-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труба сталева попередньо ізольована спіненим поліуретаном для теплових мереж та фасонні частини до них
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Завершена
20 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 200 000.00 UAH
Період оскарження:
08.03.2024 12:00 - 15.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника щодо неправомірного рішення про визначення Переможця процедури закупівлі
Номер:
e1e5eb1541d240d78715a614f727eb96
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-003866-a.a2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника щодо неправомірного рішення про визначення Переможця процедури закупівлі
Скарга:
ПРОТОКОЛ № 8/76/24
уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель
щодо розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2024 року
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга ТОВ АЛЬЯНС 26.04.24.docx 27.04.2024 11:04
- ПРОТОКОЛ ДК про розгляд тендерних пропозицій 23.04.2024.doc 27.04.2024 11:04
- sign.p7s 27.04.2024 11:07
- рішення від 30.04.2024 № 7642.pdf 30.04.2024 17:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2024 № 8173.pdf 09.05.2024 16:37
- рішення від 08.05.2024 № 8173.pdf 13.05.2024 18:13
- Відповідь на рішення № 7642-р-пк-пз від 30.04.2024.pdf 01.05.2024 15:46
- Відповідь на рішення Антомоноп.комітет України 30.04.2024.doc 01.05.2024 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.04.2024 11:09
Дата розгляду скарги:
08.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2024 17:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.05.2024 18:13
Пункт скарги
Номер:
000f7af71d21452eb357f8a52259bd38
Заголовок пункту скарги:
відсутність інформацаціі про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону (додаток № 4 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до Таблиці Додатку № 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Замовником передбачається місце для заповнення «Значення параметрів запропоновані Учасником в тендерній пропозиції», зокрема п.1.6, 2.6, 3.6. 4.6, 5.6., 6.6., 7.6.
Згідно з пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до Таблиці Додатку № 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Замовником передбачається місце для заповнення «Значення параметрів запропоновані Учасником в тендерній пропозиції», зокрема п.1.6, 2.6, 3.6. 4.6, 5.6., 6.6., 7.6.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ПРОТОКОЛ № 8/76/24
уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель
щодо розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2024 року
уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель
щодо розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2024 року
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ № 8/76/24 уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2024 року
-
Опис доказу:
ПРОТОКОЛ № 8/76/24 уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій від 23 квітня 2024 року
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ ДК про розгляд тендерних пропозицій 23.04.2024.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
6d3f04857f9f4dfeaf9a8dee38ceafa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-003866-a.b1
Назва:
скарга
Скарга:
До: АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» (код ЄДРПОУ: 45294270)
Адреса: 79035, м. Львів, вул. Зелена,131
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА»
(код ЄДРПОУ: 03342184)
Адреса: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-08-003866-a
№_________від 03.04.2024 року.
С К А Р Г А
(у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
на неправомірне рішення Замовника
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА» (далі – «Замовник», «Підприємство») було оприлюднено 08.03.2024 року оголошення UA-2024-03-08-003866-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-08-003866-a) про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Товари (код ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» шляхом розміщення на сайті prozorro.gov.ua .
Номер вказаної закупівлі у ЦБД UA-2024-03-08-003866-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-08-003866-a)
Період уточнень було встановлено до 15.03.2024 року 00:00 год. Відповідно, кінцевий строк подання пропозицій встановлено до 18.03.2024 року 08:00 год.
З приводу даної закупівлі подали свою пропозицію наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест».
2. ТОВ «ПТЗ»
3. ФІРМА "ОНІКС" ЛТД У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС».
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОМТРЕЙДІНГ»
Відповідно до Протоколу № 5/76/24 від 29.03.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА» (код за ЄДРПОУ: 03342184) про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів Замовник – вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОРПОРАЦІЯ "ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ-45294270), по предмету закупівлі Товари (код ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-08-003866-a з ціновою пропозицією у сумі 10 387 554,00 грн. з ПДВ.
Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» є необґрунтованим та підлягає скасуванню, виходячи із наступного :
I. Замовник у Рішенні відхилення Скаржника, аргументує такою позицією:
Згідно з пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 4 до тендерної документації, Учасникам в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності продукції чинним стандартам і нормам надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують, зокрема:
3.8 сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю». В складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту саме ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю».
Скаржник не погоджується з таким твердженням, виходячи з наступного:
У тендерній документації міститься таке: Згідно з пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 4 до тендерної документації, Учасникам в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності продукції чинним стандартам і нормам надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують, зокрема:
3.8 сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю».
На виконання цих вимог у складі пропозиції Скаржника міститься за архівований документ «24. Технічна документація дод 4.zip», у даному документі завантажений сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю» «3.8 ISO 9001 2015 ukr.pdf».
Варто зазначити, що Bureau Veritas Certification Holding SAS – UK Branch (орган з сертифікації продукції, послуг та систем управління) було видано Корпорації «Енергоресурс-інвест» (вул. Зелена, 131, м. Львів, 79035, Україна) сертифікат № UA230106 на систему управління, яким підтверджено, що система управління зазначеної організації стосовно, зокрема, виробництва попередньо теплоізольованих труб та елементів теплотрас, які здійснює організація, перевірена та відповідає вимогам ISO 9001:2015. За умови постійного належного функціонування Системи Управління організації термін дії сертифікату – до 08 червня 2024 року.
Відповідно до пункту 2 наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» від 21 грудня 2015 року № 221, зі змінами внесеними згідно з наказом Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості № 221 від 31 грудня 2015 р., прийнято національний стандарт, гармонізований з міжнародним нормативним документом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2016 року, зокрема: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги – на заміну ДСТУ ISO 9001:2015.
Національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 є гармонізованим перекладом ISO 9001:2015 Quality management systems – Requirements (Системи управління якістю. Вимоги), з урахуванням редакційних змін зазначених в розділі «Національний вступ».
Отже, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 відповідає змісту (сфері регулювання) національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)
Аналогічної позиції Колегія дотримується у рішенні № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a.
Таким чином, Скаржником у складі своєї пропозиції було надано всі документи на підтвердження того, що пропонована продукція зазначена в складі тендерної пропозиції, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тому вважаємо, що підстави для відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» у цій частині відсутні.
Щодо посилання Замовника на рішення АМКУ № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023р.
У вищезазначеному Протоколі Замовник неправомірно посилається на висновок про результати моніторингу в закупівлі № UA-2022-10-28-0098880-а та рішення № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023 Антомонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі № UA-2023-01-05-00194-а, проте такі посилання жодним чином не стосуються закупівлі у якій оскаржується рішення Замовника, адже у висновку і рішенні на які посилається Замовник «Скаржник в складі тендерної пропозиції надав сертифікат ISO, в якому було зазначено інший предмет закупівлі, аніж вимагалося тендерною документацією, тобто рішення про відхилення пропозиції стосувалось не стандарту, а було застосоване щодо іншого предмету закупівлі».
Таким чином просимо не брати до уваги посилання Замовника на згадані висновок та рішення, адже вони жодним чином не стосуються даної закупівлі.
Також додатково зазначаємо, що з огляду на те, що основною метою сертифікації системи управління якістю є те, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати, то факт того, що Замовник вважає, поданий сертифікат таким що не відповідає вимогам тендерної документації не означає, що підприємство втратило можливість випускати якісну продукцію і це жодним чином не впливає на зміну технічних і якісних характеристик предмету закупівлі, адже стосується виключно системи управління, а не предмета закупівлі, що можна
вважати помилкою, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його Пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, ненадання на думку Замовника сертифікату відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю», в силу п. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ не відноситься до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у зв'язку з чим, Замовник зобов'язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній
пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в
електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Отже, дії Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Тому, із врахуванням викладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Прошу :
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень Замовником процедури закупівлі Товари (код ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби».
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА» скасувати рішення, яким відхиллено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» по закупівлі UA-2024-03-08-003866-a (код ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» оформлене протоколом № 5/76/24 від 29.03.2024р. який було оприлюднено 29.03.2024 року.
4. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА» завершити процедуру закупівлі UA-2024-03-08-003866-a (код ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор ТОВ «Корпорація
«Енергоресурс-інвест» Андрій ШМАЛЮК
Пов'язані документи:
Учасник
- 80001_сфера_26.11.2021.pdf 03.04.2024 10:24
- 80001_Атестат_21.08.2019.pdf 03.04.2024 10:24
- ISO 9001 2015.pdf 03.04.2024 10:24
- Державний стандарт ДСТУ ISO 9001.pdf 03.04.2024 10:24
- ПРОТОКОЛ ДК про розгляд тендерних пропозицій.doc 03.04.2024 10:24
- Лист ТОВ Бюро Верітас Сертифікейшн Україна.pdf 03.04.2024 10:24
- Скарга UA-2024-03-08-003866-a.docx 03.04.2024 10:24
- Скарга UA-2024-03-08-003866-a.pdf 03.04.2024 10:24
- sign.p7s 03.04.2024 10:26
- рішення від 05.04.2024 № 6120.pdf 05.04.2024 17:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 № 6644.pdf 16.04.2024 12:31
- рішення від 15.04.2024 № 6644.pdf 18.04.2024 13:00
- Відповідь на рішення Антомоноп.комітет України.doc 09.04.2024 16:26
- Відповідь на рішення АМК № 6120-р-пк-пз від 05.04.2024.pdf 09.04.2024 16:26
- Рішення від 11102023 № 16275_240409_154848.pdf 09.04.2024 16:26
- ДСТУ ISO _9001_240409_154830.pdf 09.04.2024 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2024 11:23
Дата розгляду скарги:
15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2024 13:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення уповноваженої особи відповідальної за проведення процедур закупівель (протокол № 5/76/24 від 29.03.2024) на підставі винесеного рішення АМКУ № 6644-р/пк-пз від 15.04.2024 про зобов’язання Комунального підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» за процедурою закупівлі – «Труба сталева попередньо ізольована спіненим поліуретаном для теплових мереж та фасонні частини до них», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-003866.
Пункт скарги
Номер:
620f5e3192e641adbdb3037eafbe193a
Заголовок пункту скарги:
рішення про відхилення тендерної пропозиції
Опис заперечення:
протокол № 5/76/24 від 29.03.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
У тендерній документації міститься таке: Згідно з пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 4 до тендерної документації, Учасникам в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності продукції чинним стандартам і нормам надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують, зокрема:
3.8 сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю».
На виконання цих вимог у складі пропозиції Скаржника міститься за архівований документ «24. Технічна документація дод 4.zip», у даному документі завантажений сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю» «3.8 ISO 9001 2015 ukr.pdf».
Варто зазначити, що Bureau Veritas Certification Holding SAS – UK Branch (орган з сертифікації продукції, послуг та систем управління) було видано Корпорації «Енергоресурс-інвест» (вул. Зелена, 131, м. Львів, 79035, Україна) сертифікат № UA230106 на систему управління, яким підтверджено, що система управління зазначеної організації стосовно, зокрема, виробництва попередньо теплоізольованих труб та елементів теплотрас, які здійснює організація, перевірена та відповідає вимогам ISO 9001:2015. За умови постійного належного функціонування Системи Управління організації термін дії сертифікату – до 08 червня 2024 року.
Відповідно до пункту 2 наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» від 21 грудня 2015 року № 221, зі змінами внесеними згідно з наказом Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості № 221 від 31 грудня 2015 р., прийнято національний стандарт, гармонізований з міжнародним нормативним документом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2016 року, зокрема: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги – на заміну ДСТУ ISO 9001:2015.
Національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 є гармонізованим перекладом ISO 9001:2015 Quality management systems – Requirements (Системи управління якістю. Вимоги), з урахуванням редакційних змін зазначених в розділі «Національний вступ».
Отже, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 відповідає змісту (сфері регулювання) національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)
Аналогічної позиції Колегія дотримується у рішенні № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a.
Таким чином, Скаржником у складі своєї пропозиції було надано всі документи на підтвердження того, що пропонована продукція зазначена в складі тендерної пропозиції, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тому вважаємо, що підстави для відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» у цій частині відсутні.
Щодо посилання Замовника на рішення АМКУ № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023р.
У вищезазначеному Протоколі Замовник неправомірно посилається на висновок про результати моніторингу в закупівлі № UA-2022-10-28-0098880-а та рішення № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023 Антомонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі № UA-2023-01-05-00194-а, проте такі посилання жодним чином не стосуються закупівлі у якій оскаржується рішення Замовника, адже у висновку і рішенні на які посилається Замовник «Скаржник в складі тендерної пропозиції надав сертифікат ISO, в якому було зазначено інший предмет закупівлі, аніж вимагалося тендерною документацією, тобто рішення про відхилення пропозиції стосувалось не стандарту, а було застосоване щодо іншого предмету закупівлі».
Таким чином просимо не брати до уваги посилання Замовника на згадані висновок та рішення, адже вони жодним чином не стосуються даної закупівлі.
Також додатково зазначаємо, що з огляду на те, що основною метою сертифікації системи управління якістю є те, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати, то факт того, що Замовник вважає, поданий сертифікат таким що не відповідає вимогам тендерної документації не означає, що підприємство втратило можливість випускати якісну продукцію і це жодним чином не впливає на зміну технічних і якісних характеристик предмету закупівлі, адже стосується виключно системи управління, а не предмета закупівлі, що можна
вважати помилкою, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його Пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, ненадання на думку Замовника сертифікату відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю», в силу п. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ не відноситься до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у зв'язку з чим, Замовник зобов'язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній
пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в
електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Отже, дії Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Відповідно до пункту 3 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 4 до тендерної документації, Учасникам в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності продукції чинним стандартам і нормам надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують, зокрема:
3.8 сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю».
На виконання цих вимог у складі пропозиції Скаржника міститься за архівований документ «24. Технічна документація дод 4.zip», у даному документі завантажений сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю» «3.8 ISO 9001 2015 ukr.pdf».
Варто зазначити, що Bureau Veritas Certification Holding SAS – UK Branch (орган з сертифікації продукції, послуг та систем управління) було видано Корпорації «Енергоресурс-інвест» (вул. Зелена, 131, м. Львів, 79035, Україна) сертифікат № UA230106 на систему управління, яким підтверджено, що система управління зазначеної організації стосовно, зокрема, виробництва попередньо теплоізольованих труб та елементів теплотрас, які здійснює організація, перевірена та відповідає вимогам ISO 9001:2015. За умови постійного належного функціонування Системи Управління організації термін дії сертифікату – до 08 червня 2024 року.
Відповідно до пункту 2 наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» від 21 грудня 2015 року № 221, зі змінами внесеними згідно з наказом Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості № 221 від 31 грудня 2015 р., прийнято національний стандарт, гармонізований з міжнародним нормативним документом, методом підтвердження з наданням чинності з 01 липня 2016 року, зокрема: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги – на заміну ДСТУ ISO 9001:2015.
Національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 є гармонізованим перекладом ISO 9001:2015 Quality management systems – Requirements (Системи управління якістю. Вимоги), з урахуванням редакційних змін зазначених в розділі «Національний вступ».
Отже, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 відповідає змісту (сфері регулювання) національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)
Аналогічної позиції Колегія дотримується у рішенні № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a.
Таким чином, Скаржником у складі своєї пропозиції було надано всі документи на підтвердження того, що пропонована продукція зазначена в складі тендерної пропозиції, відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тому вважаємо, що підстави для відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» у цій частині відсутні.
Щодо посилання Замовника на рішення АМКУ № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023р.
У вищезазначеному Протоколі Замовник неправомірно посилається на висновок про результати моніторингу в закупівлі № UA-2022-10-28-0098880-а та рішення № 1084-р/пк-пз від 31.01.2023 Антомонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі № UA-2023-01-05-00194-а, проте такі посилання жодним чином не стосуються закупівлі у якій оскаржується рішення Замовника, адже у висновку і рішенні на які посилається Замовник «Скаржник в складі тендерної пропозиції надав сертифікат ISO, в якому було зазначено інший предмет закупівлі, аніж вимагалося тендерною документацією, тобто рішення про відхилення пропозиції стосувалось не стандарту, а було застосоване щодо іншого предмету закупівлі».
Таким чином просимо не брати до уваги посилання Замовника на згадані висновок та рішення, адже вони жодним чином не стосуються даної закупівлі.
Також додатково зазначаємо, що з огляду на те, що основною метою сертифікації системи управління якістю є те, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати, то факт того, що Замовник вважає, поданий сертифікат таким що не відповідає вимогам тендерної документації не означає, що підприємство втратило можливість випускати якісну продукцію і це жодним чином не впливає на зміну технічних і якісних характеристик предмету закупівлі, адже стосується виключно системи управління, а не предмета закупівлі, що можна
вважати помилкою, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його Пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, ненадання на думку Замовника сертифікату відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001 «Системи управління якістю», в силу п. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ не відноситься до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у зв'язку з чим, Замовник зобов'язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній
пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в
електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши Скаржнику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених вище підстав Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Отже, дії Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
×
-
Назва доказу:
протокол про відхилення
-
Опис доказу:
протокол про відхилення
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ ДК про розгляд тендерних пропозицій.doc
-
-
Назва доказу:
лист від органу, що видав сертифікат
-
Опис доказу:
лист
-
Повʼязаний документ:
Лист ТОВ Бюро Верітас Сертифікейшн Україна.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ ISO
-
Опис доказу:
ДСТУ ISO
-
Повʼязаний документ:
Державний стандарт ДСТУ ISO 9001.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат ISO
-
Опис доказу:
сфера до атестату
-
Повʼязаний документ:
ISO 9001 2015.pdf
-
-
Назва доказу:
сфера до атестату
-
Опис доказу:
сфера до атестату
-
Повʼязаний документ:
80001_сфера_26.11.2021.pdf
-
-
Назва доказу:
атестат
-
Опис доказу:
атестат
-
Повʼязаний документ:
80001_Атестат_21.08.2019.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА» скасувати рішення, яким відхиллено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація «Енергоресурс-інвест» по закупівлі UA-2024-03-08-003866-a (код ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» оформлене протоколом № 5/76/24 від 29.03.2024р. який було оприлюднено 29.03.2024 року.