• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги

Завершена

432 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 160.00 UAH
Період оскарження: 07.03.2024 14:47 - 12.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

не враховані невідповідності

Номер: f2aeeadffa7e40fc9aa1b4638cb09a74
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-07-008578-a.a1
Назва: не враховані невідповідності
Вимога:
ВІтаю! Шановний замовнику, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КРАЖ.НЕТ" вами не враховано ряд невідповідностеййого тендерної пропозиції та які є визначальними. А Саме: 1)*У довідці від №22 від 15.03.2024 Розрахунок вартості послуг у 1-й колонці «Найменування послуг» вказано «79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони» та надано відповідний розрахунок вартості вищезазначеної послуги. При цьому, відповідно до п. 4.1 розділу І, п.6 розділу ІІ Тендерної документації та Додатку 2 до Тендерної документації, яка містить технічну специфікацію (Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), предметом закупівлі є «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги». Одночасно, особиста охорона – це особливий контроль безпеки. Такі послуги дозволяють уберегтися від більшості непередбачених ситуацій, пов'язаних із замахом на життя або здоров'я. Головна мета особистої охорони – запобігти загрозі. Іншими словами - особиста охорона — це персональний супровід клієнта для захисту його життя і майна, яке може вберегти його від більшості негативний ситуацій, що відбуваються. Тендерна документація Замовника не містить жодної їнформації про те, що предмет закупівлі включає послуги з особистої охорони, таких відомостей нема також у технічних вимогах, де мова йде лише про охорону об’єктів та матеріальних цінностей, та у проєкті договору, у п.1.2 якого зазначено, що найменування послуги: Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015- 79710000-4 Охоронні послуги. Крім того, у довідці вих. № 1 від «15» березня 2024 року «Пояснювальна записка з детальним описом послуг, що будуть надаватися учасником» нічого не вказано про те, що учасником надаватимуться послуги особистої охорони та яким саме чином і кого вони стосуватимуться. Враховуючи зазначене, ТОВ «КРАЖ.НЕТ» до розрахунку вартості послуг охорони включено додаткову послугу, закупівля якої взагалі не передбачалася тендерною документацією Замовника, а саме – особисту охорону. 2)*У довідках № 20 від 14 березня 2024 року, № 21 від 14 березня 2024 року, № 23 від 14 березня 2024 року, форма яких встановлена Замовником, в графі «Місцезнаходження / місце проживання», вказано адресу, яка не відповідає ані відомостям є ЄДР, ані інформації, вказаній самим учасником у довідці «Відомості про учасника». Зокрема, згідно з витягом з ЄДР, наданим самим учасником, станом на 10.03.2024 місцезнаходженням юридичної особи є Україна, 02093, місто Київ, вул. Бориспільська, будинок 26-В, квартира, 26. Ця ж адреса вказана на фірмовому бланку учасника та у довідці «Відомості про учасника» від 14.03.2024. 3)*У пункті 11 розділу ІІ «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника» довідки № 20 від 14 березня 2024 року учасником вказано неіснуючу марку/модель обладнання, а саме тривожної кнопки. У пункті 1 розділу ІІ «Інформація про виконання учасником аналогічного договору» довідки № 23 від 14 березня 2024 року учасником вказано предмет договору, який не відповідає у повній мірі предмету аналогічного договору № 18-02 від 18.02.2022. Відповідно до статті 180 ГКУ, зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Таким чином номенклатура є невід’ємною частиною предмету договору. Враховуючи зазначене, учасником в довідці зазначено предмет аналогічного договору, який не відповідає в повній мірі предмету договору, зазначеного в п. 1.2 самого договору. 4)*Відповідно до вимог тендерної документації замовника, учасник мав підтвердити виконання аналогічного договору копіями актів прийому-передачі або копії інших документів. Учасником надано копії актів надання послуг на загальну суму 885845,39 грн, що не відовідає сумі 885869,52 грн, вказаній у таблиці довідки № 23 від 14 березня 2024 року, сумі звіту про виконання договору опублікованого за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-17-001388-b та сумі, вказаній у додатковій угоді №3 до договору від 18.02.2022 № 18-02. Таким чином, учасником не підтверджено в повній мірі виконання аналогічного договору, як того вимагав замовник. 5)*Відповідно до п.п. 3.6.2. та 3.6.3 п.6 розділу ІІ тендерної документації, технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у додатку №2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в додатку 2 тендерної документації. Інформація, що міститься у додатку 2 передбачає серед іншого: - наявність у охоронного підприємства груп швидкого реагування на автотранспорті, - обов’язкове обладнання транспорту реагування Учасника, що реагує на тривожні сповіщення з об`єкту Замовника, GPS-треками; - співробітники охорони повинні бути одягнені в спеціальний (формений) одяг та взуття, мати зовнішні ознаки належності до Учасника на одязі; - наявність документів, які підтверджують проходження особою обов`язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду. ТОВ «КРАЖ.НЕТ» не надано жодного документа, який би підтвердив наявність груп швидкого реагування на автотранспорті, обладнаному GPS-треками, наявність форменного одягу, що має зовнішні ознаки належності до учасника, наявність документів, які підтверджують проходження особою обов`язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду. Таким чином, відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в додатку 2 тендерної документації документально не підтверджено. Усі ці невідповідності свідчать про те, що Замовником визначено переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає ТД замовника та її вимогам до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до п.37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Тому Замовники проводять закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178(надалі – Особливості). Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця закупівлі лише у випадках: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; -надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Враховуючи зазначене, вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості не містять положень, які б дозволили Замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця.
Статус вимоги: Відхилено