-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
12.03.2024 09:58 - 04.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу №42 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 2 травня 2024 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер:
7c28dbb4da034e0b8f493fb290620a94
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-001673-a.c4
Назва:
Скарга щодо Рішення, відповідно до Протоколу №42 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 2 травня 2024 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ на призначення.pdf 07.05.2024 12:56
- Протокол (167).pdf 07.05.2024 12:56
- Гр 29908 Скарга.doc 07.05.2024 12:56
- Гр 29908 Скарга.pdf 07.05.2024 12:56
- фото.pdf 07.05.2024 12:56
- Документи на майданчик-134.pdf 07.05.2024 12:56
- Документи на майданчик-132.pdf 07.05.2024 12:56
- рішення від 01.11.2023 № 17509.pdf 07.05.2024 12:56
- Документи на майданчик-133.pdf 07.05.2024 12:56
- Рішеня від 25.04.2024 №7426.pdf 07.05.2024 12:56
- sign.p7s 07.05.2024 13:01
- рішення від 09.05.2024 № 8254.pdf 09.05.2024 17:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2024 № 8794.pdf 21.05.2024 13:27
- рішення від 20.05.2024 № 8794.pdf 23.05.2024 16:30
- Пояснення по скарзі.pdf 13.05.2024 16:30
- Пояснення по скарзі ТОВ Вілайн.docx 13.05.2024 16:30
- протокол.pdf 24.05.2024 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2024 13:17
Дата розгляду скарги:
20.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2024 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2024 16:30
Дата виконання рішення Замовником:
24.05.2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про скасування рішення
Пункт скарги
Номер:
f4a8e35586964fa6bf7c5844ece3ba87
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» , не погоджується з рішенням Протоколу №42 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 2 травня 2024 року, щодо прийняття рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР " , як такої, що суперечить Закону. Рішення, відповідно до Протоколу №42 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 2 травня 2024 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР ", та дискримінаційне по відношенню до товариства з обмеженою відповідальністю «ВИЛАЙН ГРУП» (ЄДРПОУ 38295925 ) під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Опис заперечення:
Переможець аукціону відповідно до оголошення № UA-2024-03-12-001673-a від 12 березня 2024року, в електронній системі PROZZORO ,не виконав умов передбачених тендерною документацією розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції , «- гарантійний Лист виробника/імпортера щодо можливості постачання товару Учаснику процедури закупівлі, у випадку визнання його переможцем, із зазначенням номеру закупівлі» та ДОДАТКУ 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ. Рішення, відповідно до Протоколу №42 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 2 травня 2024 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (ЄДРПОУ 43977041),яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника до учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР ", та дискримінаційне по відношенню до товариства з обмеженою відповідальністю «ВИЛАЙН ГРУП» (ЄДРПОУ 38295925 ) під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 2.
Переможця визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Переможця визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ПАПЕРУ XEROX PREMIER 80г/м.кв. Вих. № №7774/04 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-134.pdf»)
-
Опис доказу:
Переможець надає у складі документації документ СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ПАПЕРУ XEROX PREMIER 80г/м.кв. Вих. № №7774/04 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-134.pdf»), в якому зазначено , що Офісний папір XEROX PREMIER (класу A+), виробляється компанією XEROX в ЄС (Фінляндія, Швеція, Польща, Словаччина, тобто зазначено більш ніж одна країна походження, але Замовник чітко зазначив в документації у Додатку 2: «1. У складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, учасником повинно бути надано документи, що підтверджують якість паперу: сертифікат якості на папір виданий виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та країни походження, та усіх інших вимог до паперу відповідно до технічних вимог викладених у Таблиці 1». Таким чином Переможець повинен був би надати сертифікат якості на папір виданий виробником паперу ,з зазначенням у сертифікаті якості країни походження, однієї країни походження в якій виробляється папір,а не декілька різних країн ,як це зазначено у вищезазначеному документі.Разом з тим у складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, Переможця відсутній документ, що підтверджує якість паперу: сертифікат якості на папір виданий виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та країни походження, та усіх інших вимог до паперу відповідно до технічних вимог викладених у Таблиці 1» з чітко зазначеною однією країною походження,як того вимагалось Замовником у Додатку 2 до тендерної документації : «У складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, учасником повинно бути надано документи, що підтверджують якість паперу: сертифікат якості на папір виданий виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та країни походження, та усіх інших вимог до паперу відповідно до технічних вимог викладених у Таблиці 1»Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 2.
-
Повʼязаний документ:
Документи на майданчик-134.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація Вих. № 2 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-133.pdf»)
-
Опис доказу:
Переможець надає у складі документації документ Технічна специфікація Вих. № 2 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-133.pdf»), в якому зазначено , що країною походження Паперу для друку А4 80 г/м2 500 арк. Xerox Premier є Фінляндія/Швеція/Польща/Словаччина, тобто зазначено більш ніж одна країна походження, але Замовник чітко зазначив в документації , що країною походження товару вважається одна країна,а не декілька різних країн, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.Разом з тим у складі для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Переможця технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі відсутня технічна специфікація , складена учасником згідно з Таблицею 1 , з чітко зазначеною країною походження,як того вимагалось Замовником у Додатку 2 до тендерної документації : «країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.» Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 2.
-
Повʼязаний документ:
Документи на майданчик-133.pdf
-
-
Назва доказу:
Фото пачки паперу (у вигляді файлу «фото.pdf»)
-
Опис доказу:
З вищезазначеного вибачається що, інформація про маркування у наданому фото, (у вигляді фото копії заводської обгортки паперу у вигляді файлу «фото.pdf»), яка повинна була би містити, країну походження (з метою ідентифікувати, що папір не виготовлений в російській федерації / республіки білорусь / Ісламської Республіки Іран (у доступній наочній формі) для підтвердження відповідності предмета закупівлі, встановленим вимогам Замовника до паперу у Додатку 2 документації викладена іншою мовою, ніж українська, при цьому переклад на українську мову відсутній.Пунктом 7 розділу 1 «Загальні положення” Тендерної документації зазначено, що мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Разом з тим у складі пропозиції Переможця відсутня інформація про маркування у вигляді фото копії заводської обгортки паперу, яка повинна містити, країну походження (з метою ідентифікувати, що папір не виготовлений в російській федерації / республіки білорусь / Ісламської Республіки Іран (у доступній наочній формі) для підтвердження відповідності предмета закупівлі, встановленим вимогам Замовника до паперу у Додатку 2 документації,надану Переможцем українською мовою. Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 2.Слід додати, що аналогічні порушення щодо не відповідності пропозиції вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 17509-р/пк-пз від 01.11.2023, та так ,розглянувши скаргу від 23 жовтня 2023 року по закупівлі № UA-2023-10-06-009228-a , щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила,що Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і на сторінці 10 Рішення зазначено «Слід зазначити, що за посиланням http://www.multioffice-paper.com/80g/ міститься інформація, викладена іншою, ніж українська, мовою.» ,тобто Комісія не розглядала інформацію надану іншою мовою ніж українська.»
-
Повʼязаний документ:
фото.pdf
-
-
Назва доказу:
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ПАПЕРУ XEROX PREMIER 80г/м.кв. Вих. № №7774/04 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-134.pdf»)
-
Опис доказу:
Переможець надає у складі документації документ СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ПАПЕРУ XEROX PREMIER 80г/м.кв. Вих. № №7774/04 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-134.pdf»), з якого вбачається , що вищезазначений документ завірений печаткою Xerox Limited , та підписаний уповноваженим представником вищезазначеного підприємства. Таким чином , СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ПАПЕРУ XEROX PREMIER 80г/м.кв. Вих. № №7774/04 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-134.pdf») , не є сертифікатом якості на папір виданий виробником паперу, а саме Xerox, а є документом – сертифікатом якості на папір, який надав та підписав уповноважений представник Xerox Limited, який не є виробником Паперу для друку А4 80 г/м2 500 арк. Xerox Premier. Разом з тим у складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, відсутні документи, що підтверджують якість паперу: відсутній сертифікат якості на папір виданий виробником паперу (з зазначенням у сертифікаті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів) та країни походження, та усіх інших вимог до паперу відповідно до технічних вимог викладених у Таблиці 1.Слід додати, що аналогічні порушення щодо не відповідності пропозиції Переможця вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 7426-р/пк-пз від 25.04.2024, та розглянувши скаргу ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» від 09 квітня 2024 року по закупівлі № UA-2024-03-25-002923-a щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила : «Комісією листом від 17.04.2024 № 20-29/12-586-пз було надіслано запит до товариства з обмеженою відповідальністю "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" щодо надання інформації, зокрема:- чи є А. Подгорнов офіційним представником виробника в Україні паперу XEROX MARATHON (зокрема, відокремленим підрозділом або філією виробника, або юридичною особою, засновником якої є виробник та яка наділена правом на реалізацію продукції виробника або зареєстрованим представництвом іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні);Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" листом від 23.04.2024 №12598/04 надало відповідь, в якій зазначено наступне:"Згідно отриманого запиту № 20-29/12-586 – пз від 17.04.2024 (який було отримано нами 22.04.2024 р.) інформуємо вас про наступне:- А. Подгорнов – є офіційним представником в Україні компанії Xerox Limited на підставі доручення від 15.11.2023р. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній лист саме від виробника або офіційного представника виробника в Україні (відокремленого підрозділу або філії виробника, або юридичної особи, засновником якої є виробник та яка наділена правом на реалізацію продукції виробника або зареєстроване представництво іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні) з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником.»Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 2.
-
Повʼязаний документ:
Документи на майданчик-134.pdf
-
-
Назва доказу:
ЛИСТ ВИРОБНИКА Вих. № 7588/04 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-132.pdf»)
-
Опис доказу:
Переможець надає у складі документації документ ЛИСТ ВИРОБНИКА Вих. № 7588/04 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-132.pdf») з якого вбачається , що вищезазначений документ завірений печаткою Xerox Limited , та підписаний уповноваженим представником вищезазначеного підприємства. Таким чином , ЛИСТ ВИРОБНИКА Вих. № 7588/04 від 05.04.2024 року (у вигляді файлу «Документи на майданчик-132.pdf») , не є ані Листом виробника, не є ані Листом імпортера на папір виданий виробником паперу, а саме Xerox, а є документом , який надає уповноважений представник Xerox Limited, який не є виробником Паперу для друку А4 80 г/м2 500 арк. Xerox Premier. Разом з тим у складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, Переможця відсутній гарантійний Лист виробника, відсутній гарантійний Лист імпортера щодо можливості постачання товару Учаснику процедури закупівлі, у випадку визнання його переможцем, із зазначенням номеру закупівлі відповідно до документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Слід додати, що аналогічні порушення щодо не відповідності пропозиції Переможця вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 7426-р/пк-пз від 25.04.2024, та розглянувши скаргу ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» від 09 квітня 2024 року по закупівлі № UA-2024-03-25-002923-a щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила : «Комісією листом від 17.04.2024 № 20-29/12-586-пз було надіслано запит до товариства з обмеженою відповідальністю "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" щодо надання інформації, зокрема:- чи є А. Подгорнов офіційним представником виробника в Україні паперу XEROX MARATHON (зокрема, відокремленим підрозділом або філією виробника, або юридичною особою, засновником якої є виробник та яка наділена правом на реалізацію продукції виробника або зареєстрованим представництвом іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні);Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕРОКС (УКРАЇНА) ЛТД" листом від 23.04.2024 №12598/04 надало відповідь, в якій зазначено наступне:"Згідно отриманого запиту № 20-29/12-586 – пз від 17.04.2024 (який було отримано нами 22.04.2024 р.) інформуємо вас про наступне:- А. Подгорнов – є офіційним представником в Україні компанії Xerox Limited на підставі доручення від 15.11.2023р. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній лист саме від виробника або офіційного представника виробника в Україні (відокремленого підрозділу або філії виробника, або юридичної особи, засновником якої є виробник та яка наділена правом на реалізацію продукції виробника або зареєстроване представництво іноземного суб’єкта господарської діяльності в Україні) з інформацією про фактичні технічні характеристики товару, що пропонується Учасником.»Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у документації розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
Документи на майданчик-132.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1)Прийняти Скаргу до розгляду; 2)Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою; 3)Зобов'язати Замовника скасувати рішення Протоколу №42 від 2 травня 2024 року , про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", у процедури закупівлі відкриті торги з особливостями Канцелярські товари ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку), Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано в електронній системі ProZorro № UA-2024-03-12-001673-a від 12 березня 2024року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга до АМКУ
Номер:
1f56b07233714c5ea1c9d33e2d3cd286
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-001673-a.a3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 16.04.2024 р. №75/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 16.04.2024.pdf.asice.zip 16.04.2024 15:34
- Скарга від 16.04.2024.doc 16.04.2024 15:34
- sign.p7s 16.04.2024 15:35
- Рішення від 18.04.2024 № 6909 .pdf 18.04.2024 17:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2024 № 7418.pdf 26.04.2024 13:50
- Рішення від 25.04.2024 № 7418.pdf 30.04.2024 12:04
- Пояснення по скарзі АМКУ (ТОВ Укрпапір).docx 22.04.2024 15:32
- Пояснення по скарзі АМКУ.pdf 22.04.2024 15:32
- Протокол.pdf 30.04.2024 14:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 16:26
Дата розгляду скарги:
25.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.04.2024 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2024 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про скасування рішення
Пункт скарги
Номер:
98338996b4184a9c8a89112375b1f2b3
Заголовок пункту скарги:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2024 р. №34.
Опис заперечення:
Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" - Протокол №34 від 12.04.2024р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджуємось, вважаємо його дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Пунктом 3 Додатку 2 Документації встановлено, що для підтвердження відповідності предмета закупівлі, встановленим вимогам Замовника до паперу надати інформацію про маркування у вигляді фото копії заводської обгортки паперу, яка повинна містити торгівельну марку запропонованого паперу (з метою ідентифікувати запропонований учасником папір), країну походження (з метою ідентифікувати, що папір не виготовлений в російській федерації / республіки білорусь / Ісламської Республіки Іран (у доступній наочній формі).”.
Скаржник на виконання вимог п.3. Додатку 2 Документації у складі своєї тендерної пропозиції надав фото заводської обгортки паперу ТМ «XEROX PREMIER», де також міститься країна виробництва – Фінляндія, у файлі з ім’ям «Документи на майданчик.pdf».
Пунктом 7 Розділу «Загальні положення» Документації встановлено, що мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 7 Розділу «Загальні положення» Документації встановлено, що саме документи, а не фото товару повинні складатись українською мовою чи повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Тобто, Замовник виходить за межі своїх вимог, що сам же встановив у своїй Документації відхиляючи найбільш економічну вигідну пропозицію за те, що Скаржник не надав переклад фото заводської обгортки товару, хоч це і не вимагалось ні п.3. Додатку 2 Документації, ні п.7 Розділу «Загальні положення» Документації.
Скаржник надав абсолютно всі документи що вимагались Документацією. Якщо Замовнику дане фото заводської обгортки товару було не зрозумілим, або у Замовника виникли сумніви щодо даного фото що надав Скаржник, він мав можливість надати Скаржнику 24 години для уточнення чи усунення певних невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі». В той же час, Замовник проігнорував дану можливість і неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Таким чином, вимоги Документації та були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Пунктом 3 Додатку 2 Документації встановлено, що для підтвердження відповідності предмета закупівлі, встановленим вимогам Замовника до паперу надати інформацію про маркування у вигляді фото копії заводської обгортки паперу, яка повинна містити торгівельну марку запропонованого паперу (з метою ідентифікувати запропонований учасником папір), країну походження (з метою ідентифікувати, що папір не виготовлений в російській федерації / республіки білорусь / Ісламської Республіки Іран (у доступній наочній формі).”.
Скаржник на виконання вимог п.3. Додатку 2 Документації у складі своєї тендерної пропозиції надав фото заводської обгортки паперу ТМ «XEROX PREMIER», де також міститься країна виробництва – Фінляндія, у файлі з ім’ям «Документи на майданчик.pdf».
Пунктом 7 Розділу «Загальні положення» Документації встановлено, що мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 7 Розділу «Загальні положення» Документації встановлено, що саме документи, а не фото товару повинні складатись українською мовою чи повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Тобто, Замовник виходить за межі своїх вимог, що сам же встановив у своїй Документації відхиляючи найбільш економічну вигідну пропозицію за те, що Скаржник не надав переклад фото заводської обгортки товару, хоч це і не вимагалось ні п.3. Додатку 2 Документації, ні п.7 Розділу «Загальні положення» Документації.
Скаржник надав абсолютно всі документи що вимагались Документацією. Якщо Замовнику дане фото заводської обгортки товару було не зрозумілим, або у Замовника виникли сумніви щодо даного фото що надав Скаржник, він мав можливість надати Скаржнику 24 години для уточнення чи усунення певних невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі». В той же час, Замовник проігнорував дану можливість і неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Таким чином, вимоги Документації та були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга до АМКУ
Номер:
162b1ac712dd49c3b3492766a2a41bf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-001673-a.c2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 15.03.2024 р. №57/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 15.03.2024.doc 15.03.2024 20:49
- Скарга від 15.03.2024.pdf.asice.zip 15.03.2024 20:49
- ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів.pdf 15.03.2024 20:49
- Лист з Мінекономіки 10.03.2021.pdf 15.03.2024 20:49
- ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2 (1).pdf 15.03.2024 20:49
- sign.p7s 15.03.2024 20:50
- рішення від 19.03.2024 № 4909.pdf 19.03.2024 18:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2024 № 5560.pdf 28.03.2024 13:01
- рішення від 27.03.2024 № 5560.pdf 01.04.2024 12:30
- Пояснення по скарзі АМКУ (ТОВ _Укрпапір_).docx 21.03.2024 13:02
- Пояснення по скарзі АМКУ.pdf 21.03.2024 13:03
- Протокол.pdf 02.04.2024 14:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2024 20:53
Дата розгляду скарги:
27.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2024 18:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2024 12:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5560-р/пк-пз від 27.03.2024 , Замовником усунуто порушення та внесено зміни в додаток 3 до тендерної документації.
Пункт скарги
Номер:
ab52d58ca8d541bfbeeb582e27bb98b5
Заголовок пункту скарги:
Вимоги зазначені в пункті 3 Додатку 2 Документації.
Опис заперечення:
Надання у складі тендерної пропозиції завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії(ю) сертифікатів(у) ISO – 9001 (чинних на момент подання тендерних пропозицій), виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що Замовником навмисне встановлені дискримінаційні вимоги про те, що учасник повинен надати завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії(ю) сертифікатів(у) ISO – 9001 (чинних на момент подання тендерних пропозицій), виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органів з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
Наприклад, Скаржник має сертифікат на систему менеджменту якості №SIC.MS.008.ISO9001.2324, яким орган сертифікації – ТОВ «БЮРО МІЖНАРОДНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ» підтвердило відповідність нашої компанії стосовно оптової торгівлі паперовими виробами, канцелярським приладдям, поліграфічною продукцією, побутовою хімією, господарськими товарами, оргтехнікою та ін. вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (сертифікат додається).
Процес акредитації підтверджує, що орган сертифікації за певним стандартом має необхідну компетенцію та неупередженість для цього.
Відповідно до правових норм ст.10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації має право, а не зобов’язаний, акредитувати органи з оцінки відповідності.
До скарги додається лист Мінекономіки від 10.03.2021 р. №б/н, в якому Уповноваженим органом розглянуте питання щодо відсутності у чинному законодавстві правової норми, яка встановлює необхідність здійснення обов’язкової акредитації органу сертифікації відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) взагалі та, зокрема, в Національному агентстві з акредитації України.
Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання та надання сертифікатів ISO, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації.
Варто зазначити, що виробниками паперу є і іноземні компанії, які здійснюють свою господарську діяльність на території юрисдикцій своїх країн та виконують вимоги законодавства, чинного в країнах виробників паперу. Постачальники паперу в Україні позбавлені можливості змусити виробників паперу надавати документи в тому числі сертифікатів ISO.
Варто також зазначити, що в терміни визначені для проведення закупівлі неможливо отримати всі перелічені документи. Дані документи не мають відношення до якості товару, оскільки не підтверджують технічні показники. Дані вимоги спрямовані на учасників, які вже мають такі сертифікати.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14281-р/пк-пз від 07.09.2023 року.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 Документації шляхом вилучення вищезазначених дискримінаційних вимог.
Отже, вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органів з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
Наприклад, Скаржник має сертифікат на систему менеджменту якості №SIC.MS.008.ISO9001.2324, яким орган сертифікації – ТОВ «БЮРО МІЖНАРОДНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ» підтвердило відповідність нашої компанії стосовно оптової торгівлі паперовими виробами, канцелярським приладдям, поліграфічною продукцією, побутовою хімією, господарськими товарами, оргтехнікою та ін. вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (сертифікат додається).
Процес акредитації підтверджує, що орган сертифікації за певним стандартом має необхідну компетенцію та неупередженість для цього.
Відповідно до правових норм ст.10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації має право, а не зобов’язаний, акредитувати органи з оцінки відповідності.
До скарги додається лист Мінекономіки від 10.03.2021 р. №б/н, в якому Уповноваженим органом розглянуте питання щодо відсутності у чинному законодавстві правової норми, яка встановлює необхідність здійснення обов’язкової акредитації органу сертифікації відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) взагалі та, зокрема, в Національному агентстві з акредитації України.
Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання та надання сертифікатів ISO, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації.
Варто зазначити, що виробниками паперу є і іноземні компанії, які здійснюють свою господарську діяльність на території юрисдикцій своїх країн та виконують вимоги законодавства, чинного в країнах виробників паперу. Постачальники паперу в Україні позбавлені можливості змусити виробників паперу надавати документи в тому числі сертифікатів ISO.
Варто також зазначити, що в терміни визначені для проведення закупівлі неможливо отримати всі перелічені документи. Дані документи не мають відношення до якості товару, оскільки не підтверджують технічні показники. Дані вимоги спрямовані на учасників, які вже мають такі сертифікати.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14281-р/пк-пз від 07.09.2023 року.
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 2 Документації шляхом вилучення вищезазначених дискримінаційних вимог.
Отже, вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2.pdf
-
Опис доказу:
Сертифікат на систему менеджменту якості №SIC.MS.008.ISO9001.2324
-
Повʼязаний документ:
ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Лист з Мінекономіки 10.03.2021.pdf
-
Опис доказу:
Лист Мінекономіки від 10.03.2021 р. №б/н
-
Повʼязаний документ:
Лист з Мінекономіки 10.03.2021.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів.pdf
-
Опис доказу:
Лист ТОВ «БЮРО МІЖНАРОДНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду
Дискрімінаційні вимоги
Номер:
8a4bbce9ea3c4682916b6cf3863ec9a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-12-001673-a.c1
Назва:
Дискрімінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Для додержання основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінаційності учасників, просимо внести зміни до технічних характеристик товару, а саме визначити показник вологості від 4,3% до 5%. Це не впливає на якість товару та є допустим значенням для даного виду паперу.
Надані Замовником показники прописані під товар певного виробника, що не дозволяє потенційним Учасникам надати свою найвигіднішу пропозицію!
Сподіваємося на розуміння і подальшу співпрацю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 14:09
Вирішення:
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Замовник здійснює закупівлю даного товару із визначенням технічних характеристик, які найбільше відповідають потребам Замовника.
Провівши дослідження ринку паперу України та проаналізувавши сертифікати якості на папір, відповідно до вимог закупівлі, встановлено, що на ринку України є не менше двох виробників заявленої продукції, які відповідають технічним вимогам до товару викладених у Тендерній документації. Таким чином, вимоги Тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію серед учасників
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.04.2024 00:02