-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Січових Стрільців (від вул. Приморської до вул. Чижевського), м. Світловодськ
Завершена
1 273 157.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 365.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 365.78 UAH
Період оскарження:
12.03.2024 10:16 - 03.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо порушення Замовником вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
d94285fcad83416d8b5836090d5cef36
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-002148-a.b4
Назва:
Скарга щодо порушення Замовником вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.doc 02.05.2024 09:56
- Скарга.pdf 02.05.2024 09:56
- Тендерна документація(після змін) .doc 02.05.2024 09:56
- Рішення Комісії від 23.04.2024 № 7234.pdf 02.05.2024 09:56
- Протокол УО скасувати рішення .pdf 02.05.2024 09:56
- sign.p7s 02.05.2024 10:01
- Квитанція про сплату збору за розгляд скарги.pdf 02.05.2024 14:07
- Рішення від 06.05.2024 №7932.pdf 06.05.2024 15:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2024 №8418.pdf 14.05.2024 14:59
- Рішення від 13.05.2024 №8418.pdf 16.05.2024 12:55
- Прот. УО скасування рішення (2).PDF 16.05.2024 14:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.05.2024 13:58
Дата розгляду скарги:
13.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2024 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.05.2024 12:55
Дата виконання рішення Замовником:
16.05.2024 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГСПОДАРСТВА
СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ 26240718
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
16 травня 2024 року м. Світловодськ
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 року за №1178 ( Далі – Постанова), затверджених Постановою «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Далі – Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника управління житлово-комунального господарства від 04 січня 2022 року № 2, на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2024року №8418-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-БІТ" від 02 травня 2024 року № UA-2024- 03-12-002148-a.b4 Комісія постановила зобов'язати Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-БІТ" за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Січових Стрільців (від вул. Приморської до вул. Чижевського), м. Світловодськ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-12-002148-a,
ВИРІШИВ:
1. На підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2024року №8418-р/пк-пз скасувати рішення уповноваженої особи від 29.04.2024 року, про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-БІТ" за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Січових Стрільців (від вул. Приморської до вул. Чижевського), м. Світловодськ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-12-002148-a.
2. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом та Постановою відповідну інформацію .
( уповноважена особа)
Пункт скарги
Номер:
80750052abbf4946967637debba48c6a
Заголовок пункту скарги:
Порушення замовником вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Також, Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця пунктом 4. Відхилення тендерної пропозиції на сторінці 17 Тендерної документації Замовника передбачено:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
…
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Таким чином, рішенням Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради від 29 квітня 2024 року щодо скасування рішення уповноваженої особи від 10.04.2024 року про визнання переможцем ТОВ «АЛЬФА-БІТ» у процедурі відкритих торгів з особливостями (UA-2024-03-12-002148-a), за предметом «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Січових Стрільців (від вул. Приморської до вул.Чижевського), м. Світловодськ» було фактично скасовано визнання нашої тендерної пропозиції переможною та повністю її відхилено без зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як того вимагає чинне законодавство у сфері публічних закупівель та вимоги Тендерної документації
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Також, Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця пунктом 4. Відхилення тендерної пропозиції на сторінці 17 Тендерної документації Замовника передбачено:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
…
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Таким чином, рішенням Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради від 29 квітня 2024 року щодо скасування рішення уповноваженої особи від 10.04.2024 року про визнання переможцем ТОВ «АЛЬФА-БІТ» у процедурі відкритих торгів з особливостями (UA-2024-03-12-002148-a), за предметом «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Січових Стрільців (від вул. Приморської до вул.Чижевського), м. Світловодськ» було фактично скасовано визнання нашої тендерної пропозиції переможною та повністю її відхилено без зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як того вимагає чинне законодавство у сфері публічних закупівель та вимоги Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
1.Під час розгляду скарги ФОП Оганнісяна Манвела Норіковича від 14 квітня 2024 № UA2024-03-12-002148-a.c2 Комісією було проаналізовано вимоги тендерної документації Замовника та документи тендерної пропозиції Переможця та зроблено висновок про відсутність деяких підтверджуючих документів, а не «жодного» як зазначив скаржник ФОП Оганнісян Манвел Норікович. Так, рішенням Комісії від 26 квітня 2024 року № 7234-р/пк-пз було встановлено, що
«у складі Пропозиції Переможця відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інший документ, що посвідчує право власності (обліку) зазначених засобів у довідці від 19.03.2024 № 1903/24-2, зокрема, за позиціями № 1, 2, та № 11, №№ 13-17.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково.».
Також, розділом V. Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця пунктом 4. Відхилення тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника передбачено:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
…
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині скарги, ми вважаємо, що Замовник, не виявивши невідповідність в поданих у тендерній пропозиції документах та не надавши нам можливість виправити ці невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
«у складі Пропозиції Переможця відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, інший документ, що посвідчує право власності (обліку) зазначених засобів у довідці від 19.03.2024 № 1903/24-2, зокрема, за позиціями № 1, 2, та № 11, №№ 13-17.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково.».
Також, розділом V. Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця пунктом 4. Відхилення тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника передбачено:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
…
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині скарги, ми вважаємо, що Замовник, не виявивши невідповідність в поданих у тендерній пропозиції документах та не надавши нам можливість виправити ці невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація (після змін), затверджена протоколом уповноваженої особи від 12 березня 2024 року
-
Опис доказу:
Розділом V. Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця пунктом 4. Відхилення тендерної пропозиції на сторінці 17 Тендерної документації Замовника передбачено: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: … не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація(після змін) .doc
-
-
Назва доказу:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23 квітня 2024 року № 7234-р/пк-пз
-
Опис доказу:
Рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель підтверджує факт виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ "АЛЬФА-БІТ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та відсутність дій Замовника щодо виявлення цих невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції та розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
-
Повʼязаний документ:
Рішення Комісії від 23.04.2024 № 7234.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол від 29 квітня 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про скасування рішення уповноваженої особи від 10.04.2024 року про визнання переможцем ТОВ «АЛЬФА-БІТ»
-
Опис доказу:
Даний документ підтверджує некомпетентне виконання рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "АЛЬФА-БІТ", а саме прийнявши рішення про скасування рішення про визнання переможця на виконання Рішення Комісії від 23.04.2024 № 7234, Замовник не надав обгрунтованого пояснення причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬФА-БІТ" та не врахував висновки Комісії щодо ненадання учаснику ТОВ "АЛЬФА-БІТ" права на виправлення невідповідностей у поданих документах, порушивши вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО скасувати рішення .pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1.Зобов’язати Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради скасувати своє рішення, затверджене протоколом від 29 квітня 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про скасування рішення уповноваженої особи від 10.04.2024 року про визнання переможцем ТОВ «АЛЬФА-БІТ» у процедурі відкритих торгів з особливостями (UA-2024-03-12-002148-a), за предметом «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Січових Стрільців (від вул. Приморської до вул.Чижевського), м. Світловодськ». 2. Зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо надання права учаснику процедури закупівлі – ТОВ «АЛЬФА-БІТ», згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скарга
Скасована
КЕП
раголавор
Номер:
51c7710bdc9a4013871e415260807c35
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-002148-a.b3
Назва:
раголавор
Скарга:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
14.04.2024 15:54
Пункт скарги
Номер:
7183e01a3e3e49f58796cdd598d0c0da
Заголовок пункту скарги:
веновено
Опис заперечення:
онвеовен
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
венонво
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
вновно
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
e85b5d91a5cb40a58b93b4acc42336c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-002148-a.c2
Назва:
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Розділом III. Підготовка тендерної пропозиції пунктом 1 Зміст тендерної пропозиції Учасника на сторінці 4 Тендерної документації підпунктом 1 передбачено - «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується такими документами:
- інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт. Вказати власне та орендоване обладнання, машини і механізми. Вказати виробничу потужність підприємства. В підтвердження зазначеної інформації, надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: а) копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів оренди (лізінгу), суборенди та ін.(*договори, що посвідчують право користування оренди (лізінгу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює аба перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); б) акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); в) оригінал листа підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» у своїй тендерній пропозиції не надало жодного документу в підтвердження інформації вказаної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ Січових Стрільців..doc 14.04.2024 15:45
- Скарга.pdf 14.04.2024 15:45
- Проєкт договору пот.рем.(після змін) .doc 14.04.2024 15:45
- Перелік змін у ТД.docx 14.04.2024 15:45
- Прот. УО зміни в оголошення.PDF 14.04.2024 15:45
- Прот. УО про переможця у ВТз особливостями.PDF 14.04.2024 15:45
- Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF 14.04.2024 15:45
- Тендерна документація(після змін) .doc 14.04.2024 15:45
- sign.p7s 14.04.2024 15:47
- Рішення від 16.04.2024 № 6722.pdf 16.04.2024 17:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7234.pdf 24.04.2024 15:01
- Рішення від 23.04.2024 № 7234.pdf 26.04.2024 12:24
- лист- відповідьУЖКГ..doc 18.04.2024 10:13
- Додаток 4 (ЛИСТИ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ на використання техніки).pdf 18.04.2024 10:13
- Лист-відповідь № 418-4 від 18.04.2024р..PDF 18.04.2024 10:13
- Додаток 1 (ДОВІДКА про наявність МТБ).pdf 18.04.2024 10:13
- Додаток 3 (ДОГОВОРИ ОРЕНДИ ч.2 ).pdf 18.04.2024 10:13
- Додаток 2 (ДОГОВОРИ ОРЕНДИ ч.1).pdf 18.04.2024 10:13
- Протокол УО скасувати рішення .docx 29.04.2024 09:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2024 15:48
Дата розгляду скарги:
23.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.04.2024 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.04.2024 року № 7234-р/пк-пз скасувати рішення уповноваженої особи від 10.04.2024 року, про визнання переможцем ТОВ «АЛЬФА-БІТ» у процедурі відкритих торгів з особливостями ( UA-2024-03-12-002148-a), за предметом "Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Січових Стрільців (від вул. Приморської до вул.Чижевського), м. Світловодськ".
Пункт скарги
Номер:
48bfe1343b27437f9f7ebaaae25a7759
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Опис заперечення:
Розділом III. Підготовка тендерної пропозиції пунктом 1 Зміст тендерної пропозиції Учасника на сторінці 4 Тендерної документації підпунктом 1 передбачено - «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується такими документами:
- інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт. Вказати власне та орендоване обладнання, машини і механізми. Вказати виробничу потужність підприємства. В підтвердження зазначеної інформації, надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: а) копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів оренди (лізінгу), суборенди та ін.(*договори, що посвідчують право користування оренди (лізінгу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює аба перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); б) акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); в) оригінал листа підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» у своїй тендерній пропозиції не надало жодного документу в підтвердження інформації вказаної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації.
- інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт. Вказати власне та орендоване обладнання, машини і механізми. Вказати виробничу потужність підприємства. В підтвердження зазначеної інформації, надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: а) копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів оренди (лізінгу), суборенди та ін.(*договори, що посвідчують право користування оренди (лізінгу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює аба перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); б) акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); в) оригінал листа підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» у своїй тендерній пропозиції не надало жодного документу в підтвердження інформації вказаної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
1. Розділом III. Підготовка тендерної пропозиції пунктом 1 Зміст тендерної пропозиції Учасника на сторінці 4 Тендерної документації підпунктом 1 передбачено - «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям підтверджується такими документами:
- інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт. Вказати власне та орендоване обладнання, машини і механізми. Вказати виробничу потужність підприємства. В підтвердження зазначеної інформації, надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: а) копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів оренди (лізінгу), суборенди та ін.(*договори, що посвідчують право користування оренди (лізінгу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює аба перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); б) акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); в) оригінал листа підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» у своїй тендерній пропозиції не надало жодного документу в підтвердження інформації вказаної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації.
Вищезазначені факти свідчать, що з боку Замовника тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» була досліджена в формальному аспекті і мала на меті лише одне – визнати переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ». Крім того такий підхід до оцінки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» з боку тендерного комітету Замовника є дискримінаційним, некоректним та упередженим, таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія; ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 5 Закону).
Як зазначено у п. 18 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
- інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт. Вказати власне та орендоване обладнання, машини і механізми. Вказати виробничу потужність підприємства. В підтвердження зазначеної інформації, надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: а) копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів оренди (лізінгу), суборенди та ін.(*договори, що посвідчують право користування оренди (лізінгу), суборенди та ін. на всі вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює аба перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); б) акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); в) оригінал листа підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» у своїй тендерній пропозиції не надало жодного документу в підтвердження інформації вказаної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність необхідних машин і механізмів для виконання передбачених робіт, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації.
Вищезазначені факти свідчать, що з боку Замовника тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» була досліджена в формальному аспекті і мала на меті лише одне – визнати переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ». Крім того такий підхід до оцінки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА-БІТ» з боку тендерного комітету Замовника є дискримінаційним, некоректним та упередженим, таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія; ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 5 Закону).
Як зазначено у п. 18 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
4. Зобов’язати Замовника прийняти рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Січових Стрільців (від вул. Приморської до вул. Чижевського), м. Світловодськ», (код ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції, учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Акт огляду
Номер:
ad69d55b551349bfbf402e61c1aa6991
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-002148-a.c1
Назва:
Акт огляду
Скарга:
Замовник вимагає акт огляду, підписаний ним же
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Скарга Світловодськ поточка Січових стрільців с2024.pdf 16.03.2024 14:50
- 3. Скарга Світловодськ поточка Січових стрільців с2024.pdf.asice.zip 16.03.2024 14:50
- ДБН В 2.3.-4.2015_compressed.pdf 16.03.2024 14:50
- Докази ч 1.zip 16.03.2024 14:50
- sign.p7s 16.03.2024 14:51
- Відповідь ( акт візуального).docx 18.03.2024 10:54
- лист- відповідьУЖКГ..doc 20.03.2024 15:01
- Лист-відповідь вул. Січових Стрільців.PDF 20.03.2024 15:01
- рішення від 19.03.2024 № 4882.pdf 19.03.2024 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2024 № 5448.pdf 27.03.2024 11:56
- рішення від 26.03.2024 № 5448.pdf 29.03.2024 15:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2024 16:37
Дата розгляду скарги:
26.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.03.2024 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни у ТД
Пункт скарги
Номер:
47fbeef12e24416aa6c86f55173f92d6
Заголовок пункту скарги:
Акт огляду
Опис заперечення:
Вимога тендерної документації, що оскаржується: (Розділ III. Підготовка тендерної пропозиції, підрозділ 1. Зміст тендерної пропозиції Учасника) «Учасник, окрім вищевказаних кваліфікаційних критеріїв, повинен включити до тендерної пропозиції Учасника слідуючі документи:… - ПІДПИСАНИЙ АКТ ВІЗУАЛЬНОГО ОГЛЯДУ ОБ’ЄКТУ закупівлі Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. АКТ ВІЗУАЛЬНОГО ОГЛЯДУ ОБ’ЄКТУ, МАЄ МІСТИТИ ПІДПИС КЕРІВНИКА АБО УПОВНОВАЖЕНОГО ПРЕДСТАВНИКА УЧАСНИКА ТА ПІДПИС ПРЕДСТАВНИКА, ЩО БУВ ПРИСУТНІЙ ПРИ ОГЛЯДІ ТА КЕРІВНИКА ЗАМОВНИКА. ЗАЯВКУ ПРО ОГЛЯД ОБ’ЄКТУ УЧАСНИК ПОДАЄ ПРОТЯГОМ ПЕРШИХ 3( ТРЬОХ) ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі тендерної пропозиції на закупівлю;».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вбачає у даній вимозі дискримінаційні умови та обмеження конкуренції, що порушує ст. 5, ст. 22, ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зареєстроване розташоване у Київській області, винаймаючи зокрема офісне приміщення. (витяг ЄДР та Договір оренди додаються)
Місто Світловодськ знаходиться на віддаленні до 250 кілометрів від Скаржника і супроводжується численними військовими блок-постами, що затримує і ускладнює пересування.
Предмет даної закупівлі (поточний ремонт дорожнього покриття) не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження.
Технологія ремонту описана у тексті «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 14.02.2012 № 54.
У технічному завданні ТД окреслено квадратуру і глибину ремонту.
Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
Що ще замовник хоче, щоб учасник дослідив і оглянув?
Отже, ми вважаємо, що оскаржувана вимога невиправдано ускладнює подання тендерних пропозицій, особливо для учасників, які розміщені в інших областях, зокрема Скаржника.
Крім того, Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду, або не прийняти його, не відповідати на дзвінки, затягувати час тощо.
Крім того, підписуючи акт огляду у замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи.
Крім того, встановлена у ТД необхідність подання заявки протягом трьох днів обмежує конкуренцію і усуває від участі тих, хто прийняв рішення взяти участь у закупівлі після трьох днів з дати її публікації, зокрема Скаржника.
Таким чином, участь у закупівлі зможуть взяти учасники, які подали заявку на огляд об’єкта протягом трьох днів з дати публікації закупівлі, оглянули його і підписали акт огляду у Замовника, що обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зареєстроване розташоване у Київській області, винаймаючи зокрема офісне приміщення. (витяг ЄДР та Договір оренди додаються)
Місто Світловодськ знаходиться на віддаленні до 250 кілометрів від Скаржника і супроводжується численними військовими блок-постами, що затримує і ускладнює пересування.
Предмет даної закупівлі (поточний ремонт дорожнього покриття) не містить складних умов виконання, прихованих об’єктів, тощо, які б вимагали додаткового обстеження.
Технологія ремонту описана у тексті «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 14.02.2012 № 54.
У технічному завданні ТД окреслено квадратуру і глибину ремонту.
Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
Що ще замовник хоче, щоб учасник дослідив і оглянув?
Отже, ми вважаємо, що оскаржувана вимога невиправдано ускладнює подання тендерних пропозицій, особливо для учасників, які розміщені в інших областях, зокрема Скаржника.
Крім того, Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду, або не прийняти його, не відповідати на дзвінки, затягувати час тощо.
Крім того, підписуючи акт огляду у замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи.
Крім того, встановлена у ТД необхідність подання заявки протягом трьох днів обмежує конкуренцію і усуває від участі тих, хто прийняв рішення взяти участь у закупівлі після трьох днів з дати її публікації, зокрема Скаржника.
Таким чином, участь у закупівлі зможуть взяти учасники, які подали заявку на огляд об’єкта протягом трьох днів з дати публікації закупівлі, оглянули його і підписали акт огляду у Замовника, що обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Опис доказу:
Доказ
-
Повʼязаний документ:
Докази ч 1.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації