• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Масло вершкове

Завершена

44 314 452.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 132 604.68 UAH
Період оскарження: 06.03.2024 15:51 - 12.03.2024 16:00
Вимога
Вирішена

Дискваліфікація учасника

Номер: bfd59430097642ef9559bb6f7edeaafe
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-011105-a.b1
Назва: Дискваліфікація учасника
Вимога:
06.03.2024 ГОЛОВНИМ ЦЕНТРОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ЄДРПОУ 23311317 (надалі – ДПСУ або замовник) за допомогою електронної системи закупівель було розпочато процедуру спрощеної закупівлі товару – Вершкове масло (код ДК 021:2015: 15530000-2). Відповідно до протоколу розкриття по Лоту № 1 у закупівлі взяли участь 4 учасники: 1. ТОВ «АСПРОД»; 2. ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОДАГРОКОМ» 3. ТОВ «СПАРТА 2015» 4. ТОВ «РЕГІОН-ПРОДУКТ» 22.03.2024 на стадії кваліфікації переможця замовником прийнято рішення, яким обрано переможцем ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОДАГРОКОМ». Проте при ознайомленні із тендерною документацією було виявлено, що в переможця – ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОДАГРОКОМ» документація не відповідає вимогам, які були розміщені замовником, але незважаючи на це, замовник обрав переможцем ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОДАГРОКОМ». По-перше, згідно пункту 4.1 (Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників) повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). В той же час Учасник надав гарантію без КЕП. По-друге, згідно пункту 5 Додатку 3 якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає лист від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки визначеного Замовником товару, його кількості, можливість поставки товару протягом строків, визначених у документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару до вимог Замовника. Також, лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі. В той же час Учасник в гарантійному листі від виробника не вказує назву замовника закупівлі, та предмет (лише код дк). По-третє, згідно пункту 1.1.3. Додатку 4 потрібно надати Копію договору на санітарну обробку та/або дезінфекцію автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування, зазначених у довідці відповідно до підпункту 1.1.1. та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів). В той же час Учасник надає замість договору на сан. обробку рахунок оплати послуг майданчика, актів виконаних робіт немає. По-четверте, згідно пункту 1.1.4. Додатку 4 потрібно надати договір на склад (Вся інформація, що стосується заявлених адрес матеріально-технічної бази Учасника (складського/виробничого приміщення/нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) на території України, має бути прихована (заштриховується/затушовується) Учасником у документах, що надаються ним у складі пропозиції, окрім назви області розташування. Учасник не виконав цей пункт і надав всю інформацію у відкритому доступі. По-п’яте, згідно пункту 1.4 Додатку 5 необхідно надати Довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; У випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. В той же час учасник не надав рішення загальних зборів про вчинення правочину. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення замовником – ГОЛОВНИМ ЦЕНТРОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ЄДРПОУ 23311317 порушень процедури закупівлі ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-06-011105-a (Лот №1). 3. Скасувати рішення замовника – ГОЛОВНОГО ЦЕНТРУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, ЄДРПОУ 23311317 про визнання переможцем на стадії кваліфікації переможця ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОДАГРОКОМ» у закупівлі ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-06-011105-a. (Лот №1)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Головним центром капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури спрощеної закупілі по предмету «код ДК 021-2015: 15530000-2 Вершкове масло (Лот 1 – Масло вершкове; Лот 2 – Масло вершкове; Лот 3 – Масло вершкове), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-011105-a та оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі по вказаному предмету, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол №22 від 06 березня 2023 року (далі – оголошення). Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275). Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на «16» березня 2024 р., «00» год. 00 хв. У результаті настання кінцевого строку для подання тендерних пропозицій, відповідно до протоколу розкриття по Лоту №1 було встановлено, що на дану закупівлю свої пропозиції подали наступні учасники: Назва Учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "РЕГІОН-ПРОДУКТ" 16 482 366,00 UAH з ПДВ 15 809 805,72 UAH з ПДВ ТОВ "АСПРОД" 16 359 678,00 UAH з ПДВ 15 907 266,00 UAH з ПДВ ТОВ "НВП "ПРОДАГРОКОМ" 16 455 528,00 UAH з ПДВ 15 744 627,00 UAH з ПДВ ТОВ "Спарта 2015" 16 455 528,00 UAH з ПДВ 16 455 528,00 UAH з ПДВ За результатом розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ "НВП "ПРОДАГРОКОМ" 22 березня 2024 року, цього Учасника було визначено переможцем даної процедури закупівлі та направлено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 25 березня 2024 року ТОВ "РЕГІОН-ПРОДУКТ" в електронній системі закупівель було оприлюднено вимогу № UA-2024-03-06-011105-a.b1. Ознайомившись зі змістом вимоги №UA-2024-03-06-011105-a.b1, замовник вважає за необхідне повідомити наступне: 1. ТОВ "РЕГІОН-ПРОДУКТ" вказує таке: «-Згідно пункту 4.1 (Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників) повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). В той же час Учасник надав гарантію без КЕП; - Згідно пункту 1.1.3. Додатку 4 потрібно надати Копію договору на санітарну обробку та/або дезінфекцію автотранспортних засобів для транспортування продуктів харчування, зазначених у довідці відповідно до підпункту 1.1.1. та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки (із вказівкою марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів). В той же час Учасник надає замість договору на сан. обробку рахунок оплати послуг майданчика, актів виконаних робіт немає; - Згідно пункту 1.4 Додатку 5 необхідно надати Довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; У випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. В той же час учасник не надав рішення загальних зборів про вчинення правочину». Замовник повідомляє про наступне: Відповідно до пункту 8 Особливостей, У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Вищезазначене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, було оприлюднено в електронній системі закупівель 20 березня 2024 року о 16 год. 42 хв. Таким чином, у результаті розгляду пропозиції ТОВ "НВП "ПРОДАГРОКОМ" з урахуванням виправлених невідповідностей в інформації та/або документах, що надані у складі пропозиції, було встановлено, що усі документи, надані в складі пропозиції Учасника, відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в умовах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому в Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника з підстав, описаних ТОВ "РЕГІОН-ПРОДУКТ". 2. Стосовно твердження ТОВ "РЕГІОН-ПРОДУКТ" «Відповідно до пункту 5 Додатку 3 якщо Учасник не є виробником товару – предмету закупівлі, такий Учасник надає лист від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки визначеного Замовником товару, його кількості, можливість поставки товару протягом строків, визначених у документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару до вимог Замовника. Також, лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі. В той же час Учасник в гарантійному листі від виробника не вказує назву замовника закупівлі, та предмет (лише код дк)». Замовник не погоджується із такими твердженнями, оскільки в гарантійному листі від виробника №12/3 від 12.03.2024 року вказано найменування замовника закупівлі та підтвердження постачання ТОВ "НВП "ПРОДАГРОКОМ" запропонованого товару –класифікація за ДК 021:2015:1553000-2 Вершкове масло в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни згідно з вимогами зазначеними у оголошенні(номер оголошення -ідентифікатор prozorro) UA-2024-03-06-011105-a . 3. Стосовно твердження ТОВ "РЕГІОН-ПРОДУКТ" «згідно пункту 1.1.4. Додатку 4 потрібно надати договір на склад (Вся інформація, що стосується заявлених адрес матеріально-технічної бази Учасника (складського/виробничого приміщення/нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) на території України, має бути прихована (заштриховується/затушовується) Учасником у документах, що надаються ним у складі пропозиції, окрім назви області розташування. Учасник не виконав цей пункт і надав всю інформацію у відкритому доступі». Замовник повідомляє про наступне: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно додатку №4 до документації. ТОВ "НВП "ПРОДАГРОКОМ" надано документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно Додатку №4 до документації. Разом з тим даним Учасником у документах заявлено (не приховано) адресу матеріально технічної бази чим знівельовано, передбачену умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, можливість приховання такої «чутливої» інформації. Зважаючи на зазначене, у Замовника відсутні підстави включати описану «невідповідність» до повідомлення про усунення невідповідності, оскільки це не забезпечить конфіденційність адреси матеріально-технічної бази цього учасника, водночас така невідповідність не може бути підставою для відхилення пропозиції, оскільки виключний перелік підстав для відхилення пропозицій визначений частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями). За таких умов, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "ПРОДАГРОКОМ".
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні