• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Нафта і дистиляти

Торги не відбулися

617 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 172.40 UAH
Період оскарження: 06.03.2024 16:01 - 20.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА

Номер: 90cbef2f11dd4e67a295c25843debf32
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-011176-a.b1
Назва: СКАРГА
Скарга:
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Хмелівської сільської ради Роменського району Сумської області внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-06-011176-a за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин марки А- 95 та дизельне паливо).
Дата розгляду скарги: 20.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2024 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.03.2024 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: внесено зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "СИНЕРГІЯ СИСТЕМ", Катерина Шевченко +380671298652 sinergiyasistem@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 6342ff81c5af4b5d9f0a4db19125524b
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні умови тендерної документації
Опис заперечення: Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – Скаржник), виявило умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості).
Окрім того, зазначені умови суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: порушено ст.5 Закону, ст. 22 Закону та п. 2 Особливостей
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації визначено:
«3. Дія талонів (карток, скретч-карток) на АЗС Учасника (власних та партнерських) повинна розповсюджуватися на всій території України та мати АЗС на відстані до 15 км. від. С. Хмелів Роменського району. Наявність АЗС підтверджується в пропозиції копіями документів відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства (зокрема договір).»

Щодо договору (укладеного відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства) про наявність у учасника АЗС:
Замовник склав умови тендерної документації таким чином, що всі партнерські договори мають надаватися учасниками на підтвердження наявності у учасників (власності, оренди,) зазначених у пропозиції АЗС.

Скаржник не має партнерських договорів, що підтверджують у нього наявність АЗС, натомість має укладений договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас/АНП/Мавекс, який передбачає обов’язок передати Покупцю (Скаржнику) бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця (Скаржника) на таких АЗС. Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС АНП/Мавекс

Відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації визначено:
«4. Паливо рідинне: бензин марки А- 95 та дизельне паливо повинні відповідати державним стандартам та технічним вимогам виробників транспортних засобів відповідно до вимог ст. 24 Закону України «Про автомобільний транспорт» з необхідністю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог ст. 49 Закону України «Про дорожній рух», відпускатися за Правилами роздрібненої торгівлі нафтопродуктами, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року № 1442 (із змінами) – мати паспорта (сертифікат, паспорт, декларація) якості та/або сертифікати відповідності. Учасник предоставляє копію ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.»
Щодо ліцензії на роздрібну торгівлю пальним:
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Скаржник не має власних АЗС. Скаржник не отримував ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, оскільки такі ліцензії отримав власник мережі АЗС Авіас.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації