• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сидіння польове ізоляційне

Завершена

1 590 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 900.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2024 17:36 - 12.03.2024 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: ba8a7d7959e74efc8f2a85f9c095228e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-013184-a.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА Головний центр капітального будівництва, реконструкції, та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення спрощенної закупівлі по предмету «Сидіння польове ізоляційне», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-013184-a та оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі по вказаному предмету (далі – тендерна документація). Відповідно до частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.. ТОВ «Ворколенд» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних до потенційних учасників процедури закупівлі та обмеження участі в процедурі закупівлі. Відповідно до частини 1 ст. 5 Закону, Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ознайомившись зі змістом пропозиції учасника ФОП Самойлов Олексій Анатолійович, а також оголошення про проведення спрощеної закупівлі, встановлено, що пропозиція ФОП Самойлов Олексій Анатолійович не відповідає вимогам, та мала бути відхилена на підставі п.1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі, 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Вважаємо, що такими прийнятими діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст.5 Закону «Про публічні закупівлі». «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.» Уважно вивчивши пропозицію учасника ФОП Самойлов Олексій Анатолійович, наявні невідповідності, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.11 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2); Пропозиція ФОП Самойлов Олексій Анатолійович містить цінову пропозицію в якій не зазначено інформацію про виробника. 2. Згідно пп 1.2. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). У складі пропозиції ФОП Самойлов Олексій Анатолійович надано видаткову накладну № 4572-01 від 13 листопада 2023 в якій невірне посилання на дату договору. 3. Відповідно до пункту 1.12 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Якщо Учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість, він має надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку. У складі пропозиції ФОП Самойлов Олексій Анатолійович відсутній витяг з реєстру платників податку на додану вартість про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Самойлов Олексій Анатолійович у закупівлі за № UA-2024-03-06-013184-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою замовника за № 130 від 27.03.2024 визначено ФОП Самойлов Олексій Анатолійович переможцем спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом Код ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Сидіння польове ізоляційне) номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-013184-a. Ознайомившись з доводами скарги, проаналізувавши надані учасниками спрощеної закупівлі документами, маємо заперечити наступне: 1. Відповідно до пункту 1.11 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2); Пропозиція ФОП Самойлов Олексій Анатолійович містить цінову пропозицію в якій не зазначено інформацію про виробника. На виконання 1.11 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ФОП Самойлов Олексій Анатолійович було надано до тендерної документації лист за вих. № 02 від 14.03.2024 р., як того й вимагає вказаний пункт Оголошення, яким проінформовано / запевнено (Країна походження, виробник – Україна). 2. Згідно пп 1.2. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 1.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). У складі пропозиції ФОП Самойлов Олексій Анатолійович надано ДОГОВІР № 09/11-01 купівлі-продажу на товар: ДК 021-2015:39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Сидіння польове ізоляційне) та видаткову накладну № 4572-01 від 13 листопада 2023 до Договору № 09/11-01 (Постачальник: ФОП Самойлов Олексій Анатолійович – Покупець: ФОП Полонська Вікторія Юріївна) де було в повній мірі та у визначеній формі розкрито наявність аналогічного договору та його виконання. 3. Відповідно до пункту 1.12 Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Якщо Учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість, він має надати копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку. У складі пропозиції ФОП Самойлов Олексій Анатолійович надано ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань «ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИ». Відтак, зважаючи на вищевикладене, повідомляємо, що уважно розглянувши скаргу ТОВ "ВОРКОЛЕНД", не виявлено порушень, допущених з боку Замовника, та які б були підставою для скасування рішення, щодо визначення ФОП Самойлов Олексій Анатолійович переможцем закупівлі товарів по предмету Код ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Сидіння польове ізоляційне). Також, слід зауважити, що згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, основою здійснення публічних закупівель є принципи, дотримання яких слугує запорукою законного та ефективного проведення публічних закупівель. Одним з найважливіших принципів є принцип максимальної економії, яким повинен керуватись кожен замовник при проведенні закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.04.2024 15:51