• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦЗВ-24Т_038_ВО:Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116,2М62,2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху).

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

21 072 856.61 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 364.28 UAH
Період оскарження: 07.03.2024 18:25 - 12.03.2024 00:00
Вимога
Вирішена

винесення продукції окремим лотом

Номер: 160d7824e373403f8ae34036b124c985
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.b12
Назва: винесення продукції окремим лотом
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі. З метою збільшення потенційної кількості учасників та створення конкурентного середовища, просимо Вас винести окремим лотом наступні запасні частини: № позиції у лоті Код МТР УЗ Найменування Креслення Од. виміру Кількість 1 7170013 Втулка циліндра 14Д.40.36.01.1 шт 37 3 7170537 Клапан випуску 11Д40.84.1сб шт 688 6 7200330 Кільце маслоз`ємне 6Д49.22.05 шт 2 7 7200346 Кільце маслоз`ємне 5Д49.22.08-4 шт 325 9 7200571 Клапан Д49.78.05 шт 289 11 7202150 Розпилювач Д49.85.1спч-1 шт 564
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо умов договору поставки

Номер: f4dcb2d804204389845d9fb82bd0b547
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.a11
Назва: Щодо умов договору поставки
Вимога:
Наше підприємство зацікавлене в участі у торгах за оголошенням UA-2024-03-07-012439-a, яке передбачає закупівлю «Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)». Ознайомившись з тендерною документацією та умовами запропонованого проекту договору поставки (додаток №7), відзначається значна нерівність сторін щодо встановлених санкцій. Просимо Вас внести зміни до проекту договору поставки, рівноправно вирівнявши права та обов’язки для обох сторін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо строків постачання

Номер: 96a507f8881b48379031817d19907cf1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.c10
Назва: Щодо строків постачання
Вимога:
Продукція, що вказана у торгах має певний технологічний цикл виробництва, який складає понад 30 робочих днів. З метою отримання продукції 2024 року виготовлення, просимо Вас внести зміни в пункт 1.4.4 тендерної документації та збільшити строк поставки до 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки Замовником, але не пізніше ніж до 31.12.2024 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: e9684e403b4b41a88c087f87fa165191
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.b9
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Враховуючи коригування планів закупівель Філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» у 2023 році в сторону зменшення, на заводі залишилась продукція, датована 2023 роком. Просимо надати можливість нашому заводу пропонувати до постачання продукцію, дата виготовлення якої не раніше 01.01.2023 року. Це дасть змогу нам, як виробнику, прийняти участь у торгах та запропонувати гостродефіцитну продукцію належної якості (продукція зберігається на складах заводу у відповідності до вимог нормативної документації та має усі підтверджувальні документи з якості).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації.

Номер: f406927e7e60464ab11f00ac0f4394a0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.a8
Назва: Внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією процедури закупівлі завод, як вітчизняний виробник продукції залізничного призначення та потенційний постачальник повідомляємо про наступне: Згідно підпункту 8 п.5.3. «Інша інформація» розділу 5 Тендерної документації: «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 7 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 4 Розділу 3 цієї тендерної документації. За результатом дослідження умов запропонованого Проєкту договору поставки (Додаток №7), вбачається значна нерівність сторін щодо встановлення санкцій, зокрема: 1) Відповідальність Покупця: Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. 2) Відповідальність Постачальника: 9.3.1. При порушенні строків постачання Постачальник оплачує Покупцю штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості непоставленого в строк товару на умовах, передбачених п. 4.2 цього Договору, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк товару за кожен день прострочення. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити товар, якщо про інше його не попередив письмово Покупець. Окрім цього, згідно п. 11.1. Проєкту договору, Постачальник до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 4 (чотири) %, від вартості цього Договору. 11.3. Надана Постачальником у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором. При цьому, окрім зазначеного, для Постачальника додатково передбачено ряд підстав нарахування штрафних санкцій. Виходячи з вищенаведеного, за порушення Постачальником строку поставки, він зобов’язаний сплатити на користь Покупця штраф 15% + пеню 0,1% + 4% від вартості Договору за банківською гарантією. Проте Покупець, в свою чергу, за порушення строків оплати погоджується оплатити лише суму грошових коштів з урахуванням 0,1% річних, що в десятки разів нижче ніж від відповідальності Постачальника, що свідчить про неспіврозмірність та санкцій та порушення принципу справедливості. Згідно із частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. Відповідно до статті 3 Цивільного кодексу України одними із загальних засад цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Виходячи з положень частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов`язання має ґрунтуватись на засадах добросовісності, розумності та справедливості. При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 4 та ч. 5 ст. 41, не забороняє зміну інших умов на етапі підписання договору (не істотних умов), ті ж умови, які були виключені з проекту договору, ніяким чином не змінюють його істотні умови та відповідають вимогам тендерної пропозиції щодо предмета закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Проекту договору поставки (Додаток №7), та дотриматись принципу рівності сторін, прописавши співрозмірні санкції для обох Сторін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації.

Номер: 08333ccdc8554c34a4ef665aeb0ce8da
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.b7
Назва: Внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Повідомляємо Вам про те, що за період військової агресії відбулося значне зростання цін на матеріальні та енергетичні ресурси, а через те і стрімка тенденція зростання собівартості продукції залізничного призначення з таких основних причин: - вартість основних матеріалів для виробництва, питома вага яких в собівартості складає - 60%, зросла від 20-50% до 200%, що збільшило і загальну собівартість по різним видам продукції. (наприклад чавун передільний здорожчав з 16,08 до 35 грн/кг на 110%, мідь катодна з 312 до 536,4 грн. кг на 71%, олово з 1316 до 1626 грн/кг на 23%, нікель катодний з 661 до 1198,8 грн/кг на 81%, ферохром з 113 грн/кг до 178 грн/кг на 57%, феромарганець з 45,7 до 230 грн/кг на 380%, феромолібден з 814,17 до 1948,8 грн/кг на 130%, феросиліцій з 66 до 147 грн/кг на 120%, модифікатори з 115 до 475 грн/кг на 213% ; те саме і з прокатом чорних металів, трубною продукцією; іншими компонентами для заготівельного, ливарного, гальванічного виробництва та ін.); - виросли затрати на енергоносії, питома вага яких в собівартості складає 9-12% (суттєво зросли тарифи на електроенергію та природний газ, і прогнозується подальше їх підвищення найближчим часом. Тариф на електроенергію з урахуванням всіх його складових, ціни на енергетику, тарифу на постачання і тарифу на розподіл зріс на 60% до 6,42 грн/кВт), що збільшило загальну собівартість до 10%; - зросли транспортно-заготівельні витрати, витрати по доставці готової продукції, а також паливно мастильних матеріалів (зросла більше ніж від 20% (наприклад пропан-бутан подорожчав з 24,59 до 29,5 грн/л, пічне паливо з 13,5 до 23,5 грн/кг на 70%, ДТ і Бензин з 28 до 52 грн/л на 85%, оливи індустріальні з 35,9 до 61,5 грн./л на 71%, оливи консерваційні з 56,5 до 180 грн/л на 210% ), питома вага яких в собівартості становить 4-5%; - проведено донарахування заробітної плати у зв'язку з ростом мінімальної зарплати (на 23%) , що також підвищило собівартість продукції на 6-10%; - значно зросли витрати на утримання та обслуговування обладнання, що призвело до збільшення загальновиробничих накладних витрат для виробників. У зв'язку з вищевикладеним просимо Вас збільшити очікувану вартість закупівлі. Сподіваємось на порозуміння та позитивне вирішення вищевказаного питання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 0ba97df86a3344a5a87f9c2cd8d7bbb8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.b6
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Наше підприємство має можливість виготовлення та постачання запасних частин до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10. Для своєчасного ритмічного виготовлення продукції в умовах воєнного стану, просимо внести зміни до тендерної документації та Додатку 7, а саме: Оплата за кожну партію ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ у вигляді 100% попередньої оплати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щод внесення змін до ТД (Додатку 7)

Номер: 19f6ba82a44d4587be6a1bf3d039326d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.c5
Назва: Щод внесення змін до ТД (Додатку 7)
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацією процедури закупівлі по предмету закупівлі «Запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10 (34630000-2 – частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)» (далі за текстом – Тендерна документація) ТОВ «ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ», як потенційний учасник закупівлі та Постачальник повідомляємо про наступне: За результатом дослідження умов запропонованого Проєкту договору поставки (Додаток №7), вбачається значна нерівність сторін щодо встановлення санкцій, зокрема: 1) Відповідальність Покупця: Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. 2) Відповідальність Постачальника: 9.3.1. При порушенні строків постачання Постачальник оплачує Покупцю штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості непоставленого в строк товару на умовах, передбачених п. 4.2 цього Договору, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк товару за кожен день прострочення. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити товар, якщо про інше його не попередив письмово Покупець. Окрім цього, згідно п. 11.1. Проєкту договору, Постачальник до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді банківської гарантії, у розмірі 4 (чотири) %, від вартості цього Договору. 11.3. Надана Постачальником у якості забезпечення виконання Договору банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором безумовний та безвідкличний обов`язок банківської установи сплатити на користь Покупця суму забезпечення у разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором. При цьому, окрім зазначеного, для Постачальника додатково передбачено ряд підстав нарахування штрафних санкцій. Виходячи з вищенаведеного, за порушення Постачальником строку поставки, він зобов’язаний сплатити на користь Покупця штраф 15% + пеню 0,1% + 4% від вартості Договору за банківською гарантією. Проте Покупець, в свою чергу, за порушення строків оплати погоджується оплатити лише суму грошових коштів з урахуванням 0,1% річних, що в десятки разів нижче ніж від відповідальності Постачальника, що свідчить про неспіврозмірність та санкцій та порушення принципу справедливості. Згідно із частиною 3 статті 13 Цивільного кодексу України не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах. Відповідно до статті 3 Цивільного кодексу України одними із загальних засад цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Виходячи з положень частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов`язання має ґрунтуватись на засадах добросовісності, розумності та справедливості. При укладенні договору сторони є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 4 та ч. 5 ст. 41, не забороняє зміну інших умов на етапі підписання договору (не істотних умов), ті ж умови, які були виключені з проекту договору, ніяким чином не змінюють його істотні умови та відповідають вимогам тендерної пропозиції щодо предмета закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Додатку №7, та дотриматись принципу рівності сторін, прописавши співрозмірні санкції для обох Сторін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Терміни оплати

Номер: 2bbb888a969d4bffb13e9a4f79ffe485
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.c4
Назва: Терміни оплати
Вимога:
Наше підприємство зацікавлене в участі у торгах за оголошенням UA-2024-03-07-012439-a, яке передбачає закупівлю «Частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів серії 2ТЕ116, 2М62, 2ТЕ10)». Для можливості участі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме змінити терміни оплати з 45-го на 10-й банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо строків оплати за продукцію

Номер: b74f500fbf1e4896aa053eecc8caf6ff
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012439-a.c3
Назва: Щодо строків оплати за продукцію
Вимога:
Воєнний стан, введений 24.02.2022 р., став новим тяжким випробуванням для всіх господарчих підприємств. Він сильно вплинув на господарську діяльність, в зв’язку з цим постало питання, як врегулювати договірні відносини у цей непростий період, тому просимо Вас внести корективи по оплаті за продукцію, а саме: на 10 (десятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше питання розглядається замовником та у разі прийняття позитивного рішення, будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено