• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення проєктної документації по об’єкту «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) по вул. Чорновола м.Нетішин Нетішинської міської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області»

Завершена

1 723 680.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 618.40 UAH
Період оскарження: 08.03.2024 15:42 - 17.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

погодження проєкту

Номер: cef162dd97e5449ba8d9f52031e1e7e2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.c10
Назва: погодження проєкту
Вимога:
п. 15 3) додатку 2 суперечить п.6.ст.31 ЗУ Про регулювання згідно якого: Проектна документація на будівництво об’єктів та зміни до неї не потребують погодження державних органів, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, підприємств, установ та організацій, отримання будь-яких інших погоджень, узгоджень, висновків тощо, не передбачених цим Законом. Просимо усунути порушення Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В підпункті 3 пункту 15 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що необхідно погоджувати ПРОЕКТНІ РІШЕННЯ, а не проектну документацію. Тому порушень норм Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" зі сторони замовника не вбачається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

3 аналогічні договори

Номер: f3ae49ca9d4d491e86c9bb453ac3e9a4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.c9
Назва: 3 аналогічні договори
Вимога:
вкотре повідомляємо, що вимога сама про 3шт аналогічні договори є незаконно. Звісно, із характеру ваших відповідей всім вже цілком зрозуміло що ви тягнете когось свого відомого вам переможця. Ви пишете: "На ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, що забезпечує конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників." - це ви так його описали. Не складе великої складності його вирахувати при бажанні. Ну добре, тоді вам скоріш за все доведеться доводити свої аргументи в оскарженні в АМКУ, якщо доводи учасників які посилаються на абсолютно ідентичну вимогу аналогічного хитро зробленого замовника. Ну ви здогадайтеся, чи буде АМКУ виносити протилежне собі рішення, якщо раніше це ж саме АМКУ вирішила, що ця вимога є дискримінаційною ?!?. Тоді побачимо які ви надасте документальні докази на свою користь. Ви пишете: "Тому першочергово вона призначатиметься для укривання дітей дошкільного віку та працівників закладу дошкільної освіти, саме тому вимоги до закупівлі є вищими, аніж до закупівлі інших видів товарів, робіт та послуг." Цікаво, чим ви обґрунтуєте, що при реконструкції чи капітальному ремонту існуючих захисних споруд в лікарнях чи в закладах освіти вимоги є нижчим ??? Де це написано ? який ДБН чи ДСТУ?. Надайте документальні докази чи нормативне обґрунтування !? Ви самі собі щось придумали- самі в це повірили, і намагаєтеся видати бажане за дійсне. Отже, рекомендуємо Вам не створювати і не придумати всіяли нісенітниці, і надавати підстав для скарження умов закупівлі в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо що вичерпна відповідь була викладена у відповіді на вимогу №UA-2024-03-08-006534-a.c6. Ваші рекомендації будуть взяті до відома при підготовці тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Правки п. 3.4 Договору

Номер: 0c6054af50ea4d9486b55e20233e87ce
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.b8
Назва: Правки п. 3.4 Договору
Вимога:
Вимога стосується редакційної правки п. 3.4 в новій редакції: Початок робіт відраховується з моменту підписання сторонами даного Договору та отримання Виконавцем усіх вихідних даних на проектування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Введено помилково
Дата скасування: 12.03.2024 10:12
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо правок в п. 4.4 Договору

Номер: a8c02572a06a40ecafdec636b3dc103e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.a7
Назва: Щодо правок в п. 4.4 Договору
Вимога:
Дана вимога стосується редакційної правки в п. 4.4 Договору щодо погодження замовником проектної документації, де додати, що термін погодження з Замовником не входить в терміни виконання проектних робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Введено помилково
Дата скасування: 12.03.2024 10:13
Вимога
Відхилено

3 договори

Номер: 9c7f6d24f0b14692bb6064f0032503d8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.c6
Назва: 3 договори
Вимога:
зазначена вимога про надання не менше 3х аналогічних договорів неодноразово підтверджена рішенням АМКУ як дискримінаційна. Просимо виправити. https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/chy-pravomirno-vstanovliuvaty-vymohu-shchodo-naiavnosti-3-analohichnykh-dohovoriv-shcho-ukladeni-iz-zamovnykamy-kontrahentamy-za-rezultatamy-konkurentnoho-vidboru/. Просимо надати відповідь чи ви хочете отримати аналогічне оскарження вимоги про 3шт аналог договорів в АМКУ? Без проблем -буде. Очевидно що ви тягнете свого учасника з 3ма договорами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Ні в Законі України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ні в інших підзаконних актах не встановлено вимог щодо аналогічного договору, і також не встановлено кількості необхідних для подання аналогічних договорів. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а також самостійно визначає необхідний рівень компетенції потенційних учасників торгів. На ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, що забезпечує конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників. Результатом закупівлі є розроблення проєктної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту, від функціонування якої безпосередньо залежить безпека життя та здоров’я людей, що проживають на території відповідної територіальної громади. Замовником проведено аналіз аналогічних закупівель в електронній системі закупівель «Прозорро» та виявлено понад 6 учасників, які виконували аналогічні роботи по трьох різних договорах. Необхідно звернути увагу, що в ЕСЗ «Прозорро» не відображені закупівлі між приватними організаціями та установами, та для проведення аналізу не бралися до уваги розроблення проєктної документації на нове будівництво будівель, у яких відповідно до норм чинного законодавства України передбачається наявність захисних споруд цивільного захисту, що в свою чергу також цілком підпадає під критерії виконання аналогічних робіт відповідно до предмету оголошеної закупівлі, що свідчить про широке коло учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі та спростовує думку щодо «притягнення свого учасника з трьома договорами». Також варто зазначити, що в першу чергу захисна споруда цивільного захисту буде збудована на території закладу дошкільної освіти. Тому першочергово вона призначатиметься для укривання дітей дошкільного віку та працівників закладу дошкільної освіти, саме тому вимоги до закупівлі є вищими, аніж до закупівлі інших видів товарів, робіт та послуг. У зв’язку із вищевикладеним замовник передбачає надання досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), щоб переконатися у професійності учасників та у їхній здатності виконувати проєктні роботи саме по конкретним видам робіт, у передбачених тендерною документацією обсягах та строках. Отож, Скаржником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

СС3 наслідки

Номер: 9db940f0ccdd42a4bf235d357cbec155
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.c5
Назва: СС3 наслідки
Вимога:
згідно п.4.15 ДСТУ 8855:2019 сховища цивільного захисту незалежно від місця розташування місткості та класу відносяться до СС3- значні наслідки. Просимо виправити п.14 дод.2 завдання на проєктування. для СС3 проєкт розробляється в дві стадії П,Р згідно п.4.6.2 ДБН А.2.2.3-2014
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога прийнята до уваги та відповдні зміни внесенні до Додатку 2 до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Стадії

Номер: 9855ad327d8342c19120a6107342e956
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.b4
Назва: Стадії
Вимога:
Для класу наслідків СС2, СС3 проєкт розробляється не в одну стадію РП, а в дві стадії П та Р згідно вимог ДБН А 2.2.3-2014. Просимо виправити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога прийнята до уваги та відповдні зміни внесенні до Додатку 2 до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Нове будівництво

Номер: 453e7c46fcfd4087899159af0af4ac7a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.c3
Назва: Нове будівництво
Вимога:
Вимога про надання аналогічних договорів виключно для нового будівництва є дискримінаційною тому що окрім нового будівництва є види робіт як реконструкція чи капітальний ремонт аналогічних об'єктів цивільного захисту, що свідчить про досвід учасника. Просимо не створювати штучні незаконні вимоги та не давати підстави для оскарження умов закупівлі в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша Вимога прийнята до уваги та відповідні зміни внесенні в Додаток 1 до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Код проєкту

Номер: 83c8c0375d274f1db11a0ea7c3a98c16
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.c2
Назва: Код проєкту
Вимога:
Вимога щодо надання коду проєкту в ЄДЕСБ є незаконною тому що обов'язкова реєстрація проєкту в ЄДЕССБ виникли після набуття чинності ПКМК від 23 червня 2021 р. № 681Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Тобто всі аналогічні проєкти які підтверджують досвід учасника до даної постанови не мають такого коду. Це в свою чергу зменшує конкуренцію та зменшує кількість учасників, тобто вказана вимога суперечить п.5 ст.14 закону. Просимо видалити дану вимогу про коли.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до підпункту 2 пункту 2.5 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Тому учасник має право надати лист-роз'яснення у якому вказати чому він не може зазначити в довідці з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів згідно таблиці 3 інформацію яку передбачено надати.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

3 аналогічні договори

Номер: 35bd5734488740bb8dcf2c3f287a80f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-08-006534-a.b1
Назва: 3 аналогічні договори
Вимога:
Ви вимагаєте надати не менше 3х аналогічних договорів, що є порушенням. В практиці оскарження в АМКУ є непоодинокі ухвали про незаконність вимоги замовника більше ніж 2шт аналогічних договорів! Просимо не давати підстави для оскарження вимоги про 3 договори.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Ні в Закону України «Про публічні закупівлі», ні в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ні в інших підзаконних актах не встановлено вимог щодо аналогічного договору, і також не встановлено кількості необхідних для подання аналогічних договорів. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а також самостійно визначає необхідний рівень компетенції потенційних учасників торгів. На ринку України є достатньо потенційних учасників процедури закупівлі з необхідною компетенцією, що забезпечує конкурентність закупівлі та принцип недискримінації учасників. Результатом закупівлі є розроблення проєктної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту, від функціонування якої безпосередньо залежить безпека життя та здоров’я людей, що проживають на території відповідної територіальної громади. Також варто зазначити, що в першу чергу захисна споруда цивільного захисту буде збудована на території закладу дошкільної освіти. Тому першочергово вона призначатиметься для укривання дітей дошкільного віку та працівників закладу дошкільної освіти, саме тому вимоги до закупівлі є вищими, аніж до закупівлі інших видів товарів, робіт та послуг. У зв’язку із вищевикладеним замовник передбачає надання досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), щоб переконатися у професійності учасників та у їхній здатності виконувати проєктні роботи саме по конкретним видам робіт, у передбачених тендерною документацією обсягах та строках. Скаржником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено