-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська,39, смт. Стрижавка, Вінницької області
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська,39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (згідно тендерної документації)
Торги відмінено
4 926 193.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 630.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 630.97 UAH
Період оскарження:
16.04.2018 14:08 - 28.04.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга про порушення законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Номер:
c4a58b7a9c2346e9bb6d21b0f2628fc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-001414-a.a7
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері здійснення публічних закупівель
Скарга:
Скарга на дії замовника щодо протиправного відхилення учасника ТОВ «Подільські будови» та незаконі дії про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «Торговий Дім Вінтрансінвест».
Пов'язані документи:
Учасник
- зміни до тд.pdf 25.05.2018 21:37
- ПД.pdf 25.05.2018 21:37
- ДОВIДКИ_МАТР.ТЕХНIЧНА_БАЗА_вiнтрансiнвест.pdf 25.05.2018 21:37
- ПРОТОКОЛ_вiдхилення_Подiл_с_кi_будови.pdf 25.05.2018 21:37
- ПРОТОКОЛ_переможця.pdf 25.05.2018 21:37
- скiн_шоти_платiжок.pdf 25.05.2018 21:37
- Платіжне доручення про сплату 15000.00.pdf 25.05.2018 21:38
- скрiн_розясн_АМКУ.pdf 25.05.2018 21:38
- Додаткова_угода_iз_додатками__з_прозоро.pdf 25.05.2018 21:38
- ДОВIДКА_АНАЛОГIЧН.ДОГО._ТА_ДОГОВIР_З_ДОД_вiд_учасника.pdf 25.05.2018 21:38
- ЛОКАЛ_НИЙ_КОШТОРИС_Вiнтрансiнвест.pdf 25.05.2018 21:38
- ТД зі змінами.pdf 25.05.2018 21:38
- Договiр_закупiвлi_робiт_з_прозоро.pdf 25.05.2018 21:38
- Скарга Антимонопольний.pdf 25.05.2018 21:39
- рішення від 31.05.2018 № 5159+лист Замовнику.pdf 31.05.2018 20:07
- Рішення від 14.06.2018 № 5772.pdf 15.06.2018 14:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.05.2018 21:44
Опис причини скасування:
Відмова від участі в закупівлі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.06.2018 14:35
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
15.06.2018 14:51
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
49abaac351c04082b46ea3a8f0ab8e09
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-001414-a.c6
Назва:
оскарження
Вимога:
Стрижавський дитячий будинок - інтернат
Управління захисту економіки Національної поліції України у Вінницькій області
21050, вул. Театральна, 10, м. Вінниця,
e-mail: gupolice@vn.npu.gov.ua
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
21100, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
e-mail: vinnytsia@dkrs.gov.ua
Вінницьке обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України
Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036
e-mail: vn@amcu.gov.ua
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції при участі у закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), номер оголошення UA-2018-04-16-001414-a, з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника не надано довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі, що не відповідає вимогам п.4.5 додатку 1 до тендерної документації» та повідомляє, що вимогу надати зазначену довідку замовник зазначив у Проекті договору підряду (пункт 4.5), що порушує вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 13.04.2016 № 680, яким затверджено Порядок заповнення тендерної документації.
Зокрема Розділом III Порядку передбачена «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», що призначена для зазначення замовником вимог до учасників щодо надання ними необхідних для даної закупівлі документів.
Також пунктом 2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» передбачена можливість зазначення замовником іншої інформації відповідно до вимог чинного законодавства, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Розміщення вимоги щодо надання довідки з обслуговуючого банку не у призначеному для цього розділі тендерної документації, а взагалі у окремому додатку, є неправомірним.
Також є підстави вважати, що цим тендерний комітет спотворив вимоги чинного законодавства з питань публічних закупівель та створив умови для дискримінації учасників, чим порушив принципи здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, вважаємо відхилення нашої пропозиції з вищезазначеної підстави, незаконним.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 14.05.2018 20:59
Дата подачі:
14.05.2018 20:59
Вирішення:
вимога учасника не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2018 18:16
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник ТОВ "БК Пегас"!
Під час здійснення закупівель тендерний комітет СТРИЖАВСЬКОГО ДИТЯЧОГО БУДИНКУ –ІНТЕРНАТУ дотримується принципів закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація складається із обов’язкової інформації, визначеної ст. 22 ЗУ "Про «Публічні закупівлі», яка оформляється у вигляді таблиці та додатків, що є невід’ємною частиною тендерної документації.
Тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та авторизованих електронних майданчиках, розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) та згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року.
Керуючись ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога тендерної документації щодо надання довідки з банку про відкритий рахунок не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію. При підготовці тендерної пропозиції учасник вивчає інструкцію щодо підготовки тендерної пропозиції, технічне завдання, ознайомлюється з проектом договору та готує документи, виконуючи вимоги тендерної документації. Неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно тендерної документації, а так само подання неповних документів, подання неповної інформації у складі тендерної пропозиції, відноситься на ризик учасника, та тягне за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону, окрім випадків, визначених Законом.
Відповідно до ч.3 ст.21 Закону учаснику для подання тендерної пропозиції надається не менше, ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Наказом №680 від 13.04.2016 року не передбачено кількість створення додатків та не визначено перелік інформації, яка має зазначатися в цих додатках.
До того ж, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України затвердило ПРИМІРНУ тендерну документацію. Примірні документи носять орієнтовний характер і використовуються для складання й оформлення документів за аналогією, тобто можуть змінюватися або бути доповненими.
Отож, замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства щодо проведення процедури закупівлі, в тому числі оформлення відповідних документів.
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
46a54336b6c34458ab02181f305ce1d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-001414-a.b5
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018р., що не відповідає вимогам п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Пропозиція учасника була подана 02.05.2018р.».
ТОВ «БК ПЕГАС» вказує щодо незаконності вищезазначеної вимоги, що міститься у тендерній документації замовника, та яка суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: відповідно до речення 3 частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», а також речення 2 пункту 2 частини другої статті 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Вимагаючи від учасників, відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «надати документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)», замовник порушив зразу дві статті Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 14.05.2018 19:35
Дата подачі:
14.05.2018 19:35
Вирішення:
Вимога учасника не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2018 18:10
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник! Замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вимагання документів, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тендерна документація не містить вимоги щодо надання документу з ВІДКРИТИХ державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вичерпний перелік відкритих державних реєстрів , доступ до яких є вільний оприлюднюється Уповноваженим органом щороку до 20 січня. Даний перелік не містить Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Отож, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України не є відкритим та доступ до нього не є вільним.
До того ж, тендерною документацією вимагалося «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться В ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)». Звертаємо вашу увагу, що у вимозі тендерної документації (щодо надання документу згідно п.п.2.2. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД) мова не йшла про ВІДКРИТІ державні реєстр, як ви зазначаєте у своїй скарзі. Тому рішення щодо відхилення вашої тендерної пропозиції є остаточним та перегляду не підлягає.
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
860464312d8e41b0a0d8f77815934801
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-001414-a.a4
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «Довідка про працівників не містить інформації щодо проходження навчання з питань охорони праці (№п/п 6-12 довідки), що не відповідає вимогам п.5.1.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації»
та вказує замовнику, що Посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, які зазначені у наданій Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 02.05.2018 № 02-05-2 відповідно працівників, зазначених у п.п. 6-12 довідки, видаються органом виконавчої влади з нагляду за охороною праці тільки після проходження навчання та складання іспиту з охорони праці, про що зазначено у вищезгаданих посвідченнях (протоколи засідання комісії з перевірки знань, засвідчені посадовими особами спеціального вповноваженого центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці), скан-копії яких також надані ТОВ «БК ПЕГАС» у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «БК ПЕГАС» у повному обсязі виконав вимогу замовника щодо надання інформації в довільній формі, що свідчить про проходження навчання з охорони праці по кожному з таких працівників окремо.
Інформація щодо проходження навчання з охорони праці кожного працівника підприємства повністю документально підтверджена ТОВ «БК ПЕГАС».
Таким чином, вважаємо відхилення нашої пропозиції з вищезазначеної підстави, незаконним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2018 19:10
Вирішення:
Вимога учасника не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2018 18:03
Підтвердження вирішення:
ТОВ «БК ПЕГАС» у довідці про наявність працівників надав неповну інформацію, що вимагалася п.5.1.1 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що спричинило відхилення тендерної пропозиції учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.п.5.7 ч.5 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно цієї документації, а так само подання неповних документів, ПОДАННЯ НЕПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, буде віднесено на ризик учасника, та може тягнути за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону, окрім випадків, визначених Законом.
До того ж звертаємо увагу учасника, що проходження працівниками навчання з питань охорони праці та щодо права виконання робіт з підвищеною небезпекою – це дві різні речі. По завершенню кожного навчання видається окреме посвідчення щодо кожного напрямку навчання.
Проходження навчання з питань охорони праці регулюється ЗУ «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII. Згідно ст.18 ЗУ «Про охорону праці» усі працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Щодо проходження робіт з підвищеної небезпеки, то існує вичерпний перелік робіт з підвищеною небезпекою, який затверджується центральним органом виконавчої влади (№z0232-05 від 26.01.2005р.).
Порядок проведення навчання та перевірки знань посадових осіб з питань охорони праці визначається типовим положенням, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
Окрім цього, посадові особи та інші працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою, проходять щорічне СПЕЦІАЛЬНЕ навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Відповідно до п.п.3.13 розділу 3 типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
До того ж, згідно п.3.16 розділу 3 положення не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Розділ 4 типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці регулює проходження спеціального навчання і перевірка знань з питань охорони праці, а саме Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Спеціальне навчання з питань охорони праці проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом (розпорядженням) роботодавця.
Отож, виходячи із вищезазначеного, рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» є правомірним відповідно до норм чинного законодавства та перегляду не підлягає.
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
c951adbec68946708dcec4f44421b517
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-001414-a.b3
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018р., що не відповідає вимогам п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Пропозиція учасника була подана 02.05.2018р.».
ТОВ «БК ПЕГАС» повідомляє замовника про те, що при участі у закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ТОВ «БК ПЕГАС» надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань, що містить повну та актуальну інформацію про підприємство станом на 28.04.2018. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що надаються органами статистики, дублюють вказану у Витягу інформацію, а також не відображують її у повному обсязі.
Враховуючи викладене, ВВАЖАЄМО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ через надання документу: Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018, що був наданий у складі пропозиції додатково та не вимагався замовником для надання учасниками, БЕЗПІДСТАВНИМ ТА НЕЗАКОННИМ.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 14.05.2018 18:30
Дата подачі:
14.05.2018 18:30
Вирішення:
Вимога учасника не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2018 17:57
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник! Вимога щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України була передбачена п.п.2.2 ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та під час оцінки тендерної пропозиції учасника розглядалася на ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник несе відповідальність за зміст, форму, строки видачі (отримання, тощо), інше, що передбачено цією документацією, щодо всіх без виключень документів, що надаються ним у складі тендерної пропозиції.
Отож, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БК Пегас" не є безпідставним та незаконним, при чому повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Вимога
Є відповідь
оскарження
Номер:
4ff7926fc6d246d38cf3b487de700ac8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-001414-a.c1
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018р., що не відповідає вимогам п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Пропозиція учасника була подана 02.05.2018р.» та повідомляє, що у складі нашої пропозиції при участі у закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху, ганку, утеплення фасаду житлового корпусу Стрижавського дитячого будинку – інтернату, вул. Новосільська, 39, смт. Стрижавка, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у пункті «З. Виписка і Витяг з ЄДР оригінали і копії.pdf» нашої пропозиції надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань від 28.04.2018, що повністю відповідає вимогам замовника. Враховуючи те, що наша тендерна пропозиція зареєстрована у системі PROZORRO 02.05.2018, а вказаний Витяг сформовано за 3 дні до її подання, ТОВ «БК ПЕГАС» виконав вимогу замовника щодо надання вказаного документу зі строком дії не більше, ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель).
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 14.05.2018 17:33
Дата подачі:
14.05.2018 17:33
Вирішення:
вимога учасника не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2018 17:51
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник! Звертаємо вашу увагу, що в тендерна документація містить чітку вимогу надання документу (п.п.2.2. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»), а саме: «2.2. Додатково до документів, що передбачені згідно цієї документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ». Відповідно до п.2.3. ч.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» документи з інформацією, що міститься в єдиних державних реєстрах, та які надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, повинні бути видані (сформовані, тощо) у строки, визначені згідно цієї документації.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців на громадських формувань (про який йдеться у вашій скарзі), що наданий вами у складі тендерної пропозиції - це документ, який не вимагався тендерною документацією.
Відповідно до п.1.4 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ…..».
Отож, вимога тендерної документації учасником не виконана.
Вимога
Відкликано скаржником
оскарження
Номер:
3ccf3c14e9a64c07b195113d1e7bd5d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-16-001414-a.a2
Назва:
оскарження
Вимога:
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави «У складі тендерної пропозиції учасника надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 19.02.2018р., що не відповідає вимогам п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, адже документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Пропозиція учасника була подана 02.05.2018р.».
ТОВ «БК ПЕГАС» вказує щодо незаконності вищезазначеної вимоги, що міститься у тендерній документації замовника, та яка суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № VIII, а саме: відповідно до речення 3 частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», а також речення 2 пункту 2 частини другої статті 22 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Вимагаючи від учасників, відповідно до п.п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, «надати документи з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель)», замовник порушив зразу дві статті Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 14.05.2018 17:55
Дата подачі:
14.05.2018 17:55
Опис причини скасування:
друкарська помилка
Дата скасування:
14.05.2018 19:33