• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 71630000-3 - ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОГЛЯДУ ТА ВИПРОБОВУВАНЬ (ТЕХНІЧНЕ ДІАГНОСТУВАННЯ, ТЕХНІЧНЕ ОПОСВІДЧЕННЯ, ПАСПОРТИЗАЦІЯ ХЛОРНОГО ГОСПОДАРСТВА)

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.

Завершена

1 860 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 303.10 UAH
Період оскарження: 06.03.2024 16:09 - 11.03.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Наявність дискриминиційних вимог ТД

Номер: f94e9bcb1dfd40338525eb0ca48d8e20
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-011620-a.b2
Назва: Наявність дискриминиційних вимог ТД
Вимога:
Шановний Замовнику, НАПОЛЯГАЄМО звернути увагу що Ваша тендерна документація відповідно, ст. 5 та ст. 22 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ щодо вимоги до учасників закупівлі, а саме: 1. Додаток 2 до Тендерної документації у п.2 «Наявність в учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначена вимога надання інформації щодо наявності експертів технічних з промислової безпеки, що працюють на постійних засадах 2) не менше 3-х аудиторів (експертів) з оцінки відповідності продукції за технічними регламентами, а саме з Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених за виконання у вибухонебезпечних середовищах (ПКМУ №1055) від 20.12.2016 р.), але обладнання хлорного господарства що заявлено в ТЗ не підпадає під дію ПКМУ №1055 від 20.12.2016 р. «Про затвердження Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах». А також, звертаємо ВАШУ увагу, згідно Наказу від 27.11.23 №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» відповідно п. 7. «Суб'єкти господарювання, які зазначені у підпункті 1 пункту 1 цих Вимог, повинні: 1) бути акредитованими національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона; 2) не бути пов'язаними з проєктуванням, виготовленням, постачанням, придбанням, володінням, користуванням (експлуатацією, введенням в експлуатацію), монтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, модернізацією, реконструкцією чи заміною устатковання, щодо якого проводяться роботи; 3) провадити діяльність у межах сфери акредитації із забезпеченням технічної компетентності… тощо» . Але в тендерній документації вимога щодо підтвердження відповідності критеріям, експертних організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона НЕ ВИЗНАЧЕНО. Тому у тендерній пропозиції має бути вимога щодо наявності атестату акредитації , як органи з інспектування, яка забезпечує виконання робіт згідно предмета закупівлі. У зв'язку з цим, для забезпечення прозорості та виконання вимог законодавства Україні, просимо прийняти до виконання дану вимогу та внести зміни, що відповідають безпосередньо предмету закупівлі до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На сьогодні діє Наказ №195 від 03.09.2007 р. Державного Комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду, який зареєстрований в Міністерстві Юстиції і являється обов’язковим для виконання. Згідно діючого Наказу №195 від 03.09.2007 р. Суб'єкт господарювання повинен мати:у штаті не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 N 16 ( z0103-07 ), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за N 103/13370, які працюють на постійних засадах. Посилання на Наказ №17954 являється безпідставним, тому що він не набрав чинності. Якщо він буде введений в дію, то Замовник буде керуватися діючими постановами та нормами законодавства. Учасник, що претендує на виконання робіт на обладнання, яка працює в середовищах хлору, повинен знати, що хлор являється пожежонебезпечним, підтримує горіння багатьох органічних речовин, в суміші з воднем вибухонебезпечний. Тому обладнання може підпадати під дію Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання у потенційно вибухонебезпечних середовищах (ПКМУ №1055 від 20.12.2016 р.).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо дисткиминації участників закупівлі

Номер: e74fcb0404b94a9f989662b8d48f4e4e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-011620-a.b1
Назва: Щодо дисткиминації участників закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, НАПОЛЯГАЄМО звернути увагу що Ваша тендерна документація відповідно, ст. 5 та ст. 22 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ щодо вимоги до учасників закупівлі, а саме: 1. Додаток 2 до Тендерної документації у п.2 «Наявність в учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначена вимога надання інформації щодо наявності експертів технічних з промислової безпеки, що працюють на постійних засадах 2) не менше 3-х аудиторів (експертів) з оцінки відповідності продукції за технічними регламентами, а саме з Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених за виконання у вибухонебезпечних середовищах (ПКМУ №1055) від 20.12.2016 р.), але обладнання хлорного господарства що заявлено в ТЗ не підпадає під дію ПКМУ №105 від 20.12.2016 р. «Про затвердження Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах». А також, звертаємо ВАШУ увагу, згідно Наказу від 27.11.23 №17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» відповідно п. 7. «Суб'єкти господарювання, які зазначені у підпункті 1 пункту 1 цих Вимог, повинні: 1) бути акредитованими національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона; 2) не бути пов'язаними з проєктуванням, виготовленням, постачанням, придбанням, володінням, користуванням (експлуатацією, введенням в експлуатацію), монтажем, налагодженням, технічним обслуговуванням, ремонтом, модернізацією, реконструкцією чи заміною устатковання, щодо якого проводяться роботи; 3) провадити діяльність у межах сфери акредитації із забезпеченням технічної компетентності… тощо» . Але в тендерній документації вимога щодо підтвердження відповідності критеріям, експертних організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона НЕ ВИЗНАЧЕНО. Тому у тендерній пропозиції має бути вимога щодо наявності атестату акредитації , як органи з інспектування, яка забезпечує виконання робіт згідно предмета закупівлі. У зв'язку з цим, для забезпечення прозорості та виконання вимог законодавства Україні, просимо прийняти до виконання дану вимогу та внести зміни, що відповідають безпосередньо предмету закупівлі до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково
Дата скасування: 08.03.2024 08:14