-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив)
Торги відмінено
5 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 59 000.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2024 15:22 - 16.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Звертаємось до Замовника з вимогою прибрати з Тендерної документації умови які обмежують потенційних учасників та не відповідають предмету закупівлі
Номер:
cc336ada78814a37a6f3f6256ba68a8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-009020-a.a2
Назва:
Звертаємось до Замовника з вимогою прибрати з Тендерної документації умови які обмежують потенційних учасників та не відповідають предмету закупівлі
Вимога:
1. Відповідно до Тендерної документації та інформації зазначеною на майданчику Prozorro, Предметом закупівлі являється: ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив);
Проте у Додатку 3 до Тендерної документації Замовник зазначає:
Поставка товару з дати підписання договору згідно письмових/ усних заявок окремими партіями в строк протягом 2 (робочих) днів до 01.07.2024р.
Постачальник повинен забезпечити поставку Товару бензовозами (власними чи орендованими чи залученими в інший спосіб) за адресами Замовника по м. Хмельницький зазначених в заявці а також за місцем знаходження АЗС учасника при потребі.
Тобто при визначені предмету закупівлі (Дизельне паливо (налив), замргівлею палива ( Наливом).
Окрім цього надмірними являється також вимога :
- Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності власної/орендованої АЗС в межах не більше 5 км від м. Хмельницького.
Вважаємо, Замовник у такому випадку повинен був визначити предмет закупівлі окремо на Налив та паливні таловник вимагає в потенційних Учасників наявність АЗС, що обмежує коло потенційних Учасників, оскільки, всі Учасників які мають бажання прийняти участь у Закупівлі, та мають всі необхідні ресурси для постачання палива Наливом, повинні мати у наявності АЗС в м. Хмельницький, що є не можливим оскільки займаються виключно оптовою тоони які визначити у специфікації, що б суттєво вплинуло на очікувану вартість предмету закупівлі.
Враховуючи викладене вимагаємо Замовника прибрати з тендерної все що не стосується предмету закупівлі тобто Дизельне паливо (налив), ігнорування даної вимоги може привести що Закупівля не відбудиться.
2. Вимагає прибрати вимогу з Додатку 3 до Тендерної документації а саме:
- Учасники повинні надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях.
Враховуючи що не всі Учасники є виробниками палива, та не мають виробничих потужностей, а Зберігають паливо на нафтобазах за договорами зберігання та інш., даними вимогами обмежуєте Учасників , та звужуєте коло потенційних Учасників, оскільки участь у Закупівлі зможе взяти лиш виробники палива , в Україні це УКРНАФТА.
Враховуючи викладене, вимагаємо Замовника прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
3. Вимагаємо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації а саме:
- копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (чинна на період дії договору)
Враховуючи що Замовником зазначено: Поставка товару з дати підписання договору згідно письмових/ усних заявок окремими партіями в строк протягом 2 (робочих) днів до 01.07.2024р.
Просимо вимогу - копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (чинна на період дії договору), викласти у наступній редакції:
-копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (чинна не менше ніж до кінця поставок товару 01.07.2024) або у складі тендерної пропозиції надати лист гарантію щодо продовження ліцензії у разі закінчення.
Разом з цим статтею 18 Закону № 481 встановлено, що вважаються діючими ліцензії, за якими до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України або за наявності обставин непереборної сили (форс - мажорних обставин) не сплачено черговий платіж за ліцензію та/або закінчився термін дії ліцензії на право:
виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Обов’язки щодо сплати чергових платежів/дії щодо продовження ліцензії мають бути виконані суб’єктом господарювання протягом 30 днів, наступних за днем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану в Україні.
4. Просимо надати роз’яснення або внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації, а саме :
- Учасники повинні надати гарантійний лист щодо можливості поставки від 1 до 30 тисяч літрів за один раз (один бензовоз) – всього бензовозів- 30 (на 30 тисяч л).
Просимо надати обґрунтування щодо кількість бензовозів а саме – всього бензовозів- 30 (на 30 тисяч л). чим Замовник обґрунтовує таку кількість бензовозів? І чи мається на увазі що в потенційного учасника повинно бути 30 бензовозів на 30 тисяч літрів? Оскільки обсяг Закупівлі становить 127 000л та для задоволення цих потреб достатньо максимум 5 бензовозів по 30 000л, і це за умови що у Замовника виникне потреба у такій кількості палива в один момент.
Враховуючи викладене просимо внести зміни і викласти даний пункт у такій редакції:
Учасники повинні надати гарантійний лист щодо можливості поставки від 1 до 30 тисяч літрів за один раз (один бензовоз).
5. Просимо замовника переглянути Очікувану вартість закупівлі, оскільки вона не відповідає ринковій ситуації,
Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі визначено бюджет закупівлі
5 900 000 грн з ПДВ при плановому обсязі закупівлі: ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив) – 127 000 л
Враховуючи вище викладене вбачається , очікувана вартість при найпростішому діленні на загальну кількості літрів палива ціна за 1 л складає 46,45 грн з ПДВ, що є середньою по Хмельницькій області за даними ( https://www.nefterynok.info/ ) проте дана ціна Умов оплати відстрочка становить 60 (банківські) дні, що є суттєвим оскільки враховуючи що в середньому в місяці 21 банківських дні, тобто відстрочка складає біля трьох місяців, що однозначно впливає на формування цінової пропозиції потенційних Учасників.
Враховуючи викладене Вимагаємо Замовника переглянути очікувану вартість Закупівлі з урахування доставки та відстрочки платежу у 60 (банківські) дні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2024 15:24
Вирішення:
На вашу вимогу повідоиляємо наступне:
1 щодо наявності власної/орендованої АЗС в межах не більше 5 км від м. Хмельницького вимога не є дискримінаційною оскільки замовником встановлено няавність як власної так і орендованої заправочної станції на території міста та в радіусі 5 км від міста Хмельницького.
2.щодо можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях повідомляємо, що не лише виробники можуть здійснювати зберігання палива. Це може бути будь-яка особа, яка має відповідні місця для зберігання та відповідну ліцензію на продаж та зберігання пального.
3. щодо ліцензії повідомляємо: статтею 18 Закону № 481 встановлено, що вважаються діючими ліцензії, за якими до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України або за наявності обставин непереборної сили (форс - мажорних обставин) не сплачено черговий платіж за ліцензію та/або закінчився термін дії ліцензії на право:
виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах;
виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Обов’язки щодо сплати чергових платежів/дії щодо продовження ліцензії мають бути виконані суб’єктом господарювання протягом 30 днів, наступних за днем припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану в Україні.
Разом з цим, відповідно до частини дев’ятої статті 13 Закону України від 15.04.2014 № 1207-VII «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» (із змінами) ліцензії, видані суб’єктам господарювання до набрання чинності цим Законом (а для територій України, що були тимчасово окуповані Російською Федерацією після набрання чинності цим Законом – до тимчасової окупації цієї території України) відповідно до закону про ліцензування видів господарської діяльності:
вважаються недійсними на тимчасово окупованій території;
можуть використовуватися для проведення господарської (підприємницької) діяльності на іншій території України до закінчення строку їх дії, у випадку перереєстрації таких суб’єктів, на іншій території України, у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову політику;
не можуть бути продовженими відповідно до законодавства України, крім випадків, коли до закінчення строку дії таких ліцензій (дозволів) здійснено деокупацію відповідної тимчасово окупованої території.
Відповідно до умов ТД Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції. Ненадання документів має супроводжуватись роз’ясненням в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію(-ії) роз`яснення(-нь) державних органів.
4. Щодо наявності бензовозів, замовником встановлена вимога з урахуванням того, що наше підприємство є не єдим Покупцем палива, а також у узвязку із ситуацією блокування кардонів.
5. Щодо очікуваної вартості, вами у вимозі зазначено, що очікувана вартість при найпростішому діленні на загальну кількості літрів палива ціна за 1 л складає 46,45 грн з ПДВ, що є середньою по Хмельницькій області за даними ( https://www.nefterynok.info/ ).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Шановний замовник!
Номер:
9d06d92431234687b42d1a865ea355d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-009020-a.a1
Назва:
Шановний замовник!
Вимога:
Відповідно інструкцій з підготовки тендерної документації, Замовником має бути конкретно визначено спосіб отримання товару!
Повідомляємо, що є 2 способи отримання товару за предметом закупівлі:
1. Постачання пального на склад Замовника – НАЛИВОМ (Предмет закупівл)
2. Відпуску пального на АЗС (умови закупівлі):
Форми відпуску нафтопродуктів на АЗС передбачені у пункті 10.3 Інструкції. Такі операції можуть здійснювати у способи:
- відповідно до відомостей на відпуск нафтопродуктів за формою № 16-НП (кількість відпущеного нафтопродукту фіксують у відомості, яку ведуть безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія, з подальшим складенням рахунка на підставі такої відомості за визначений сторонами договору період);
- відпуск нафтопродуктів за талонами, придбаними за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їхнього власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені в кожному окремому талоні. Більш сучасний аналог – скретч-картка, яка є одноразовим підтверджуючим документом на отримання пального відповідно до визначеного в такій картці номіналу та фактично відрізняється від талону лише своєю формою, а також не передбачає можливості подальшого поповнення такої картки;
- відпуск нафтопродуктів за «платіжними» картками (смарт-картки), які згідно з постановою НБУ від 05.11.2014 № 705 фактично не належать до платіжних інструментів і призначені для фіксування в електронному вигляді заборгованості емітента перед користувачем цих засобів за попередньо оплаченими товарами (послугами), та на операції, що здійснюють з їхнім використанням. Таким чином такі картки є технічним засобом фіксації інформації про оплачену замовником кількість пального та його номенклатуру, з можливістю дистанційного поповнення балансу, встановлення лімітів використання пального тощо. Це є більш сучасним та зручним способом отримання пального на АЗС у порівнянні з талонами або відпуском на підставі відомостей.
Ретельно вивчивши умови тендерної документації, зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що відповідно вимог зазначених у Додатку 3 тендерної документації, а саме «Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності ВЛАСНОЇ/ОРЕНДОВАНОЇ АЗС в межах не більше 5 км від м. Хмелницького» заявляємо, що:
1. Вимога щодо наявності ВЛАСНОЇ/ОРЕНДОВАНОЇ АЗС є дискримінаційною вимогою;
2. Замовником не визначені конкретні об’єми та методика щодо відвантаження палива
2.1. На склад замовника наливом;
2.2. з АЗС( за невизначеною методикою);
3. Розрахунок за одиницю товару має включати всі витрати, але на умовах зазначених в тендерній документації Замовника, учасник не має можливості здійснити найбільш економічно вигідний розрахунок.
Враховуючи викладене можна спрогнозувати, що: або закупівля не відбудеться або може свідчити про існування негласних попередніх домовленостей між Замовником та таким учасником, що має ознаки протиправних та корупційних діянь, які переслідуються Законом.
Вимагаємо вилучення дискримінаційних вимог та роз’яснення методики відвантаження (відповідно до інструкції)!.
З метою заощадження часу на проведення процедури закупівлі, радимо Вам внести відповідні зміни та не доводити до подання скарг до відповідних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2024 10:50
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Щодо наявності ВЛАСНОЇ/ОРЕНДОВАНОЇ АЗС дана вимога не є дискримінаційною оскільки замовником встановлено няавність як власної так і орендованої заправочної станції на території міста та в радіусі 5 км від міста Хмельницького. Також повідомляємо, що закупівля здійснюється наливом (не за талонами) умовами постачання передбачено як за адресою замовника так і за адресою зберігання пального учасника (з можливістю здійсення заправки замовника безпосередньо за місцем зберігання).
2. Щодо визначення об'ємів Замовником визначені конкретні об’єми постачання, а саме 127000л. партії та умови поставки будуть визначатися згідно договору на підставі відповідних заявок
Статус вимоги:
Відхилено