-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із заправки та відновлення (ремонту) картриджів лазерних принтерів (ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2024 14:06 - 17.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення уповноваженої особи
Номер:
4892ff40089742fcb28d21c4c671ea08
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-006733-a.c2
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи пропозиції згідно_Додаток 5.pdf 02.04.2024 13:05
- Документи пропозиції згідно_Додаток 2.pdf 02.04.2024 13:05
- ВВМ UA-2024-03-11-006733-a.pdf 02.04.2024 13:05
- Документи пропозиції згідно_Додаток 4.pdf 02.04.2024 13:05
- Документи пропозиції згідно_Додаток 3.pdf 02.04.2024 13:05
- Документи пропозиції згідно_Додаток 1.pdf 02.04.2024 13:06
- Скарга.docx 02.04.2024 13:06
- sign.p7s 02.04.2024 13:06
- Рішення від 04.04.2024 № 6042.pdf 04.04.2024 19:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.04.2024 № 6526.pdf 12.04.2024 15:19
- Рішення від 11.04.2024 № 6526.pdf 15.04.2024 17:46
- ПЕРЕЛІК_ЗМІН_картриджи_12.03.2024.doc 08.04.2024 17:53
- ТД_картриджи_2024.docx 08.04.2024 17:53
- Відповідь_на_скаргу_АМКУ.PDF 08.04.2024 17:53
- Відповідь_скарга_АМКУ.docx 08.04.2024 17:53
- ТД_картриджи_2024_нова_редакція_12.03.24.docx 08.04.2024 17:53
- Оголошення_картриджи.docx 08.04.2024 17:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2024 13:07
Дата розгляду скарги:
11.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2024 19:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.04.2024 17:46
Пункт скарги
Номер:
09df0c42a3bb48e0aba882dd3154629a
Заголовок пункту скарги:
Фізична особа – підприємець Тамбовцев Олександр Олегович (надалі Скаржник), в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ (надалі ОСОБЛИВОСТІ) здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі Колегія) із даною скаргою, оскільки вважаю, що замовником порушено принципи здійснення закупівель, відхилено переможця БЕЗ вивчення всіх обставин та БЕЗ належної оцінки, наявних у складі пропозиції переможця, документів на відповідність вимогам Тендерної документації, враховуючи наступне.
КП "Міст" (в подальшому Замовник) проводить тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-11-006733-a.
Предмет закупівлі: «Послуги із заправки та відновлення (ремонту) картриджів лазерних принтерів (ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)».
Рішення уповноваженої особи КП "Міст" згідно протоколу від 28 березня 2024 року, за результатами розгляду пропозиції ФОП Тамбовцев Олександр Олегович, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції як така що не відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, виходячи з наступного.
Опис заперечення:
ПУНКТ 1.
Відповідно до підпункту 2.3. розділу 4 "Технічні вимоги" Додатку №3 до тендерної документації:
«2.3. Заправка картриджів повина проводитися тонером відповідної якості та відповідності усім технічним вимогам до картриджів відповідних виробників/виробників лазерних принтерів. Якість тонеру та технічну відповідність Виконавець має підтвердити належними сертифікатами або іншими відповідними документами.»
ПУНКТ 2.
Відповідно до пункту 6 Додатку №5:
«Сертифікати підтвердження відповідності тонера для заправки картриджів для відповідних лазерних принтерів.»
У складі тендерної пропозиції ФОП Тамбовцев Олександр Олегович надає документи що підтверджують технічну відповідність та якість тонеру, файл «ВВМ UA-2024-03-11-006733-a.pdf», в якому міститься:
- Лист авторизації від виробника тонеру та інших витратних матеріалів та запчастини до принтерів і копіювальних апаратів;
- Паспорт тонеру згідно ТУ У 28.2-200282213-004:2017, виданий виробником тонеру, що використовується для надання послуг з заправки/відновлення картриджів згідно технічної специфікації до предмету закупівлі: Послуги із заправки та відновлення (ремонту) картриджів лазерних принтерів (ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки);
- Сертифікат системи менеджменту якості ISO 9001:2015;
- Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14000:2015;
- Атестат виробництва;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Тамбовцев Олександр Олегович відповідає умовам та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відхилення Замовником пропозиції ФОП Тамбовцев Олександр Олегович з наведених підстав є порушенням, яке може бути усунене в порядку оскарження.
Відповідно до підпункту 2.3. розділу 4 "Технічні вимоги" Додатку №3 до тендерної документації:
«2.3. Заправка картриджів повина проводитися тонером відповідної якості та відповідності усім технічним вимогам до картриджів відповідних виробників/виробників лазерних принтерів. Якість тонеру та технічну відповідність Виконавець має підтвердити належними сертифікатами або іншими відповідними документами.»
ПУНКТ 2.
Відповідно до пункту 6 Додатку №5:
«Сертифікати підтвердження відповідності тонера для заправки картриджів для відповідних лазерних принтерів.»
У складі тендерної пропозиції ФОП Тамбовцев Олександр Олегович надає документи що підтверджують технічну відповідність та якість тонеру, файл «ВВМ UA-2024-03-11-006733-a.pdf», в якому міститься:
- Лист авторизації від виробника тонеру та інших витратних матеріалів та запчастини до принтерів і копіювальних апаратів;
- Паспорт тонеру згідно ТУ У 28.2-200282213-004:2017, виданий виробником тонеру, що використовується для надання послуг з заправки/відновлення картриджів згідно технічної специфікації до предмету закупівлі: Послуги із заправки та відновлення (ремонту) картриджів лазерних принтерів (ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки);
- Сертифікат системи менеджменту якості ISO 9001:2015;
- Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14000:2015;
- Атестат виробництва;
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Тамбовцев Олександр Олегович відповідає умовам та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відхилення Замовником пропозиції ФОП Тамбовцев Олександр Олегович з наведених підстав є порушенням, яке може бути усунене в порядку оскарження.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
Згідно
×
-
Назва доказу:
- файл «ВВМ UA-2024-03-11-006733-a.pdf»
-
Опис доказу:
У складі тендерної пропозиції ФОП Тамбовцев Олександр Олегович надає документи що підтверджують технічну відповідність та якість тонеру, файл «ВВМ UA-2024-03-11-006733-a.pdf», в якому міститься: - Лист авторизації від виробника тонеру та інших витратних матеріалів та запчастини до принтерів і копіювальних апаратів; - Паспорт тонеру згідно ТУ У 28.2-200282213-004:2017, виданий виробником тонеру, що використовується для надання послуг з заправки/відновлення картриджів згідно технічної специфікації до предмету закупівлі: Послуги із заправки та відновлення (ремонту) картриджів лазерних принтерів (ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки); - Сертифікат системи менеджменту якості ISO 9001:2015; - Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14000:2015; - Атестат виробництва; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Тамбовцев Олександр Олегович відповідає умовам та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відхилення Замовником пропозиції ФОП Тамбовцев Олександр Олегович з наведених підстав є порушенням, яке може бути усунене в порядку оскарження.
-
Повʼязаний документ:
ВВМ UA-2024-03-11-006733-a.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти обгрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника, умовам встановленим тендерною документацією. 4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозицію Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційний критерій Додаток № 1
Номер:
7819865c164a44718b326005caa49297
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-006733-a.a1
Назва:
Кваліфікаційний критерій Додаток № 1
Вимога:
Кваліфікаційний критерій Додаток № 1 - Наявність достатної кількості кур’єрів (робітників) для доставки єдиного платіжного документа (квитанції) за адресами фізичних осіб у багатоквартирни будинках або документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі.
Виправте будь ласка кваліфікаційний критерій у Додаток № 1 тендерної документації до закупівлі "Послуги із заправки та відновлення (ремонту) картриджів лазерних принтерів (ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)" згідно ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" на критерій, що відповідає до цієї закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- ТД_картриджи_2024_нова_редакція_12.03.24.docx 12.03.2024 10:26
- ПЕРЕЛІК_ЗМІН_картриджи_12.03.2024.doc 12.03.2024 10:26
Дата подачі:
11.03.2024 22:05
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник.
Дякуємо за вимогу та увагу до закупівлі. Ви були абсолютно праві. Вимогу задоволено.
З повагою,
Статус вимоги:
Задоволено