• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 (скретч-картки/талони); Дизельне паливо (скретч-картки/талони)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПАЛЬНЕ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Торги відмінено

515 879.85 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 158.79 UAH
Період оскарження: 12.03.2024 13:06 - 17.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Безпідставне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 349dbebc6e7b471a9f8fb7f7c9df3c2a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-006551-a.a1
Назва: Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
№1 від 26.03.2024 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник: Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради Код ЄДРПОУ: 03359262 Адреса: 73009, Україна, Херсонська область, Херсон, Вулиця Фонтанна, будинок 15 E-mail: 03359262kp@gmail.com Телефон 380552236354 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН” Код ЄДРПОУ: 45153578 Тел. 380679879100 Email: fuelfusion01@gmail.com 61045, м. Харків, вул. Отакара Яроша, 18Г Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-12-006551-a Назва предмету закупівлі: Бензин А-95 (скретч-картки/талони); Дизельне паливо (скретч-картки/талони) (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти) Ідентифікатор закупівлі: 52c7bc8ffc9c4c6bb93467ddc7f3cfd7 (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 26 березня 2024 року СКАРГА на ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Замовником Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: : Бензин А-95 (скретч-картки/талони); Дизельне паливо (скретч-картки/талони) (код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти) Для участі в даній закупівлі було подано тендерну пропозицію учасником: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», Учасник) 20.03.2024 року, за результатами проведення аукціону наша пропозиція була на розгляді з огляду того, що ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» був єдиним учасником аукціону. 26.03.2024 року Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на підставі до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Вважаємо рішення Замовника про відхилення ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» таким, що порушує його права та інтереси останнього. Згідно з п. 56 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначив, що «у складі тендерної пропозиції учасником не надано копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на всі АЗС зазначені учасником у довідці про перелік партнерських АЗС учасника.». Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є обов’язком Замовника, який ним не виконано. Відсутність у складі тендерної пропозиції ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним є невідповідностями, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. А тому, Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній систем і лише після виправлення або невиправлення невідповідностей розглядати тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують наші права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, Прошу: - встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-03-12-006551-a Замовником Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради (Код ЄДРПОУ: 03359262) - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ФУЛ ФЬЮЖН". Директор Анастасія Кравчук
Дата розгляду скарги: 08.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.03.2024 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.04.2024 11:39
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2024 07:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6244-р/пк-пз від 08.04.2024 виконано замовником шляхом скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФУЛ ФЬЮЖН" за процедурою закупівлі — "Бензин А-95 (скретч-картки/талони); Дизельне паливо (скретч-картки/талони)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-12-006551-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Анастасія Кравчук 380679879100 fuelfusion01@gmail.com https://fuel-fusion.com/

Пункт скарги

Номер: 6913411890ef48c98365ca89ba818895
Заголовок пункту скарги: Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Опис заперечення: Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник зазначив, що «у складі тендерної пропозиції учасником не надано копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на всі АЗС зазначені учасником у довідці про перелік партнерських АЗС учасника.».
Замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушив вимоги п. 43 Особливостей, відповідно до якого якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно п. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель є обов’язком Замовника, який ним не виконано.
Відсутність у складі тендерної пропозиції ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним є невідповідностями, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
А тому, Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній систем і лише після виправлення або невиправлення невідповідностей розглядати тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Відсутність у складі тендерної пропозиції ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним є невідповідностями, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
А тому, Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній систем і лише після виправлення або невиправлення невідповідностей розглядати тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника