• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Набори для діагностики інфекційних хвороб свиней (2 найменування)

для ветеринарних цілей

Завершена

254 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 254.20 UAH
Період оскарження: 16.05.2018 15:28 - 27.05.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Додатку ІІІ Тендерної документації.

Номер: 3792fd23a45a4ac5a1c70701282ffe32
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-16-000688-c.a5
Назва: Щодо Додатку ІІІ Тендерної документації.
Вимога:
Замовник вимагає підтверждення якості продукції «Гарантійним листом щодо поставки товару, гарантування якості, залишкового терміну та терміну поставки.» В той час як якість продукції окрім гарантійного листа має бути підтвердженна «Листівкою-вкладкою.; Копією сертифікату /паспорту якості або відповідності виробника.; Копією реєстраційного посвідчення препарату в Україні, з додатками, або копією сертифікату валідації проведеної в міжнародній референс-лабораторії МЕБ.» Вважаємо, що Замовник навмисне намагається заплутати Учасників вимагаючи документи не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Стаття 22, п.3., особливо враховуючи, що положення, які замовник вимагає підтвердити гарантійним листом передбачені договором Учасника із Замовником та Учасник разом із тендерною документацію подає підписаний проект Договору. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї вимоги Замовником задля приведення тендерної документації до відповідності вимогам передбаченим Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність тендерній документації, визначається замовником самостійно. Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Звертаємо вашу увагу, що замовник не вимагає у положенні тендерної документації від учасника жодного документу виробника товару, який би підтверджував виготовлення препарату щодо визначеної на закупівлю кількості товару та терміну придатності, тому з метою розуміння намірів учасника, замовник встановив вимогу надання «Гарантійного листа щодо поставки товару, гарантування якості, залишкового терміну. У проекті договору не зафіксовані всі положення тендерної документації, зокрема щодо залишкового терміну придатності препарату.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо надання гарантійного листа

Номер: d0b9b453b42344d08cf23a48319735b7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-16-000688-c.a4
Назва: Щодо надання гарантійного листа
Вимога:
Замовник вимагає «З метою розуміння положень тендерної документації, що містяться у Додатку ІІ, учасник включає до своєї пропозиції гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник якого Замовник визнав переможцем торгів надає визначені статтею 17 Закону та тендерною документацією документи. У разі не ненадання таких документів це буде означати, що Учасник-переможець торгів відмовився від встановлення господарських відносин, тобто підписання договору про закупівлю.» Вимога гарантійного листа є абсурдною, бо Переможець в будь-якому разі зацікавлений у встановленні господарських відносин із Замовником та постачанні предмета закупівлі, а Замовник порушує Статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме зловживанням з боку Замовника, та Статтю 22, п.3 Закону, бо в жодній із статей Закону не йдеться про надання Учасниками такого гарантійного листа для участі у закупівлях. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї вимоги Замовником задля приведення тендерної документації до відповідності вимогам передбаченим Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність тендерній документації, визначається замовником самостійно. Відповідно до пункту 3, статті 22 Закону замовник може включати інші документи, які вважає за необхідне виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Звертаємо вашу увагу, що надання гарантійного листа не несе фінансових та інших витрат учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Розділу V, п. 2 Тендерної документації.

Номер: a2d914c81f5941a59827fc2ad9024833
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-16-000688-c.a3
Назва: Щодо Розділу V, п. 2 Тендерної документації.
Вимога:
Замовник вимагає: «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, тощо) та бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій.» Тобто переклад документів, довідку з банку про відкритий рахунок (рахунки), довідку з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, лист-відгук від контрагентів щодо виконання аналогічних договорів; копію витягу (виписки) з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) які є безстроковими Замовник вимагає нові на кожен тендер, що є порушенням Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме зловживанням з боку Замовника, та Статті 22, п.3 Закону, бо в жодній із статей Закону не йдеться про надання Учасниками перерахованих документів для участі у закупівлях, окрім перекладу документів та в Законі не лімітований час коли цей переклад мав бути зроблений. Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї вимоги Замовником задля приведення тендерної документації до відповідності вимогам передбаченим Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Роз’яснення щодо порушеного питання. Інформативні документи у вигляді листів-відгуків, перекладів, витягів тощо до яких не доцільно визначення термінів дії – вимога щодо обмеження у часі до таких документів не застосовується. Термін дії довідок з банківської установи не визначено законодавчо, проте враховуючи можливі ризики, замовником застосовується вимога до зазначених довідок «…не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі та бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 6429accdd8714b558e1cc34c64fe2d1e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-16-000688-c.a2
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога зазначена в Додатку III, яка стосується реєстрації наборів «Зареєстрований в Україні, або валідований в міжнародній референс-лабораторії МЕБ» є дискримінаційною, оскільки існує низка національних референс-лабораторій в країнах ЄС, які також проводять валідаційні дослідження та висновки яких є достовірними для використання. Такі дії Замовника порушують принципи недискримінації учасників, обмежують добросовісну конкуренцію та позбавляють можливості інших учасників, прийняти участь в тендері. Тому від Замовника вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги та розширити коло референс-лабораторій, які мають право видавати валідаційні висновки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто звернення Учасника та вносяться зміну у положення тендерної документації «Технічне завдання».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Розділу ІІІ, п. 4 Тендерної документації.

Номер: 3406dd06e1d741e8bc3ddb88d58b921c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-16-000688-c.a1
Назва: Щодо Розділу ІІІ, п. 4 Тендерної документації.
Вимога:
Замовник вимагає від Учасника гарантійний лист щодо терміну дії пропозиції, що є порушенням Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме зловживанням з боку Замовника, бо виконання даної вимоги в будь-якому разі передбачено Законом, про що йдеться в Статті 25, п. 4 «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.» Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення цієї вимоги Замовником задля спрощення і без того складної та бюрократизованої процедури підготовки документів Учасниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність тендерній документації, визначається замовником самостійно. Тендерною документацією передбачено положення «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до пункту 10 розділу 2 статті 22 Закону Замовником встановлений строк дії тендерної пропозиції 90 днів з дати розкриття. Оскільки спосіб документального підтвердження Законом не визначено, як і не визначено щодо кваліфікаційних, технічних критеріїв, форми забезпечення тендерної пропозиції тощо, замовник самостійно визначає спосіб підтвердження. В даному випадку Замовником визначений спосіб такого підтвердження - надання гарантійного листа. Звертаємо увагу, що надання такого листа не несе фінансових та інших витрат для учасника.
Статус вимоги: Не задоволено