• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона об’єктів Борщагівської лінії швидкісного трамваю та Баз відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»

Торги відмінено

20 466 432.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 332.16 UAH
Період оскарження: 07.03.2024 17:52 - 16.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 15fbff98d8bb45da8b0bd90044edce03
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012330-a.a4
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. В пункті 1.2. Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» вимагається: - Документальне підтвердження наявності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС України порядку, як «спеціалізований», що відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копія документу дозволу (відомості) виданого Учаснику або субпідряднику або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування, на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. Зазначаємо, що дана вимога Замовника у складі тендерної документації є штучною та яку технічно неможливо реалізувати, не обґрунтованою і дискримінаційною. Оскільки, засіб радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. (базова станція) повинна знаходитися згідно документу (дозволу/відомості) за місцем здійснення господарської діяльності суб’єкта охоронної діяльності, для взаємодії пульту централізованого спостереження, груп швидкого реагування та охоронників на об’єктах що охороняються, таким чином має територіальну приналежність. Зазначаємо, що станції Борщагівської лінії швидкісного трамваю м. Києва розташовані між собою на відстані не більше двох кілометрів одна від одної. Таким чином для підтримання працівниками охорони радіозв’язку між постами охорони та групами реагування (оснащенні радіостанціями потужністю 10 Вт.) достатньо наявності на постах радіоелектронних засобів радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт. Також, відповідно змісту дислокації зазначеної в Додатку 5 до тендерної, деякі пости розташовані за адресами: База Відпочинку «Автомобіліст» Конча Заспа (близько 20 кілометрів від м. Київ); База Відпочинку «Десна» с. Жукин (близько 60 кілометрів від м. Київ); База Відпочинку «Тетерів» с. Пісківка (близько 90 кілометрів від м. Київ); База Відпочинку «Енергетик» с. Рожни (близько 40 кілометрів від м. Київ); Не зрозуміло, яким чином виконавець повинен забезпечити радіозв'язок між пультом централізованого спостереження (базова станція), яка знаходиться в місті Києві та постами охорони розташованими в Київській області та знаходяться не у зоні покриття потужності сигналу базової станції, при тому обладнані радіостанціями потужністю не менше 2 Вт.? Вищевказаний засіб радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. (базова станція), згідно технічних параметрів комплектування та обладнання, мають можливість забезпечити радіозв’язок на відкритому просторі – до 30 (тридцяти) кілометрів, а при наявності перешкод - до 15 (п’ятнадцяти) кілометрів, з урахуванням сприятливих метеорологічних умов. Така необґрунтована вимога Замовника, впливає на якість надання послуг, взаємодію та реагування персоналу охорони в позаштатних ситуації та в подальшому може призвести до негативних наслідків. Виконавець також має законне право використовувати канали альтернативного зв’язку. Виходячи з вищевказаного, дана вимога Замовника у складі тендерної документації є штучною та яку технічно неможливо реалізувати, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця. З огляду на вищезазначене, вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з пункту 1.2 Додатку 2 з тендерної документації, а саме: - копія документу дозволу (відомості) виданого Учаснику або субпідряднику або суб’єкту охоронної діяльності, що буде здійснювати реагування, на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт., оскільки Замовник свідомо обмежує коло учасників та прописує документацію під конкретних учасників чим порушує положення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Для забезпечення постійного зв’язку при пересуванні транспорту реагування в радіусі надання послуг, а також для збільшення покриття, швидкості передачі даних та покращені якості зв’язку між охоронниками, пультом централізованого спостереження та транспортом реагування, потрібен радіотелефонний зв’язок сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт., а також радіоелектронні засоби радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку, які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, а також переносні радіостанції. Дана вимога обумовлена великою територією, відстанню між постами охорони, нестабільним стільниковим зв’язком у зв’язку із регулярними ракетними обстрілами та необхідністю постійного належного контролю території. Додатково, звертаємо увагу, на те, що об’єкт охорони належить до стратегічно важливих об’єктів, а тому зв’язок має бути не тільки безперебійним але і захищеним. Вихідна потужність радіостанції визначає відстань, на яку вона може передавати зв’язок. Чим вища вихідна потужність, тим більший діапазон.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо змін умов тендерної документації

Номер: 7ae09b658cb14fe796557d9a58d4bde1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012330-a.a3
Назва: Щодо змін умов тендерної документації
Вимога:
Замовник в п.2.1. Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації надати - довідку про наявність працівників (не менше вісімдесяти чотирьох, у тому числі не менше тридцяти двох старших змін), які перебувають у штаті Учасника на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи та відповідають вимогам п.п. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960. Відповідно п. 14 Ліцензійних умов передбачено, що до штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони. З метою необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції учасника вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та чітко визначити кваліфікаційні критерії та перелік документів які потрібні для підтвердження наявності фахівця з організації заходів охорони.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Відповідно до Тендерної документації документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду та стажу роботи охоронником), що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: • документи державного зразка про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник не нижче третього розряду; • довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о; • документ або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватись сканувальним обладнанням). Довідки повинні бути видані не раніше шістдесяти днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю; • документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо змін вимог до тендерної документації

Номер: 060b9e88196b4add954ca33d3ae746c5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012330-a.c2
Назва: Щодо змін вимог до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. В п.п.2.2 п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (нова редакція від 13.03.2024) вимагається надати- довідку про наявність не менше шести чергових пульта централізованого спостереження, які знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. Для підтвердження надати всі відповідні документи: або копії документів на зазначених працівників, а саме: - документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 2. Таким чином, Замовник вимагає надати медичні довідки на чергових пульта централізованого спостереження щодо відсутності обмежень для роботи охоронником, хоча відповідно Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, суб’єкт охоронної діяльності повинен мати документи працівників, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку. Тобто чергові пульта повині мати медичні довідки щодо відсутності обмежень для роботи черговим пульта, а не охоронником. Виходячи з вищевказаного вимоги тендерної документації Замовника не узгоджуються з діючим Законодавством України у сфері охоронної діяльності. Вимагаємо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Замовником прийнято рішення задовольнити вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Перелік документів для переможця

Номер: 1d0c43d3e22d42caa131cd6888374905
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-012330-a.b1
Назва: Перелік документів для переможця
Вимога:
Шановний Замовник. Відповідно вимог зазначених в Таблиці 3 Додатку 2 «Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей та документи згідно вимог тендерної документації» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 і в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Але в Таблиці 3 відсутня вимога надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що в свою чергу не узгоджується з положенням пункту 47 Особливостей, що в подальшому може призвести до порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Вимагаємо Замовника внести зміни та привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Відповідно до п. 47 Особливостей. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. На даний час доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є вільним у зв’язку з чим тендерною документацією не передбачено надання довідки з даного реєстру.
Статус вимоги: Відхилено