• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вікна металопластикові (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби. Номенклатурна позиція: вікна металопластикові (ДК 021:2015: 44221100-6 Вікна)

Завершена

164 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 821.50 UAH
Період оскарження: 12.03.2024 10:53 - 17.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

КОРУПЦІЙНА ЗАКУПІВЛЯ

Номер: 7a8ac20c8ab94307950eb277e7f2c558
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-003301-a.a3
Назва: КОРУПЦІЙНА ЗАКУПІВЛЯ
Вимога:
Шановний Замовник, Вам двічі вказувалось, що попередній огляд об'єкта із складанням будь якого документу та вимога про його надання із підписом Замовника у складі тендерної пропозиції Учасника є дискримінаційною вимогою, що підтверджується багатьма рішеннями законодавчого органу. Але ж не дивлячись на це , Ви неодноразово порушуєте діюче законодавство . З цих фактів можна зробити висновок, що дана закупівля має корупційну складову, так як Замовник має зацікавленість у перемозі "СВОГО" Учасника. З цього приводу , повідомляємо Вас, що у разі ігнорування даної вимоги про скасування витребування складання акту , нами будуть направленні звернення у правоохоронні органи та Держаудитслужбу для проведення перевірки даної закупівлі на предмет виявлення порушень діючого законодавства, а також і попередніх закупівель за останні 3 роки з долученням представників ЗМІ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня постачальнику. На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) здійснюються виключно за такими принципами : добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказана вимога є однаковою для усіх учасників процедури закупівлі , тому не порушують принципи публічних закупівель. Кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до Замовника, а Замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом замовлення. Крім того, дана вимога встановлена для повного розуміння вимог до предмету закупівлі усіх учасників, та можливості дотримання вимог потенційних Учасників тендерної документації, технічного завдання та інших вимог до предмету закупівлі(зокрема кваліфікаційних критеріїв) . При Оголошенні закупівлі Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ тендерної документації “Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі” пункт 6.1 Акт обстеження потрібний не лише для проведення уточнюючих замірів (інформація надана максимально реальна), а для повноти розуміння предмету закупівлі , та оцінки потенційним учасником своїх можливостей. З точки зору Замовника, виконання даного технічного завдання та даної вимоги, вплине на предмет закупівлі , строки та якість поставки товару. Отже будемо раді бачити вас у себе як учасника а можливо і переможця. Дякуємо.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2024 11:02
Вимога
Залишено без розгляду

акт огляду це дискримінація

Номер: 11a2767ae2ca4545b7650328ebfb5526
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-003301-a.a2
Назва: акт огляду це дискримінація
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «ї Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця учасника для огляду об’єкта, огляд має проводитись у присутності представника замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника замовника з відбитком печатки та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з іншими документами має надати належно оформлений акт." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику Відповідно до п 28 Особливостей Замовником була передбачена така вимога , щодо замірів вікон, щодо предмету закупівлі, для раціонального використання бюджетних коштів та недопущення придбання товару, який в подальшому може не бути тих розмірів, які необхідні, і було передбачено акт обстеження та замірів вікон. Вказана вимога дає розуміння Замовника, що потенційний Учасник є надійним та може гарантувати якісне та своєчасне постачання товару згідно умов закупівлі та виконання умов договору. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має певного досвіду та покладається на фаховий підхід Учасника, який врахує всі тонкощі при точному проведенні обмірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. Для визначення вартості при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний Акт. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єктів, технічного стану об’єктів, визначення матеріалу стін та формування схеми монтажу та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціональної та об’єктивної цінової пропозиції, з урахуванням встановлених замовником строків. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі. Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.. Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Щодо звернення до АМКУ, усі рішення АМКУ мають індивідуально визначений характер. Щодо даного питання є певна кількість рішень АМКУ які поділяють Вашу позицію та позицію Замовника. У зв’язку із чим Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до умов ТД. Дякуємо за звернення.Виходячи з вище переліченого, Ваша вимога відхилена та не містить підстав, які доводять порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2024 11:02
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: cea987a0ee9f4e288d2e5f19588a70fd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-003301-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня шановний Замовник. В Тендерній документації Вами вказана вимога: «Обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акт огляду об’єкта з підписом представника Мистецької школи «Нетішинська художня школа» за встановленою формою (Додаток 1).» Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329 . Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику Відповідно до п 28 Особливостей Замовником була передбачена така вимога , щодо замірів вікон, щодо предмету закупівлі, для раціонального використання бюджетних коштів та недопущення придбання товару, який в подальшому може не бути тих розмірів, які необхідні, і було передбачено акт обстеження та замірів вікон. Вказана вимога дає розуміння Замовника, що потенційний Учасник є надійним та може гарантувати якісне та своєчасне постачання товару згідно умов закупівлі та виконання умов договору. Замовник у сфері діяльності, що є предметом закупівлі не має певного досвіду та покладається на фаховий підхід Учасника, який врахує всі тонкощі при точному проведенні обмірів, визначення умов встановлення у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. Для визначення вартості при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний Акт. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єктів, технічного стану об’єктів, визначення матеріалу стін та формування схеми монтажу та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціональної та об’єктивної цінової пропозиції, з урахуванням встановлених замовником строків. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі. Вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою.. Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Щодо звернення до АМКУ, усі рішення АМКУ мають індивідуально визначений характер. Щодо даного питання є певна кількість рішень АМКУ які поділяють Вашу позицію та позицію Замовника. У зв’язку із чим Замовник не вбачає за необхідність внесення змін до умов ТД. Дякуємо за звернення.Виходячи з вище переліченого, Ваша вимога відхилена та не містить підстав, які доводять порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.03.2024 11:02