-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Добровільне страхування майна, яке перебуває в оренді
Завершена
177 493.14
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 887.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 887.47 UAH
Період оскарження:
07.03.2024 09:29 - 30.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
e594279be8344b92bbab98b418971091
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-07-001058-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга - КП КРИВБАСВОДОКАНАЛ.docx 11.03.2024 12:16
- Договір_Укравтоекспертиза.pdf 11.03.2024 12:16
- рішення від 18.01.2024 № 1154 (1).pdf 11.03.2024 12:17
- Витяг_ЄДР_UA_05022024.pdf 11.03.2024 12:17
- 1.1.4.14 Свідоцтво Ультра Альянс РФН.PDF 11.03.2024 12:17
- 1.1.4.14 Свідоцтво Рюрік.pdf 11.03.2024 12:17
- Договір асистанс № 01-22 від 04.01.2022.pdf 11.03.2024 12:17
- Скарга - КП КРИВБАСВОДОКАНАЛ.pdf 11.03.2024 12:17
- sign.p7s 11.03.2024 12:17
- Скарга - КП КРИВБАСВОДОКАНАЛ.pdf.p7s 11.03.2024 12:34
- рішення від 13.03.2024 № 4593.pdf 13.03.2024 16:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2024 № 5289.pdf 26.03.2024 12:21
- рішення від 25.03.2024 № 5289.pdf 27.03.2024 18:57
- АМКУ заперечення Замовника - Страховка (тендерка).docx 15.03.2024 12:54
- Викон. АМКУ тендерка (вимога) СТРАХОВКА 2.docx 28.03.2024 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2024 12:32
Дата розгляду скарги:
25.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.03.2024 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2024 18:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Усунено порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пункт скарги
Номер:
ee6cea87bfd84dd8b6e22350526466ea
Заголовок пункту скарги:
1.Пунктом 4 розд. 2 додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлена обов’язкова вимога, якій повинен відповідати Учасник закупівлі, а саме: учасник повинен мати сертифікат рейтингу фінансової стійкості підтвердженого на рівні uaAAifr за останній звітній період.
Опис заперечення:
1.Пунктом 4 розд. 2 додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлена обов’язкова вимога, якій повинен відповідати Учасник закупівлі, а саме: учасник повинен мати сертифікат рейтингу фінансової стійкості підтвердженого на рівні uaAAifr за останній звітній період.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно розд. 1 Національної рейтингової шкали, затвердженої Постановою КМ України № 665 від 26.04.2007 р., рівень uaAA підтверджує, що позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaAA характеризується дуже високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами.
Приписка до шкали рейтингу «ifr» означає, що рейтингову оцінку проводило рейтингове агентство «ІBI-Rating» (доказ власної приписки: https://ibi.com.ua/UK/pravila-ta-reguljuvannja-upravlinnya-rejtinguvannyam-rejtingovye-shkaly-rejtingovaya-shkala-finansovoj-ustojchivosti-strakhovoj-kompanii/).
Чинним законодавством не врегульовано форму документу, в якому викладається результат проведеного рейтинговим агентством рейтингової оцінки. Тому, на практиці рейтингові агентства видають суб’єктам рейтингування свідоцтво, сертифікат тощо.
Отже, прийняти участь в закупівлі може лише той страховик, який має виключно сертифікат рівня uaAA, виданий виключно одним рейтинговим агентством «ІBI-Rating».
Скаржник не має сертифікату виданого саме рейтинговим агентством «ІBI-Rating», а тому не може прийняти участь у закупівлі.
Як вже було зазначено, Скаржник не має сертифікату виданого саме рейтинговим агентством «ІBI-Rating», більше того, і не зобов’язаний мати виключно сертифікат і саме рейтингового агентства «ІBI-Rating» згідно чинного законодавства.
Скаржник має діюче свідоцтво уповноваженого Національного рейтингового Агентства «РЮРІК» рейтингу фінансової стійкості підтвердженого на рівні uaAA із власною припискою «ins», але не може прийняти участь у закупівлі.
Вказана обов’язкова вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сертифікату рівня uaAA саме рейтингового агентства «ІBI-Rating», тобто з припискою «ifr», яка лише зазначає приналежність вказаного сертифікату до конкретного рейтингового агентства, в даному випадку до «ІBI-Rating», але мають сертифікат або свідоцтво рівня uaAA, виданого іншим рейтинговим агентством.
Враховуючи наведене, вищевказана обов’язкова вимога є дискримінаційною відносно учасників, які не мають сертифікату рівня uaAA саме рейтингового агентства «ІBI-Rating» та має бути видалена замовником.
Приписка до шкали рейтингу «ifr» означає, що рейтингову оцінку проводило рейтингове агентство «ІBI-Rating» (доказ власної приписки: https://ibi.com.ua/UK/pravila-ta-reguljuvannja-upravlinnya-rejtinguvannyam-rejtingovye-shkaly-rejtingovaya-shkala-finansovoj-ustojchivosti-strakhovoj-kompanii/).
Чинним законодавством не врегульовано форму документу, в якому викладається результат проведеного рейтинговим агентством рейтингової оцінки. Тому, на практиці рейтингові агентства видають суб’єктам рейтингування свідоцтво, сертифікат тощо.
Отже, прийняти участь в закупівлі може лише той страховик, який має виключно сертифікат рівня uaAA, виданий виключно одним рейтинговим агентством «ІBI-Rating».
Скаржник не має сертифікату виданого саме рейтинговим агентством «ІBI-Rating», а тому не може прийняти участь у закупівлі.
Як вже було зазначено, Скаржник не має сертифікату виданого саме рейтинговим агентством «ІBI-Rating», більше того, і не зобов’язаний мати виключно сертифікат і саме рейтингового агентства «ІBI-Rating» згідно чинного законодавства.
Скаржник має діюче свідоцтво уповноваженого Національного рейтингового Агентства «РЮРІК» рейтингу фінансової стійкості підтвердженого на рівні uaAA із власною припискою «ins», але не може прийняти участь у закупівлі.
Вказана обов’язкова вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сертифікату рівня uaAA саме рейтингового агентства «ІBI-Rating», тобто з припискою «ifr», яка лише зазначає приналежність вказаного сертифікату до конкретного рейтингового агентства, в даному випадку до «ІBI-Rating», але мають сертифікат або свідоцтво рівня uaAA, виданого іншим рейтинговим агентством.
Враховуючи наведене, вищевказана обов’язкова вимога є дискримінаційною відносно учасників, які не мають сертифікату рівня uaAA саме рейтингового агентства «ІBI-Rating» та має бути видалена замовником.
×
-
Назва доказу:
Копія свідоцтва про включення ТОВ «РЮРІК» до ЄДРУРА
-
Опис доказу:
Доказ який довудить включення рейтингового агентства РЮРІК до ЄДРУРА
-
Повʼязаний документ:
1.1.4.14 Свідоцтво Рюрік.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія сертифікату фінансової стійкості Національного рейтингового агентства «РЮРІК»
-
Опис доказу:
Доказ, який підтверджує наявність у Скаржника рейтингу uaAA. Також, підверджує наявність свідоцтва, а не сертифікату, як вимагає Замовник
-
Повʼязаний документ:
1.1.4.14 Свідоцтво Ультра Альянс РФН.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРИВБАСВОДОКАНАЛ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги
Номер:
eb9c7c7b228e4fd1933394c70768023f
Заголовок пункту скарги:
2.Пунктом 5 розд. 2 додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що учасник повинен надати гарантійний лист про наявність діючого відділень страховика у м. Кривий Ріг (з вказівкою адреси, номеру телефону) та щодо можливості виїзду представника Замовника для його візуальної перевірки його фактичної наявності у м. Кривий Ріг до укладання Договору
Опис заперечення:
2.Пунктом 5 розд. 2 додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що учасник повинен надати гарантійний лист про наявність діючого відділень страховика у м. Кривий Ріг (з вказівкою адреси, номеру телефону) та щодо можливості виїзду представника Замовника для його візуальної перевірки його фактичної наявності у м. Кривий Ріг до укладання Договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник (страховик), який має діючі відділення у м. Кривий Ріг із наданням можливості здійснення Замовником перевірки фактичної наявності таких відділень до укладення договору.
Скаржник не має діючих відділень у м. Кривий Ріг та відповідно, - і не може надати гарантійний лист про наявність такого відділення, а отже і прийняти участь у закупівлі.
Вказана обов’язкова вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають діючих відділень страховика у м. Кривий Ріг, але можуть надавати страхові послуги у м. Кривий Ріг шляхом укладання агентських угод (договорів доручення тощо) з підприємствами, які забезпечують надання послуг, у тому числі із отриманням документів від страхувальників та потерпілих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України (крім тимчасово окупованих територій), в т. ч. і в м. Кривий Ріг у відповідності до законодавства.
Скаржник має відповідні договори-доручення, згідно яких ТОВ «Прем’єр Асістанс» та ТОВ «Асистуюча компанія «Укравтоекспертиза» забезпечують надання послуг, зокрема: отримання документів від страхувальників, надання їм різного роду консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України, в тому числі і в м. Кривий Ріг (копії договорів № 01/22 від 04.01.2022 р. та № 2020/01/СК від 09.03.2020 р. додаються).
Також, зазначаємо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії відкривати офіційні представництва в тих чи інших регіонах і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, агентські угоди тощо).
Враховуючи наведене, вищевказана обов’язкова вимога є дискримінаційною відносно учасників, які не мають діючих відділень у м. Кривий Ріг та має бути видалена Замовником.
Скаржник не має діючих відділень у м. Кривий Ріг та відповідно, - і не може надати гарантійний лист про наявність такого відділення, а отже і прийняти участь у закупівлі.
Вказана обов’язкова вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають діючих відділень страховика у м. Кривий Ріг, але можуть надавати страхові послуги у м. Кривий Ріг шляхом укладання агентських угод (договорів доручення тощо) з підприємствами, які забезпечують надання послуг, у тому числі із отриманням документів від страхувальників та потерпілих осіб, надання їм консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України (крім тимчасово окупованих територій), в т. ч. і в м. Кривий Ріг у відповідності до законодавства.
Скаржник має відповідні договори-доручення, згідно яких ТОВ «Прем’єр Асістанс» та ТОВ «Асистуюча компанія «Укравтоекспертиза» забезпечують надання послуг, зокрема: отримання документів від страхувальників, надання їм різного роду консультацій, врегулювання страхових подій, тощо, по всій території України, в тому числі і в м. Кривий Ріг (копії договорів № 01/22 від 04.01.2022 р. та № 2020/01/СК від 09.03.2020 р. додаються).
Також, зазначаємо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії відкривати офіційні представництва в тих чи інших регіонах і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, агентські угоди тощо).
Враховуючи наведене, вищевказана обов’язкова вимога є дискримінаційною відносно учасників, які не мають діючих відділень у м. Кривий Ріг та має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
Копія договору доручення щодо організації надання послуг асистанса № 2020/01/СК від 09.03.2020 р.
-
Опис доказу:
Доказ, який підверджую спроможність надання страхових послуг через асистуючу компанію у м.Кривий Ріг
-
Повʼязаний документ:
Договір_Укравтоекспертиза.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія договору про надання асистантських послуг 01/22 від 04.01.2022 р.
-
Опис доказу:
Доказ, який підверджую спроможність надання страхових послуг через асистуючу компанію у м.Кривий Ріг
-
Повʼязаний документ:
Договір асистанс № 01-22 від 04.01.2022.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРИВБАСВОДОКАНАЛ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги
Номер:
aae8412c363c44a0860475a17844ede5
Заголовок пункту скарги:
3.Пунктом 6 розд. 2 додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що учасник повинен надати діючий договір оренди (або на довший термін) або права власності діючого відділення страховика у м. Кривий Ріг (а у разі перемоги учасник-переможець повинен показати по першій вимогі Замовника в оригіналі цей документ для візуального підтвердження).
Опис заперечення:
3.Пунктом 6 розд. 2 додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що учасник повинен надати діючий договір оренди (або на довший термін) або права власності діючого відділення страховика у м. Кривий Ріг (а у разі перемоги учасник-переможець повинен показати по першій вимогі Замовника в оригіналі цей документ для візуального підтвердження).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Як вже було зазначено вище, Скаржник успішно здійснює свою господарську діяльність, зокрема, із залученням контрагентів, які забезпечують надання страхових послуг та не має відділення у м. Кривий Ріг і більше того, в силу ЗУ «Про страхування»,- не зобов’язаний їх мати. Тому, Скаржник позбавлений можливості надати відповідний договір оренди приміщення або документи про право власності на таке приміщення у м. Кривий Ріг та відповідно прийняти участь у закупівлі.
Враховуючи наведене, вищевказана обов’язкова вимога є дискримінаційною та має бути видалена Замовником.
Окремо, звертаємо увагу на той факт, що вищенаведена правова позиція скаржника кореспондується із сталою практикою АМКУ, зокрема, Комісією АМКУ вже було розглянуто аналогічну скаргу по аналогічним дискримінаційним умовам в іншій закупівлі Замовника,. В результаті розгляду скарги рішенням АМКУ № 1154-р/пк-пз від 18.01.2024 було зобов’язано Замовника (КП «КРИВБАСВОДОКАНАЛ») внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи наведене, вищевказана обов’язкова вимога є дискримінаційною та має бути видалена Замовником.
Окремо, звертаємо увагу на той факт, що вищенаведена правова позиція скаржника кореспондується із сталою практикою АМКУ, зокрема, Комісією АМКУ вже було розглянуто аналогічну скаргу по аналогічним дискримінаційним умовам в іншій закупівлі Замовника,. В результаті розгляду скарги рішенням АМКУ № 1154-р/пк-пз від 18.01.2024 було зобов’язано Замовника (КП «КРИВБАСВОДОКАНАЛ») внести зміни до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Копія витягу з ЄДР
-
Опис доказу:
Копія витягу з ЄДР. Доказ належної реєстрація Скаржника, відсутність стану припинення та досвід роботи на страховому ринку 19 років
-
Повʼязаний документ:
Витяг_ЄДР_UA_05022024.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія рішення АМКУ № 1154-р/пк-пз від 18.01.2024 р.
-
Опис доказу:
Комісією АМКУ вже було розглянуто аналогічну скаргу по аналогічним дискримінаційним умовам в іншій закупівлі Замовника
-
Повʼязаний документ:
рішення від 18.01.2024 № 1154 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРИВБАСВОДОКАНАЛ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації зазначені у тексті цієї скарги