• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Усунення аварій (Поточний ремонт електропроводки будівлі (приміщення їдальні) на об'єкті замовника за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67))

Торги не відбулися

976 638.47 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 766.38 UAH
Період оскарження: 06.03.2024 14:44 - 11.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: d0a4ba630641458f9e405436a0e17da3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-008943-a.c3
Назва: Скарга щодо неправомірної дискваліфікації
Скарга:
Неправомірна дискваліфікація нас як Учасника, який не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції, мав обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об’єкту, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.03.2024 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.04.2024 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порущення законодавства у сфері публічних закупівель (№5655 -р/пк-пз від 28.03.2024) КП «Оздоровлення та відпочинок» скасувало рішення, щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ" (протокол/рішення від 18.03.2024 р. № 33) за процедурою закупівлі — Усунення аварій (Поточний ремонт електропроводки будівлі (приміщення їдальні) на об'єкті замовника за адресою: м. Дніпро, вул. Березанівська, 67)) ДК 021:2015: (CPV): 45310000-3 – Електромонтажні роботи, UA-2024-03-06-008943-a. Підтверджено протоколом від 03.04.2024 № 47.
Автор: ПП "ЕНЕРГО-СЕРВІС ПРОЕКТ", Кучугурна Оксана Анатоліїівна +380980910919 PP_ESP@i.ua

Пункт скарги

Номер: d5a237033ee64ccfa0e86de02194fbb9
Заголовок пункту скарги: Неправомірна дискваліфікація за не проведення обстеження об'єкту Замовника в період уточнень
Опис заперечення: 1. Вимога Замовника: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) де зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, а саме: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції, Учасник в період звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції) має обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об’єкту, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта. З метою запобігання порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель Замовник не вимагає від учасника будь якої інформації, даних або документів, які містять відомості про дані учасника (найменування, місцезнаходження, ЄДРПОУ/ІПН тощо) або ідентифікують особу учасника. Витрати, пов’язані з таким відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника та не враховуються у ціну тендерної пропозиції.
2. Рішення АМКУ аналогічні:1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз, 5.Рішення №8800-р/пк-пз від 22.04.2021.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Ми не надали довідку або акт про огляд об’єкту в зв’язку з тим, шо дана вимога була незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право Учасника так як дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта, який подає у складі пропозиції Учасник. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Також причиною не подання довідки або акту про огляд об’єкту є те, що протягом періоду уточнень, ми неодноразово намагалися зв’язатися з представниками Замовника: Комунальне підприємство «Оздоровлення та відпочинок» Дніпровської міської ради: ПІБ: Купріяненко Лілія Миколаївна – фахівець з публічних закупівель. тел.: (097) 404-2440, e-mail: kuprianenkolilia19 @gmail.com Для спілкування з технічних питань: Дудочкін Сергій Володимирович – заступник начальника господарського відділу тел.: (097) 804-9436, але БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО. Вимога, як довідка або акт про огляд об’єкту до подання тендерної пропозиції, є дискримінаційною та суперечить частині 4 статті 5 та частині 4 статті 22 Закону. Додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту обстеження, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз, 5.Рішення №8800-р/пк-пз від 22.04.2021. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Опис суті пункту скарги: 1. Ми надали лист роз’яснення щодо Огляду об’єкту Замовника Вих. №56 від 15 березня 2024 р., де чітко прописано, що така вимога, як довідка або акт про огляд об’єкту до подання тендерної пропозиції, є дискримінаційною та суперечить частині 4 статті 5 та частині 4 статті 22 Закону. Додатково надали Замовнику через електронний майданчик закупівель скан копії рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічними вимогами: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз, 5.Рішення №8800-р/пк-пз від 22.04.2021.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 7296ac0c56bb49b0bd4876eef62999a6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-008943-a.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник, приберіть таку дискримінаційну вимогу, як: довідку або акт про огляд об’єкту. Згідно Оголошення закупівлі Розділ 1. п.2.3 вказані контакти таких осіб: ПІБ: Купріяненко Лілія Миколаївна – фахівець з публічних закупівель. тел.: (097) 404-2440, e-mail: kuprianenkolilia19 @gmail.com Для спілкування з технічних питань: Дудочкін Сергій Володимирович – заступник начальника господарського відділу тел.: (097) 804-9436, ми повідомляємо, що жоден з цих номерів телефону НЕ відповідає. Тобто, додзвонитися та домовитися про відвідування огляду об'єкту немає можливості взагалі. 8 березня 2024 р. на дані номери телефонів було здійснено більше 30-ти телефонних дзвінків, та жодного разу не отримали відповідь. На телефон гарячої лінії Замовника: 0675500670 в 13.32 зроблений дзвінок, про те що ми, як Учасник, плануємо прийняти участь у даній тендерній закупівлі і пояснили причину. щодо неможливості оглянути об'єкт так як неможемо зв'язатися з контактними особами, які вказані вище. В 13.48 з телефону 0673868080 на телефон нашого представника здійснив дзвінок провідний фахівець Замовника, Юлія, яка повідомила нам про те, що керівництву Замовника інформація передана і з нами, як з Учасником, зв'яжуться телефоном представники Замовника, щодо огляду об'єкту. Але так ніхто і не перетелефонував. Згідно Оголошення Розділ 3, п.6: Учасник в період звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції) має обстежити об’єкт. Отже, термін огляду спливає 11.03 в 00.00. Так як 8 березня залишалось останнім робочим днем, немає можливим для Учасника зробити своєчасно огляд об'єкту, вимагаємо скасувати вимогу щодо огляду об'єкту або подовжити термін для огляду об'єкту і дати всім Учасникам рівні права та прийняти участь у даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Телефони та електронна пошта посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Купріяненко Лілія Миколаївна – фахівець з публічних закупівель. тел.: (097) 404-2440, e-mail: kuprianenkolilia19 @gmail.com; Для спілкування з технічних питань: Дудочкін Сергій Володимирович – заступник начальника господарського відділу тел.: (097) 804-9436. Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель, оскільки, зокрема, забезпечує рівний та вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом та не обмежує право жодного учасника на обстеження об’єкту. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 5df0413be0ae4e89adc117d79739d206
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-008943-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Вимога огляду об'єкту і підписання якихось актів огляду є дискримінаційною. Є числені рішення АМКУ Замовник повинен видалити вимогу Також Замовник проводив інші аналогічні закупівлі з цими ж дискримінаційними вимогами
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час надання послуг. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання. Тендерна документація з додатками містить наступну інформацію: «з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції, Учасник в період звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції) має обстежити об’єкт, на якому мають надаватися послуги, виконати необхідні огляди та подати в складі пропозиції довідку або акт про огляд об’єкту, за підписом представника Замовника, датою огляду об’єкта. З метою запобігання порушень чинного законодавства в сфері публічних закупівель Замовник не вимагає від учасника будь якої інформації, даних або документів, які містять відомості про дані учасника (найменування, місцезнаходження, ЄДРПОУ/ІПН тощо)». Враховуючи вищенаведене, Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статус вимоги: Відхилено