• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція пральні під лікувальний корпус (літер В-1) Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: * » (ДК 021:2015 – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи)

Закупівля проводиться відповідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами).

Завершена

90 063 117.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450 315.59 UAH
Період оскарження: 06.03.2024 21:03 - 12.03.2024 20:00
Вимога
Є відповідь

Вимога UA-2024-03-06-013882-a

Номер: ed8813d45ef142f1ae5cae96c9888b06
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-013882-a.b1
Назва: Вимога UA-2024-03-06-013882-a
Вимога:
Протоколом, щодо прийняття рішення уповноваженою особою на проведення спрощеної закупівлі з розгляду пропозиції по закупівлі - «Реконструкція пральні під лікувальний корпус (літер В-1) Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України за адресою: * » (ДК 021:2015 – 45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи) було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» ЄДРПОУ 41638508 (протокол від 25.03.2024 року № 24). Натомість, Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про оборонні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель) шляхом прийняття рішення про призначення переможця закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» ЄДРПОУ 41638508: 1. Згідно п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається: «платіжне дорученням або виписка, що підтверджує перерахування коштів у якості забезпечення, завіреного підписом уповноваженої особи банку-гаранта із зазначенням прізвища та ініціалів та наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.» У пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надано скан-копію платіжної інструкції №1914 від 18.03.2024 завіреного підписом уповноваженої особи банку-гаранта БЕЗ зазначення прізвища та ініціалів та є невідповідністю в документі у розумінні п. 43 Особливостей закупівель. 2. Згідно п. 9 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі-Оголошення) вимагається: «Чинна ліцензія на провадження господарської діяльності». Замовником в Оголошенні не було зазначено клас наслідків. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". У пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надано скан-копію ліцензії №8-Л від 14.02.2018 клас наслідків СС2. Ліцензія за класом наслідків (відповідальності) СС3-відсутня. Зазначене є невідповідністю в поданих документах у розумінні п. 43 Особливостей закупівель. 3. Згідно п. 15 Додатку №1 Оголошення вимагається: «Довідка про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі відповідно до запропонованої форми Таблиця «2». «*до переліку обов’язково включити, зокрема: фахівця/інженера щодо проведення аудиту енергетичної ефективності будівель або енергетичного менеджменту». У пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надано скан-копію довідки №11/21 від 11.03.2024, згідно якої до Довідки НЕ ВКЛЮЧЕНО фахівця з проведення аудиту енергетичної ефективності та є невідповідністю в інформації та документах поданих учасником у пропозиції у розумінні п. 43 Особливостей закупівель. 4. Згідно підпункту 2.3. п. 15 Додатку №1 Оголошення вимагається: «Штатний розпис», а також «Учасник має підтвердити наявність інженерно-технічних працівників (керівник, інженер, бухгалтер, кошторисник тощо) та робітників основних будівельних професій чисельністю не менше 14 (чотирнадцяти) осіб, що знаходяться у штаті Учасника». У пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надано скан-копію довідки №11/21 від 11.03.2024 та Штатний розпис товариства на 2024 рік. Згідно штатного розпису до робітників основних будівельних професій відноситься: інженер з технічного нагляду, електрик дільниці, столяр будівельний, столяр будівельний – це 4 особи. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» в пропозиції не підтвердило ще 10 робітників. Зазначені в довідці №11/21 від 11.03.2024 працівники, а саме: директор, заступник директора по будівництву, заступник директора з постачання матеріалів, головний інженер, бухгалтер, помічник бухгалтера, кошторисник, інженер з якості, майстер будівельно-монтажних робіт – 3 особи, інженер з охорони праці (за суміщенням це одна особа з головним інженером), виконавець робіт, інженер проектувальник (ЦПХ) – це інженерно-технічні працівники. Підпунктом 2.3. п. 15 Додатку №1 Оголошення учасник повинен підтвердити наявність інженерно-технічних працівників (керівник, інженер, бухгалтер, кошторисник тощо) та робітників основних будівельних професій чисельністю не менше 14 (чотирнадцяти) осіб, що знаходяться у штаті Учасника. Всього не менше 18 осіб штатних учасник повинен був підтвердити. Згідно поданого штатного розпису всього 17 осіб штатних в учасника та є невідповідністю в інформації та документах поданих учасником у пропозиції у розумінні п. 43 Особливостей закупівель. Крім цього, у пропозиції поданий наказ №9 від 23.11.2022 про прийняття на роботу, зокрема: Перейма Р. М., Чепайнаревич Б. Н., - на посаду майстра будівельно-монтажних робіт та подані трудові книжки. Вказані працівники відсутні у довідці учасника №11/21 від 11.03.2024 про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі та є невідповідністю в інформації та документах поданих учасником у пропозиції у розумінні п. 43 Особливостей закупівель. 5. Згідно п. 16 Додатку №1 Оголошення вимагається: «На підтвердження надати не менше трьох оригіналів аналогічних договорів (що виконувалися протягом 2019-2024 років), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів». У пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надано скан-копію договорів, що зазначені у позиції 1 та 3 Довідки №11/21 від 11.03.2024 без додатків до договору які є невідємними частинами договору та є невідповідністю в інформації та документах поданих учасником у пропозиції у розумінні п. 43 Особливостей закупівель. Згідно підпункту 3.3. п. 16 Додатку №1 Оголошення вимагалось: «Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником будівництва та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них, та здає об’єкт в експлуатацію)». Згідно публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних у системі Prozorro встановлено, що по аналогічному договору зазначеним у позиції 2 Довідки №11/21 від 11.03.2024 технічний нагляд здійснювався не Замовником будівництва, а іншою юридичною особою, а саме: Відділом інвестицій і капітального будівництва м.Теребовля, ЄДРПОУ 00724703, по аналогічному договору зазначеним у позиції 4 Довідки №11/21 від 11.03.2024 технічний нагляд здійснювався не Замовником будівництва, а іншою юридичною особою, а саме: ТЕРНОПІЛЬСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ", ЄДРПОУ 21139558 та є невідповідністю в інформації та документах поданих учасником у пропозиції у розумінні п. 43 Особливостей закупівель. 6. У пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надано скан-копію Ліцензії №11/15956 та Ліцензію №11/15674 видану на ТОВ «РЕМДОРБУДЗАХІД» на використання програмного комплексу АВК-5, згідно даних Ліцензій супровід дійсний до 28 листопада 2023 року. Між ТОВ «РЕМДОРБУДЗАХІД» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» укладено договір оренди програмного забезпечення №01/02/24 від 02.01.2024 року який є НЕДІЙСНИМ оскільки строк супроводження програмного комплексу АВК-5 у ТОВ «РЕМДОРБУДЗАХІД» закінчився 28.11.2023 року згідно поданих ліцензій та є невідповідністю в інформації та документах поданих учасником у пропозиції у розумінні п. 43 Особливостей закупівель. Отже, пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» не відповідає вимогам, визначеним в Оголошенні, а Замовник під час розгляду пропозиції учасника закупівлі НЕ РОЗМІЩЕНО повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у відповідності до п. 43 Особливостей закупівель. З урахуванням вищезазначеного вимагаємо скасувати: - рішення Уповноваженої особи Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України, протокол від 25.03.2024року №24 про визнання переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» у спрощеній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ТОВ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі, Законі України “Про оборонні закупівлі” та інших нормативно-правових актах. У відповідності до п.11 ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Провівши оцінку та розгляд пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» замовником встановлено, що його пропозиція відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Наведені вами факти щодо невідповідності інформації та документів, наданих у складі пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» не відповідають дійсності, а саме: 1. У складі пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» немає платіжної інструкції №1914 від 18.03.2024, як зазначено вами, натомість є платіжна інструкція за №1915 від 18.03.2024 про перерахування учасником закупівлі коштів забезпечення пропозиції банку – гаранту. Зазначена платіжна інструкція завірена кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку – гаранта із зазначенням прізвища та ініціалів, а саме начальником управління Коваленко О.С., та кваліфікованою електронною печаткою банку і надано підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта, що відповідає вимогам п.11 Оголошення. Дійсність та цілісність кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки можна перевірити на вебсайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг "Дія" за посиланням https://ca.diia.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/online-services. 2. Вами зазначено, що учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» не надав ліцензії за класом наслідків (відповідальності) СС3. Звертаємо вашу увагу, що в Оголошені відсутня вимога щодо надання ліцензії учасниками конкретного класу наслідків. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надано скан-копію ліцензії від 14.02.2018 №8-Л клас наслідків СС2, яка за переліком виду робіт відповідає предмету закупівлі. Таким чином учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» виконав вимогу п. 9 Додатку №1 Оголошення. 3. Відповідно до інформації, зазначеної вами учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» не включив до «Довідки про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі» фахівця з проведення аудиту енергетичної ефективності. В супереч цьому повідомляємо, що у п. 18 Довідки про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі від 11.03.2024 року №11/21, зазначено працівницю Лемак О.Ю., з якою укладено цивільно-правовий договір про виконання робіт (надання послуг): по складанню кошторисної документації та проведення аудиту енергетичної ефективності будівель в строк з 02.01.2024 р. до 31.12.2025 р. Також учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС», на підтвердження наявності відповідного фахівця, надав скан-копію оригіналу Кваліфікаційного атестату проведення аудиту енергетичної ефективності будівель від 21.12.2019 р. №ЕЕ00095, виданого Лемак Оксані Юріївні. Отже, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» виконав вимогу п.15. Додатку 1 до Оголошення щодо підтвердження наявності фахівця/інженера з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель. 4. Щодо підтвердження наявності інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій чисельністю не менше 14 (чотирнадцяти) осіб, що знаходяться у штаті Учасника. У складі пропозиції учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надав штатний розпис товариства на 2024 рік чисельністю 17 одиниць та Довідку про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі від 11.03.2024 року №11/21 склад якої відповідає штатному розпису. Вимогами підпункту 2.3 пункту 15 Додатку 1 до Оголошення встановлено, що «Учасник має підтвердити наявність інженерно-технічних працівників (керівник, інженер, бухгалтер, кошторисник тощо) та робітників основних будівельних професій чисельністю не менше 14 (чотирнадцяти) осіб, що знаходяться у штаті Учасника». Зверніть увагу, що в Оголошенні вказано, які працівники відносяться до інженерно-технічних працівників (керівник, інженер, бухгалтер, кошторисник тощо). Проаналізувавши інформацію штатного розпису, Довідки про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі та Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подається учасником до органів ДПС відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року № 4 за останній звітний період, нами встановлено, що інформація та документи надані учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» відповідають вищезазначеним вимогам. Із 17 працівників: 14 належать до інженерно-технічних працівників, решта працівники будівельних професій. Щодо наявності у складі документів (наказ, трудова книжка) працівників Перейма Р.М. та Чепайнаревич Б.Н., то документи даних працівників до уваги не бралися, оскільки їх прізвища відсутні в Довідці про наявність, кваліфікацію та досвід працівників учасника для виконання робіт по даній закупівлі та Податковому розрахуноку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, що подається учасником до органів ДПС відповідно до Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року № 4 за останній звітний період, що не суперечить вимогам встановленим в Оголошені. 5. Щодо надання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» скан – копій двох договорів без додатків до них. У підпункті 3.3 пункту 16 Додатку 1 до Оголошення зазначено, що додатки до договору учасниками можуть не надаватися. Відповідно аналогічні договори надані учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» без додатків, відповідають вимогам. Щодо надання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» договорів, в якості аналогічних укладених із Замовником будівництва, який не здійснював технічний нагляд, інформуємо вас, що встановлюючи вимогу у підпункті 3.3 пункту 16 Додатку 1 до Оголошення: «Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником будівництва та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них, та здає об’єкт в експлуатацію)», ми керувалися Законом України «Про архітектурну діяльність», яким зокрема визначено термін ««технічний нагляд» - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування». Отже, здійснення технічного нагляду це прямий обов’язок (функція) Замовника будівництва. При цьому, як зазначено у листі Державної архітектурної інспекції від 29.09.2008 року №22/4-3181 замовник (забудовник) може здійснювати технічний нагляд на підконтрольних об'єктах будівництва у два способи: 1) власними силами (у разі наявності в його структурі відповідних кваліфікованих працівників); 2) залучення на договірних засадах третіх осіб (суб'єктів господарювання, які мають отриману у встановленому порядку ліцензію на провадження такої діяльності). Таким чином ваше твердження про те, що технічний нагляд здійснювався не Замовником будівництва неправомірне. Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» ніяким чином не порушив вимог пункту 16 Додатку 1 до Оголошення щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. 6. Щодо Ліцензій, видану на ТОВ «РЕМДОРБУДЗАХІД» на використання програмного комплексу АВК-5. У відповідності до вимог Оголошення Учасники у складі пропозиції повинні підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, зокрема: «- програмний комплекс АВК-5 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін – 1 одиниця (із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі він (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене));» В підтвердження наявності в Учасника зазначеного програмного комплексу учасник надає оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення. Якщо програмний комплекс не є власністю Учасника, а залучений, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, або лізингу, або користування, або про надання послуг, або інший договір**), що підтверджують право користування ними. * Залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається Учасником для виконання договору про закупівлю на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або на підставі іншого договору. ** Договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт(надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки. Окрім цього, учасники повинні надати оригінали або належним чином завірені копії ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору) на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (ліцензія (або сертифікат, або ліцензійний договір) повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає* програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення* відповідного програмного комплексу). Як видно Оголошення не містить вимог щодо терміну дії супроводу програмного комплексу АВК-5. Припинення супроводу АВК-5 ніяким чином не припиняє дії ліцензії виданої її користувачу, відповідно користувач має право і надалі користуватися програмним комплексом, оскільки програмний комплекс є власністю користувача. Забезпечення супроводу програмного комплексу АВК-5 є правом користувача а не обов’язком. На виконання вимог, встановлених пунктом 24 Додатку 1 до Оголошення щодо пітвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника, ас саме ПК АВК-5, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» надав у складі пропозиції: Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11.03.2024 №11/22, Договір оренди програмного забезпечення від 02.01.2024 та відповідні безстрокові Ліцензії за №11/15956 та №11/15674. Зазначені документи відповідають вимогам встановленим в Оголошені. Зважаючи на вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для скасування рішення Уповноваженої особи Медичного центру «Нові Санжари» Національної гвардії України про визнання переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-БУД АЛЬЯНС» у спрощеній закупівлі з найменшою ціновою пропозицією.
Статус вимоги: Відхилено