• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Матеріали для герметизації різьбових з'єднань

Згідно технічних вимог Замовника

Завершена

335 629.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 678.15 UAH
Період оскарження: 07.03.2024 15:05 - 19.03.2024 09:00
Вимога
Відхилено

Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТТС-Комплект» Кропивницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» Номер закупівлі: № UA-2024-03-07-009080-a

Номер: 30a478793bef4264b9ec25ed01f0c90b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-009080-a.b1
Назва: Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТТС-Комплект» Кропивницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» Номер закупівлі: № UA-2024-03-07-009080-a
Вимога:
ТОВ «ТТС-Комплект» оскаржує протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Кропивницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» №СЗ-09-5/2024 від «01» квітня 2024, по закупівлі № UA-2024-03-07-009080-a, за предметом закупівлі: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами, Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів, що не було зроблено замовником. За результатами аукціону 25 березня 2024 о 15:02 найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозиція від ТОВ «ТТС-КОМПЛЕКТ», згідно Особливостей даний пункт стосується Порядку проведення відкритих торгів згідно , яких якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій яким є 28 березня 15:02, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником вимоги про усунення невідповідностей були опубліковані 29 березня 2024 о 13:56 з кінцевим терміном виправлення до 30 березня 13:56 по часу, 30 березня 2024 є вихідним днем, багато державних установ, органів виконавчої влади не працюють, в тому числі Кропивницька філія Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України», що могли бути залучені для виконання даної вимоги, таким чином Замовник зменшив, можливості та час для виконання Учаснику. Учасником закупівлі є ТОВ «ТТС-Компект» -юридична особа, директором є Тадля Вадим Миколайович учасник надав, з «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» при наявності у керівника правопорушень даний факт був би зазначений, в даній довідці просимо звернутись за роз”ясненям якщо Замовник має сумніви, стосовно даного факту він може подати відповідний запит, або скористатись відкритими джерелами інформації, також Учасником було надано ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" Виданий про те, що громадянин(ка) УКРАЇНИ ТАДЛЯ ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ, 12.04.1981 року народження, уродженець(ка) Хмельницький, Україна на території України станом на 20.03.2024 до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, тотожний документ в юридичному сенсі цього, слова, що підтверджує відсутність абсолютно будь-яких прапорушень в тому числі, повязаних з корупцією. Учасником було допущено формальні не сутєві помилки, які не призводять до зміни предмету закупівлі. Які учасник намагався виправити і виправив, Шановний Замовник , Уповножена особа, Ваше рішення №СЗ-09-5/2024 порушує принципи здійснення публічних закупівель закріплені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Та попереджуємо, Уповноважену особу ,що вона несе відповідальності за перевищення службових повноважень та недотримання чинного законодавства. ПРОСИМО: Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТТС-Комплект» Кропивницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» Номер закупівлі: № UA-2024-03-07-009080-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: З метою організації Закупівлі, керуючись Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 №25 та внутрішніми документами з питань закупівель, якими визначено, що незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Станом на дату оголошення закупівлі № UA-2024-03-07-009080-a КРОПИВНИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснює закупівлі відповідно до внутрішніх нормативних документів з питань закупівель. У своїй вимозі Учасник зазначив: Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів, що не було зроблено замовником. В свою чергу, згідно частини 3 розділу V Документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення: Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником. За результатами оцінки та розгляду пропозиції Замовник визначає переможця. Відповідно до даної вимоги, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції, що за результатами аукціону визначена як найбільш економічно вигідною (Протокол від 29.03.2024 року № СЗ-09-3/2024). При цьому, функціонал електронного майданчика не передбачає собою можливості оприлюднювати будь-яку інформацію по спрощеній закупівлі до прийняття рішення уповноваженою особою щодо розгляду пропозиції, що визнана найбільш економічно вигідною. А внутрішні документи, якими керується Замовник під час проведення закупівель в електронній системі закупівель не містить такою вимоги. Згідно частини 1 розділу V Документації спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення: Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі . При цьому, як в документації закупівлі, так і в нормативно-правових актах чинного законодавства в сфері публічних закупівель, відсутня заборона на виставлення вимоги у п’ятницю, тобто останній (як правило) день робочого тижня. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Замовник, враховуючи власне рішення про продовження строку розгляду пропозиції у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Таким чином, в Учасника з’явилась можливість виправити недоліки у своїй пропозиції. Норма «24 години на випралення помилок» не можна плутати з 1 робочим днем. 24 години – це не 1 робочий день і навіть не 1 календарний. Якщо замовник розмістив вимогу про усунення порушення в п’ятницю о 13:56 дня, то 24 години для виправлення збігають у суботу о 13.56. Норма про 24 години на виправлення помилок допомогає замовнику не відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію, але це не означає, що учасники можуть менш відповідально ставитися до підготовки своїх пропозицій. Для усунення зазначеної в електронній системі закупівель невідповідності Учаснику необхідно було у строк 24 години надати: 1. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення саме щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. 2. Оновити документ Опитувальник контрагента - юридичної особи. Надати актуальну інформацію по п.2, п.3, п.8.1, п.8.3 Опитувальника. На всіх сторінках документа проставити дату заповнення, ПІБ, підписати та засвідчити печаткою (за наявності) 3. Оновити документ Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці. Заповнити відомості по п.2.8, п.2.9, п.3.2. На першій сторінці проставити підпис уповноваженої особи. 3. Оновити форму цінової пропозиції на фірмовому бланку згідно Додатку 4. Відкоригувати суму з ПДВ за першу позицію закупівлі. 4. Завірену підписом Уповноваженою особи учасника та печаткою (у разі використання) копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або завірену підписом Уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі використання) копія Витягу з Реєстру платників ПДВ – для Учасника, який є платником податку на додану вартість. Документ має бути завірений. При цьому, після виставлення вимоги про невідповідність, Учасником оприлюднено оновлений пакет документів: 29 березня 2024 17:31ПДВ завірена.pdf 29 березня 2024 17:31Довідка.pdf.p7s 29 березня 2024 17:31Довідка.pdf 29 березня 2024 17:31Виправлений опитувальник юр особа.pdf 29 березня 2024 17:31Виправлений опитувальник екологія.pdf 29 березня 2024 17:31Виписка завірена.pdf 29 березня 2024 17:319. Цінова пропозиція.pdf Документ «Довідка.pdf (29 березня 2024 17:31)» Згідно цієї довідки : За результатами пошуку не було знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення щодо юрособи: "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТСКОМПЛЕКТ"" ЄДРПОУ: "44643573" Але, Учасник не надав Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення саме щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Згідно інформації, зазначеної в документації Учасника, такою особою є Тадля Вадим Миколайович. Учасник у своїй вимозі зазначив: Учасником було надано ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" Виданий про те, що громадянин(ка) УКРАЇНИ ТАДЛЯ ВАДИМ МИКОЛАЙОВИЧ, 12.04.1981 року народження, уродженець(ка) Хмельницький, Україна на території України станом на 20.03.2024 до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, тотожний документ в юридичному сенсі цього, слова, що підтверджує відсутність абсолютно будь-яких прапорушень в тому числі, повязаних з корупцією. Звичайно, з такого висновку може здатися, що Учасник належним чином обґрунтував свою позицію та порушення своїх прав чи законних інтересів. Проте, Учасник жодним чином не був обмежений в отриманні Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення саме щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Оскільки, як одна довідка (на фізособу), так і інша (на юрособу) формуються в однаковому порядку. Учасник у своїй вимозі зазначив: Учасником було допущено формальні не сутєві помилки, які не призводять до зміни предмету закупівлі. Які учасник намагався виправити і виправив. Слід зазначити, що Замовником передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок у документації закупівлі, допущення яких Учасником не призведе до відхилення його пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст, а саме - технічні помилки та описки, перелік яких не передбачає собою такої помилки, як надання одного документа замість іншого. Документація спрощеної закупівлі, що є додатком до оголошення, передбачає собою підстави на відхилення пропозиції (частина 4 розділу V), серед яких: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, пропозиція Учасника підлягає відхиленню, а вимога залишається незадоволеною.
Статус вимоги: Відхилено