-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ДК 021:2015 код 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) Виконання вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель будівель філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Завершена
2 397 584.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 900.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2024 10:41 - 16.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Номер:
959b38f5d8fd4db49695580fc0e13f81
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-11-001487-a.c1
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.pdf.asice.zip 03.04.2024 19:20
- 2. Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника (для копіювання).doc.asice.zip 03.04.2024 19:20
- 3. Довідка від 01.04.2024р. № 9924_06-08_89 Чернівецького обл.центру з гідрометеорології ДСНС України.pdf 03.04.2024 19:20
- sign.p7s 03.04.2024 19:23
- рішення від 05.04.2024 № 6131.pdf 05.04.2024 18:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 № 6636.pdf 16.04.2024 12:14
- рішення від 15.04.2024 № 6636.pdf 18.04.2024 11:16
- 2 Сертифікат відповідності.pdf 09.04.2024 16:26
- 3 Регламент робіт з вогнезахисту.pdf 09.04.2024 16:26
- Пояснення АМКУ.pdf.zip 09.04.2024 16:26
- 1 Висновок СЕС.pdf 09.04.2024 16:26
- Пояснення АМКУ.docx 09.04.2024 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2024 19:26
Дата розгляду скарги:
15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 18:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.04.2024 11:17
Пункт скарги
Номер:
d281ac2da15649d194deb1f6c4b0192a
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Опис заперечення:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовником на підставі Протоколу уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» № 56/2024/1 від 29.03.2024 (надалі – Протокол № 56/2024/1) було вирішено «…Відхилити тендерну пропозицію Учасника щодо Закупівлі відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей», оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам додатків № 5 та № 6 тендерної документації, а саме технічні характеристики еквівалентного вогнезахисного матеріалу «DEFENS W», який запропонований учасником у складі тендерної пропозиції (лист № 15.03-11 від 15.03.2024), є гіршими ніж технічні характеристики матеріалу «PROMAPAINT SC4», що вказаний у Додатку № 6 тендерної документації, а саме: діапазон температур при експлуатації матеріалу «DEFENNS W» від -50ºС до +40ºС, а діапазон температур при експлуатації матеріалу «PROMAPAINT SC4» – від -40ºС до +60ºС.
Скаржник не може погодитися із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Скаржника, а також суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (надалі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості), оскільки Замовником було проявлено дискримінаційне та нерівне ставлення по відношенню до Скаржника і, відповідно, прийнято необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення про відхилення тендерної пропозиції останнього.
На підтвердження зазначеного Скаржник наводить наступні аргументи.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст.5 Закону № 922-VIII).
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. При цьому, забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, складається з, зокрема, технічної специфікації, оформленої відповідно до Додатку № 5 тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації. У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Додаток № 5 до тендерної документації містить технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація), де в примітка зазначено, зокрема, що «…заповнюється учасником процедури закупівлі та подається у складі тендерної пропозиції».
Додаток № 6 до тендерної документації містить Технічне завдання на закупівлю робіт: (ДК 021:2015 код 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) Виконання вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель засобів) Виконання вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель.
Будь-які посилання на конкретну торгівельну марку або тип матеріалів у документах передбачає надання учасником еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). В разі надання учасником еквіваленту він має надати розширені характеристики на позиції, які пропонуються учасником до постачання, а саме: технічний паспорт, інструкції, схеми та інш., для можливості оцінки відповідності еквівалента характеристикам позиції, закладеної в Технічному завданні.
Скаржником на вищезазначені вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано:
1) заповнений Скаржником Додаток № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)» за вих. № 15.03-2 від 15.03.2024 р.;
2) Порівняльну таблицю за вих. № 15.03-11 від 15.03.2024 р. на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.10.2017р. № 602-123-20-1/31462 на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
4) Сертифікат відповідності № UA.032.СС.0168-22 від 30.08.2022 р. на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
5) Регламент робіт з вогнезахисту на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі.
Скаржником вимоги тендерної документації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та що наведені у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації, виконано у повному обсязі.
При цьому, звертаємо увагу на те, що, по-перше, технічні характеристики на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі, не є гіршими, оскільки заявлений Скаржником діапазон температур при експлуатації дерев’яних конструкцій є оптимальним, так як враховує матеріал покриття (дерево), середньозначущу температуру (Скаржник підтверджує Довідкою від 01.04.2024р. № 9924/06-08/89, виданою Чернівецьким обласним центром з гідрометеорології ДСНС України) та гарантійний термін експлуатації покриття, який складає до 30 років.
Заявлений же діапазон температур на вогнезахисну речовину (фарбу) «PROMAPAINT SC4» розрахований для нанесення його саме на сталеві конструкції. В підтвердження наводимо посилання на відкриті джерела, що підтверджують даний факт:
1) https://www.promat.com/uk-ua/construction/produkti-ta-sistemi/produkti/intumescent-paints/promapaintr-sc4/
2) https://vittrade.com.ua/ua/p1109198827-vognezahisna-farba-promapaint.html
Звертаємо увагу, що в даному посиланні заначено, що «PROMAPAINT SC4» вироблено в Італії. Так, попередньо Замовнику було задано питання наступного змісту: «Шановний Замовнику! У вас предмет закупівлі - "Виконання вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель будівель ". В додатку 6 зазначений вогнезахисний засіб PROMAPAINT SC4 - це вогнезахисна речовина (фарба) призначена для підвищення межі вогнестійкості до R90 несучих сталевих будівельних конструкцій. Уточніть, обробляти потрібно дерев'яні чи металеві конструкції? У вас невідповідність предмету закупівлі та обгрунтування вибору матеріалу. Приведіть у відповідність предмет закупівлі з технічними вимогами», на що отримано відповідь наступного змісту: «Вогнезахисна речовина (фарба з реактивною властивістю на водній основі для внутрішніх робіт) PROMAPAINT SC4 використовується для вогнезахисту дерев'яних конструкцій. Місце виробництва Італія. Сертифікат відповідності №UA 032.CC.0266-23 сертифікат видано ТДВ «СІНІАТ» Доручення від PROMAT Sp.A (Італія) від 08.01.2020». Отже, виходячи з викладеного встановлено, що Замовник своєю відповіддю запевняє учасників у тому, що «PROMAPAINT SC4», який вироблений саме в Італії, розрахований саме для нанесення його («PROMAPAINT SC4») на дерев’яні конструкції.
3) https://brandtrade.online/p/1132671957-ognezashchitnymi-kraska-promat-promapaint-sc4-dlya-nesushchih-metallicheskih-konstrukciy-2-kg/
Дане посилання також повідомляє про те, що «PROMAPAINT SC4» вироблено в Італії.
4) https://tamakor.com.ua/ua/p1646466730-vognezahisna-farba-dlya.html
5) https://www.latakva.com/ru/stroiteljnaja-pozarobezopasnostj/item/118/106
По-друге, цінова пропозиція Скаржника є максимально економічною, що не враховано Замовником Процедури закупівлі, чим не дотримано принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
На підставі викладеного вище встановлено, що Замовником при оцінці тендерної пропозиції Скаржника порушено пункт 41 Особливостей з урахуванням положень статті 29 Закону.
З огляду на зазначене та з урахуванням того, що будь-яких інших невідповідностей тендерної пропозиції Скаржника умовам та вимогам тендерної документації Замовником не було виявлено та в Протоколі № 56/2024/1 не було висвітлено, Скаржник вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи все викладене вище, Скаржник дійшов висновку, що рішення, дії та бездіяльність Замовника суперечать принципам, визначеним у пунктах 4 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Замовник повинен добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII.
Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражене у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації.
Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця полягає в правомірному, ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель згідно із приписами законодавства у сфері публічних закупівель і вимог проведення закупівлі.
При розгляді тендерних пропозицій учасників Замовник не може надавати неправомірної переваги тендерній пропозиції одного учасника перед іншим з будь-яких суб’єктивних причин, не пов’язаних зі здійсненням закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій має бути об’єктивною, тобто такою, що не залежить від волі чи бажань Замовника, та неупередженою, тобто без заздалегідь сформованої Замовником думки.
Відповідно до частини 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Таким чином, рішення Замовника свідчить про його необ’єктивність та упередженість при оцінці тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів останнього.
Скаржник не може погодитися із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Скаржника, а також суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами) (надалі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості), оскільки Замовником було проявлено дискримінаційне та нерівне ставлення по відношенню до Скаржника і, відповідно, прийнято необґрунтоване, необ’єктивне та упереджене рішення про відхилення тендерної пропозиції останнього.
На підтвердження зазначеного Скаржник наводить наступні аргументи.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст.5 Закону № 922-VIII).
Замовники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII. При цьому, забороняється зловживання правами (ч.5 ст.5 Закону № 922-VIII).
Відповідно до частини 6 статті 11 Закону № 922-VIII уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника.
Відповідно до підпункту 4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, складається з, зокрема, технічної специфікації, оформленої відповідно до Додатку № 5 тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації. У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Додаток № 5 до тендерної документації містить технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація), де в примітка зазначено, зокрема, що «…заповнюється учасником процедури закупівлі та подається у складі тендерної пропозиції».
Додаток № 6 до тендерної документації містить Технічне завдання на закупівлю робіт: (ДК 021:2015 код 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) Виконання вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель засобів) Виконання вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель.
Будь-які посилання на конкретну торгівельну марку або тип матеріалів у документах передбачає надання учасником еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). В разі надання учасником еквіваленту він має надати розширені характеристики на позиції, які пропонуються учасником до постачання, а саме: технічний паспорт, інструкції, схеми та інш., для можливості оцінки відповідності еквівалента характеристикам позиції, закладеної в Технічному завданні.
Скаржником на вищезазначені вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано:
1) заповнений Скаржником Додаток № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)» за вих. № 15.03-2 від 15.03.2024 р.;
2) Порівняльну таблицю за вих. № 15.03-11 від 15.03.2024 р. на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.10.2017р. № 602-123-20-1/31462 на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
4) Сертифікат відповідності № UA.032.СС.0168-22 від 30.08.2022 р. на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
5) Регламент робіт з вогнезахисту на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі.
Скаржником вимоги тендерної документації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та що наведені у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації, виконано у повному обсязі.
При цьому, звертаємо увагу на те, що, по-перше, технічні характеристики на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі, не є гіршими, оскільки заявлений Скаржником діапазон температур при експлуатації дерев’яних конструкцій є оптимальним, так як враховує матеріал покриття (дерево), середньозначущу температуру (Скаржник підтверджує Довідкою від 01.04.2024р. № 9924/06-08/89, виданою Чернівецьким обласним центром з гідрометеорології ДСНС України) та гарантійний термін експлуатації покриття, який складає до 30 років.
Заявлений же діапазон температур на вогнезахисну речовину (фарбу) «PROMAPAINT SC4» розрахований для нанесення його саме на сталеві конструкції. В підтвердження наводимо посилання на відкриті джерела, що підтверджують даний факт:
1) https://www.promat.com/uk-ua/construction/produkti-ta-sistemi/produkti/intumescent-paints/promapaintr-sc4/
2) https://vittrade.com.ua/ua/p1109198827-vognezahisna-farba-promapaint.html
Звертаємо увагу, що в даному посиланні заначено, що «PROMAPAINT SC4» вироблено в Італії. Так, попередньо Замовнику було задано питання наступного змісту: «Шановний Замовнику! У вас предмет закупівлі - "Виконання вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель будівель ". В додатку 6 зазначений вогнезахисний засіб PROMAPAINT SC4 - це вогнезахисна речовина (фарба) призначена для підвищення межі вогнестійкості до R90 несучих сталевих будівельних конструкцій. Уточніть, обробляти потрібно дерев'яні чи металеві конструкції? У вас невідповідність предмету закупівлі та обгрунтування вибору матеріалу. Приведіть у відповідність предмет закупівлі з технічними вимогами», на що отримано відповідь наступного змісту: «Вогнезахисна речовина (фарба з реактивною властивістю на водній основі для внутрішніх робіт) PROMAPAINT SC4 використовується для вогнезахисту дерев'яних конструкцій. Місце виробництва Італія. Сертифікат відповідності №UA 032.CC.0266-23 сертифікат видано ТДВ «СІНІАТ» Доручення від PROMAT Sp.A (Італія) від 08.01.2020». Отже, виходячи з викладеного встановлено, що Замовник своєю відповіддю запевняє учасників у тому, що «PROMAPAINT SC4», який вироблений саме в Італії, розрахований саме для нанесення його («PROMAPAINT SC4») на дерев’яні конструкції.
3) https://brandtrade.online/p/1132671957-ognezashchitnymi-kraska-promat-promapaint-sc4-dlya-nesushchih-metallicheskih-konstrukciy-2-kg/
Дане посилання також повідомляє про те, що «PROMAPAINT SC4» вироблено в Італії.
4) https://tamakor.com.ua/ua/p1646466730-vognezahisna-farba-dlya.html
5) https://www.latakva.com/ru/stroiteljnaja-pozarobezopasnostj/item/118/106
По-друге, цінова пропозиція Скаржника є максимально економічною, що не враховано Замовником Процедури закупівлі, чим не дотримано принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
На підставі викладеного вище встановлено, що Замовником при оцінці тендерної пропозиції Скаржника порушено пункт 41 Особливостей з урахуванням положень статті 29 Закону.
З огляду на зазначене та з урахуванням того, що будь-яких інших невідповідностей тендерної пропозиції Скаржника умовам та вимогам тендерної документації Замовником не було виявлено та в Протоколі № 56/2024/1 не було висвітлено, Скаржник вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи все викладене вище, Скаржник дійшов висновку, що рішення, дії та бездіяльність Замовника суперечать принципам, визначеним у пунктах 4 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Замовник повинен добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом № 922-VIII.
Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражене у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації.
Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця полягає в правомірному, ретельному та повному розгляді пропозицій учасників закупівель згідно із приписами законодавства у сфері публічних закупівель і вимог проведення закупівлі.
При розгляді тендерних пропозицій учасників Замовник не може надавати неправомірної переваги тендерній пропозиції одного учасника перед іншим з будь-яких суб’єктивних причин, не пов’язаних зі здійсненням закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій має бути об’єктивною, тобто такою, що не залежить від волі чи бажань Замовника, та неупередженою, тобто без заздалегідь сформованої Замовником думки.
Відповідно до частини 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається.
Таким чином, рішення Замовника свідчить про його необ’єктивність та упередженість при оцінці тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до порушення прав та охоронюваних законом інтересів останнього.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржником на вищезазначені вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано:
1) заповнений Скаржником Додаток № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)» за вих. № 15.03-2 від 15.03.2024 р.;
2) Порівняльну таблицю за вих. № 15.03-11 від 15.03.2024 р. на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.10.2017р. № 602-123-20-1/31462 на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
4) Сертифікат відповідності № UA.032.СС.0168-22 від 30.08.2022 р. на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
5) Регламент робіт з вогнезахисту на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі.
Скаржником вимоги тендерної документації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та що наведені у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації, виконано у повному обсязі.
1) заповнений Скаржником Додаток № 5 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)» за вих. № 15.03-2 від 15.03.2024 р.;
2) Порівняльну таблицю за вих. № 15.03-11 від 15.03.2024 р. на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.10.2017р. № 602-123-20-1/31462 на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
4) Сертифікат відповідності № UA.032.СС.0168-22 від 30.08.2022 р. на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі;
5) Регламент робіт з вогнезахисту на «еквівалентну» вогнезахисну речовину (фарбу) «DEFENS W» для виконання робіт, заявлених предметом закупівлі.
Скаржником вимоги тендерної документації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та що наведені у Додатках № 5 та № 6 тендерної документації, виконано у повному обсязі.
×
-
Назва доказу:
Довідка від 01.04.2024р. № 9924_06-08_89 Чернівецького обл.центру з гідрометеорології ДСНС України
-
Опис доказу:
Довідка від 01.04.2024р. № 9924_06-08_89 Чернівецького обл.центру з гідрометеорології ДСНС України
-
Повʼязаний документ:
3. Довідка від 01.04.2024р. № 9924_06-08_89 Чернівецького обл.центру з гідрометеорології ДСНС України.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
-
Опис доказу:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
-
Повʼязаний документ:
1. Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.pdf.asice.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Приватне акціонерне товариство «Укргідроенерго» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л» процедури закупівлі – (ДК 021:2015 код 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) Виконання вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій шатрових покрівель будівель філії «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-03-11-001487-a.