• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металодетектори

Завершена

362 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 811.25 UAH
Період оскарження: 12.03.2024 12:35 - 17.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога!

Номер: 0830dfe02d4a46ee90052c8475339752
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-005964-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога!
Вимога:
Оскільки сертифікація ISO не є обов’язковою, то підприємства можуть обирати систему сертифікації на свій розсуд, або проходити сертифікацію у декількох системах одночасно. Сам Сертифікат є документом, виданого на підставі такого Звіту відповідності і є внутрішнім документом Органу з Сертифікації. Сертифікати зареєстровано в Міжнародній Системі Сертифікації SIC. Легітимність даних сертифікатів можна перевірити Для довідки: акредитація в НАЦІОНАЛЬНОМУ АГЕНТСТВІ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ (НААУ) не носить обов’язковий характер для органів сертифікації, а носить тільки підтвердження технічної компетенції. Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-III акредитація в Україні носить добровільний характер (Лист Міністерства Економічного Розвитку і Торгівля України. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, з приводу Вашого звернення повідомляємо наступне: відповідно до п.29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується постачання товару, який є предметом закупівлі. Зазначені посилання у зверненні, що документ не передбачений чинним законодавством — є не вірним. Замовник може визначати необхідний перелік документів для відповідної закупівлі відповідно до Закону та вимог Особливостей. А кожен Учасник має рівні можливості отримати зазначений сертифікат або аналогічний із цього питання в добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендеру та підтвердити можливість постачання товару на належному рівні. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, InternationalOrganizationforStandardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частина 2 статті 22 Закону мстить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Окрім цього, правомірність такого рішення підтверджена також практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішеннях № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року (щодо сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»), № 16218-р/пк-пзвід15.07.2021 року (щодо сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»), № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022 року (щодо сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»), № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021 (щодо сертифікатів у ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги») та ISO/ІЕС 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги").Зазначені вище нормативні документи (ДСТУ), є затвердженими діючими Державними стандартами України, а система сертифікації є загальнодоступною для будь-яких суб’єктів господарювання. Окрім того, тендерною документацією передбачено можливість надання аналогів документів або ж відповідних належних пояснень ненадання таких документів, що не спричиняє для учасників перешкод для участі у закупівлі. На підставі зазначеного, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено