-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та експлуатаційне утримання вулично-шляхової мережі (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місцезнаходження замовника -16600, Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 20. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Торги не відбулися
27 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 270 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 270 000.00 UAH
Період оскарження:
08.03.2024 11:44 - 15.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на незаконне рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
6df276f97ff04569970aa7474b075d74
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-003663-a.a6
Назва:
Скарга на незаконне рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 22.05.2024 17:10
- Скарга на ПШМК_page-0001.pdf 22.05.2024 22:30
- Скарга на ПШМК_page-0001.pdf.asice.zip 22.05.2024 22:30
- рішення від 07.11.2023 № 17847 (аналогічна практика).pdf 29.05.2024 16:58
- Уточнення та посилання на практику.docx 29.05.2024 18:16
- Уточнення та посилання на практику.docx 29.05.2024 18:22
- Приклад правильного оформлення докумнту (файл -Кошторисні розрахунки).pdf 03.06.2024 10:48
- рішення від 24.05.2024 № 9124.pdf 24.05.2024 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2024 № 9630.pdf 04.06.2024 13:47
- рішення від 03.06.2024 № 9630.pdf 06.06.2024 10:07
- пояснення по суті скарги 27.05.2024 12:07
- пояснення по суті скарги (doc) 27.05.2024 12:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2024 17:29
Дата розгляду скарги:
03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2024 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2024 10:07
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2024 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.06.2024 №9630-р/пк-пз виконано- скасовано рішення про визначення ТОВ "Ніжинська ПШМК" переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт та експлуатаційне утримання вулично-шляхової мережі (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-003663-a
Пункт скарги
Номер:
1a1e600b83294b46a7606caa5799bac2
Заголовок пункту скарги:
Просимо зобовязати Замовника скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "НІЖИНСЬКА ПШМК"
Опис заперечення:
Замовник незаконно визначенив переможцем Учасника, пропозиця якого не відповідає кількісним , якісним та технічним вимогам до предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протокол визначення переможця
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просисо зобовязати замовника скасувати рішення про визначення переможця
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
fe2fcb055df44cc78c4a72a3cdb71b71
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-003663-a.b5
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_UA_2024_03_08_003663_a текст 23.04.2024 13:48
- СКАРГА_UA_2024_03_08_003663_a 23.04.2024 13:48
- СКАРГА_UA_2024_03_08_003663_a.pdf.asice 23.04.2024 13:48
- sign.p7s 23.04.2024 13:52
- Рішення від 25.04.2024 № 7366.pdf 25.04.2024 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2024 № 7843.pdf 03.05.2024 15:35
- Рішення від 02.05.2024 № 7843.pdf 06.05.2024 13:01
- Пояснення до скарги 26.04.2024 10:07
- Пояснення до скарги (текст) 26.04.2024 10:07
- протокол 06.05.2024 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2024 15:42
Дата розгляду скарги:
02.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.04.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.05.2024 13:01
Дата виконання рішення Замовником:
06.05.2024 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.05.2024 №7843-р/пк-пз виконано- скасовано рішення про визначення приватного підприємства "РЕМДОР-БУД" переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт та експлуатаційне утримання вулично-шляхової мережі (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-003663-a
Пункт скарги
Номер:
afd0a10dd3fd4e5aacec4508b328776b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель.
Опис суті пункту скарги:
Згідно рішення Органу оскарження Замовник торгів був ЗОБОВЯЗАНИЙ відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Так, всупереч рішення №6330-р/пк-пз від 09.04.2024 року Органу оскарження, Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області було надано ПОВТОРНО Учаснику «Вимогу про усунення невідповідностей» протягом 24 год (до 18 квітня 2024 16:47), де було вказано:
«Вимога ТД: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, і відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: файл «Антикорупційна програма.pdf», в складі якого наявний наказ та сама антикорупційна програма, але надана антикорупційна програма не відповідає типовій антикорупційній програмі юридичної особи за Наказом № 794/21. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Антикорупційну програму оформлену відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21.»
Учасник на виправлення вказаних невідповідностей дозавантажив в систему 18.04.2024 р. об 14:34 оновлений документ - «Антикорупційна програма2.pdf».
Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, Замовник не має права повторно звертатися до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей. Єдиним виключенням є рішення Органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню Замовником згідно абз. 4 пп. 1 п. 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Так, всупереч рішення №6330-р/пк-пз від 09.04.2024 року Органу оскарження, Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області було надано ПОВТОРНО Учаснику «Вимогу про усунення невідповідностей» протягом 24 год (до 18 квітня 2024 16:47), де було вказано:
«Вимога ТД: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, і відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: файл «Антикорупційна програма.pdf», в складі якого наявний наказ та сама антикорупційна програма, але надана антикорупційна програма не відповідає типовій антикорупційній програмі юридичної особи за Наказом № 794/21. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Антикорупційну програму оформлену відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21.»
Учасник на виправлення вказаних невідповідностей дозавантажив в систему 18.04.2024 р. об 14:34 оновлений документ - «Антикорупційна програма2.pdf».
Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, Замовник не має права повторно звертатися до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей. Єдиним виключенням є рішення Органу оскарження.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню Замовником згідно абз. 4 пп. 1 п. 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області скасувати протокольне рішення від 19.04.2024 року про обрання переможцем процедури закупівлі - ПП "РЕМДОР-БУД" (34464368).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
f1901a62bc804eee92d8525f89405b26
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-003663-a.b4
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА - UA-2024-03-08-003663-a текст 28.03.2024 13:37
- СКАРГА - UA-2024-03-08-003663-a 28.03.2024 13:37
- СКАРГА - UA-2024-03-08-003663-a.pdf.asice 28.03.2024 13:37
- sign.p7s 28.03.2024 13:42
- Рішення від 01.04.2024 №5733.pdf 01.04.2024 17:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2024 №6330.pdf 10.04.2024 13:08
- Рішення від 09.04.2024 №6330.pdf 12.04.2024 15:51
- Пояснення до скарги 02.04.2024 10:52
- Пояснення до скарги (текст) 02.04.2024 10:52
- протокол 16.04.2024 12:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2024 15:41
Дата розгляду скарги:
09.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2024 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2024 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2024 №6330-р/пк-пз виконано- скасовано рішення про визначення приватного підприємства "РЕМДОР-БУД" переможцем за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт та експлуатаційне утримання вулично-шляхової мережі (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-08-003663-a
Пункт скарги
Номер:
cc2e8311b1484c9c9e069fab99e73f63
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі - ПП "РЕМДОР-БУД" (34464368)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель.
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до частини 1 розділу 3 ТД, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації - антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, і відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації
Учасником у складі пропозиції було надано файл «Антикорупційна програма.pdf».
У відповідності до п. 43 Особливостей, Замовником 22.03.2024 року було надано Учаснику можливість виправити вказану невідповідність протягом 24 год, а саме було вказано:
«Вимога ТД: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, і відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: файл «Антикорупційна програма.pdf»в складі якого наявний наказ та сама антикорупційна програма. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приведену у відповідність антикорупційну програму до наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення відповідального в частині дати.»
Учасник на виправлення вказаних невідповідностей дозавантажив в систему 23.03.2024 р.:
- Антикорупційна програма, яка затверджена Наказом директора ПП «РЕМДОР-БУД» №1 від 01 січня 2024 року (файл – «1. Антикорупційна програма.pdf»)
При детальному аналізі Скаржником наданої Антикорупційної програми було встановлено, що Антикорупційна програма не оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21.
Надана антикорупційна програма не відповідає Типовій антикорупційній програми юридичної особи, яка затверджена Наказом № 794/21 НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ.
Отже, у складі пропозиції відсутня Антикорупційна програма, яка оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21
Всупереч наданій Замовником можливості усунути невідповідності, Учасник не виконав вимогу частини 1 розділу 3 ТД та повідомлення про усунення невідповідностей від 22.03.2024
На підставі цього тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню Замовником згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до Додатку 3 ТД, для підтвердження наявності асфальтобетонного заводу(-ів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність асфальтобетонного заводу(-ів) (далі - АБЗ) для виконання вимог ДОДАТКУ 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» даної тендерної документації.
Учасником у складі пропозиції надано Довідку №26/2 від 15.03.2024 року про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) у якій вказано залучення асфальтобетонного заводу на підставі договору оренди обладнання №02/01-23 від 02.01.2023 року.
Учасником на виконання вимог примітки ** Додатку 3 ТД, надано договір оренди обладнання №02/01-23 від 02.01.2024 року.
Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 Додатку 1 ТД для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», у складі пропозиції надається Довідка у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг.
Окрім того замовником передбачено, що обов’язковою умовою є наявність матеріально-технічної бази для розміщення техніки та обладнання на території Ніжинської територіальної громади
Учасником надано довідку №24/1 від 15.03.2024 року у якій вказано наявність «Матеріально – технічна база на території Ніжинської громади за адресою: м. Ніжин, вул. Чернігівська, 128 (площа стоянки 336 м2), яка орендована у КП «ВПКГ».
Пунктом 1 частини 1 Додатку 1 ТД передбачено, що у складі пропозиції учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці виданий відповідним уповноваженим державним органом
У складі пропозиції відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо матеріально – технічної бази на території Ніжинської громади за адресою: м. Ніжин, вул. Чернігівська, 128 (площа стоянки 336 м2)
Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі пункту 44 Особливостей.
Відповідно до частини 1 розділу 3 ТД, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації - інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 2 до тендерної документації
Приміткою до Обсягів робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі в 2024 році, які визначені Додатком №2 ТД передбачено:
У зв’язку з тим, що практично неможливо заздалегідь передбачити весь комплекс робіт, які можуть виникнути під час поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі, учасники, у складі своєї тендерної пропозиції, надають письмову згоду на виконання інших видів робіт. Замовник самостійно може змінювати перелік робіт
У складі тендерної пропозиції відсутня письмову згоду на виконання інших видів робіт у зв’язку з тим, що практично неможливо заздалегідь передбачити весь комплекс робіт, які можуть виникнути під час поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі.
Враховуючи вищенаведене, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації - інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно пункту 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 ТД передбачено, що Учасником подаються кошторисні розрахунки в складі пропозиції у сканованому форматі та у форматі imd програмного комплексу АВК – 5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, а саме:
- договірна ціна та пояснювальна записка,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів
Приміткою до Обсягів робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі в 2024 році, які визначені Додатком №2 ТД передбачено:
Вартість матеріалу від фрезерування приймається в розмірі 350 грн. за тону із застосуванням усередненого коефіцієнту зносу 0,5, а також з відміткою, що даний матеріал є матеріалом замовника.
У наданій інформації Учасника відсутня відмітка, що даний матеріал є матеріалом замовника.
Враховуючи вищенаведене, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Учасником у складі пропозиції було надано файл «Антикорупційна програма.pdf».
У відповідності до п. 43 Особливостей, Замовником 22.03.2024 року було надано Учаснику можливість виправити вказану невідповідність протягом 24 год, а саме було вказано:
«Вимога ТД: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції «антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, і відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: файл «Антикорупційна програма.pdf»в складі якого наявний наказ та сама антикорупційна програма. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями приведену у відповідність антикорупційну програму до наказу про затвердження антикорупційної програми та призначення відповідального в частині дати.»
Учасник на виправлення вказаних невідповідностей дозавантажив в систему 23.03.2024 р.:
- Антикорупційна програма, яка затверджена Наказом директора ПП «РЕМДОР-БУД» №1 від 01 січня 2024 року (файл – «1. Антикорупційна програма.pdf»)
При детальному аналізі Скаржником наданої Антикорупційної програми було встановлено, що Антикорупційна програма не оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21.
Надана антикорупційна програма не відповідає Типовій антикорупційній програми юридичної особи, яка затверджена Наказом № 794/21 НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ.
Отже, у складі пропозиції відсутня Антикорупційна програма, яка оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21
Всупереч наданій Замовником можливості усунути невідповідності, Учасник не виконав вимогу частини 1 розділу 3 ТД та повідомлення про усунення невідповідностей від 22.03.2024
На підставі цього тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню Замовником згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до Додатку 3 ТД, для підтвердження наявності асфальтобетонного заводу(-ів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність асфальтобетонного заводу(-ів) (далі - АБЗ) для виконання вимог ДОДАТКУ 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» даної тендерної документації.
Учасником у складі пропозиції надано Довідку №26/2 від 15.03.2024 року про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) у якій вказано залучення асфальтобетонного заводу на підставі договору оренди обладнання №02/01-23 від 02.01.2023 року.
Учасником на виконання вимог примітки ** Додатку 3 ТД, надано договір оренди обладнання №02/01-23 від 02.01.2024 року.
Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 Додатку 1 ТД для підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», у складі пропозиції надається Довідка у встановленій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг.
Окрім того замовником передбачено, що обов’язковою умовою є наявність матеріально-технічної бази для розміщення техніки та обладнання на території Ніжинської територіальної громади
Учасником надано довідку №24/1 від 15.03.2024 року у якій вказано наявність «Матеріально – технічна база на території Ніжинської громади за адресою: м. Ніжин, вул. Чернігівська, 128 (площа стоянки 336 м2), яка орендована у КП «ВПКГ».
Пунктом 1 частини 1 Додатку 1 ТД передбачено, що у складі пропозиції учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці виданий відповідним уповноваженим державним органом
У складі пропозиції відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо матеріально – технічної бази на території Ніжинської громади за адресою: м. Ніжин, вул. Чернігівська, 128 (площа стоянки 336 м2)
Отже, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі пункту 44 Особливостей.
Відповідно до частини 1 розділу 3 ТД, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації - інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 2 до тендерної документації
Приміткою до Обсягів робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі в 2024 році, які визначені Додатком №2 ТД передбачено:
У зв’язку з тим, що практично неможливо заздалегідь передбачити весь комплекс робіт, які можуть виникнути під час поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі, учасники, у складі своєї тендерної пропозиції, надають письмову згоду на виконання інших видів робіт. Замовник самостійно може змінювати перелік робіт
У складі тендерної пропозиції відсутня письмову згоду на виконання інших видів робіт у зв’язку з тим, що практично неможливо заздалегідь передбачити весь комплекс робіт, які можуть виникнути під час поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі.
Враховуючи вищенаведене, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації - інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно пункту 1 «Загальні вимоги» Додатку 2 ТД передбачено, що Учасником подаються кошторисні розрахунки в складі пропозиції у сканованому форматі та у форматі imd програмного комплексу АВК – 5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, а саме:
- договірна ціна та пояснювальна записка,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів
Приміткою до Обсягів робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання вулично-шляхової мережі в 2024 році, які визначені Додатком №2 ТД передбачено:
Вартість матеріалу від фрезерування приймається в розмірі 350 грн. за тону із застосуванням усередненого коефіцієнту зносу 0,5, а також з відміткою, що даний матеріал є матеріалом замовника.
У наданій інформації Учасника відсутня відмітка, що даний матеріал є матеріалом замовника.
Враховуючи вищенаведене, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради Чернігівської області скасувати протокольне рішення від 25.03.2024 року про обрання переможцем процедури закупівлі - ПП "РЕМДОР-БУД" (34464368)
Вимога
Залишено без розгляду
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Номер:
fc91bb7201384b47837d586532d5a4e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-003663-a.c3
Назва:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Вимога:
В Технічному завданні до тендерної документації, а саме в розділі "Ямковий ремонт"
п.7 має таку назву: «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту понад 5м2 до 25м2, при товщині шару до 4см» 2500м2
п.8 має таку назву: «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту понад 5м2 до 25м2, при товщині шару до 3см» 900м2;
в розділі «Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста»
п.7 має назву: «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 40мм, площею ремонту до 5м2» 2600м2
Також загальними вимогами до Технічної Специфікації зазначено, що метод розрахунку вартості - за кошторисними нормами та згідно "Настанова з визначення вартості будівництва".
Відповідно до п.1.2 «Настанова з визначення вартості будівництва» кошторисні норми – нормативно-технічні документи, що включають сукупність кошторисних нормативів, показників, положень, вимог, вказівок, інструкцій, настанов, методичних рекомендацій тощо, що використовуються при визначенні будівництва.
Відповідно до кошторисних норм по РЕКНу (ремонтно-будівельні норми) найбільше під Технічне Завдання для п.7 розділу «Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста» «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 40мм, площею ремонту до 5м2» 2600м2 підходить розцінка КР18-8-1 «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2» . Але додаткових розцінок на додавання або віднімання товщини даний збірник не має.
Згідно п.2.4 Настанови при визначенні вартості робіт за відсутності кошторисних норм, затверджених центральним органом виконавчої влади , можуть застосовуватись галузеві кошторисні норми.
Відповідно до кошторисних галузевих норм Укравтодора найбільше під Технічне Завдання для
п.7 «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту понад 5м2 до 25м2, при товщині шару до 4см» 2500м2 та
п.8 «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту понад 5м2 до 25м2, при товщині шару до 3см» 900м2 розділу "Ямковий ремонт" підходить розцінка ДУ2-13-22 «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм». Але даний розділ не має додаткових розцінок на додавання або віднімання товщини.
Ми вважаємо, що Замовник, змінивши назви кошторисних норм, вводить в оману Учасників торгів і вимагаємо викласти ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ в новій редакції, відповідно до кошторисних норм та згідно Настанови з визначення вартості будівництва, а саме:
п.7 розділу "Ямковий ремонт" «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм /до 40мм/» 2500м2
п.8 розділу "Ямковий ремонт" «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 25 м2, при товщині шару до 50 мм /до 30мм/» 900м2
п.7 розділу «Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста» «Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм /до 40мм/ , площею ремонту до 5 м2» 2600м2
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2024 23:44
Вирішення:
Дана процедура закупівель з поточного ремонту, тому замовник не розробляв проектно-кошторисну документацію на даний вид робіт. Технічне завдання складалося з фактичних потреб.
Враховуючи зміни від 13 березня 2024 (тендерної документації) в п.1, Додатку 2, зазначено, що згідно листа Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №7/15-2747 від 11.03.2014р. поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві. Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі відповідних ресурсних елементарних кошторисних норм (обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін). Тому посилатися на інші пункти Настанови та висувати вимогу замовнику є не коректним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Кваліфікаційні критерії
Номер:
f3e14ab9650d4648b683358b6b276765
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-003663-a.b2
Назва:
Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Тендерна документація має порушення Закону «Про публічні закупівлі» наступними вимогами:
1. «Обов’язковою умовою є наявність матеріально-технічної бази для розміщення техніки та обладнання на території Ніжинської територіальної громади» – невідповідність Закону, дискримінація учасників.
2. «У складі пропозиції учасник надає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці виданий відповідним уповноваженим державним органом» – Замовнику вже відомі учасники на визначеній території які мають відповідну декларацію.
3. «дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами Закон України «Про охорону атмосферного повітря»» - теж мають лише вже відомі учасники на визначеній Замовником території.
4. надати договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів – Замовнику заздалегідь будуть відомі учасники які бажають брати участь, що є порушенням Закону.
5. довідка у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта – Замовнику заздалегідь будуть відомі учасники які бажають брати участь, що є порушенням Закону.
6. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів та посвідчень - порушення Замовником щодо зазначення визначених НПАОП, без альтернативних варіантів підтвердження забезпечення охорони праці.
Слід зазначити що крім НПАОП замовником вимагається надання копії діючого сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника відповідно ДСТУ ISO 45001:2019, тобто фактично учасник двічі підтверджує забезпечення охорони праці.
В зв’язку з вищезазначеним лише визначені учасники на визначеній Замовником території мають документи НПАОП, ISO, Дозвіл, бази, досвід, тощо.
Одним із підтверджень зазначених порушень є рішення АМКУ №14100-р/пк-пз від 05.09.2023.
Просимо та вимагаємо від Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити вимоги що обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2024 13:37
Вирішення:
Поняття дискримінації Законом не визначено та є суб’єктивним, загальне значення дискримінації- будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для особи відносно можливостей інших осіб (у нашому випадкові учасників). Закон не містить переліку умов, які за своїм змістом можуть вважатись дискримінаційними.
Також, п.47 Закону з особливостями та тендерною документацією передбачено: «Якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Згідно Розділу 5. (Оцінка тендерної пропозиції), пункту 2 (Інша інформація), а саме Інші умови тендерної документації.
«2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
матеріально-технічна база
Номер:
3a9d57c63d544955af1dfc62e4f86d30
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-003663-a.a1
Назва:
матеріально-технічна база
Вимога:
«ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 14.03.2024, 10:44)
Є окремі випадки, коли можна вимагати наявність МТБ в окремому регіоні, це саме такий. Для виконання об’єму робіт, що вказано в технічному завданні потрібна значна кількість техніки, яку не можна розмістити просто неба або ж на узбіччі. При участі в закупівлі кожен учасник повинен передбачити яким чином і де буде розміщено всю техніку, бо об’єм робіт не один день, можливо навіть не на один місяць. Учасник з будь-якого кутку нашої країни може прийняти участь, це не обмежує конкурентність та не є дискримінаційною умовою. Наявність МТБ може бути підтверджено: 1) власною МТБ, 2) орендованою МТБ (договори оренди), 3) залученою МТБ (договори з надання послуг). Наявність будь-яким чином залученої матеріально-технічної бази на території Ніжинської територіальної громади буде запорукою того, що переможець якнайшвидше розпочне виконання робіт після укладення договору.»
Звертаємо увагу що Законом не передбачено зазначені Вами «окремі випадки».
Крім того, в нормативних документах відсутній вираз «не можна» даного твердження: «в технічному завданні потрібна значна кількість техніки, яку не можна розмістити просто неба або ж на узбіччі». Просимо Вас зазначити нормативно - правові документи щодо даного твердження "не можна".
Звертаємо особливу увагу, що Тендерна документація передбачає підтвердження наявності Асфальтобетонного заводу відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, а тому Учасник фактично вже має прив’язку в якості 3-х (трьох) годин на прибуття та географічно радіус до 150км., тому фактично будь-який Учасник не може відповідати кваліфікаційним критеріям з будь-якого кутку нашої країни.
З нашого погляду вищезазначена Ваша відповідь є суб’єктивною, а залишення дискримінаційних вимог тендерної документації призводить до КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ, що в умовах ВІЙНИ може нести за собою КРИМІНАЛЬНИЙ характер.
Вимагаємо Вас привести дану вимогу щодо "матеріально-технічної бази на території Ніжинської територіальної громади" у відповідність до Закону, в тому числі прибрати інші вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2024 11:40
Вирішення:
Поняття дискримінації Законом не визначено та є суб’єктивним, загальне значення дискримінації- будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для особи відносно можливостей інших осіб (у нашому випадкові учасників). Закон не містить переліку умов, які за своїм змістом можуть вважатись дискримінаційними.
Замовником встановлено вимогу щодо наявності МТБ на території Ніжинської територіальної громади з огляду на значний об’єм робіт, залучення спеціалізованої техніки у кількості не менше 13-ти одиниць для виконання робіт, яка повинна розміщуватись на визначеній території, майданчику тощо. Для підтвердження МТБ учасник може надати документи власної, орендованої, залученої за договором надання послуг тощо. Таким чином, встановлена вимога не обмежує участь в закупівлі жодного учасника. Практичний досвід АМКУ викладено в рішенні №1207-р/пк-пз від 14.03.2017р.
Звертаємо особливу увагу, що Тендерна документація передбачає не тільки наявність Асфальтобетонного заводу, а ще й передбачає можливість оренди, лізингу чи залучення на інших правах користування, або закупівлю готової суміші.
Також, п.47 Закону з особливостями та тендерною документацією передбачено: «Якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2024 00:00