• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 - 66510000-8-«Страхові послуги»

Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

932 946.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 664.73 UAH
Період оскарження: 12.03.2024 09:36 - 19.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: ba6f42a57ec8452981c8e6dbdb6b566a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-12-001159-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Зеамовнику! Додаток 2 до Вашої ТД містить дискримінаційні та незаконні вимоги, які вже неодноразово визнавалися такими АМКУ, а саме: п.10. "Пряме врегулювання страхових випадків через систему «Прямого врегулювання збитків» підтверджена довідкою у довільному вигляді із посиланням на зазначену інформацію на сайті МТСБУ". п.16. "зазначення показників кольорової індикації оцінок діяльності страховиків-членів МТСБУ та інформації про наявність/відсутність заборгованостей до фондів МТСБУ за періоди з 1 кварталу 2018 по 4 квартал 2021 року" та "довідку(лист) видану Національним банком України, в якій має бути зазначена величина перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності, а розмір перевищення, станом на останню звітну дату (3-й квартал 2023 року) має бути у розмірі, не меншому за загальну страхову суму, зазначену у п. 15 Додатку 2 до тендерної документації." З метою економії часу вимагаю виключити зазначені вимоги до подання нами скарги до АМКУ
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу (скаргу) повідомляємо наступне: 1) Додаток 2 п.10, у новій редакції Тендерної документації буде виключено вимоги щодо обов'язкового прямого врегулювання страхових випадків. 2) Розглянувши Вашу вимогу та проаналізувавши практику АМКУ щодо зазначених питань зауважуємо наступне: Згідно до статті 4 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (далі ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ") Моторне (транспортне) страхове бюро України (далі МТСБУ) є суб’єктом обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності. Згідно до ст.39 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" МТСБУ є єдиним об'єднанням страховиків, які здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Одним із завдань МТСБУ є збирання необхідної інформації про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності для узагальнення. Загідно до ст.11 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" страховики зобов'язані надавати інформацію про укладені та достроково припинені договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності до централізованої бази даних. Згідно до ст.55 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" Оператором єдиної централізованої бази даних є МТСБУ, створення та утримання централізованої бази даних фінансується за рахунок коштів МТСБУ. Отже будь який учасник може надати зазначену інформацію, зазначена статистична інформація збирається МТСБУ в рамках повноважень та ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ". МТСБУ може надавати інформацію яка відповідно до законодавства не є інформацією обмеженого доступу і отже зазначену інформацію можна сприймати як об'єктивну і що відображає стан ринку страхування. Проаналізувавши інформацію з сайту МТСБУ, а також інформацію з відкритих джерел Замовником зроблено висновки про збільшення випадків втрат ліцензій страховиками України, а оскільки Замовник є стратегічним підприємством регіону із транспортом що використовується інтенсивно, а також довгостроковість дії майбутніх полісів страхування, важаємо за доцільне обирати надійного страховика за критеріями незалежної і спеціальзованої за даним видом страхування організації (МТСБУ). Зазначений термін (з 2018 року) було обгрунтовано діючим військовим станом, що як очевидно з даних МТСБУ завадило вести повноцінну статистику оскільки на сайті відсутні дані за 1 півріччя 2022 року, також враховуючи що дані враховують "рівень скарг від потерпілих та страхувальників" можна припустити що під час військового стану кількість скарг зменшилась не через їх відсутність, а через неможливість їх оформити або нехтування цим правом. Також варто зауважити що практика АМКУ стосовно цього питання часто зазначає що Національний банк перейняв на себе функції регулятора ринку небанківських фінансових послуг і тому з метою уникнення дискримінації учасників та рівного ставлення до них вимога до показників "світлофора" не є безальтернативною і передбачено надання відповідної довідки виданої Національним банком України, як органом що несе функції регулятора і може підтвердити платоспроможність учасника в умовах зобов'язань по договору закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено