• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50

Торги відмінено

9 685 605.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 428.03 UAH
Період оскарження: 07.03.2024 15:55 - 20.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо прийнятих рішень замовника

Номер: 70ec364872a24266865a6e165544da18
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-010467-a.c4
Назва: Скарга щодо прийнятих рішень замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2024 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.04.2024 15:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2024 №6633-р/пк-пз рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Теплотехнік ТП» (код ЄДРПОУ 33405961) переможцем процедури закупівлі № UA-2024-03-07-010467-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В. - ГРУП", Панченко Андрій 380661768587 valentinasestak791@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 7ecf10d1e3064a7fbd9a6d28d9d5762e
Заголовок пункту скарги: Щодо прийнятих рішень замовника
Опис заперечення: Порушені принципи вимог Закону "Про публічні закупівлі", зазначені в ст. 5 Закону, в т.ч. не об'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі; неправомірно визначено Переможця процедури закупівлі. Протокольне рішення (Протокол) щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.04.2024 р., №25
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Порушення Замовником пп.2.п.44 положення постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.№1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами й доповненнями)
Недотримання Замовником умов ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", в т.ч. п.2.ч.1.ст.31
Порушені принципи вимог Закону "Про публічні закупівлі", зазначені в ст. 5 Закону, в т.ч. не об'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі; неправомірно визначено Переможця процедури закупівлі. Протокольне рішення (Протокол) щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.04.2024 р., №25
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Вирішена

Вимога щодо невідповідностей вимог закупівлі

Номер: 0038af5ee9ef421cba4ca2cd12a86e7c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-010467-a.c3
Назва: Вимога щодо невідповідностей вимог закупівлі
Вимога:
Уповноваженій особі Головному спеціалісту Відділу капітального будівництва Березанської міської ради пані Тетяні КЛІМЧУК Уважно вивчивши умови тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н, м. Березань, вул. Михайлівська, 50» виявлені неправомірні вимоги та вимушені повідомити наступне: 1.Згідно п. 1.1. Додатку 5 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ» Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується у відповідності до умов даного Договору виконати роботи у встановлений строк та обсязі усі роботи, відповідно до проектно- кошторисної документації, договірної ціни та в межах наявних бюджетних коштів, а Замовник зобов’язується прийняти ці роботи та оплатити їх. Проектно-кошторисна документація затверджена та погоджена Замовником відповідно основним вимогам та характеристикам тощо, що оптимально відповідають потребам Замовника та відповідно до якої передбачено фінансування з державного бюджету. В ході детального розгляду Додатку № 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» нами були виявлені невідповідності між складовими Додатку №2 та проектно-кошторисною документацією. Враховуючи вищенаведене, а також для уникнення потенційними Учасниками ситуацій з невідповідністю запропонованих ними робіт встановленим технічним вимогам (Додаток 2 до тендерної документації), які будуть розцінюватися як невідповідність пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, при складані своєї тендерної пропозиції та кошторисного розрахунку договірної ціни, просимо надати роз’яснення щодо наявних невідповідностей, в т.ч. кількості та характеристик устаткування (обладнання) та внести відповідні зміни в передбачені Законом строки. 2.П. 1 Додатку № 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Замовником вимагається: «Довідка у довільній формі, про наявність матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо найменування обладнання, машин чи механізмів, їх кількість, стан обладнання машин чи механізмів (нове, справне, не справне тощо), зазначити власне, орендоване, (надання послуг) залучається субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів). Мінімально-необхідний перелік та кількість техніки для виконання робіт, яку Учасник обов’язково включає до довідки: - зварювальний апарат; - компресор повітряний; - вібратор для бетону; - циркулярна пила; - перфоратор; - шліфмашина кутова; - дриль-шуроповерт; - відбійний молоток; – нівелір». Підрядник, при розрахунку своєї пропозиції, керується своїм внутрішнім проектом організації будівництва (ПОБ), що використовується на всіх видах будівництва будівель, споруд та промислових об’єктів, що включає найбільш ефективні методи організації будівництва з використанням прогресивних технологій, чим сприяє скороченню термінів проведення робіт, поліпшенню їх якості та зменшенню собівартості. Він не лише вирішує завдання щодо забезпечення високої якості робіт та дотримання термінів, але й має гарантувати безпеку під час їх виконання. Необхідно передбачити можливість надання Учасником аналогічного інструменту, обладнання тощо для виконання робіт згідно Технічного завдання. Зазначення Замовником конкретного переліку обладнання є дискримінаційною вимогою та звужує коло потенційних Учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, виключаючи тих, які мають значний досвід у будівництві об’єктів різної складності, але з аналогічними показниками. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства та вилучити вимогу щодо підтвердження наявності в Учасника конкретного переліку матеріально-технічної бази. 3. П. 2 Додатку № 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Замовником вимагається: «Інформаційна довідка, складена в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі 8 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі). В довідці визначається ПІБ, посада працівника, стаж роботи, оформлення взаємовідносин (вказати: штатний, за цивільно-правовою угодою, або інше). Інформаційна довідка, складена в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі 8 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі). В довідці визначається ПІБ, посада працівника, стаж роботи, оформлення взаємовідносин (вказати: штатний, за цивільно-правовою угодою, або інше)… Обов’язковою вимогою є наявність в Учасника: муляра, маляра-штукатура, електрогазозварника, арматурника (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи), слюсара-сантехніка». Необхідність встановлення вище зазначеної вимоги Замовником є безпідставною. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Вимагаючи наявність у штаті певних працівників, Замовник втручається в господарську діяльність потенційних учасників, що є порушенням закону. Проте, відповідно до умов тендерної документації, взяти участь у даній закупівлі зможуть не всі учасники, а лише ті суб'єкти господарювання, які мають перелічених спеціалістів саме у штаті підприємства. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників. Просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства та вилучити обмеження щодо конкретних посад (професій) працівників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженій особі Головному спеціалісту Відділу капітального будівництва Березанської міської ради пані Тетяні КЛІМЧУК Уважно вивчивши умови тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н, м. Березань, вул. Михайлівська, 50» виявлені неправомірні вимоги та вимушені повідомити наступне: 1. Згідно п. 1.1. Додатку 5 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ» Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується у відповідності до умов даного Договору виконати роботи у встановлений строк та обсязі усі роботи, відповідно до проектно- кошторисної документації, договірної ціни та в межах наявних бюджетних коштів, а Замовник зобов’язується прийняти ці роботи та оплатити їх. Проектно-кошторисна документація затверджена та погоджена Замовником відповідно основним вимогам та характеристикам тощо, що оптимально відповідають потребам Замовника та відповідно до якої передбачено фінансування з державного бюджету. В ході детального розгляду Додатку № 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» нами були виявлені невідповідності між складовими Додатку №2 та проектно-кошторисною документацією. Враховуючи вищенаведене, а також для уникнення потенційними Учасниками ситуацій з невідповідністю запропонованих ними робіт встановленим технічним вимогам (Додаток 2 до тендерної документації), які будуть розцінюватися як невідповідність пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, при складані своєї тендерної пропозиції та кошторисного розрахунку договірної ціни, просимо надати роз’яснення щодо наявних невідповідностей, в т.ч. кількості та характеристик устаткування (обладнання) та внести відповідні зміни в передбачені Законом строки. Внесені відповідні зміни в Додаток 2 Технічна специфікація 2. П. 1 Додатку № 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Замовником вимагається: «Довідка у довільній формі, про наявність матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо найменування обладнання, машин чи механізмів, їх кількість, стан обладнання машин чи механізмів (нове, справне, не справне тощо), зазначити власне, орендоване, (надання послуг) залучається субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів). Мінімально-необхідний перелік та кількість техніки для виконання робіт, яку Учасник обов’язково включає до довідки: - зварювальний апарат; - компресор повітряний; - вібратор для бетону; - циркулярна пила; - перфоратор; - шліфмашина кутова; - дриль-шуроповерт; - відбійний молоток; - нівелір». Підрядник, при розрахунку своєї пропозиції, керується своїм внутрішнім проектом організації будівництва (ПОБ), що використовується на всіх видах будівництва будівель, споруд та промислових об’єктів, що включає найбільш ефективні методи організації будівництва з використанням прогресивних технологій, чим сприяє скороченню термінів проведення робіт, поліпшенню їх якості та зменшенню собівартості. Він не лише вирішує завдання щодо забезпечення високої якості робіт та дотримання термінів, але й має гарантувати безпеку під час їх виконання. Необхідно передбачити можливість надання Учасником аналогічного інструменту, обладнання тощо для виконання робіт згідно Технічного завдання. Зазначення Замовником конкретного переліку обладнання є дискримінаційною вимогою та звужує коло потенційних Учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, виключаючи тих, які мають значний досвід у будівництві об’єктів різної складності, але з аналогічними показниками. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства та вилучити вимогу щодо підтвердження наявності в Учасника конкретного переліку матеріально-технічної бази. Змінено шляхом викладення в новій редакції. 3. П. 2 Додатку № 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовником вимагається: «Інформаційна довідка, складена в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі 8 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі). В довідці визначається ПІБ, посада працівника, стаж роботи, оформлення взаємовідносин (вказати: штатний, за цивільно-правовою угодою, або інше). Інформаційна довідка, складена в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі 8 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання робіт за предметом закупівлі). В довідці визначається ПІБ, посада працівника, стаж роботи, оформлення взаємовідносин (вказати: штатний, за цивільно-правовою угодою, або інше)… Обов’язковою вимогою є наявність в Учасника: муляра, маляра-штукатура, електрогазозварника, арматурника (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи), слюсара-сантехніка». Необхідність встановлення вище зазначеної вимоги Замовником є безпідставною. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Вимагаючи наявність у штаті певних працівників, Замовник втручається в господарську діяльність потенційних учасників, що є порушенням закону. Проте, відповідно до умов тендерної документації, взяти участь у даній закупівлі зможуть не всі учасники, а лише ті суб'єкти господарювання, які мають перелічених спеціалістів саме у штаті підприємства. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників. Просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства та вилучити обмеження щодо конкретних посад (професій) працівників. Перелік професій та кваліфікації розроблено з урахуванням належного виконання видів робіт згідно технічної специфікації. Звертаємо Вашу увагу, що умовами тендерної документації не вимагається наявність саме в штаті працівників робітничих професій, а є можливість залучати їх за цивільно-правовою угодою, або інше. Змінено шляхом викладення в новій редакції. Шановний потенційний учаснику, Замовником розглянуто Вашу вимогу та внесено відповідні зміни до тендерної документації шляхом викладення її в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення неправомірних вимог

Номер: f2312d3e66db427baebde4615216fb8b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-010467-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення неправомірних вимог
Вимога:
1) пп..7 п. 4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), Додатку № 1Тендерної документації вимагається копія ліцензії Учасника видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України з господарської діяльності з будівництва об'єктів з класом наслідків не нижче СС2 з додатками та переліком видів робіт. Неправомірна вимога, оскільки в Експертному звіті щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний заначено клас наслідків СС1. Звертаємо увагу Замовника на це та просимо відкоригувати дану невідповідність. 2) Згідно пп.1 п.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 1Тендерної документації вимагається надати Учасником наступну інформацію про наявність: зварювальний апарат; 3) - компресор повітряний; 4) - вібратор для бетону; 5) - циркулярна пила; 6) - перфоратор; 7) - шліфмашина кутова; 8) - дриль-шуроповерт мережевий; 9) - відбійний молоток; 10) - нівелір оптичний; 11) - бункер бетонної маси. Підрядник, при розрахунку своєї пропозиції, керується своїм внутрішнім проектом організації будівництва (ПОБ), що використовується на всіх видах будівництва будівель, споруд та промислових об’єктів, що включає найбільш ефективні методи організації будівництва з використанням прогресивних технологій, чим сприяє скороченню термінів проведення робіт, поліпшенню їх якості та зменшенню собівартості. Він не лише вирішує завдання щодо забезпечення високої якості робіт та дотримання термінів, але й має гарантувати безпеку під час їх виконання. Необхідно передбачити можливість надання Учасником аналогічного інструменту, обладнання тощо для виконання робіт згідно Технічного завдання (в учасника не обов'язково має бути в наявності бункер бетонної маси, оскільки він може замовляти доставку на об'єкт готової суміші та її залиття). 3) Згідно пп.2 п.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 1Тендерної документації вимагається надати підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази та технологій учасник надає відомість про об’єкти оподаткування платника податку за формою 20-ОПП Дана вимога є некоректною та неправомірною щодо підтвердження права власності власної мат.-тех бази (напр.перфоратор) формою 20-ОПП. Замовник має передбачити альтернативне підтвердження Учасниками права власності власної матеріально-технічної бази, оскільки подання Учасником заяви за ф. № 20-ОПП для інформування контролюючого органу про всі свої об’єкти оподаткування, є одним з обов’язків платника податків. Таку заяву подають усі суб’єкти, що мають: - об’єкти оподаткування, - або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, - або об’єкти, через які проводиться діяльність. Звертаємо увагу, що Наказом Міністерства фінансів України від 24.06.2020 р. № 323 було внесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. № 1588 із змінами. У повідомленні за формою 20-ОПП зазначають усі приміщення, якими користується підприємство та має у своєму розпорядженні, усі види транспорту, заправки, сховища, цехи, земельні ділянки та інше. Включаючи також, об’єкти, які здаються в оренду та орендуються у інших осіб, але ніяк не будівельне обладнання (електроінструмент). 4) Обов’язковою вимогою є наявність в штаті Учасника: муляра, маляр-штукатур, електрогазозварника, арматурника (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи), слюсара-ремонтника, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики; монтажника технологічних трубопроводів. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що замовник може встановити вимогу до учасника щодо документально підтвердженої інформації про його відповідність, у тому числі, і такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як бачимо, про надання довідки з банку з певною сумою на рахунку тут не йдеться. Водночас у частині 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто замовник може включити до тендерної документації інші вимоги, які, на його думку, необхідні. Але ж відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. А наявність на банківському рахунку учасника коштів на суму 968560,50 грн. дуже схоже на дискримінаційну вимогу. Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у тендерній документації наведеної вимоги. Взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати оригінал довідки з обслуговуючого банку про поточний стан рахунку, якщо на рахунку є не менше 10% від очікуваної вартості предмета закупівлі, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання, у тому числі Учасника. Замовник повинен усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Також, відповідно до ст. 505 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) поняття комерційної таємниці трактується як інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Відповідно до ст. 60 Закону України "Про банки і банківську діяльність" ( 2121-14 ) інформація щодо фінансового стану клієнта, зокрема, банківські операції, відомості про фінансові операції та його обороти, стан банківських рахунків підприємства та рух коштів, рівень виручки, рівень доходів становить банківську таємницю та згідно ст. 30 Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 ) є конфіденційною інформацією. Громадяни та юридичні особи, які володіють інформацією комерційного та банківського характеру, самостійно визначають режим доступу до неї. Отже, склад та обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, порядок їх захисту та розповсюдження визначаються самостійно її власником або керівником підприємства з дотриманням чинного законодавства та не можуть вимагатися їх оприлюднення Замовником закупівлі. 5) пп..16 п. 4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), Додатку № 1Тендерної документації на підтвердження фінансової спроможності, учасник повинен надати виписку з банку(ків), що обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік не менше очікуваної вартості предмета цієї закупівлі. Платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки. Податківці вказали у підкатегорії 135.04 "ЗІР" ZN042854, що під час перевірки на вимогу необхідно подати, зокрема первинні документи (у т. ч. банківські виписки), регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов'язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів. Оскільки Замовник закупівлі не є контролюючим органом, вимога надання банківської виписки не є правомірною. Також, відповідно до ст. 505 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) поняття комерційної таємниці трактується як інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Відповідно до ст. 60 Закону України "Про банки і банківську діяльність" ( 2121-14 ) інформація щодо фінансового стану клієнта, зокрема, банківські операції, відомості про фінансові операції та його обороти, стан банківських рахунків підприємства та рух коштів, рівень виручки, рівень доходів становить банківську таємницю та згідно ст. 30 Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 ) є конфіденційною інформацією. Громадяни та юридичні особи, які володіють інформацією комерційного та банківського характеру, самостійно визначають режим доступу до неї. Отже, склад та обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, порядок їх захисту та розповсюдження визначаються самостійно її власником або керівником підприємства з дотриманням чинного законодавства та не можуть вимагатися їх оприлюднення Замовником закупівлі. 6) пп..9п. 4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), Додатоку № 1Тендерної документації вимагається надання копії Договору на захоронення побутових відходів із установою, що має право на здійснення такої діяльності. Закупівлею передбачено виконання капітального ремонту будівлі на Об'єкті. Неправомірна вимога щодо надання Договору на захоронення побутових відходів із установою, що має право на здійснення такої діяльності. Дані послуги виконуються обслуговуючою організацією та не входить до складу послуг, згідно предмету закупівлі. 7) п.3 Інша інформація Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації вимагається наступне: Якщо для предмету закупівлі замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (надавши документи, які зазначені в Додатку 1 тендерної документації) та додатково надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) договірну ціну (з локальними кошторисами) між учасником та субпідрядником/співвиконавцем; 2) довідку в довільній формі про інформацію щодо наявності в субпідрядника/співвиконавця ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) СС2 і вище з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації. Дана довідка повинна містити посилання на джерело в якому замовник може пересвідчитися у чинності такої ліцензії; 3) копії документів (Договір, Акти приймання-передачі виконаних робіт), які підтверджують виконання субпідрядником/співвиконавцем робіт, які учасник планує доручити останньому, відповідно до договірної ціни; 4) копію Договору про співпрацю між учасником та субпідрядником/співвиконавцем. В такому Договорі повинно бути чітко зазначено, види робіт на які буде залучено субпідрядника/співвиконавця та які саме потужності (обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід) учасник збирається залучати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям. Дана вимога не є правомірною, оскільки на момент розкриття тендерних пропозицій та проведення аукціону беруть участь тільки потенційні виконавці робіт згідно предмета закупівлі. За результатами аукціону визначається потенційний Переможець (Підрядник) закупівлі. Оскільки на момент визначення потенційного Переможця юридичні правовідносини між Замовником та Підрядником не затверджені, договір підряду з всіма додатками не підписано, Учасник юридично не в змозі надати дані документи. На момент подання своєї пропозиції, пропозиція Учасника є орієнтовною та може коригуватися в ході аукціону. Таким чином Учасник має надати копії документів з субпідрядником/співвиконавцем в частині: договірну ціну (з локальними кошторисами) між учасником та субпідрядником/співвиконавцем; Договір, Акти приймання-передачі виконаних робіт), які підтверджують виконання субпідрядником/співвиконавцем робіт, які учасник планує доручити останньому, відповідно до договірної ціни; копію Договору про співпрацю між учасником та субпідрядником/співвиконавцем. В такому Договорі повинно бути чітко зазначено, види робіт на які буде залучено субпідрядника/співвиконавця та які саме потужності (обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід) учасник збирається залучати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям. На момент подання своїх тендерних пропозицій, Учасники можуть надати тільки наприклад: договір наміру з орієнтовною сумою та переліком робіт, лист-згоду від субпідрядника/співвиконавця виконати роботи, що йому доручаються, в разі визнання Учасника Переможцем та підписання з останнім договору підряду та які саме потужності (обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід) учасник збирається залучати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям. Просимо Замовника внести відповідні зміни в даних вимогах. Додатково просимо надати роз'яснення на усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, які звернулися до замовника в передбачені Законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) пп. 7 п. 4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), Додатку № 1 Тендерної документації вимагається копія ліцензії Учасника видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України з господарської діяльності з будівництва об'єктів з класом наслідків не нижче СС2 з додатками та переліком видів робіт. Неправомірна вимога, оскільки в Експертному звіті щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний заначено клас наслідків СС1. Звертаємо увагу Замовника на це та просимо відкоригувати дану невідповідність. Дана вимога скоригована. 2) Згідно пп.1 п.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 1Тендерної документації вимагається надати Учасником наступну інформацію про наявність: зварювальний апарат; - компресор повітряний; - вібратор для бетону; - циркулярна пила; - перфоратор; - шліфмашина кутова; - дриль-шуроповерт мережевий; - відбійний молоток; - нівелір оптичний; - бункер бетонної маси. Підрядник, при розрахунку своєї пропозиції, керується своїм внутрішнім проектом організації будівництва (ПОБ), що використовується на всіх видах будівництва будівель, споруд та промислових об’єктів, що включає найбільш ефективні методи організації будівництва з використанням прогресивних технологій, чим сприяє скороченню термінів проведення робіт, поліпшенню їх якості та зменшенню собівартості. Він не лише вирішує завдання щодо забезпечення високої якості робіт та дотримання термінів, але й має гарантувати безпеку під час їх виконання. Необхідно передбачити можливість надання Учасником аналогічного інструменту, обладнання тощо для виконання робіт згідно Технічного завдання (в учасника не обов'язково має бути в наявності бункер бетонної маси, оскільки він може замовляти доставку на об'єкт готової суміші та її залиття). Змінено шляхом викладення в новій редакції. 3) Згідно пп.2 п.1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 1Тендерної документації вимагається надати підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази та технологій учасник надає відомість про об’єкти оподаткування платника податку за формою 20-ОПП Дана вимога є некоректною та неправомірною щодо підтвердження права власності власної мат.-тех бази (напр.перфоратор) формою 20-ОПП. Замовник має передбачити альтернативне підтвердження Учасниками права власності власної матеріально-технічної бази, оскільки подання Учасником заяви за ф. № 20-ОПП для інформування контролюючого органу про всі свої об’єкти оподаткування, є одним з обов’язків платника податків. Таку заяву подають усі суб’єкти, що мають: - об’єкти оподаткування, - або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, - або об’єкти, через які проводиться діяльність. Звертаємо увагу, що Наказом Міністерства фінансів України від 24.06.2020 р. № 323 було внесено зміни до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. № 1588 із змінами. У повідомленні за формою 20-ОПП зазначають усі приміщення, якими користується підприємство та має у своєму розпорядженні, усі види транспорту, заправки, сховища, цехи, земельні ділянки та інше. Включаючи також, об’єкти, які здаються в оренду та орендуються у інших осіб, але ніяк не будівельне обладнання (електроінструмент). Вилучено з тендерної документації 4) Обов’язковою вимогою є наявність в штаті Учасника: муляра, маляр-штукатур, електрогазозварника, арматурника (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи), слюсара-ремонтника, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики; монтажника технологічних трубопроводів. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що замовник може встановити вимогу до учасника щодо документально підтвердженої інформації про його відповідність, у тому числі, і такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як бачимо, про надання довідки з банку з певною сумою на рахунку тут не йдеться. Водночас у частині 3 статті 22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто замовник може включити до тендерної документації інші вимоги, які, на його думку, необхідні. Але ж відповідно до статті 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. А наявність на банківському рахунку учасника коштів на суму 968560,50 грн. дуже схоже на дискримінаційну вимогу. Замовником не обґрунтовано необхідності встановлення у тендерній документації наведеної вимоги. Взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати оригінал довідки з обслуговуючого банку про поточний стан рахунку, якщо на рахунку є не менше 10% від очікуваної вартості предмета закупівлі, що є дискримінаційним щодо інших суб'єктів господарювання, у тому числі Учасника. Замовник повинен усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Також, відповідно до ст. 505 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) поняття комерційної таємниці трактується як інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Відповідно до ст. 60 Закону України "Про банки і банківську діяльність" ( 2121-14 ) інформація щодо фінансового стану клієнта, зокрема, банківські операції, відомості про фінансові операції та його обороти, стан банківських рахунків підприємства та рух коштів, рівень виручки, рівень доходів становить банківську таємницю та згідно ст. 30 Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 ) є конфіденційною інформацією. Громадяни та юридичні особи, які володіють інформацією комерційного та банківського характеру, самостійно визначають режим доступу до неї. Отже, склад та обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, порядок їх захисту та розповсюдження визначаються самостійно її власником або керівником підприємства з дотриманням чинного законодавства та не можуть вимагатися їх оприлюднення Замовником закупівлі. Змінено шляхом викладення в новій редакції. 5) пп..16 п. 4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), Додатку № 1 Тендерної документації на підтвердження фінансової спроможності, учасник повинен надати виписку з банку(ків), що обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік не менше очікуваної вартості предмета цієї закупівлі. Платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки. Податківці вказали у підкатегорії 135.04 "ЗІР" ZN042854, що під час перевірки на вимогу необхідно подати, зокрема первинні документи (у т. ч. банківські виписки), регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов'язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів. Оскільки Замовник закупівлі не є контролюючим органом, вимога надання банківської виписки не є правомірною. Також, відповідно до ст. 505 Цивільного кодексу України ( 435-15 ) поняття комерційної таємниці трактується як інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Відповідно до ст. 60 Закону України "Про банки і банківську діяльність" ( 2121-14 ) інформація щодо фінансового стану клієнта, зокрема, банківські операції, відомості про фінансові операції та його обороти, стан банківських рахунків підприємства та рух коштів, рівень виручки, рівень доходів становить банківську таємницю та згідно ст. 30 Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 ) є конфіденційною інформацією. Громадяни та юридичні особи, які володіють інформацією комерційного та банківського характеру, самостійно визначають режим доступу до неї. Отже, склад та обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, порядок їх захисту та розповсюдження визначаються самостійно її власником або керівником підприємства з дотриманням чинного законодавства та не можуть вимагатися їх оприлюднення Замовником закупівлі. Змінено шляхом викладення в новій редакції. 6) пп.9 п.4. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців), Додатку № 1 Тендерної документації вимагається надання копії Договору на захоронення побутових відходів із установою, що має право на здійснення такої діяльності. Закупівлею передбачено виконання капітального ремонту будівлі на Об'єкті. Неправомірна вимога щодо надання Договору на захоронення побутових відходів із установою, що має право на здійснення такої діяльності. Дані послуги виконуються обслуговуючою організацією та не входить до складу послуг, згідно предмету закупівлі. Змінено шляхом викладення в новій редакції. 7) п.3 Інша інформація Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації вимагається наступне: Якщо для предмету закупівлі замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (надавши документи, які зазначені в Додатку 1 тендерної документації) та додатково надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) договірну ціну (з локальними кошторисами) між учасником та субпідрядником/співвиконавцем; 2) довідку в довільній формі про інформацію щодо наявності в субпідрядника/співвиконавця ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів клас наслідків (відповідальності) СС2 і вище з додатком/додатками, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації. Дана довідка повинна містити посилання на джерело в якому замовник може пересвідчитися у чинності такої ліцензії; 3) копії документів (Договір, Акти приймання-передачі виконаних робіт), які підтверджують виконання субпідрядником/співвиконавцем робіт, які учасник планує доручити останньому, відповідно до договірної ціни; 4) копію Договору про співпрацю між учасником та субпідрядником/співвиконавцем. В такому Договорі повинно бути чітко зазначено, види робіт на які буде залучено субпідрядника/співвиконавця та які саме потужності (обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід) учасник збирається залучати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям. Дана вимога не є правомірною, оскільки на момент розкриття тендерних пропозицій та проведення аукціону беруть участь тільки потенційні виконавці робіт згідно предмета закупівлі. За результатами аукціону визначається потенційний Переможець (Підрядник) закупівлі. Оскільки на момент визначення потенційного Переможця юридичні правовідносини між Замовником та Підрядником не затверджені, договір підряду з всіма додатками не підписано, Учасник юридично не в змозі надати дані документи. На момент подання своєї пропозиції, пропозиція Учасника є орієнтовною та може коригуватися в ході аукціону. Таким чином Учасник має надати копії документів з субпідрядником/співвиконавцем в частині: договірну ціну (з локальними кошторисами) між учасником та субпідрядником/співвиконавцем; Договір, Акти приймання-передачі виконаних робіт), які підтверджують виконання субпідрядником/співвиконавцем робіт, які учасник планує доручити останньому, відповідно до договірної ціни; копію Договору про співпрацю між учасником та субпідрядником/співвиконавцем. В такому Договорі повинно бути чітко зазначено, види робіт на які буде залучено субпідрядника/співвиконавця та які саме потужності (обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід) учасник збирається залучати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям. На момент подання своїх тендерних пропозицій, Учасники можуть надати тільки наприклад: договір наміру з орієнтовною сумою та переліком робіт, лист-згоду від субпідрядника/співвиконавця виконати роботи, що йому доручаються, в разі визнання Учасника Переможцем та підписання з останнім договору підряду та які саме потужності (обладнання, матеріально-технічна база та технології, наявність працівників, що мають необхідні знання та досвід) учасник збирається залучати для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям. Просимо Замовника внести відповідні зміни в даних вимогах. Додатково просимо надати роз'яснення на усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, які звернулися до замовника в передбачені Законом строки. Змінено шляхом викладення в новій редакції. Шановний потенційний учаснику, Замовником розглянуто Вашу вимогу та внесено відповідні зміни до тендерної документації шляхом викладення її в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога наявність в ШТАТІ працівників

Номер: b76ed8e8c95d4f21a1467847224c522d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-010467-a.c1
Назва: вимога наявність в ШТАТІ працівників
Вимога:
Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації встановлена наступна вимога: «Обов’язковою вимогою є наявність в ШТАТІ Учасника: муляра, маляр-штукатур, електрогазозварника, арматурника (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи), слюсара-ремонтника, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики; монтажника технологічних трубопроводів.» Тобто дана вимога Замовника виключає залучення вище вказаних спеціалістів у інший спосіб, наприклад, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Необхідність встановлення вище зазначеної вимоги Замовником є безпідставною. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Вимагаючи наявність у штаті певних працівників, Замовник втручається в господарську діяльність потенційних учасників, що є порушенням закону. Проте, відповідно до умов тендерної документації, взяти участь у даній закупівлі зможуть не всі учасники, а лише ті суб'єкти господарювання, які мають перелічених спеціалістів саме у штаті підприємства. Крім того, той факт чи є працівник у штаті, чи залучений на підставі договору цивільно-правового характеру, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників. Варто зазначити, що Рішення №17899 -р/пк-пз АМКУ від 04.08.2021 року встановлення Замовником певного способу залучення учасником працівників для виконання робіт вважає порушенням принципу недискримінації учасників. Просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме: «Обов’язковою вимогою є наявність в штаті Учасника/залучення на підставі договорів цивільно-правового характеру: муляра, маляр-штукатур, електрогазозварника, арматурника (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи), слюсара-ремонтника, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики; монтажника технологічних трубопроводів.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації встановлена наступна вимога: «Обов’язковою вимогою є наявність в ШТАТІ Учасника: муляра, маляр-штукатур, електрогазозварника, арматурника (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи), слюсара-ремонтника, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики; монтажника технологічних трубопроводів.» Тобто дана вимога Замовника виключає залучення вище вказаних спеціалістів у інший спосіб, наприклад, на підставі договорів цивільно-правового характеру. Необхідність встановлення вище зазначеної вимоги Замовником є безпідставною. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Відповідно до ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Вимагаючи наявність у штаті певних працівників, Замовник втручається в господарську діяльність потенційних учасників, що є порушенням закону. Проте, відповідно до умов тендерної документації, взяти участь у даній закупівлі зможуть не всі учасники, а лише ті суб'єкти господарювання, які мають перелічених спеціалістів саме у штаті підприємства. Крім того, той факт чи є працівник у штаті, чи залучений на підставі договору цивільно-правового характеру, ніяким чином не впливає на якість виконання робіт. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників. Варто зазначити, що Рішення №17899 -р/пк-пз АМКУ від 04.08.2021 року встановлення Замовником певного способу залучення учасником працівників для виконання робіт вважає порушенням принципу недискримінації учасників. Просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме: «Обов’язковою вимогою є наявність в штаті Учасника/залучення на підставі договорів цивільно-правового характеру: муляра, маляр-штукатур, електрогазозварника, арматурника (будівельні, монтажні й ремонтно-будівельні роботи), слюсара-ремонтника, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики; монтажника технологічних трубопроводів.» Шановний потенційний учаснику, Замовником розглянуто Вашу вимогу та внесено відповідні зміни до тендерної документації шляхом викладення її в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено