-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_БЕНЗИН 24", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
мін. крок: 0.5% або 5 622.20 UAH
Незаконна відміна закупівлі
- sign.p7s 01.04.2024 17:00
- Рішення 495 (бюджет).pdf 01.04.2024 16:51
- протокол.pdf 01.04.2024 16:51
- Рішення 542 (зміни до бюджету).pdf 01.04.2024 16:51
Пункт скарги
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480.
Фактичні дані та інформація свідчать про відсутність підстав для відміни замовником процедури закупівлі з підстави «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг», отже таке рішення замовника є безпідставним та незаконним.
Вважаємо, що замовник не мав підстав для того, щоб стверджувати про скорочення обсягу видатків, та відповідно, для прийняття рішення про відміну процедури закупівлі.
Так, бюджет смт Черкаське Новомосковського району Дніпропетровської області, за рахунок якого фінансується закупівля, був затверджений Рішенням 38 сесії VIII скликання Черкаської селищної ради від 22.12.2023 № 495/38/ VIII.
Відповідно до Додатку 3 «Розподіл видатків селищного бюджету на 2024 рік» до рішення селищної ради від 22.12.2023 № 495/38/ VIII, на момент оголошення процедури закупівлі загальний обсяг фінансування за КПКВ 0112111, за яким здійснюється бюджетне фінансування за напрямком «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги», становив 11 407 460,00 грн.
Після оголошення замовником (12.03.2024) процедури закупівлі, до бюджету смт Черкаське Новомосковського району Дніпропетровської області були внесені зміни. Однак, в наслідок внесення таких змін, обсяги відповідного фінансування не лише НЕ БУЛИ СКОРОЧЕНІ, а навпаки, БУЛИ ЗБІЛЬШЕНІ.
Так, відповідно до Рішення 39 сесії VIII скликання Черкаської селищної ради від 14.03.2024 № 542/39/ VIII, загальний обсяг фінансування за КПКВ 0112111, за яким здійснюється бюджетне фінансування за напрямком «Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги», було затверджено на рівні 14 381 771,00 грн. (тобто, БУЛО ЗБІЛЬШЕНО НА 26%).
Враховуючи наведене, вважаємо, що підстави для відміни процедури закупівлі UA-2024-03-12-006878-a з підстави «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг», відсутні.
ТОВ «Укрнафта-Постач» здійснює господарську діяльність, суворо дотримуючись вимог законодавства України та має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі поставити Замовнику товар, що є предметом закупівлі.
Станом на день прийняття Замовником рішення про відміну процедури закупівлі, тендерна пропозиція, подана ТОВ «Укрнафта-Постач», перебувала на розгляді Замовника та мала статус «Очікує рішення».
Разом з цим, Замовник вчинив дії та прийняв рішення, яким незаконно позбавив ТОВ «Укрнафта-Постач» можливості перемогти у Процедурі закупівлі.
Такі дії та рішення Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
В наслідок зазначених дій та рішень Замовника, порушено право ТОВ «Укрнафта-Постач» на рівне ставлення до учасників закупівель, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок прийняття Замовником зазначених рішень, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
-
Назва доказу:
Рішення 39 сесії VIII скликання Черкаської селищної ради від 14.03.2024 № 542/39/ VIII
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що після оголошення процедури закупівлі, обсяг відповідних видатків не був скорочений, а навпаки, був збільшений.
-
Повʼязаний документ:
Рішення 542 (зміни до бюджету).pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення селищної ради від 22.12.2023 № 495/38/ VIII
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, у якому саме обсязі (розмірі було затверджено видарки бюджету, з якого фінансується закупівля.
-
Повʼязаний документ:
Рішення 495 (бюджет).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 10/03
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що замовник прийняв рішення про відміну процедури закупівлі саме з зазначеної підстави.
-
Повʼязаний документ:
протокол.pdf
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, зафіксоване у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 10/03, як таке, що є безпідставним та незаконним. Виконання зазначеної вимоги призведе до відновлення процедури закупівлі та до поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.