-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи
Торги відмінено
305 278.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 052.78 UAH
мін. крок: 1% або 3 052.78 UAH
Період оскарження:
11.03.2024 14:53 - 16.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
e40f75e75c344ef29d6ff75087ecda29
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008054-a.b2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА
на неправомірне рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_переможця 19.04.2024.docx 19.04.2024 16:47
- Скарга АМКУ 19.04.2024.pdf 19.04.2024 16:47
- sign.p7s 19.04.2024 16:50
- рішення від 23.04.2024 № 7175.pdf 23.04.2024 17:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2024 № 7779.pdf 02.05.2024 13:11
- рішення від 01.05.2024 № 7779.pdf 06.05.2024 12:22
- Пояснення Замовника UA-2024-03-11-008054-a 25.04.2024 11:43
- Пояснення Замовника UA-2024-03-11-008054-a 25.04.2024 11:43
- протокол 13.05.2024 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2024 17:35
Дата розгляду скарги:
01.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.04.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.05.2024 12:22
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2024 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №10 від 19 квітня 2024 р. про визначення приватного підприємства "СТРАЖ-В" переможцем процедури закупівлі — "Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-
03-11-008054-a скасовано.
Пункт скарги
Номер:
a515e3490b02437cacccf23e56fb4ebe
Заголовок пункту скарги:
Замовник не виконав рішення №6310-р/пк-пз від 09.04.2024 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель,
Опис заперечення:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 10 від 19.04.2024 року (надалі - Протокол) Замовником визначено Переможця закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Тип порушення:
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з таким Рішенням Замовника. Пропозиція ПП "СТРАЖ-В" мала бути відхилена згідно наступних підстав:
Замовник не виконав рішення №6310-р/пк-пз від 09.04.2024 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно п.3 якого було встановлено:
«Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.»
Згідно ч.2 п.44 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Натомість, Замовник 18-04-2024 р. надіслав ПП "СТРАЖ-В" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання «у строк, визначений Особливостями Файл 24. Кошторис_частина_1.pdf відповідно до вимог пункту 5.2 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі - Настанова) Форму 8 договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема: ФОРМА договірної ціни Визначена згідно з _______. Привести Файл 24. Кошторис_частина_1.pdf у відповідність до Настанови вказавши: Визначена згідно Настановою з визначення вартості будівництва.», чим порушив ч.2 п.43 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник не мав права надавати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо договірної ціни Учасника.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В".
Замовник не виконав рішення №6310-р/пк-пз від 09.04.2024 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно п.3 якого було встановлено:
«Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.»
Згідно ч.2 п.44 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Натомість, Замовник 18-04-2024 р. надіслав ПП "СТРАЖ-В" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо надання «у строк, визначений Особливостями Файл 24. Кошторис_частина_1.pdf відповідно до вимог пункту 5.2 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі - Настанова) Форму 8 договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема: ФОРМА договірної ціни Визначена згідно з _______. Привести Файл 24. Кошторис_частина_1.pdf у відповідність до Настанови вказавши: Визначена згідно Настановою з визначення вартості будівництва.», чим порушив ч.2 п.43 Особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник не мав права надавати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо договірної ціни Учасника.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В".
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Номер:
f78a0730f53e40c69cacbd282471d8c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-008054-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_переможця UA-2024-03-11-008054-a.docx 27.03.2024 11:32
- Скарга UA-2024-03-11-008054-a.pdf 27.03.2024 11:32
- sign.p7s 27.03.2024 11:34
- рішення від 01.04.2024 №5737.pdf 01.04.2024 17:11
- інформація про резоолютивну частину рішення від 09.04.2024 №6310.pdf 10.04.2024 14:03
- рішення від 09.04.2024 №6310.pdf 12.04.2024 10:29
- Пояснення Замовника UA-2024-03-11-008054-a 02.04.2024 11:49
- Пояснення Замовника UA-2024-03-11-008054-a 02.04.2024 11:49
- протокол 18.04.2024 12:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2024 11:34
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 10:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про визначення приватного підприємства "СТРАЖ-В" переможцем за процедурою закупівлі — "Електромонтажні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-11-008054-a скасловано 18 квітня 2024 р. протокол №8
Пункт скарги
Номер:
5fe63eb29b3e455596630b28c3fa404f
Заголовок пункту скарги:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №5 від 26 березня 2024 року (надалі - Протокол) Замовником визначено Переможця закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В". Скаржник не погоджується з таким Рішенням Замовника. Пропозиція ПП "СТРАЖ-В" мала бути відхилена.
Опис заперечення:
Тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3.Згідно Додатку №2 до тендерної документації , для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати Договірну ціну (розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») (з урахуванням змін та доповнень) та Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні Замовника на дату складання Договірної ціни, та відповідно до «Технічної специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації), сформовану в програмному комплексі АВК-5 за скріплений підписом та печаткою (в разі наявності), а саме:
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «Кошторис_частина_1.pdf», на стор. 2-3 розміщена Договірна ціна, яка не містить посилання на «Настанову з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.
Відповідно до форми договірної ціни (додаток 30) Настанови з визначення вартості будівництва: «Визначена згідно з ______.»
Отже, договірна ціна Учасника-Переможця не відповідає формі, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва, в частині відсутності інформації "визначена згідно з".
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до п. 3 Розділу 6 тендерної документації зазначено, що Учасник у складі поданої ним тендерної пропозиції повинен надати заповнений зі свого боку проект договору з усіма додатками, що є невід’ємною його частиною.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «02. Проєкт договору_page-0001.pdf», який не заповнений з боку Учасника, а саме, не заповнені:
- п. 3.2. Ціна Договору є твердою та становить ____________________________________.
- п. 7.2.3. Достроково, в односторонньому порядку, розірвати цей Договір у разі невиконання та/або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем шляхом направлення офіційного листа про це Виконавцю згідно з адресою, яка зазначена в розділі «16. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» цього Договору. Офіційний лист про розірвання цього Договору надсилається Виконавцю за _____ днів до бажаної дати розірвання. Цей Договір вважатиметься розірваним з дати, що зазначена в офіційному листі про розірвання Договору.
- п. 8.4. Штрафні санкції, зазначені у п. 8.2 та п. 8.3 цього Договору, сплачуються Виконавцем протягом _________ робочих днів з моменту отримання відповідної вимоги Замовника.
- п. 8.11. Сплата штрафних санкцій не звільняє винну Сторону від виконання своїх зобов’язань за цим Договором. Винна Сторона відшкодовує суму штрафних санкцій чи/або збитків на підставі претензії протягом ____ (___) робочих днів з моменту отримання претензії шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок іншої Сторони. Претензія направляється шляхом повідомлення на електронну адресу винної Сторони, зазначену в цьому Договорі, та/або шляхом направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу винної Сторони та вважається отриманою на чотирнадцятий день після дня її відправлення.
Отже, тендерна пропозиція Учасника-Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
1.Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, учасники закупівлі повинні гарантувати, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутня вищезазначена довідка - гарантія, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога міститься у розділі - інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Переможець не надав гарантію того, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки, отдже, не підтвердив інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, Переможець не надав гарантію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
- Пояснювальна записка згідно з об’єктом;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів:
- Розрахунок загальновиробничих витрат;
- Розрахунок адміністративних витрат (у разі наявності);
- Розрахунок ризику всiх учасникiв будівництва;
- Розрахунок додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами;
- Розрахунок прибутку.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «Кошторис_частина_1.pdf», на стор. 2-3 розміщена Договірна ціна, яка не містить посилання на «Настанову з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.
Відповідно до форми договірної ціни (додаток 30) Настанови з визначення вартості будівництва: «Визначена згідно з ______.»
Отже, договірна ціна Учасника-Переможця не відповідає формі, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва, в частині відсутності інформації "визначена згідно з".
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до п. 3 Розділу 6 тендерної документації зазначено, що Учасник у складі поданої ним тендерної пропозиції повинен надати заповнений зі свого боку проект договору з усіма додатками, що є невід’ємною його частиною.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «02. Проєкт договору_page-0001.pdf», який не заповнений з боку Учасника, а саме, не заповнені:
- п. 3.2. Ціна Договору є твердою та становить ____________________________________.
- п. 7.2.3. Достроково, в односторонньому порядку, розірвати цей Договір у разі невиконання та/або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем шляхом направлення офіційного листа про це Виконавцю згідно з адресою, яка зазначена в розділі «16. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» цього Договору. Офіційний лист про розірвання цього Договору надсилається Виконавцю за _____ днів до бажаної дати розірвання. Цей Договір вважатиметься розірваним з дати, що зазначена в офіційному листі про розірвання Договору.
- п. 8.4. Штрафні санкції, зазначені у п. 8.2 та п. 8.3 цього Договору, сплачуються Виконавцем протягом _________ робочих днів з моменту отримання відповідної вимоги Замовника.
- п. 8.11. Сплата штрафних санкцій не звільняє винну Сторону від виконання своїх зобов’язань за цим Договором. Винна Сторона відшкодовує суму штрафних санкцій чи/або збитків на підставі претензії протягом ____ (___) робочих днів з моменту отримання претензії шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок іншої Сторони. Претензія направляється шляхом повідомлення на електронну адресу винної Сторони, зазначену в цьому Договорі, та/або шляхом направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу винної Сторони та вважається отриманою на чотирнадцятий день після дня її відправлення.
Отже, тендерна пропозиція Учасника-Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
1.Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, учасники закупівлі повинні гарантувати, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутня вищезазначена довідка - гарантія, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога міститься у розділі - інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Переможець не надав гарантію того, що під час виконання робіт згідно розробленого проекту будуть неухильно дотримуватись діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки, отдже, не підтвердив інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Отже, Переможець не надав гарантію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В".