-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров`яна промислового та непромислового використання 1 групи
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Торги не відбулися
1 140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 700.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2024 15:38 - 20.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
ae1640eae662403381b7a9ae06948ddd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008934-a.c7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- 4 Протокольне рішення УО про відхилення ТП учасника .docx 02.04.2024 22:13
- Скарга АМК від 01 04 2024р Степанівка.docx 02.04.2024 22:13
- Скарга.pdf 02.04.2024 22:13
- sign.p7s 02.04.2024 22:14
- рішення від 04.04.2024 № 6048.pdf 04.04.2024 18:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2024 № 6512.pdf 12.04.2024 15:21
- рішення від 11.04.2024 № 6512.pdf 16.04.2024 14:47
- пояснення Степанівка.docx 08.04.2024 16:42
- Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-09-005248-a.pdf 08.04.2024 16:42
- лист пояснення Степанівка.pdf 08.04.2024 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 22:16
Дата розгляду скарги:
11.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2024 18:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.04.2024 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії 6512-р/пк-пз від 11.04.2024, закупівля UA-2024-03-11-008934-a, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БЕЛЬМАС ТЕТЯНА ВЯЧЕСЛАВІВНА, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ЕКОРЕСУРС" та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Філії "Вінницьке лісове господарство" ДП "Ліси України" на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пункт скарги
Номер:
d38c2acf0d844724894cafd98d80f562
Заголовок пункту скарги:
Не правомірні дії замовника
Опис заперечення:
Неправомірна дискваліфікація
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Тендерній документації Замовника, так само як і в додатках до неї, жодним чином не було зазначено про те, що дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинні бути видані на ім’я учасника. Зазначені документи, а саме: дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на виконання Постанови КМУ № 77 від 3 лютого 2021 р. та Змін ,що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. N 725 і від 26 жовтня 2011 р. N 1107, повинні бути отримані на Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу, у тому числі: лісогосподарські, лісозаготівельні та лісотранспортні роботи на забруднених радіонуклідами територіях.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – Комунальний заклад «Степанівський ліцей з дошкільним підрозділом» Вороновицької селищної ради – скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції Учасника ФОП Бельмас Т.В.
Вимога
Вирішена
Усунення порушення в ТД
Номер:
669fc2158c324278a3ea56e34994c3b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008934-a.b6
Назва:
Усунення порушення в ТД
Вимога:
Відповідно до вимог ТД Замовник вимагає - Договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, бук, граб, ясен, клен, берест), діючий на 2024 р. на кількість не меншу заявленій в даній тендерній документації, в одночас - скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації ). Повідомляю Замовника про те, що відповідно до п. 4.3 Регламенту Біржі «Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка.». Тобто на даний час біржові договори з виробниками укладаються лише на квартал. Таким чином вимога Замовника суперечить Регламенту Біржі з проведення закупівель на деревину , що унеможливлює виконання вимоги Замовника. Вимагаю прибрати з ТД вимогу про те, що договори з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) на закупівлю вказаних порід дерев (дуб, бук, граб, ясен, клен, берест) мають бути діючими на 2024р, та замінити на формулювання - надати діючі договори.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2024 10:15
Вирішення:
Доброго дня. Ваша вимога розглянута, та буде прийнята до уваги.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
b15a2429aa4548739438c50eb1ce4091
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008934-a.c5
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога, що стосується аналогічного договору - такий договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель;
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію тільки тими учасниками, що мають аналогічний договір укладений з Замовником в розумінні Закону.
Зауважимо, що ЖОДЕН нормативно-правовий акт НЕ встановлює вимог, що обмежують права учасника вільно укладати договір з субєктом господарювання (будь-якої форми власності та організаційної форми), а навпаки Господарським та Цивільним кодексами закріплено право особи ВІЛЬНО укладати договори.
Зауважимо, що згідно ст 5 Закону Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 4 ст 22.Закону 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ЗАМОВНИКУ, ВАМИ встановлено ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу, що звужує конкуренцію і унеможливлює участь тих учасників, що мають аналогічні договори не з Замовниками (в розумінні Закону) - простими словами не через ПРОЗОРО, а зі звичайними субєктами господарювання, що не мають зобовязання укладати договори в порядку, що визначений ЗУ "про публічні закупівлі" (у тому числі з урахуванням особливостей).
Приберіть обмежувальну вимогу, інакше звернемось ДО АМКУ та ДАСУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 20:17
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: не є дискримінаційною, а надає можливість Замовнику перевірити достовірність наданої учасником в тендерній пропозиції інформації щодо виконання аналогічного договору. Надавши інформацію про поставку деревини ТОВ (ПП, ФОП) Замовник не може перевірити чи поставлявся товар даним контрагентам, в більшості такі поставки здійснюються лише на папері, без фактичної поставки.
Промоніторивши інформацію в електронній системі закупівель Prozorro по Вашій установі (ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455), є інформація про поставку деревини до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області. (ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-28-007593-a). Згідно даної закупівлі поставка товару мала відбутися до 01 грудня 2022 року. Але згідно додаткової угоди №1 від 28.11.2022 року термін поставки було продовжено до 12 грудня 2022 року. Також згідно додаткової угоди №3 від 20.10.2022 року термін поставки було продовжено до 23 грудня 2022 року. Отже у Вас є досвід виконання аналогічного договору із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р.), але поставка товару виконана не вчасно.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною, а дає змогу Замовнику перевірити чи взагалі даний учасник фактично поставляв товар.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінація
Номер:
bbf8f20e27c84c0fa9d6e80f0d2a8b4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008934-a.b4
Назва:
дискримінація
Вимога:
скан-копію підтверджуючих документів, щодо законності походження деревини (лісорубний квиток або біржовий договір з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної твердих порід у кількості не менше зазначеної у тендерній документації );
А чому тільки з біржовий договір з постійними лісокористувачами??? чому не можна надати договір з постачальником, що не є постійним лісокористувачам?
Чим обумовлено дану дискримінаційну вимогу?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 20:04
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Договір з постачальником, що не є постійним лісокористувачам ніяк не підтверджує законність походження деревини, оскільки зробити такий договір без підтвердження походження деревини не є проблемою для сторін такого договору. Потім такі «переможці закупівлі» зривають навчальні процеси в закладах освіти, оскільки не можуть поставити деревину в тій кількості та тих порід, що були передбачені згідно закупівлі.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога. що не відноситься до предмету закупівлі.
Номер:
2c5e787888be43a4b7c3f3251174340d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008934-a.c3
Назва:
вимога. що не відноситься до предмету закупівлі.
Вимога:
Додаток 1
12. Додатково надати:
- протокол визначення радіонуклідного складу деревини;
- дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
На якій підставі учасник повинен вам надавати такі документи???
ТУ, відповідність якому ви вимагаєте не встановлює такі вимоги! Також національні стандарти д даного виду товару не встановлюють таких вимог!
Про які роботи з підвищеною небезпекою йде мова????? Надайте нормативно-правове обгрунтування встановленій вимозі і детальне пояснення!
Щодо декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці - что стосовно якої матеріально-технічної бази йде мова?
Якими нормативно-правовими актами передбачено такий документ для даного виду товару? ще і для учасника, який не є виробником????
Це під якого "улюбленця" прописані такі вимоги!?
Приберіть беззаконня.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 20:04
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляю:
- щодо протоколу визначення радіонуклідного складу деревини:
Застосування вимог до екологічних характеристик товарів, послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону, у разі встановлення екологічних чи інших характеристик до предмету закупівлі, замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Екологічною характеристикою продукції є та що пов’язана з впливом на довкілля і здоров’я людини на одній або декількох стадіях життєвого циклу.
Абзацом другим пункту 5 цієї ж статті встановлена вимога що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи, що деревина має використовуватися для опалення закладів освіти, то має бути екологічно чистою, та її спалювання має бути безпечним для людей та навколишнього середовища.
- щодо дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: Під час здійснення публічних закупівель Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога в п. 12 Додатку 1 тендерної документації не є дискримінаційною, так як стосується усіх без виключення. Якщо учасник не є виробником деревини а є трейдером, він має здійснювати поставку товару великогабаритним транспортом, тож транспорт, яким буде здійснюватися поставка товару, має відповідати вимогам законодавства з питань охорони праці.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
8b13d03fb0d14f3b89b7018d1721d6b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008934-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Дозвіл на спеціалізоване використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) (завірений печаткою постійного або тимчасового лісокористувача, або власника лісу (в разі наявності печатки)).
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, так як лісництво (постійний лісокористувач) не має можливості усім своїм покупцям надавати копії завірених документів, у тому числі і нам.
Ми можемо надати лист у якому буде вказано номер лісового квитка, який в свою чергу можна перевірити у публічному доступі - https://lk.ukrforest.com/. Також, ми можемо надати договір з постійним лісокористувачем.
Внесіть зміни, не встановлюйте вимоги, що ставлять учасника у залежність від волевиялення третіх осіб!
У випадку ігнорування подамо скаргу в АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 20:03
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
93d62a77669e460fa3fc1a0be25d3689
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008934-a.b1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований КЗ «Заклад дошкільної освіти Ромашка» Вороновицької селищної ради, та містити ідентифікатор даної закупівлі, обсяг деревини, яку має відпустити учаснику (не менше обсягу, що закупляється в даній закупівлі), інформацію про договір, яким учасник купляє деревину у постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу.
Дана вимога обмежує наше товариство в участі у цих торгах, так як ми вже маємо укладений договір з постійним лісокористувачем і викуплений обєм на нашому складі. Ми можемо надати договір у складі тендерної пропозиції і ви зможете перевірити його в публічному доступі (укладено за результатом торгів).
Проте надати лист з окремим змістом і ідентифікатором ми не маємо можливості надати, так як лісництво НЕ Видає такі листи! Зауважимо, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено лист від постійного користувача для участі у публічних торгах у тому числі.
Ми не можемо вимагати лист від виробника продукції через забаганку Замовника, яка нічим не обгрунтована.
Така вимога унеможливлює конкуренцію та спотворює торги в цілому.
Внесіть зміни! У іншому випадку підемо в АМКУ за захистом своїх прав!
Як учасник, ми зможемо надати будь-який лист за своїм підписом, проте не від імені нашого контрагента.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 20:02
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляю: Наша тендерна документація не містить вимогу "гарантійний лист від постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу, який має бути адресований КЗ «Заклад дошкільної освіти Ромашка» Вороновицької селищної ради, та містити ідентифікатор даної закупівлі, обсяг деревини, яку має відпустити учаснику (не менше обсягу, що закупляється в даній закупівлі), інформацію про договір, яким учасник купляє деревину у постійного або тимчасового лісокористувача, чи власника лісу." оскільки ми являємося Комунальний заклад "Степанівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради.
Враховуючи досвід проведення закупівлі деревини в попередніх роках, де участь брали не постійні чи тимчасові лісокористувачі, вони пропонували деревину сумнівного походження, а саме вирубку різних ділянок, які не містили породи дерев що передбачені закупівлею, та ділянки не були передбачені для вирубки деревини, тож замовник вимагає щоб учасники надали інформацію про походження деревини, яку учасник пропонує для постачання.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». На підставі вище викладеного повідомляю, що тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та дана вимога не є дискримінаційною
Статус вимоги:
Відхилено