-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
Торги не відбулися
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2024 11:58 - 22.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
041dddbec1b34e7eb053f662718e5a8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-005240-a.c7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМК від 01 04 2024р Тростянець.docx 02.04.2024 22:00
- 4 Протокольне рішення УО про відхилення ТП учасника_(2).docx 02.04.2024 22:00
- Скарга.pdf 02.04.2024 22:00
- sign.p7s 02.04.2024 22:01
- Рішення від 04.04.2024 №6035.pdf 04.04.2024 19:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2024 №6486.pdf 12.04.2024 15:32
- Рішення від 11.04.2024 №6486.pdf 16.04.2024 14:26
- Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-09-005248-a.pdf 08.04.2024 16:52
- лист пояснення Тростянець.pdf 08.04.2024 16:52
- пояснення Тростянець.docx 08.04.2024 16:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 22:03
Дата розгляду скарги:
11.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2024 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.04.2024 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії 6486-р/пк-пз від 11.04.2024, закупівля UA-2024-03-11-008934-a, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Філії "Вінницьке лісове господарство" ДП "Ліси України" на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пункт скарги
Номер:
89bb3d7b982d4607a4c6991a5bce3b40
Заголовок пункту скарги:
Не правомірні дії замовника
Опис заперечення:
Неправомірна дискваліфікація
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Тендерній документації Замовника, так само як і в додатках до неї, жодним чином не було зазначено про те, що дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинні бути видані на ім’я учасника. Зазначені документи, а саме: дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на виконання Постанови КМУ № 77 від 3 лютого 2021 р. та Змін ,що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. N 725 і від 26 жовтня 2011 р. N 1107, повинні бути отримані на Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу, у тому числі: лісогосподарські, лісозаготівельні та лісотранспортні роботи на забруднених радіонуклідами територіях.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" ВОРОНОВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ – скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції Учасника ФОП БельмасТ.В.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
6b6b3164436c48ad81e407b313a033f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-005240-a.c6
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований КЗ ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ" ВОРОНОВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, та містити ідентифікатор даної закупівлі, обсяг деревини, яку має відпустити учаснику (не менше обсягу, що закупляється в даній закупівлі), інформацію про договір, яким учасник купляє деревину у постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу. Дана вимога обмежує наше товариство в участі у цих торгах, так як ми вже маємо укладений договір з постійним лісокористувачем і викуплений обєм на нашому складі. Ми можемо надати договір у складі тендерної пропозиції і ви зможете перевірити його в публічному доступі (укладено за результатом торгів). Проте надати лист з окремим змістом і ідентифікатором ми не маємо можливості надати, так як лісництво НЕ Видає такі листи! Зауважимо, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено лист від постійного користувача для участі у публічних торгах у тому числі. Ми не можемо вимагати лист від виробника продукції через забаганку Замовника, яка нічим не обгрунтована. Така вимога унеможливлює конкуренцію та спотворює торги в цілому. Внесіть зміни! У іншому випадку підемо в АМКУ за захистом своїх прав! Як учасник, ми зможемо надати будь-який лист за своїм підписом, проте не від імені нашого контрагента.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 17:18
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Надання зазначеного гарантійного листа ніяким чином не є дискримінаційною вимогою. Даний гарантійний лист підтверджує законність походження деревини, коли учасником закупівлі є не постійні чи тимчасові лісокористувачі, а учасники які здійснюють закупівлю деревини в постійних чи тимчасових лісокористувачів. Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
6b779da8cb324bc984e65964f6b704d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-005240-a.a5
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Дозвіл на спеціалізоване використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) (завірений печаткою постійного або тимчасового лісокористувача, або власника лісу (в разі наявності печатки)). Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, так як лісництво (постійний лісокористувач) не має можливості усім своїм покупцям надавати копії завірених документів, у тому числі і нам. Ми можемо надати лист у якому буде вказано номер лісового квитка, який в свою чергу можна перевірити у публічному доступі - https://lk.ukrforest.com/. Також, ми можемо надати договір з постійним лісокористувачем. Внесіть зміни, не встановлюйте вимоги, що ставлять учасника у залежність від волевиялення третіх осіб! У випадку ігнорування подамо скаргу в АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 17:15
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА. ЩО НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Номер:
b6b17e3a1cd84787923f1440d4166285
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-005240-a.a4
Назва:
ВИМОГА. ЩО НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Вимога:
Додаток 1 12. Додатково надати: - протокол визначення радіонуклідного складу деревини; - дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. На якій підставі учасник повинен вам надавати такі документи??? ТУ, відповідність якому ви вимагаєте не встановлює такі вимоги! Також національні стандарти д даного виду товару не встановлюють таких вимог! Про які роботи з підвищеною небезпекою йде мова????? Надайте нормативно-правове обгрунтування встановленій вимозі і детальне пояснення! Щодо декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - что стосовно якої матеріально-технічної бази йде мова? Якими нормативно-правовими актами передбачено такий документ для даного виду товару? ще і для учасника, який не є виробником???? Це під якого "улюбленця" прописані такі вимоги!? Приберіть беззаконня.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 17:13
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляю:
- щодо протоколу визначення радіонуклідного складу деревини:
Застосування вимог до екологічних характеристик товарів, послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону, у разі встановлення екологічних чи інших характеристик до предмету закупівлі, замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Екологічною характеристикою продукції є та що пов’язана з впливом на довкілля і здоров’я людини на одній або декількох стадіях життєвого циклу.
Абзацом другим пункту 5 цієї ж статті встановлена вимога що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи, що деревина має використовуватися для опалення закладів освіти, то має бути екологічно чистою, та її спалювання має бути безпечним для людей та навколишнього середовища.
- щодо дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: Під час здійснення публічних закупівель Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога в п. 12 Додатку 1 тендерної документації не є дискримінаційною, так як стосується усіх без виключення. Якщо учасник не є виробником деревини а є трейдером, він має здійснювати поставку товару великогабаритним транспортом, тож транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару, має відповідати вимогам законодавства з питань охорони праці.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
965e45386be94548ad77560d9429ab6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-005240-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації ); А чому тільки з біржовий договір з постійними лісокористувачами??? чому не можна надати договір з постачальником, що не є постійним лісокористувачам? Чим обумовлено дану дискримінаційну вимогу?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 17:12
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Договір з постачальником, що не є постійним лісокористувачам ніяк не підтверджує законність походження деревини, оскільки зробити такий договір без підтвердження походження деревини не є проблемою для сторін такого договору. Потім такі «переможці закупівлі» зривають навчальні процеси в закладах освіти, оскільки не можуть поставити деревину в тій кількості та тих порід, що були передбачені згідно закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
b714a8069df04f8c8a8d9acd9257e2d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-005240-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога, що стосується аналогічного договору - такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель; Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію тільки тими учасниками, що мають аналогічний договір укладений з Замовником в розумінні Закону. Зауважимо, що ЖОДЕН нормативно-правовий акт НЕ встановлює вимог, що обмежують права учасника вільно укладати договір з субєктом господарювання (будь-якої форми власності та організаційної форми), а навпаки Господарським та Цивільним кодексами закріплено право особи ВІЛЬНО укладати договори. Зауважимо, що згідно ст 5 Закону Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 ст 22.Закону 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ЗАМОВНИКУ, ВАМИ встановлено ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу, що звужує конкуренцію і унеможливлює участь тих учасників, що мають аналогічні договори не з Замовниками (в розумінні Закону) - простими словами не через ПРОЗОРО, а зі звичайними субєктами господарювання, що не мають зобовязання укладати договори в порядку, що визначений ЗУ "про публічні закупівлі" (у тому числі з урахуванням особливостей). Приберіть обмежувальну вимогу, інакше звернемось ДО АМКУ та ДАСУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 17:10
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: не є дискримінаційною, а надає можливість Замовнику перевірити достовірність наданої учасником в тендерній пропозиції інформації щодо виконання аналогічного договору. Надавши інформацію про поставку деревини ТОВ (ПП, ФОП) Замовник не може перевірити чи поставлявся товар даним контрагентам, в більшості такі поставки здійснюються лише на папері, без фактичної поставки.
Промоніторивши інформацію в електронній системі закупівель Prozorro по учаснику (Фізична особа-підприємець Оріховський Євген Петрович, ідентифікаційний Код: 2976702118), є інформація про поставку деревини до Державної установи "Ладижинська виправна колонія (№39)". (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-10-010412-a). Згідно даної закупівлі поставка товару мала відбутися до 05 грудня 2023 року. Але згідно додаткової угоди №1 від 07.12.2023 року термін поставки було продовжено до 31 грудня 2023 року. Отже, у Вас є досвід виконання аналогічного договору із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р.), але поставка товару виконана не вчасно.
Тому, дана вимога не є дискримінаційною, а дає змогу Замовнику перевірити чи взагалі даний учасник фактично поставляв товар.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ В ТД
Номер:
5d76dbe97af94f29b775cba4ebebe666
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-005240-a.c1
Назва:
УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ В ТД
Вимога:
Відповідно до вимог ТД Замовник вимагає - Договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, бук, граб, ясен, клен, берест), діючий на 2024 р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації, в одночас - скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації ). Повідомляю Замовника про те, що відповідно до п. 4.3 Регламенту Біржі «Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка.». Тобто на даний час біржові договори з виробниками укладаються лише на квартал. Таким чином вимога Замовника суперечить Регламенту Біржі з проведення закупівель на деревину , що унеможливлює виконання вимоги Замовника. Вимагаю прибрати з ТД вимогу про те, що договори з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, бук, граб, ясен, клен, берест) мають бути діючими на 2024р, та замінити на формулювання - надати діючі договори.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2024 17:07
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога буде розглянута.
Статус вимоги:
Задоволено