• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підгузники для дорослих

Код номенклатурної позиції: 33751000-9 Підгузки

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2024 14:18 - 05.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: b0d91cf8d3234ae89f2a3408720635e5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-11-007017-a.a3
Назва: скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.03.2024 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.03.2024 12:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни до тендерної документації, відповідно ро рішення АМКУ.
Автор: ФОП "КАЛІНІНА МАРИНА ВЛАДИСЛАВІВНА", Марина Калініна +380681343409 fopkalinina2022@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 1dc6b438cf61491ea0180972be9ac337
Заголовок пункту скарги: Замовником визначені умови тендерної документації (далі – документація), що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 5 Закону щодо забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Опис заперечення: В пункті 2. Інша інформація розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» вказано:

Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 6 500,00 грн. (Шість тисяч п’ятсот грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаю, що наведені вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Вважаю дискримінаційною вимогу: «Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг, що надаються, становить 6 500,00 грн. (Шість тисяч п’ятсот грн., 00 коп.). Зазначена сума сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 5 робочих днів на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди».

Фізична-особа підприємець Калініна Марина Владиславівна зазначає, що даною вимогою замовник:
По-перше, виставляє вимогу котра жодним чином не стосується ані предмета закупівлі, ані потенційних учасників закупівлі.
По-друге, це суттєво з дорожчує як ціну, так і пропозицію учасника в цілому, що жодним чином не відповідає принципу максимальної економії та ефективності.
Вищезазначена вимога передбачує оплату сторонніх послуг Замовника, що не передбачено жодним нормативним актом в сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: b54b73f02b7b4694bde2e20fe67e0dbc
Заголовок пункту скарги: В Додатку 3 до тендерної документації Замовником вказана дискримінаційна вимога.
Опис заперечення: В Додатку 3 Замовником вказано:
В складі пропозиції учасник подає висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, що пропонується учасником.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: З 1 жовтня 2023 року втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на підставі якого видавалися висновки санітарно-
епідеміологічної експертизи, та набрали чинності окремі положення Закону України «Про систему громадського здоров’я», в зв’язку із чим з 1 жовтня 2023 року державна санітарно-епідеміологічна експертиза для нехарчової продукції не проводиться, а висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нехарчову продукцію не видаються.
Таким чином, станом на сьогодні введення в обіг в Україні нехарчової продукції і забезпечення її безпечності здійснюється виключно шляхом застосування технічних регламентів (у разі їх наявності) і передбачених ними процедур оцінки відповідності, наслідком якого є видача Декларації про відповідність технічному регламенту.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Вимога
Вирішена

вимога про надання висновку СЕС

Номер: 5f69b8fafde5439185d5629ccce2ed39
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-11-007017-a.a2
Назва: вимога про надання висновку СЕС
Вимога:
З 1 жовтня 2023 року втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на підставі якого видавалися висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та набрали чинності окремі положення Закону України «Про систему громадського здоров’я», в зв’язку із чим з 1 жовтня 2023 року державна санітарно-епідеміологічна експертиза для нехарчової продукції не проводиться, а висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нехарчову продукцію не видаються. Таким чином, станом на сьогодні введення в обіг в Україні нехарчової продукції і забезпечення її безпечності здійснюється виключно шляхом застосування технічних регламентів (у разі їх наявності) і передбачених ними процедур оцінки відповідності, наслідком якого є видача Декларації про відповідність технічному регламенту. В зв'язку із викладеним просимо внести зміни до тендерної документації, оскільки у протилежному випадку вимушені будемо звернутися до АМКУ зі скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що замовником буде внесено зміни, за результатами розгляду скарги в колегії АМКУ.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: 3ff27d26f5bd4d59b5fbc75c58f4b93f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-11-007017-a.a1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний замовнику, у Тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, просимо їх виключити, оскільки у протилежному випадку будемо вимушені звернутися із скаргою до АМКУ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Повідомляємо, що замовником буде внесено зміни, за результатами розгляду скарги в колегії АМКУ.
Статус вимоги: Задоволено