-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Нафта і дистиляти
Торги не відбулися
617 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 172.40 UAH
мін. крок: 1% або 6 172.40 UAH
Період оскарження:
06.03.2024 16:01 - 20.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
90cbef2f11dd4e67a295c25843debf32
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-011176-a.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Хмелівської сільської ради Роменського району Сумської області внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-06-011176-a за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин марки А- 95 та дизельне паливо).
Пов'язані документи:
Учасник
- АВІАС СС-НТК.pdf 10.03.2024 19:15
- Скан. ліц.СС.pdf 10.03.2024 19:15
- 10.03 в.о. Хмелівської сільської ради.pdf 10.03.2024 19:15
- 10.03 в.о. Хмелівської сільської ради.docx 10.03.2024 19:15
- sign.p7s 10.03.2024 19:17
- рішення від 12.03.2024 № 4467.pdf 12.03.2024 16:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 № 5072.pdf 21.03.2024 13:50
- рішення від 20.03.2024 №5072.pdf 25.03.2024 13:14
- Додаток 1.docx 14.03.2024 16:02
- Додаток 3 Цінова пропозиція.docx 14.03.2024 16:02
- Додаток 2.docx 14.03.2024 16:02
- Додаток 4 Тех. вимоги.docx 14.03.2024 16:02
- Додаток 6 лист згода.docx 14.03.2024 16:02
- 3сторони договір.doc 14.03.2024 16:02
- ТД пальне.docx 14.03.2024 16:03
- Інформація.pdf 14.03.2024 16:03
- Скарга березень ПММ.docx 14.03.2024 16:04
- Протокол.pdf 14.03.2024 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2024 20:21
Дата розгляду скарги:
20.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.03.2024 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Номер:
6342ff81c5af4b5d9f0a4db19125524b
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Опис заперечення:
Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – Скаржник), виявило умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості).
Окрім того, зазначені умови суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Окрім того, зазначені умови суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
порушено ст.5 Закону, ст. 22 Закону та п. 2 Особливостей
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації визначено:
«3. Дія талонів (карток, скретч-карток) на АЗС Учасника (власних та партнерських) повинна розповсюджуватися на всій території України та мати АЗС на відстані до 15 км. від. С. Хмелів Роменського району. Наявність АЗС підтверджується в пропозиції копіями документів відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства (зокрема договір).»
Щодо договору (укладеного відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства) про наявність у учасника АЗС:
Замовник склав умови тендерної документації таким чином, що всі партнерські договори мають надаватися учасниками на підтвердження наявності у учасників (власності, оренди,) зазначених у пропозиції АЗС.
Скаржник не має партнерських договорів, що підтверджують у нього наявність АЗС, натомість має укладений договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас/АНП/Мавекс, який передбачає обов’язок передати Покупцю (Скаржнику) бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця (Скаржника) на таких АЗС. Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС АНП/Мавекс
Відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації визначено:
«4. Паливо рідинне: бензин марки А- 95 та дизельне паливо повинні відповідати державним стандартам та технічним вимогам виробників транспортних засобів відповідно до вимог ст. 24 Закону України «Про автомобільний транспорт» з необхідністю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог ст. 49 Закону України «Про дорожній рух», відпускатися за Правилами роздрібненої торгівлі нафтопродуктами, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року № 1442 (із змінами) – мати паспорта (сертифікат, паспорт, декларація) якості та/або сертифікати відповідності. Учасник предоставляє копію ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.»
Щодо ліцензії на роздрібну торгівлю пальним:
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Скаржник не має власних АЗС. Скаржник не отримував ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, оскільки такі ліцензії отримав власник мережі АЗС Авіас.
«3. Дія талонів (карток, скретч-карток) на АЗС Учасника (власних та партнерських) повинна розповсюджуватися на всій території України та мати АЗС на відстані до 15 км. від. С. Хмелів Роменського району. Наявність АЗС підтверджується в пропозиції копіями документів відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства (зокрема договір).»
Щодо договору (укладеного відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства) про наявність у учасника АЗС:
Замовник склав умови тендерної документації таким чином, що всі партнерські договори мають надаватися учасниками на підтвердження наявності у учасників (власності, оренди,) зазначених у пропозиції АЗС.
Скаржник не має партнерських договорів, що підтверджують у нього наявність АЗС, натомість має укладений договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас/АНП/Мавекс, який передбачає обов’язок передати Покупцю (Скаржнику) бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця (Скаржника) на таких АЗС. Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС АНП/Мавекс
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Зазначене підтверджується Партнерським договором №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні. Відповідно до п. 1.1. В порядку і на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс»» зразка (далі – «Товар») які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму. Відповідно до п. 1.3. Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов‘язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше). Відповідно до пункту 7.2.1 Продавець зобов’язаний забезпечити передачу пального через АЗС Покупцеві або уповноваженому ним Користувачу/Контрагенту в наступному режимі – безперервно та цілодобово, за винятком випадків, коли роботу АЗС припинено в наслідок технічної перерви, технічної аварії або дії форс-мажорних обставин, у відповідності до кількості та номенклатури пального, визначеного в пред`явлених Бланках;
-
Повʼязаний документ:
АВІАС СС-НТК.pdf
Відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації визначено:
«4. Паливо рідинне: бензин марки А- 95 та дизельне паливо повинні відповідати державним стандартам та технічним вимогам виробників транспортних засобів відповідно до вимог ст. 24 Закону України «Про автомобільний транспорт» з необхідністю застосування заходів із захисту довкілля відповідно до вимог ст. 49 Закону України «Про дорожній рух», відпускатися за Правилами роздрібненої торгівлі нафтопродуктами, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 року № 1442 (із змінами) – мати паспорта (сертифікат, паспорт, декларація) якості та/або сертифікати відповідності. Учасник предоставляє копію ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.»
Щодо ліцензії на роздрібну торгівлю пальним:
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Скаржник не має власних АЗС. Скаржник не отримував ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, оскільки такі ліцензії отримав власник мережі АЗС Авіас.
×
-
Назва доказу:
Ліцензія Скаржника
-
Опис доказу:
Скаржник отримав ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним, копію якої надаємо у вкладенні
-
Повʼязаний документ:
Скан. ліц.СС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Хмелівської сільської ради Роменського району Сумської області внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-06-011176-a за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин марки А- 95 та дизельне паливо).