• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва (Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

1 866 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 330.95 UAH
Період оскарження: 11.03.2024 11:05 - 22.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 1d05d179b8a24f5894dcef2cd92f4718
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-11-002392-a.b3
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2024 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2024 14:56
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2024 11:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШЕНО: скасувати рішення (протокол від 02.05.2024 № 42) про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» (далі – ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД») процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей з капітального ремонту підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва (Капітальний ремонт і реставрація - 45453000-7 ДК 021:2015).
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 5519843e1edf4bcab910f47844be91c5
Заголовок пункту скарги: дії Замовника, як в частині надання 24 годин на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Консалтинг-буд», так і визначення його Переможцем, неправомірними та такими, що невідповідають умовам чинного законодавства.
Опис заперечення: Управління житлово-комунального господарства Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-11-002392-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва (Капітальний ремонт і реставрація).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВ «ТЕП-Капітал»- скаржник.
2. ТОВ «Консалтинг-буд»-Переможець.
1 квітня 2024 р. Замовником було відхилено Тендерну пропозицію Скаржника. відповідно до протоколу №14, а 5 квітня 2024 року, відповідно до протоколу №26, визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Консалтинг-буд».
На зазначені рішення Скаржником 6.04.2024 р. було подано скаргу. Яка відповідно до рішення Органу оскарження від 17.04.2024 р. №6853-р/пк-пз була задоволена, як в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника, так і в частині визначення Переможця процедури закупівлі.
23 квітня 2024 року Замовником було виконано рішення Органу оскарження та скасовано рішення про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника та про визначення Переможця процедури закупівлі.
26 квітня 2024 року Замовником було оприлюднено вимогу про усунення недоліків в частині тендерної пропозиції Скаржника (хоча законодавством не передбачено надання 24 годин на усунення невідповідностей два рази по одному і тому ж питанню), а 30 квітня 2024 року відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
30 квітня 2024 року замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Переможця, а 2 травня 2024 р. визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Консалтинг-буд».
Вважаємо дії Замовника, як в частині надання 24 годин на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Консалтинг-буд», так і визначення його Переможцем, неправомірними та такими, що невідповідають умовам чинного законодавства.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі Пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1) Договірну ціну по об’єкту (без врахування: суми коштів на утримання від підсумку глав 1-9, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів;
2) Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт по об’єкту з урахуванням: суми коштів на утримання глав 1-9;
3) розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); 15
4) ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
5) розрахунок загально-виробничих та адміністративних витрат по підприємству, виконаний розрахунково-аналітичним методом на підставі бухгалтерських даних за попередній звітний період;
6) розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні) під час завантаження на майданчик вищезазначених розрахунків обрати тип файлу "Кошторис (розрахунок вартості");
7) календарний графік виконання робіт. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" з розрахунками за статтями витрат договірної ціни.
Тендерна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" та "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" в тому числі: вартості будівельних робіт, монтажних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Ціна пропозиції повинна включати витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, охорону, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо.
Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі - Настанова) Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Визначена згідно з _______
У складі Пропозиції Переможця міститься договірна ціна (файл 08 Кошторис (1).pdf), у якій зазначено, зокрема: "Визначена згідно з _______", що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в 16 інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна була бути відхилена.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи зазначене Замовник не мав права на надання 24 годин на усунення невідповідностей в частині виправлень до кошторисної документації Переможця, зважаючи на те, що відповідно до пункту 43 Особливостей встановлені невідповідності не підлягають виправленню, та враховуючи рішення Органу оскарження від 17.04.2024 р. №6853-р/пк-пз, яким було визначено, що пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 841c7214fbe74e6fac86c4cd3bc952b7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-11-002392-a.c2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.04.2024 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.04.2024 11:22
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2024 08:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар Замовника щодо усунення порушення, вирішено: скасовується рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." від 01.04.2024 № 23 та рішення про визначення ТОВ "КОНСАЛТИНГ-БУД" переможцем за процедурою закупівлі від 05.04.2024 № 26 на закупівлю робіт з капітального ремонту підвальних приміщень житлового будинку для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Ружинська, 20/54 у Шевченківському районі м. Києва (Капітальний ремонт і реставрація - 45453000-7 ДК 021:2015).
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 24fdf60a2190450ca65a12e2dd348c58
Заголовок пункту скарги: 1 квітня 2024 р. Замовником було відхилено нашу Тендерну пропозицію відповідно до протоколу №23. Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню
Опис заперечення: Підстави відхилення згідно протоколу№23 від 01.04.2024
Відповідно до пп.2.1. п.2 р.II Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом і печаткою Учасника (у разі наявності печатки) (подається при необхідності згідно чинного законодавства). Клас наслідків (відповідальності) об’єктів – СС2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення: Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги: Заперечення на відхилення
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано:
- Інформація від 22.03.2024 №16-002392 про здійснення діяльності на підставі Декларації № 020449/23 від 23.01.2023 р., наявність якої підтверджується листом Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ), про те, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 р №20449/23;
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка містить інформації відповідно до якої ми маємо право монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійної частини №ДК6483/Ц-23 від 11.07.2023, з датою реєстрації від 26.07.2023 №ДК7127/Ц/2-23
- Лист Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) №669/13/13-23 від 30.01.2023;
- Дозвіл зі строком дії з 05.03.2024 р. по 05.03.2029 р. , який передбачає здійснення наступної діяльності: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійної частини, зареєстрованої за №ДЗ-929/Ц1-24 від 05.03.2024.
Під час усунення невідповідностей нами було додатково надано лист №2-002392 від 28.03.2024 р. про те, що ми маємо відповідну ліцензію і дозвільні документи на здійснення будівництва з класом наслідків (відповідальності) об’єктів – СС2.
При відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником не було враховано наступне.
24 лютого 2022 року по всій території України запроваджено воєнний стан. Воєнний стан запроваджений Указом Президента України № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» (далі Указ № 64), який затверджений Верховною Радою України. Таке рішення ухвалено у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони відповідно до українського законодавства.
Законом України «Про правовий режим воєнного стану» визначено, що воєнний стан – це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Згідно з пунктом 3 Указу № 64 у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 – 34, 38, 39, 41 – 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 165 (із зміною, внесеною постановою Кабінету Міністрів України від 09 березня 2022 року № 233), зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами дозвільного дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні.
Зупинені строки будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України затвердив Постанову від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
Скаржником в складі тендерної пропозиції надано лист підтвердження від Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ), про те, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 р №20449/23.
Тобто відповідно даної постанови від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, провадиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності, що підтверджується наданою в складі тендерної пропозиції декларацією №020449/23 від 23.01.2023р.
Відповідно до скану декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» має право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Також в складі Тендерної пропозиції Скаржника надано лист Державної інспекції архітектури та містобудування України від 30.01.2024 р. №669/13/13-23 наступного змісту:
На виконання доручення Голови Державної інспекції архітектури та містобудування України розглянуто лист від 25.01.2023 б/н ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», що надійшов та зареєстрований 26.01.2023 за № 976/07-23 щодо підтвердження переліку поданих декларацій, та в межах компетенції повідомляється наступне.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314 (далі - Постанова № 314).
Відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови №314 установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
2) декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта:
в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) (у разі подання декларації фізичною особою - підприємцем);
у паперовій формі - через центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг засобами Порталу Дія. Після внесення інформації до Порталу Дія декларація повертається заявнику.
Повідомляємо, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 № 020449/23.
Таким чином, у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Тобто під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися шляхом подання декларації, яка на період воєнного стану замінює ліцензію на будівництво.
Разом з тим Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитись на підставі декларації в умовах воєнного стану (Додаток 2 до Постанови №314), визначено, що на підставі дозволу на виконання будівельних робіт здійснюється виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Наявність самої декларації на право виконання будівельних робіт (так як і наявність ліцензії на будівництво) не може бути підставою виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2), оскільки відповідно до статті 37 Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт, а відповідно до пункт 28 Постанови КМУ від 13.04.2011 №466 "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" саме Замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву через електронний кабінет (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”).
Таким чином встановлено, що ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) відповідно до Постанови №314, Декларації
№ 020449/23 від 23.01.2023 р. та Листа Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) №669/13/13-23 від 30.01.2023 має право виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2), але виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва з класом наслідків СС2 можливе лише після отримання дозволу на виконання будівельних робіт (заяву про отримання дозволу подає Замовник), так само як і при наявності ліцензії на будівництво, отриманої до початку воєнного стану в Україні.
При цьому, в складі Тендерної пропозиції Скаржника надано Дозвіл зі строком дії з 05.03.2024 р. по 05.03.2029 р., який передбачає в тому числі здійснення наступної діяльності: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійної частини, зареєстрованої за №ДЗ-929/Ц1-24 від 05.03.2024.
Крім того необхідно звернути увагу, що Замовником визначено підставу для відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
- відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав застарілу інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом 1 пункту 42 Особливостей.
Разом з тим абзац 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначає наступну підставу відхилення:
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Даний абзац не містить таку підставу відхилення як надання застарілої інформації. Умовами тендерної документації не визначалися обмеження строків видачі документів, а, отже, такої підстави не могло виникнути, при цьому такої підстави відхилення не містить і чинне законодавство з публічних закупівель.
Також в протоколі відхилення Замовник зазначає про наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей на підставі якої і здійснює відхилення тендерної пропозиції Скаржника :
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Проте, відповідно до п.2 р.III Тендерної документації, забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Таким чином Скаржником належним чином виконано умови Тендерної документації у зв’язку з чим відсутні підстави для його відхилення.


Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 0e6ce3dc8def4193907efa1b6b478e03
Заголовок пункту скарги: 05 квітня 2024 р. Замовником було прийнято тендерну пропозицію ТОВ"КОНСАЛТИНГ-БУД" Вважаємо, що рішення Замовника про визначення пропозиції учасника ТОВ"КОНСАЛТИНГ-БУД" такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначення учасника переможцем процедури закупівлі, прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Опис заперечення: Відповідно до умов тендерної документації розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункт 6.2.:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) Договірну ціну по об’єкту (без врахування: суми коштів на утримання від підсумку глав 1-9, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів; 2) Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт по об’єкту з урахуванням: суми коштів на утримання глав 1-9; 3) розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); 4) ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; 5) розрахунок загально-виробничих та адміністративних витрат по підприємству, виконаний розрахунково-аналітичним методом на підставі бухгалтерських даних за попередній звітний період; 6) розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні) під час завантаження на майданчик вищезазначених розрахунків обрати тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості»); 7) календарний графік виконання робіт.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з розрахунками за статтями витрат договірної ціни
Учасником ТОВ"КОНСАЛТИНГ-БУД" на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію файл «08 Кошторис», яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку Договірна ціна не зазначено, згідно якого нормативного документу він був виконаний
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації , що підтверджується наступним:
Відповідно до умов тендерної документації розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підпункт 6.2.:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) Договірну ціну по об’єкту (без врахування: суми коштів на утримання від підсумку глав 1-9, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів; 2) Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт по об’єкту з урахуванням: суми коштів на утримання глав 1-9; 3) розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); 4) ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; 5) розрахунок загально-виробничих та адміністративних витрат по підприємству, виконаний розрахунково-аналітичним методом на підставі бухгалтерських даних за попередній звітний період; 6) розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні) під час завантаження на майданчик вищезазначених розрахунків обрати тип файлу «Кошторис (розрахунок вартості»); 7) календарний графік виконання робіт.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» з розрахунками за статтями витрат договірної ціни.

Учасником ТОВ"КОНСАЛТИНГ-БУД" на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію файл «08 Кошторис», яка НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку Договірна ціна не зазначено, згідно якого нормативного документу він був виконаний, що підтверджується наступним срін-шотом:

Таким чином, кошторисна документація Переможця НЕ підтверджує повну відповідність технічним,я кісним та іншим характеристикам предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації замовника, не містить інформацію про те, що договірна ціна складена згідно з вимогами «Кошторисні норма України. Настанова з визначення вартості будівництва», а також не складена за формою відповідно до Настанови (як вимагається в тендерній документації)
Разом з тим, надана Переможцем у складі Пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, в частині незазначення "Визначена згідно з".
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може буди усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункт 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Аналогічне рішення №15543-р/пк-пз від 29.09.2023 (п.3)

Таким чином, тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підстав ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.

Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: b0fb1eb789e1490789ff857872202435
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-11-002392-a.c1
Назва: Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 07.04.2024 00:02
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 8f5abf70534048cab65db00b75edb75b
Заголовок пункту скарги: 1 квітня 2024 р. Замовником було відхилено нашу Тендерну пропозицію відповідно до протоколу №14. Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню. Підстави відхилення згідно протоколу№23 від 01.04.2024 1.1.Умови Тендерної документації Відповідно до пп.2.1. п.2 р.II Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати копію ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття пропозицій та діюча на весь період виконання робіт, завірені підписом і печаткою Учасника (у разі наявності печатки) (подається при необхідності згідно чинного законодавства). Клас наслідків (відповідальності) об’єктів – СС2.
Опис заперечення: 1.2.Заперечення на відхилення
На виконання умов Тендерної документації в складі пропозиції було надано:
- Інформація від 22.03.2024 №16-002392 про здійснення діяльності на підставі Декларації № 020449/23 від 23.01.2023 р., наявність якої підтверджується листом Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ), про те, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 р №20449/23;
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка містить інформації відповідно до якої ми маємо право монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійної частини №ДК6483/Ц-23 від 11.07.2023, з датою реєстрації від 26.07.2023 №ДК7127/Ц/2-23
- Лист Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) №669/13/13-23 від 30.01.2023;
- Дозвіл зі строком дії з 05.03.2024 р. по 05.03.2029 р. , який передбачає здійснення наступної діяльності: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійної частини, зареєстрованої за №ДЗ-929/Ц1-24 від 05.03.2024.
Під час усунення невідповідностей нами було додатково надано лист №2-002392 від 28.03.2024 р. про те, що ми маємо відповідну ліцензію і дозвільні документи на здійснення будівництва з класом наслідків (відповідальності) об’єктів – СС2.
При відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником не було враховано наступне.
24 лютого 2022 року по всій території України запроваджено воєнний стан. Воєнний стан запроваджений Указом Президента України № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» (далі Указ № 64), який затверджений Верховною Радою України. Таке рішення ухвалено у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони відповідно до українського законодавства.
Законом України «Про правовий режим воєнного стану» визначено, що воєнний стан – це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню, військовим адміністраціям та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози, відсічі збройної агресії та забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень.
Згідно з пунктом 3 Указу № 64 у зв’язку з введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 – 34, 38, 39, 41 – 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 року № 165 (із зміною, внесеною постановою Кабінету Міністрів України від 09 березня 2022 року № 233), зупинено строки надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами дозвільного дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні.
Зупинені строки будуть поновлені у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” Кабінет Міністрів України затвердив Постанову від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану», відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
Скаржником в складі тендерної пропозиції надано лист підтвердження від Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ), про те, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 р №20449/23.
Тобто відповідно даної постанови від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, провадиться на підставі декларації про провадження господарської діяльності, що підтверджується наданою в складі тендерної пропозиції декларацією №020449/23 від 23.01.2023р.
Відповідно до скану декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» має право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Також в складі Тендерної пропозиції Скаржника надано лист Державної інспекції архітектури та містобудування України від 30.01.2024 р. №669/13/13-23 наступного змісту:
На виконання доручення Голови Державної інспекції архітектури та містобудування України розглянуто лист від 25.01.2023 б/н ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», що надійшов та зареєстрований 26.01.2023 за № 976/07-23 щодо підтвердження переліку поданих декларацій, та в межах компетенції повідомляється наступне.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314 (далі - Постанова № 314).
Відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови №314 установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
2) декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта:
в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) (у разі подання декларації фізичною особою - підприємцем);
у паперовій формі - через центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг засобами Порталу Дія. Після внесення інформації до Порталу Дія декларація повертається заявнику.
Повідомляємо, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності наявна інформація щодо декларації ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) від 23.01.2023 № 020449/23.
Таким чином, у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Тобто під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися шляхом подання декларації, яка на період воєнного стану замінює ліцензію на будівництво.
Разом з тим Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитись на підставі декларації в умовах воєнного стану (Додаток 2 до Постанови №314), визначено, що на підставі дозволу на виконання будівельних робіт здійснюється виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Наявність самої декларації на право виконання будівельних робіт (так як і наявність ліцензії на будівництво) не може бути підставою виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2), оскільки відповідно до статті 37 Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт, а відповідно до пункт 28 Постанови КМУ від 13.04.2011 №466 "Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт" саме Замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву через електронний кабінет (крім об’єктів, на які поширюється дія Закону України “Про державну таємницю”).
Таким чином встановлено, що ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (код ЄДРПОУ 44668048) відповідно до Постанови №314, Декларації
№ 020449/23 від 23.01.2023 р. та Листа Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) №669/13/13-23 від 30.01.2023 має право виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2), але виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва з класом наслідків СС2 можливе лише після отримання дозволу на виконання будівельних робіт (заяву про отримання дозволу подає Замовник), так само як і при наявності ліцензії на будівництво, отриманої до початку воєнного стану в Україні.
При цьому, в складі Тендерної пропозиції Скаржника надано Дозвіл зі строком дії з 05.03.2024 р. по 05.03.2029 р., який передбачає в тому числі здійснення наступної діяльності: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійної частини, зареєстрованої за №ДЗ-929/Ц1-24 від 05.03.2024.
Крім того необхідно звернути увагу, що Замовником визначено підставу для відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
- відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав застарілу інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом 1 пункту 42 Особливостей.
Разом з тим абзац 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначає наступну підставу відхилення:
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Даний абзац не містить таку підставу відхилення як надання застарілої інформації. Умовами тендерної документації не визначалися обмеження строків видачі документів, а, отже, такої підстави не могло виникнути, при цьому такої підстави відхилення не містить і чинне законодавство з публічних закупівель.
Також в протоколі відхилення Замовник зазначає про наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей на підставі якої і здійснює відхилення тендерної пропозиції Скаржника :
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Проте, відповідно до п.2 р.III Тендерної документації, забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Таким чином Скаржником належним чином виконано умови Тендерної документації у зв’язку з чим відсутні підстави для його відхилення.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення: Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги: 1 квітня 2024 р. Замовником було відхилено нашу Тендерну пропозицію відповідно до протоколу №14.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника