• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)

Торги не відбулися

7 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Період оскарження: 08.03.2024 21:19 - 13.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції учасника в межах процедури закупівлі UA-2024-03-08-007270-a

Номер: a36b2de0bfff4fcc94e19ce3c8733e25
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-007270-a.a6
Назва: СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції учасника в межах процедури закупівлі UA-2024-03-08-007270-a
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.07.2024 18:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.07.2024 11:29
Дата виконання рішення Замовником: 16.08.2024 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШИЛА: Скасувати рішення № 1134 від 04.07. 2024р. рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРМОНТАЖЛЮКС" за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 "Завершальні будівельні роботи")", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-007270-a.. за рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12382-р/пк-пз від 18.07.2024.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Максименко Олег Васильович 380674073642 ukrmontagelux@gmail.com http://www.uml.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a7cf4263a0454764bb67c062caaf08c9
Заголовок пункту скарги: СКАРГА щодо неправомірних дій Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції учасника в межах процедури закупівлі UA-2024-03-08-007270-a
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник протоколом №1143 від 04.07.2024 відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРМОНТАЖЛЮКС» у процедурі закупівлі №UA-2024-03-08-007270-a, на підставі п.44 Особливостей, а саме невідповідність тендерної пропозиції Скаржника пп.4.1. п.4 Додатку №3 тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: b199511b8fed467081514ff985450547
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-007270-a.b4
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначенням переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2024 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.04.2024 15:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШИЛА: Скасувати рішення № 431 від 08.03.2024р. рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРМОНТАЖЛЮКС" та рішення № 446 від 09.03.2024р. про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "УКРДОРБУД" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 "Завершальні будівельні роботи")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-007270-a. за рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6635-р/пк-пз від 15.04.2024
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Максименко Олег Васильович 380674073642 ukrmontagelux@gmail.com http://www.uml.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9a63906da44b4276a054ebda22b11bb7
Заголовок пункту скарги: Заперечення щодо відхилення
Опис заперечення: неправомірне відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а
саме – відхиливши Пропозицію Скаржника, але не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджений розгяд тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Відхилено

Щодо усунення вимог передбачених тендерною документацією які обмежують конкуренцію

Номер: 2825ee5571c147a88704cbae2c49bc55
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-007270-a.b3
Назва: Щодо усунення вимог передбачених тендерною документацією які обмежують конкуренцію
Вимога:
Шановний Замовник в п. 2 Роздіду Довідки 1 ТД, зазначена наступна вимога: на всіх працівників зазначених в довідці надати медичні книжки форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду, медичні картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. Відповідно до правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 № 280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150) зазначені медичні книжки є обов’язковими для окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам зазначений в поставові КМУк «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» від 23 травня 2001 р. № 559. В зазначеному переліку відсутні працівники що вимагається замовником для підтвердження відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання. На підставі вище зазначеного, вважаємо вимогу надавати на всіх працівників зазначених в довідці медичні книжки форми 1-ОМК затверджені Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду, медичні картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, такою що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів та вимагаємо видалити зазначену вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Кодексом законів про працю України визначено, що працівник зобов'язаний проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди (ст. 159 КЗпП України, ст. 14 Закону України «Про охорону праці»). Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року (ст.169 КЗпП України). Також, статтею 17 Закону України «Про охорону праці» встановлено, що роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок позачерговий медичний огляд працівників. Розділом ІІІ Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246. • працівнику не може пропонуватися робота, яка за медичним висновком протипоказана йому за станом здоров'я. До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи; Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі, було затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України та Державного комітету України по нагляду за охороною праці 23.09.1994 року №263/121.. Замовник зважаючі на законні підстави перелічені вище може попросити надати відповідні документи про проходження працівниками медичного огляду. Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

2. Щодо приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України

Номер: 06e4c734cb9746a6800d6a4e9331187d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-007270-a.a2
Назва: 2. Щодо приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовник в Національному класифікаторі України "Класифікатор професій" , відсутні такі професії як монтажник та покрівельник. На підставі вище зазначеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: зазначити назву професії (професійна назва роботи) відповідно до коду КП Національний класифікатор України "Класифікатор професій"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до Національному класифікаторі України "Класифікатор професій" в переліку класифікації професій є така професія як «Покрівельники» як і відповідно до переліку професійних назв робіт є професія «Монтажник». Замовник вважає прийнятним не визначати вузьку спеціалізацію даних спеціалістів для розширення можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасниками з урахуванням особливостей закупівлі. Наприклад: учасник на підтвердження наявності монтажника може надати документи на «Монтажника будівельного» або «Монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій». Таким чином, необхідність внесення змін до тендерної документації відсутня. Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення вимог передбачених тендерною документацією які обмежують конкуренцію

Номер: 0c5284ca80d840298220dfd08f599a02
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-007270-a.b1
Назва: Щодо усунення вимог передбачених тендерною документацією які обмежують конкуренцію
Вимога:
Шановний Замовник в п. 1.1.14 п. 1 Роздіду ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, зазначена вимога згідно якої Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: копію діючого сертифікату виданий Учаснику торгів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги. Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» закріплює стандарти в галузі промисловості, його основна мета підвищити безпеку ланцюгів постачання . В свою чергу, ланцюг постачання це процес, пов’язаний з придбанням і транспортуванням сировини для виробництва, виготовленням товарів, доставкою готової продукції кінцевому споживачу та остаточним розрахунком угоди. В свою чергу відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) що наведена в додатку 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») Тобто предмет закупівлі абсолютно не передбачає необхідність Учаснику підвищувати безпеку ланцюгів постачання і як наслідок мати Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги. На підставі вище зазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату виданого Учаснику торгів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», як таку що обмежує конкуренцію та штучно звужує коло потенційних учасників торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Однак,. згідно ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» „У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів”. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”., згідно ч.5 ст 23 цього ж закону „Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам”. Зауважимо, що сертифікат якості не являється обов’язковим, але може бути документом, який підтверджує якість поставленого товару. Виходячи з вищесказаного, Замовник вважає за доцільне включити до тендерної документації вимогу надати вказані документи. Згідно ч.6 ст. 23 вищезазначеного ЗУ „якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.”. Тобто, Замовник зобов’язаний розглянути Вашу пропозицію без вказаних Вами документів та прийняти її, якщо Учасник доведе, що продукція, яку він пропонує відповідає всім вимогам замовника. Щодо ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги, вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISО 28000:2007, ІDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». У тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив замовник. Це передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку замовник бажає включити до тендерної документації . ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.. Враховуючи вищезазначене вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника про відміну відкритих торгів за процедурою закупівлі №UA-2024-03-08-007270-a

Номер: 67d663563ec14d38bd881c1d6efc62c4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-007270-a.a5
Назва: Скарга на рішення Замовника про відміну відкритих торгів за процедурою закупівлі №UA-2024-03-08-007270-a
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відміну відкритих торгів за процедурою закупівлі №UA-2024-03-08-007270-a
Дата розгляду скарги: 14.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2024 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.05.2024 12:08
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2024 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШИЛА: Скасувати рішення № 649 від 23.04.2024р. рішення про відміну процедури закупівлі — "Капітальний ремонт покрівлі гімназії №237 на вулиці Вербицького Архітектора, 28-Г Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45400000-1 "Завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-007270-a. за рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8499 -р/пк-пз від 14.05.2024.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Максименко Олег Васильович 380674073642 ukrmontagelux@gmail.com http://www.uml.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ce17707b34134688b7512920884efcad
Заголовок пункту скарги: заперечення щодо відміни
Опис заперечення: неправомірна відміна процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, що визначені пунктами 1, 4, 5 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)