-2022-08-19-007948-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, у Рішенні №5820-р/пк/пз від 15.02.2023 року.( у вигляді файла «рішення від 13.09.2022 № 5820.pdf»). Встановила :«Слід зазначити, що предметом закупівлі за даною процедурою закупівлі є товари "папір для друку та канцелярське приладдя". Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати копії сертифікатів ISO – 9001, ISO – 14001, виданих саме виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» Виходячи з наведеного,вважаємо, що вимога у Додатку 2 Документації у пункті «сертифікати ISO – 9001, ISO –14001, ISO – 22000 (чинних на момент подання тендерних пропозицій), виданих виробнику паперу до товару відповідно до технічних вимог до паперу викладених у Таблиці 1 на позиції 1, 2, 3.» потрібно прибрати з Документації, як таку що є дискримінаційною. З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище,просимо забов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 пункту 1.2 Документації . З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище,просимо забов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 Документації таким чином ,щоб потрібно прибрати з Документації пункт1.2 , як таку що є дискримінаційною або будь-яким іншим способом у відповідності до вимог чинного законодавства України.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 13.09.2022 № 5820.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікати якості додаються (сертифікати якості додаються у вигляді архіву «Документи до пункту 2,сертифікати якості.rar»)
-
Опис доказу:
Хочемо зазначити, що встановлені Замовником технічні характеристики паперу відносяться лише до паперу виробництва однієї компанії, папір торгівельної марки «Біла ніч». При цьому, надати еквівалент вказаному паперу неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний папір з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Документацією.Провівши дослідження ринку паперу та проаналізувавши сертифікати якості на папір (сертифікати якості додаються (сертифікати якості додаються у вигляді архіву «Документи до пункту 2,сертифікати якості.rar»), який пропонується до продажу на ринку України постачальниками різноманітних торгівельних марок різних виробників паперу, встановлено, що технічні характеристики жодної торгівельної марки паперу не відповідають у сукупності всім вимогам, які встановлені Замовником у Документації до паперу. В звʼязку з цим, вважаємо, що вимоги Документації є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері. Пунктом 1.1 Додатку 2 до документації вимагається у складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик( технічних параметрів) та інших вимог до товару, учасником повинно бути надано документи, що підтверджують якість товару: сертифікат якості на папір виданий виробником паперу ( з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог до паперу. З вищезазначеного, жодний виробник паперу, порівняного вище в таблиці окрім «Біла ніч», не може забезпечити відповідність всіх технічних характеристик паперу їх сукупності вимогам, встановленим Замовником за позицією №3 Таблиці №1, розміщеній у Додатку 2 до Документації, та надати відповідний сертифікат якості на папір виданий виробником паперу ( з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог до паперу, які встановлені Замовником у Документації.Таким чином, жодний виробник паперу, порівняного вище в таблиці, не може забезпечити відповідність всіх технічних характеристик паперу у їх сукупності вимогам, встановленим Замовником у Документації.З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Документації таким чином, щоб була забезпечена можливість учасникам надати еквівалент паперу для друку формату А4 «Біла ніч» світло сірий, 80 г/м² (100% вторинна сировина), 400 аркушів, в тому числі шляхом збільшення (зменшення) можливих допусків відхилень від встановлених технічних характеристик, вилучення технічних характеристик, визначення методів, способів, засобів, за допомогою яких вимірювались технічних характеристик паперу, або будь-яким іншим способом у відповідності до вимог чинного законодавства України.
-
Повʼязаний документ:
Документи_до_пункту_2,сертифікати_якості.rar
-
-
Назва доказу:
сертифікати якості додаються у вигляді архіву «Документи до пункту 1,сертифікати якості.rar»
-
Опис доказу:
Хочемо зазначити, що встановлені Замовником технічні характеристики паперу відносяться лише до паперу виробництва однієї компанії, папір торгівельної марки «Світанок». При цьому, надати еквівалент вказаному паперу неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний папір з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Документацією.Провівши дослідження ринку паперу та проаналізувавши сертифікати якості на папір (сертифікати якості додаються у вигляді архіву «Документи до пункту 1,сертифікати якості.rar»), який пропонується до продажу на ринку України постачальниками різноманітних торгівельних марок різних виробників паперу, встановлено, що технічні характеристики жодної торгівельної марки паперу не відповідають у сукупності всім вимогам, які встановлені Замовником у Документації до паперу. В звʼязку з цим, вважаємо, що вимоги Документації є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері. Пунктом 1.1 Додатку 2 до документації вимагається у складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик( технічних параметрів) та інших вимог до товару, учасником повинно бути надано документи, що підтверджують якість товару: сертифікат якості на папір виданий виробником паперу ( з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог до паперу. З вищезазначеного, жодний виробник паперу, порівняного вище в таблиці окрім виробника бренду «Світанок», не може забезпечити відповідність всіх технічних характеристик паперу їх сукупності вимогам, встановленим Замовником за позицією №2 Таблиці №1, розміщеній у Додатку 2 до Документації, та надати відповідний сертифікат якості на папір виданий виробником паперу ( з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог до паперу, які встановлені Замовником у Документації. Таким чином, жодний виробник паперу, порівняного вище в таблиці, не може забезпечити відповідність всіх технічних характеристик паперу у їх сукупності вимогам, встановленим Замовником у Документації. З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Документації таким чином, щоб була забезпечена можливість учасникам надати еквівалент паперу для друку формату А4 «Світанок» 80г/м2, (100% вторинна сировина) 400 аркушів, в тому числі шляхом збільшення (зменшення) можливих допусків відхилень від встановлених технічних характеристик, вилучення технічних характеристик, визначення методів, способів, засобів, за допомогою яких вимірювались технічних характеристик паперу, або будь-яким іншим способом у відповідності до вимог чинного законодавства України.
-
Повʼязаний документ:
Документи_до_пункту_1,сертифікати_якості.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Документації у відповідності до обставин та пунктів, викладених у даній Скарзі або, за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.