-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання.
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
08.03.2024 10:46 - 13.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Обмеження конкуренції
Номер:
b3a2dc02ca454bc197779656896bbb56
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-002269-a.a4
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації Ви вимагаєте, що учасник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження онлайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення вчителями від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерство освіти і науки України не має у своєму підпорядкуванні установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації по використанню програмного забезпечення конкретної торгової марки. В такому разі виникає питання, яку чинність будуть мати такі сертифікати і для чого вони взагалі будуть потрібні вчителю? Розміщення таких курсів на сайтах інших установ, що не підпорядковані МОН, є платним, тобто додається до вартості запропонованого Вам обладнання. Кожен Постачальник при здійсненні монтажу може провести навчання по користуванню своїм обладнанням. Для цього в тендерній документації достатньо зазначити вимогу про необхідність надання Гарантійного листа про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням. Проаналізувавши Вашу вимогу, можна зробити висновок, що Ви встановили її з метою надання переваги одному КОНТКРЕНОМУ Постачальнику та в результаті закупите обладнання по вищій ціні, ніж Вам би могли запропонувати інші Учасники. Тож, чи вартий зазначений Вами «намальований» сертифікат додатково витрачених бюджетних коштів? Крім цього, наголошуємо, що предметом Вашої закупівлі є ТОВАРИ, а надання можливості підвищення кваліфікації – це послуги, до того ж із залученням посередників (установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації). Тому, виникає сумнів щодо правильності визначення Вами предмета закупівлі та законності встановлення вимоги щодо надання можливості підвищення кваліфікації. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо дотримуватися принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації, видалити вимогу "Додатково участник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження онлайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення користувачами від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Лектор повинен мати сертифікат, що підтвержує його рівень кваліфікації в даному напрямку (надати посилання на курс та скан копію сертифікату Лектора" та викласти її в наступній редакції – «Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 15:02
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник, ознайомившись з інформацією про курси підвищення кваліфікації для вчителів, виявив як мінімум двох учасників, які можуть виконати дану вимогу. Для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості , для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення навчання по роботі з таким обладнанням та програмним забезпеченням кваліфікованими працівниками. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін. Дякуємо за звернення та увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога Замовника
Номер:
1194a11375ef4ab4858a7a3c6ed9460e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-002269-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій підтвердження надійності постачальника та гарантій того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України у формі документа, що містить посилання на реєстр свідоцтв на торговельні марки Мінекономіки до якого включені пропонована учасником інтерактивна дошка, з можливістю перевірити Замовником достовірність інформації за таким посиланням. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. По-третє, зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора, маркерної дошки Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на інтерактивну дошку)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Звертаємо Вашу увагу на РІШЕННЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), у якому розглядалося питання щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Згідно даного рішення вимога Замовника щодо надання такого Свідоцтва вважається ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Тому, вимагаємо дотримуватися вимог чинного законодавства України, позиції Антимонопольного комітету України, внести зміни до Додатку 1 та видалити вимогу щодо необхідності надання підтвердження надійності постачальника та гарантій того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України у формі документа, що містить посилання на реєстр свідоцтв на торговельні марки Мінекономіки до якого включені пропонована учасником інтерактивна дошка, з можливістю перевірити Замовником достовірність інформації за таким посиланням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 15:01
Вирішення:
Шановний Учаснику! Згідно пункту підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. А ні наказ Міністерства освіти і науки України N 574, а ні наказ Міністерства освіти і науки України N 1440 від 02.11.2017 не містить інформації про те, що перелік вимог до засобів навчання є вичерпним. Дані накази містять мінімальний перелік документів/сертифікатів, які повинні мати засоби навчання, що поставляються і використовуються в освітньому процесі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Документація закупівлі не містить посилання на конкретну торгівельну марку. Вимога щодо наявності свідоцтва торговельної марки має за мету: - отримання додаткової інформації про походження товару; - отримання додаткової інформації про якість товарів; - впевненість щодо гарантійного обслуговування та навчання персоналу замовника після придбання. Одночасно Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога щодо наявності свідоцтва торгівельної марки не обмежує право учасника щодо її отримання, але гарантує придбання замовником якісного товару. Право на одержання свідоцтва у порядку, встановленому Законом «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», має будь-яка особа, об’єднання осіб або їх правонаступники. Свідоцтво на знак для товарів та послуг з додатками від ДП «Український інститут інтелектуальної власності» не отримується на кожну окрему закупівлю. Дане свідоцтво має термін дії 10 років. Також, згідно з у пунктом 1 рішення Антимонопольного комітету України №19699 - р/пк-пз така вимога не є дискримінаційною (UA-2021-08-04-000736-b).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Обмеження конкуренції
Номер:
a5571abeb2a940f9813cf293707bd42c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-002269-a.b2
Назва:
Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації Ви вимагаєте, що учасник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження онлайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення вчителями від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Звертаємо Вашу увагу, що Міністерство освіти і науки України не має у своєму підпорядкуванні установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації по використанню програмного забезпечення конкретної торгової марки. В такому разі виникає питання, яку чинність будуть мати такі сертифікати і для чого вони взагалі будуть потрібні вчителю? Розміщення таких курсів на сайтах інших установ, що не підпорядковані МОН, є платним, тобто додається до вартості запропонованого Вам обладнання. Кожен Постачальник при здійсненні монтажу може провести навчання по користуванню своїм обладнанням. Для цього в тендерній документації достатньо зазначити вимогу про необхідність надання Гарантійного листа про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням. Проаналізувавши Вашу вимогу, можна зробити висновок, що Ви встановили її з метою надання переваги одному КОНТКРЕНОМУ Постачальнику та в результаті закупите обладнання по вищій ціні, ніж Вам би могли запропонувати інші Учасники. Тож, чи вартий зазначений Вами «намальований» сертифікат додатково витрачених бюджетних коштів? Крім цього, наголошуємо, що предметом Вашої закупівлі є ТОВАРИ, а надання можливості підвищення кваліфікації – це послуги, до того ж із залученням посередників (установ, що мають спеціалізовані ресурси з ліцензією на підвищення кваліфікації). Тому, виникає сумнів щодо правильності визначення Вами предмета закупівлі та законності встановлення вимоги щодо надання можливості підвищення кваліфікації. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо дотримуватися принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації, видалити вимогу "Додатково участник повинен надати можливість підвищення компетенції користувачів шляхом проходження онлайн навчання стосовно використання можливостей програмного забезпечення користувачами від розробників цього програмного забезпечення, розміщених на спеціалізованих ресурсах, які мають ліцензію на підвищення кваліфікації, з можливістю отримання сертифікату по проходження курсу. Лектор повинен мати сертифікат, що підтвержує його рівень кваліфікації в даному напрямку (надати посилання на курс та скан копію сертифікату Лектора" та викласти її в наступній редакції – «Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням та програмним забезпеченням».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 14:57
Опис причини скасування:
Технічна помилка
Дата скасування:
12.03.2024 15:02
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
0c7383eae5a14116bfccf4a104c3d8cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-08-002269-a.b1
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 1 у вимогах до програмного забезпечення Ви зазначаєте "Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу". Зазначена Вами вимога є цілком диcкримінаційною, оскільки підлаштована саме під конкретного Постачальника. Чому саме 9 годин ефірного часу? Хто встановив, що цього часу достатньо? Наказ МОН №574 взагалі не встановлює таких вимог. Для ознайомлення з функціоналом програмного забезпечення достатньо одного відео та/або однієї інструкції та/або завантаження пробної версії програмного забезпечення. Своєю вимогою Ви навмисне обмежили коло Учасників, які бажають взяти участь у Вашій закупівлі та готові навіть провести Вам безкоштовні навчання по користуванню програмним забезпеченням. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України "Про публічні закупівлі", а саме - щодо недискримінації Учасників та прибрати наступну вимогу "Необмежений за часом і типом пристрою доступ до навчальних матеріалів щодо практичного використання програмних інструментів запропонованого програмного забезпечення для створення інтерактивного контенту українською мовою. Відео матеріал тривалістю не менше 9 годин ефірного часу ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2024 14:53
Вирішення:
Шановний Учаснику! Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800 Вчителі мають отримувати підвищення кваліфікації кожного року. Метою підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників є їх професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти. Замовником в тендерній документації зазначено «не менше». Ми ні в якому разі не обмежуємо пропозиції з більшим за часом відеоматеріалом для формування знань про інтерактивне обладнання та програмні забезпечення. Головна ціль: набуття навичок практичного володіння інтерактивними сервісами та інструментами для створення інтерактивних завдань з метою їх використання у навчальному процесі. Більшість навчального процесу проходять дистанційно і викладачам потрібно адаптуватись до нових умов роботи.
Наголошуємо, що ми встановили мінімальну тривалість контенту. Ви можете запропонувати і більшу кількість контенту та більшу тривалість відеоматеріалу.
Статус вимоги:
Відхилено