• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекти мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів закладів загальної середньої освіти

Закупівля проводиться згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня_2022 р. №1178 (зі змінами).

Завершена

2 266 404.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 332.02 UAH
Період оскарження: 11.03.2024 12:50 - 16.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: b5ce39aa1e0847d7b369f61bc868c5e8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-11-005386-a.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Повідомляємо, що вимога подана Вами не відповідає змісту ч.4 ст.33 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) оскільки може бути поданою тільки за результатами оцінки та розгляду тендерної пропозиції учасника який її подав, та зокрема повинна містити вимогу щодо надання інформації щодо зазначення переваг тендерної пропозиції переможця торгів порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення». Також звертаємо Вашу увагу що в поданій тендерній пропозиції переможця торгів ФО-П Тищенко Олександр Андрійович наявний лист від 18.03.2024 р. №0318-03 від офіційного дистриб’ютора продукції компанії Promethean Limited (Великобританія) в Україні - ТОВ «Бі2Бі Солюшнз» яким підтверджено відповідність технічних характеристик запропонованого обладнання ФО-П Тищенко Олександром Андрійовичем, а тому відсутня потреба в зверненні до ТОВ «Бі2Бі Солюшнз» в підтвердженні чи спростуванні інформації про технічні якісні кількіні характеристики предмету закупівлі передбачені в тендерній пропозиції ФО-П Тищенко Олександр Андрійович.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 94aafa09e4f74786b36ae41e1fae1810
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-11-005386-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.03.2024 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2024 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуто, рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 09.04.2024 №6314-р/пк-пз виконане протоколом уповноваженої особи від 15.04.2024 №44
Автор: ФОП "Тищенко Олександр Андрійович", Олександр Андрійович Тищенко +380679141035 fop.a.tishchenko@gmail.com

Пункт скарги

Номер: a3469ffea1e14b08ae08d0e021e43356
Заголовок пункту скарги: Оскарження відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення: Скаржник не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції відповідно до рішення Протоколу Засідання тендерного комітету від 22.03.2024 року №36, як з незаконним та таким, що порушує принципи публічних закупівель і безпосередньо порушує законні права та інтереси Скаржника, як потенційного переможця у даній закупівлі. Рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій учасників процедури закупівлі, недискримінаційний підхід та прозорість на всіх стадіях процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Умови гарантійного обслуговування
Тип порушення: Умови гарантійного обслуговування
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Рішення Замовника:
«Учасником надано файл «Технічні характеристики.pdf»з порівняльною таблицею відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якій допущена невідповідності, через допущення якої, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у пункті 1 Додатку 4 тендерної документації, а саме:
- в рядку «Акустична система» зазначено – «- гарантійний термін – 36 місяців.», а не «- гарантійний термін – 12 місяців» як того вимагалось умовами технічної специфікації, викладеними у пункті 1 Додатку 4 тендерної документації.
Враховуючи вище наведене, та те що виправлення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, які надані учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призведе до зміни найменування товару, марки, моделі тощо, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно п.44 Особливостей, а саме:- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (пп2 п.44 Особливостей).»

Скаржник категорично не погоджується з даним Рішенням оскільки, по перше, Замовником не обгрунтовано, чому більший гарантійний термін, ніж вимагалося, не відповідає умовам документації; по друге, Замовником було незаконно відхилено пропозицію Скаржника з підстав, які передбачені п.43 Особливостями, як такі що підлягають виправленню, що призвело до позбавлення можливості реалізувати таке право Скаржником.

Згідно з п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року, яка затвердила Особливості здійснення публічних закупівель (далі - Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Запропоновані Скаржником покращення якості послуг у вигляді збільшення гарантійних строків не заборонені тендерною документацією даної закупівлі та законодавством України, однак Замовник вважає таке покращення недоцільним з незрозумілих причин.
У даному випадку виправлення невідповідності у вигляді зменшення гарантійного строку з 36 місяців до 12 місяців ні в якому разі не призводить а ні до зміни предмету закупівлі, а ні до зміни найменування, марки чи то моделі акустичної системи. В супереч нормам законодавства про публічні закупівлі Замовник не надав право Скаржнику на виправлення цих невідповідностей, що свідчить про упереджені, безпідставні та незаконні дії Замовника, які порушують наші законні права та інтереси як потенційного переможця, і не відповідають принципам публічних закупівель згідно зі ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Таким чином, вбачається, що Замовник, порушуючи наші законні права та інтереси, всупереч діючому законодавству, безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, порушив легітимні очікування останнього як переможця процедури публічних закупівель на укладення саме з ним договору як з переможцем за результатами процедури публічних закупівель.
З огляду на вищезазначені обставини в діях Замовника спостерігається пряме порушення п.43 Особливостей та п.5 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» як то недотримання принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника