-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
С_24Т-108_31720000-9 Електромеханічне обладнання (Енкодери в асортименті)
Торги не відбулися
3 065 304.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 653.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 653.00 UAH
Період оскарження:
07.03.2024 15:31 - 22.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
8e1ebb6f77dc415d9d05da8fa00b3ae8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-07-009815-a.c2
Назва:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вимога:
7 березня 2024 року АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (далі - Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями по предмету С_24Т-108_31720000-9 Електромеханічне обладнання (Енкодери в асортименті), очікувана вартість - 3 065 304,00 грн., ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-07-009815-a.
За результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ", яку було визначено найбільш економічно вигідною, 20 травня 2024 року Замовником було опубліковано Протокол № 204 від 20.05.2024р., відповідно до якого ТП ТОВ "ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ" відхилено згідно пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Рішення Замовника, оформлене Протоколом № 204 від 20.05.2024р., в частині відхилення ТОВ "ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ" прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі, внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога закупівля UA-2024-03-07-009815-a..pdf.p7s.zip 22.05.2024 23:02
- Додаток 1.jpg 24.05.2024 18:25
- Додаток 2.jpg 24.05.2024 18:25
- відповідь щодо вимоги UA-2024-03-07-009815-a.c2.docx 24.05.2024 18:25
Дата подачі:
22.05.2024 23:02
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення від 22.05.2024 р. з вимогою про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасування рішення повідомляємо наступне.
Відповідно до п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 13.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до п.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації учасник надає скановану-копію зразка або оригіналу (на українській мові або з перекладом на українську мову) наступних документів: - паспорту та/або інструкції з експлуатації та/або технічний опис та/або специфікацію та/або сертифікату (паспорту) якості на продукцію (або документу, що їх замінює) від фактичного Виробника на запропонований товар (предмет закупівлі) в яких містяться наступна інформація: технічні характеристики запропонованого товару, що вказані в технічних вимогах у таблиці додатку 3;*, **.
*Допускається надання документів попередньої партії поставки або зразків.
** Допускається надання одного загального документу або декількох документів у якому/их буде зазначений повний перелік запропонованих позицій товару з технічними характеристиками.
На виконання вимоги частини ІІ додатку №3 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель наступні документи від фактичного Виробника на запропонований товар (предмет закупівлі) - технічний опис оптичний енкодер моделі HS35 DRAWWORKS (файли «sensata-hs35-drawworks optical encoder-datasheet.pdf»; «sensata-hs35-drawworks optical encoder-datasheet переклад.pdf») та сертифікат експертизи європейського зразка (файли «DEMKO 06 ATEX 0614247X Rev 4.pdf»; «DEMKO 06 ATEX 0614247X Rev. 4 Переклад.pdf»). Згідно зазначених документів тендерна пропозиція учасника не містить усіх технічних характеристик запропонованого товару, що вказані в технічних вимогах у таблиці додатку 3 всупереч вимогам частини ІІ додатку №3 до тендерної документації.
Так, по тексту наданих документів на запропонований товар від фактичного Виробника відсутня інформація щодо виду підключення енкодера запропонованого учасником на ІІ позицію закупівлі, а саме енкодера HS35F-1-14L-R2-SS-500-AB5V/OC-TB-EX-S, у той час як вимогами тендерної документації передбачено вид підключення: розподільча коробка з клемною колодкою.
Додатково зазначаємо, що підключення енкодера HS35F-1-14L-R2-SS-500-AB5V/OC-TBEX-S здійснюється через розподільчу коробку з клемною колодкою. Наявність роз’єму для підключення кабелю, що зазначено в технічному описі та на ескізі не підтверджує конструктивну наявність розподільчої коробки з клемною колодкою. Окремо в додатках 1, 2 надано візуальне зображення енкодера з наявною розподільчою коробкою для підтвердження того, що в ескізі вона також не відображена.
Зважаючи на вищенаведене неможливо підтвердити відповідність даної позиції вимогам тендерної документації, а саме вид підключення: розподільча коробка з клемною колодкою, котрий є технічною характеристикою запропонованого товару, що вказаний в технічних вимогах у таблиці додатку 3 всупереч вимоги частини ІІ додатку №3 до тендерної документації.
Разом з цим, дана інформація надається на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника та не підпадає під можливість усунення такої невідповідності Учасником шляхом розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Так відповідно до пункту 43 Особливостей якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що такі документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до Учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Дана позиція щодо відсутності права у Замовника звертатись до Учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей також висвітлена в рішенні АМКУ № 9620-р/пк-пз від 29.06.2023 за результатами розгляду скарги: UA-2023-05-17-013585-a.а3.
У зв’язку з цим, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ" підлягала відхиленню на підставі п. 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
34c9e9ada58947f68ee1b1cc8f170016
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-07-009815-a.a1
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Не законе визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга закупівля UA-2024-03-07-009815-a.docx 04.04.2024 13:57
- Скарга закупівля UA-2024-03-07-009815-a.pdf.asice.zip 04.04.2024 13:57
- sign.p7s 04.04.2024 13:59
- рішення від 08.04.2024 №6202.pdf 08.04.2024 18:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 №6782.pdf 17.04.2024 13:58
- рішення від 16.04.2024 №6782.pdf 19.04.2024 11:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2024 14:36
Дата розгляду скарги:
16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2024 18:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2024 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6782-р/пк-пз від 16.04.2024р., скасовано рішення Уповноваженої особи про визначення переможця відкритих торгів ТОВ "КРАЯНИ" (Код ЄДРПОУ 21864584) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 31720000-9 Електромеханічне обладнання (Енкодери в асортименті), С_24Т-108, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-009815-a.
Пункт скарги
Номер:
b69ebfa6d55b46288e4803a77dd6fffd
Заголовок пункту скарги:
Пропозиції не відповідає умовам технічної специфікації
Опис заперечення:
07 березня 2024 року АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (далі - Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями по предмету С_24Т-108_31720000-9 Електромеханічне обладнання (Енкодери в асортименті), очікувана вартість - 3 065 304, 00 грн., ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-07-009815-a.
Найбільш економічно вигідною пропозицією за було визначено пропозицію ТОВ "КРАЯНИ" (21864584), далі – Переможець.
Відповідно до п.37 Особливостей:
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ "КРАЯНИ", яку було визначено найбільш економічно вигідною, 1 квітня 2024 року Замовником було опубліковано Протокол №123 від 01.04.2024р., відповідно до якого ТП ТОВ "КРАЯНИ" визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Рішення Замовника, оформлене Протоколом №123 від 01.04.2024р, в частині визначення переможцем ТОВ "КРАЯНИ" та прийняття рішення про намір укласти договір, прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Найбільш економічно вигідною пропозицією за було визначено пропозицію ТОВ "КРАЯНИ" (21864584), далі – Переможець.
Відповідно до п.37 Особливостей:
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ "КРАЯНИ", яку було визначено найбільш економічно вигідною, 1 квітня 2024 року Замовником було опубліковано Протокол №123 від 01.04.2024р., відповідно до якого ТП ТОВ "КРАЯНИ" визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Рішення Замовника, оформлене Протоколом №123 від 01.04.2024р, в частині визначення переможцем ТОВ "КРАЯНИ" та прийняття рішення про намір укласти договір, прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Переможцем, всупереч вимогам ТД, не було надано скановану-копію зразка або оригіналу (на українській мові або з перекладом на українську мову) паспорту та/або інструкції з експлуатації та/або технічний опис та/або специфікацію та/або сертифікату (паспорту) якості на продукцію (або документу, що їх замінює) від фактичного Виробника на запропонований товар (предмет закупівлі) в яких містяться наступна інформація: технічні характеристики запропонованого товару, що вказані в технічних вимогах у таблиці додатку 3, оскільки:
- наданий паспорт з перекладом не містить інформації про технічні характеристики товару за позицією №2 в частині геометричних розмірів згідно ескізу №2;
- наданий паспорт українською мовою не містить інформації про технічні характеристики товару за позицією №1 та №2 в частині стандарту вибухозахисту не гірше II 1 G Ex ia IIC T4 Ga.
- наданий паспорт з перекладом не містить інформації про технічні характеристики товару за позицією №2 в частині геометричних розмірів згідно ескізу №2;
- наданий паспорт українською мовою не містить інформації про технічні характеристики товару за позицією №1 та №2 в частині стандарту вибухозахисту не гірше II 1 G Ex ia IIC T4 Ga.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2024-03-07-009815-a. 3. Встановити незаконність рішення Замовника про визначення ТОВ "КРАЯНИ" переможцем, оформлене Протоколом №123 від 01.04.2024р., та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 01.04.2024р. (Протокол №123 від 01.04.2024р.) про визначення ТОВ "КРАЯНИ" переможцем.