-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі (Шафи комбіновані, на металевому каркасі; Тумби приліжкові, на дві особи; Ліжка односпальні)
Завершена
1 910 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 553.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 553.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2024 12:21 - 03.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови закупівлі
Номер:
9f90a9e04d654a6fbb24b80fe2475f5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-004647-a.b1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 10.03.2024 21:15
- Постанова № 1178 (Особливості).pdf 10.03.2024 21:15
- До п.1 Скарги (рішення від 14.11.2023 № 18251).pdf 10.03.2024 21:15
- Скарга на умови.pdf 10.03.2024 21:15
- Аналог. договори.pdf 10.03.2024 21:15
- Скарга на умови.docx 10.03.2024 21:15
- Тендерна документація.rar 10.03.2024 21:15
- До п.2 Скарги (рішення від 22.01.2024 № 1282).pdf 10.03.2024 21:15
- До п.3 Скарги (рішення від 19.02.2024 № 3026).pdf 10.03.2024 21:15
- Договори підряду.pdf 10.03.2024 21:15
- sign.p7s 10.03.2024 21:16
- рішення від 12.03.2024 № 4496.pdf 12.03.2024 17:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4975.pdf 20.03.2024 14:54
- рішення від 19.03.2024 № 4975.pdf 22.03.2024 10:55
- Відповідь АМКУ.pdf 14.03.2024 16:57
- Перевірка підпису.pdf 14.03.2024 16:57
- Заперечення на скаргу.docx 14.03.2024 16:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2024 21:17
Дата розгляду скарги:
19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.03.2024 10:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення №4975-р/пк-пз від 19.03.2024 року шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пункт скарги
Номер:
d9efd869439240a8a2bea4a67b744b59
Заголовок пункту скарги:
Підписаний представником замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів
Опис заперечення:
1. Підпунктом 2.1.5 п.1 Розділу ІІ Тендерної документації (сторінка 4) встановлено наступну вимогу:
Для виконання належного розрахунку ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце поставки товару (заклад Замовника, де будуть монтуватися меблі). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний представником замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.
Для виконання належного розрахунку ціни тендерної пропозиції Учаснику необхідно особисто відвідати та оглянути місце поставки товару (заклад Замовника, де будуть монтуватися меблі). Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний представником замовника та представником учасника Акт здійснення попередніх замірів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Ця вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки її встановлення несе у собі корупційні ризики, адже, задля участі в закупівлі учаснику необхідно отримати доступ на територію приміщення Замовника в супроводі представника(ів) Замовника, скласти відповідний акт та отримати підпис Замовника.
Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, що є незаконним, дискримінаційним та суперечить таким принципам закупівель як максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником вищезазначеної вимоги необґрунтоване та таке, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від Скаржника Замовник може не допустити його на територію об’єкту та не підписати акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав для відхилення його тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Також звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є меблі (Шафи комбіновані, на металевому каркасі; Тумби приліжкові, на дві особи; Ліжка односпальні). Перелік технічних, якісних та кількісних характеристик до меблів викладено у Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі зазначено орієнтовні габаритні розміри:
Шафа комбінована, на металевому каркасі, вмонтована в нішу 3-дверна - 1300х500х2100
Шафа комбінована, на металевому каркасі, вмонтована в нішу 2-дверна - 950х500х2100
Тумба приліжкова, на дві особи - 400х400х850
Ліжко односпальне - 1936х936х800
Відповідно, ознайомитись з вимогами до товару учасник може з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 1 до Тендерної документації), що надається Замовником у складі Документації.
Відповідно до частини першої ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність відвідування об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Окремо наголошуємо, що у випадку наявності нагальної потреби у Замовника уточнити розміри меблів згідно з розмірами приміщень, заміри можуть бути здійснені постачальником товару після підписання договору про закупівлю перед виготовленням меблів, що задовольнить потребу Замовника і не порушуватиме вимоги чинного законодавства.
Відповідно до частини першої ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням довідки/акту за результатами огляду об'єкта надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18251-р/пк-пз від 14.11.2023р.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, що є незаконним, дискримінаційним та суперечить таким принципам закупівель як максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником вищезазначеної вимоги необґрунтоване та таке, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від Скаржника Замовник може не допустити його на територію об’єкту та не підписати акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав для відхилення його тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Також звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є меблі (Шафи комбіновані, на металевому каркасі; Тумби приліжкові, на дві особи; Ліжка односпальні). Перелік технічних, якісних та кількісних характеристик до меблів викладено у Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі зазначено орієнтовні габаритні розміри:
Шафа комбінована, на металевому каркасі, вмонтована в нішу 3-дверна - 1300х500х2100
Шафа комбінована, на металевому каркасі, вмонтована в нішу 2-дверна - 950х500х2100
Тумба приліжкова, на дві особи - 400х400х850
Ліжко односпальне - 1936х936х800
Відповідно, ознайомитись з вимогами до товару учасник може з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 1 до Тендерної документації), що надається Замовником у складі Документації.
Відповідно до частини першої ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність відвідування об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Окремо наголошуємо, що у випадку наявності нагальної потреби у Замовника уточнити розміри меблів згідно з розмірами приміщень, заміри можуть бути здійснені постачальником товару після підписання договору про закупівлю перед виготовленням меблів, що задовольнить потребу Замовника і не порушуватиме вимоги чинного законодавства.
Відповідно до частини першої ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням довідки/акту за результатами огляду об'єкта надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18251-р/пк-пз від 14.11.2023р.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення Комісії
-
Опис доказу:
Аналогічне рішення Комісії
-
Повʼязаний документ:
До п.1 Скарги (рішення від 14.11.2023 № 18251).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.rar
-
-
Назва доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Опис доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Повʼязаний документ:
Постанова № 1178 (Особливості).pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Номер:
7356a2a64ed14a9b85248936edd94126
Заголовок пункту скарги:
2.1. Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 8 працівників).
2.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтвердження наявності не менше 3-х збірників-складальників меблів, що будуть здійснювати монтаж товару. Документальним підтвердженням наявності в учасника вказаних працівників, є надання копій наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників.
2.3. Наявність кваліфікованих працівників також підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за четвертий квартал 2023 року*. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами).
Опис заперечення:
2. Відповідно до пп.3.5.2. п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації (сторінка 9-10) підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
2.1. Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 8 працівників).
2.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтвердження наявності не менше 3-х збірників-складальників меблів, що будуть здійснювати монтаж товару. Документальним підтвердженням наявності в учасника вказаних працівників, є надання копій наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників.
2.3. Наявність кваліфікованих працівників також підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за четвертий квартал 2023 року*. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами).
2.1. Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 8 працівників).
2.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтвердження наявності не менше 3-х збірників-складальників меблів, що будуть здійснювати монтаж товару. Документальним підтвердженням наявності в учасника вказаних працівників, є надання копій наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників.
2.3. Наявність кваліфікованих працівників також підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за четвертий квартал 2023 року*. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення:
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги:
Вищевикладені вимоги є дискримінаційними для Скаржника, оскільки він залучає людей для збирання, складання меблів на підставі договорів цивільно-правового характеру і не має штатних працівників.
Також Скаржник у 4 кварталі 2023 року не мав найманих працівників і не виплачував винагороди на договорами цивільно-правового характеру, тому він не може надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за четвертий квартал 2023 року.
Таким чином, Замовником в Документації встановлені наступні необґрунтовані та дискримінаційні вимоги:
1. наявність виключно штатних працівників - збірників-складальників меблів та інших;
2. певна кількість працівників для виконання умов договору поставки товару, а саме: не менше 3-х збірників-складальників меблів, що будуть здійснювати монтаж товару, а вцілому не менше 8 працівників;
3. надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за четвертий квартал 2023 року (до уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами).
Скаржник зараз має 4 укладених договори цивільно-правового характеру на виконання роботи зі збирання (монтажу) меблів і 1 на розвантаження меблів. Всі договори було укладено у лютому 2024 року.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 1 до ТД загальна кількість товару, який необхідно поставити і зібрати - 313 одиниць.
Відповідно до пп.4.3.1. ТД місце поставки це одна дислокація - 31533, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Головчинці, вул. Підлісна, 4/1.
Згідно з п.4.4. ТД строк поставки товару до 10.05.2024 року.
Навіть на умови, що 4 особи будуть збирати всього по 6 одиниць товару на добу, процес збирання займе не більше ніж 13 діб, в той час як строк поставки товару перевищує місяць (навіть за умови, що договір про постачання товару буде укладено наприкінці березня 2024го).
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржник може на необхідності залучити більшу кількість підрядників для виконання умов договору.
Таким чином Скаржник має необхідну кількість осіб для виконання умов договору, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через необґрунтовані, надмірні та дискримінаційні вимоги щодо підтвердження наявності працівників.
Також Скаржник не має можливості залучити працівників на умовах трудових договорів, оскільки основну кількість його замовлень складають поставки за результатами тендерів, які не мають систематичного характеру. Скаржник не має можливості забезпечити працівників щоденно відповідним обсягом роботи для укладення саме трудових договорів.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності певну кількість працівників, які перебувають на постійному місці роботи, серед яких є три збірники-складальники меблів, і мали таку кількість працівників у 4 кварталі 2023 року, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
У Скаржника достатньо персоналу відповідної кваліфікації для задоволення потреби Замовника, залучених за цивільно-правовими договорами і у разі необхідності можуть бути залучені додаткові підрядники.
Таким чином через неправомірні вимоги Замовника Скаржник не може брати участь у закупівлі та стати її переможцем.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають не менше 8 штатних працівників, зокрема не менше 3х збірників-складальників меблів та мали таких працівників у 4 кварталі 2023 року.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1282 -р/пк-пз від 22.01.2024р.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також Скаржник у 4 кварталі 2023 року не мав найманих працівників і не виплачував винагороди на договорами цивільно-правового характеру, тому він не може надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за четвертий квартал 2023 року.
Таким чином, Замовником в Документації встановлені наступні необґрунтовані та дискримінаційні вимоги:
1. наявність виключно штатних працівників - збірників-складальників меблів та інших;
2. певна кількість працівників для виконання умов договору поставки товару, а саме: не менше 3-х збірників-складальників меблів, що будуть здійснювати монтаж товару, а вцілому не менше 8 працівників;
3. надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за четвертий квартал 2023 року (до уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами).
Скаржник зараз має 4 укладених договори цивільно-правового характеру на виконання роботи зі збирання (монтажу) меблів і 1 на розвантаження меблів. Всі договори було укладено у лютому 2024 року.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 1 до ТД загальна кількість товару, який необхідно поставити і зібрати - 313 одиниць.
Відповідно до пп.4.3.1. ТД місце поставки це одна дислокація - 31533, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Головчинці, вул. Підлісна, 4/1.
Згідно з п.4.4. ТД строк поставки товару до 10.05.2024 року.
Навіть на умови, що 4 особи будуть збирати всього по 6 одиниць товару на добу, процес збирання займе не більше ніж 13 діб, в той час як строк поставки товару перевищує місяць (навіть за умови, що договір про постачання товару буде укладено наприкінці березня 2024го).
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржник може на необхідності залучити більшу кількість підрядників для виконання умов договору.
Таким чином Скаржник має необхідну кількість осіб для виконання умов договору, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі через необґрунтовані, надмірні та дискримінаційні вимоги щодо підтвердження наявності працівників.
Також Скаржник не має можливості залучити працівників на умовах трудових договорів, оскільки основну кількість його замовлень складають поставки за результатами тендерів, які не мають систематичного характеру. Скаржник не має можливості забезпечити працівників щоденно відповідним обсягом роботи для укладення саме трудових договорів.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб'єкти господарювання, які мають в наявності певну кількість працівників, які перебувають на постійному місці роботи, серед яких є три збірники-складальники меблів, і мали таку кількість працівників у 4 кварталі 2023 року, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
У Скаржника достатньо персоналу відповідної кваліфікації для задоволення потреби Замовника, залучених за цивільно-правовими договорами і у разі необхідності можуть бути залучені додаткові підрядники.
Таким чином через неправомірні вимоги Замовника Скаржник не може брати участь у закупівлі та стати її переможцем.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають не менше 8 штатних працівників, зокрема не менше 3х збірників-складальників меблів та мали таких працівників у 4 кварталі 2023 року.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1282 -р/пк-пз від 22.01.2024р.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.rar
-
-
Назва доказу:
Договори підряду
-
Опис доказу:
Договори підряду
-
Повʼязаний документ:
Договори підряду.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення Комісії
-
Опис доказу:
Аналогічне рішення Комісії
-
Повʼязаний документ:
До п.2 Скарги (рішення від 22.01.2024 № 1282).pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Опис доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Повʼязаний документ:
Постанова № 1178 (Особливості).pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Номер:
35d04a858cf84902aac7b07fcd1b515d
Заголовок пункту скарги:
Витрати на оплату послуг Консультанта торгів
Опис заперечення:
3. Пунктом 5.2.3 пункту 2 Розділу V Тендерної документації (сторінка 19) встановлена наступна вимога:
На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 12 000,00 грн. (Дванадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 12 000,00 грн. (Дванадцять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо вищезазначену вимогу дискримінаційною та такою, що не відповідає положенням чинного законодавства.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предметом закупівлі за процедурою закупівлі є товар: Меблі (Шафи комбіновані, на металевому каркасі; Тумби приліжкові, на дві особи; Ліжка односпальні) (код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому), юридичні послуги не є предметом закупвлі.
Витрати, пов'язані з юридичними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже не можуть бути включені до Документації.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з надання послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмета закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до Документації.
Наведені вище консультативні послуги, які надаються Замовнику третіми особами, не можуть бути віднесені до предмета закупівлі, а отже витрати на їх надання третіми особами не можуть бути включені до витрат учасника за Процедурою закупівлі.
Вважаємо, що зазначена вимога Тендерної документації порушує права Скаржника, наведені вище витрати перед третіми особами, пов'язані з консультаційними послугами, не відносяться до предмета закупівлі, у зв'язку з чим їх оплата учасниками Процедури закупівлі не може бути включена до Документації.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3026-р/пк-пз від 19.02.2024р.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предметом закупівлі за процедурою закупівлі є товар: Меблі (Шафи комбіновані, на металевому каркасі; Тумби приліжкові, на дві особи; Ліжка односпальні) (код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому), юридичні послуги не є предметом закупвлі.
Витрати, пов'язані з юридичними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже не можуть бути включені до Документації.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з надання послуг Замовнику третьою особою. Таким чином, наведені вище витрати, які відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться до предмета закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до Документації.
Наведені вище консультативні послуги, які надаються Замовнику третіми особами, не можуть бути віднесені до предмета закупівлі, а отже витрати на їх надання третіми особами не можуть бути включені до витрат учасника за Процедурою закупівлі.
Вважаємо, що зазначена вимога Тендерної документації порушує права Скаржника, наведені вище витрати перед третіми особами, пов'язані з консультаційними послугами, не відносяться до предмета закупівлі, у зв'язку з чим їх оплата учасниками Процедури закупівлі не може бути включена до Документації.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічна позиція викладена у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3026-р/пк-пз від 19.02.2024р.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.rar
-
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення Комісії
-
Опис доказу:
Аналогічне рішення Комісії
-
Повʼязаний документ:
До п.3 Скарги (рішення від 19.02.2024 № 3026).pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Опис доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Повʼязаний документ:
Постанова № 1178 (Особливості).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Номер:
b19a07a58153461990de200d49d7b746
Заголовок пункту скарги:
зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що товар відповідає вимогам стандарту у сфері екологічного маркування типу I
Опис заперечення:
4. Пунктом 5.2.5 пункту 2 Розділу V Тендерної документації (сторінка 21) встановлена наступна вимог:
На виконання вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
На підтвердження відповідності вище визначеному пункту тендерної документації та Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що товар відповідає вимогам стандарту у сфері екологічного маркування типу I.
На виконання вимоги частини третьої статті 7 Закону України «Про енергетичну ефективність» Замовник вказує, що у випадку закупівлі енергоспоживчої продукції (товарів), вимоги до якої визначені в законодавстві щодо енергетичного маркування, екологічного маркування та екодизайну, клас енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинен бути не нижче класу енергетичної ефективності, визначеного Кабінетом Міністрів України з урахуванням нормативно-правових актів у сфері енергетичного маркування, або показники енергетичної ефективності такої продукції (товарів) повинні відповідати індикативним показникам, визначеним нормативно-правовими актами у сфері екодизайну, або така продукція (товари) повинна відповідати стандартам у сфері екологічного маркування типу I.
На підтвердження відповідності вище визначеному пункту тендерної документації та Закону України «Про енергетичну ефективність», Учасник надає в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що товар відповідає вимогам стандарту у сфері екологічного маркування типу I.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Зазначаємо, що ЗУ «Про енергетичну ефективність» визначає правові, економічні та організаційні засади відносин, що виникають у сфері забезпечення енергетичної ефективності під час виробництва, транспортування, передачі, розподілу, постачання та споживання енергії.
Згідно з п.6 ЗУ «Про енергетичну ефективність» енергетична ефективність - кількісне співвідношення між роботою, послугами, товарами або енергією на виході та витраченою енергією на вході.
Наголошуємо, що предметом закупівлі за процедурою закупівлі є товар: Меблі (Шафи комбіновані, на металевому каркасі; Тумби приліжкові, на дві особи; Ліжка односпальні) (код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому).
Відповідно до технічного завдання, викладеного у Додатку 1 до ТД, меблі не передбачають наявності в них будь-якого енергоспоживчого обладнання.
Таким чином, викладена вимога тендерної документації взагалі не стосується предмету закупівлі, учасник позбавлений можливості надати в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що товар відповідає вимогам стандарту у сфері екологічного маркування типу I.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з п.6 ЗУ «Про енергетичну ефективність» енергетична ефективність - кількісне співвідношення між роботою, послугами, товарами або енергією на виході та витраченою енергією на вході.
Наголошуємо, що предметом закупівлі за процедурою закупівлі є товар: Меблі (Шафи комбіновані, на металевому каркасі; Тумби приліжкові, на дві особи; Ліжка односпальні) (код ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому).
Відповідно до технічного завдання, викладеного у Додатку 1 до ТД, меблі не передбачають наявності в них будь-якого енергоспоживчого обладнання.
Таким чином, викладена вимога тендерної документації взагалі не стосується предмету закупівлі, учасник позбавлений можливості надати в складі тендерної пропозиції зразок етикетки або інші документи з відповідною позначкою енергоефективності, що підтверджують відповідність стандарту у сфері екологічного маркування типу I, або лист в довільній формі з гарантією того, що товар відповідає вимогам стандарту у сфері екологічного маркування типу I.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.rar
-
-
Назва доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Опис доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Повʼязаний документ:
Постанова № 1178 (Особливості).pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Номер:
68b8417a1da24d23840345d16596ce7b
Заголовок пункту скарги:
Оригінал (або копію) чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності на труби сталеві елекрозварні круглі
Опис заперечення:
5. Відповідно до п.5 Додатку 1 до Тендерної документації:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
Оригінал (або копію) чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності на труби сталеві елекрозварні круглі та профільні.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
Оригінал (або копію) чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності на труби сталеві елекрозварні круглі та профільні.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до частини першої ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність відвідування об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
В додатку 1 до ТД викладено технічні характеристики кожної позиції товару і чітко визначено, що кожна для їх виготовлення повинна бути використана лише профільна труба перерізом 20*20мм.
Використання круглої труби не передбачено технічним завданням Замовника. Також тендерної документацією не передбачена можливість запропонувати змість круглої труби профільну або використовувати два види труби для виготовлення товару.
Таким чином Замовник вимагає сертифікат відповідності на матеріал, який взагалі не використовується для виготовлення товару – треби сталеві електрозварні круглі, що не стосується предмету закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються між собою, що є дискримінаційним і порушує права Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В додатку 1 до ТД викладено технічні характеристики кожної позиції товару і чітко визначено, що кожна для їх виготовлення повинна бути використана лише профільна труба перерізом 20*20мм.
Використання круглої труби не передбачено технічним завданням Замовника. Також тендерної документацією не передбачена можливість запропонувати змість круглої труби профільну або використовувати два види труби для виготовлення товару.
Таким чином Замовник вимагає сертифікат відповідності на матеріал, який взагалі не використовується для виготовлення товару – треби сталеві електрозварні круглі, що не стосується предмету закупівлі.
Вимоги тендерної документації не узгоджуються між собою, що є дискримінаційним і порушує права Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.rar
-
-
Назва доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Опис доказу:
Постанова №1178 від 12.10.2022р.
-
Повʼязаний документ:
Постанова № 1178 (Особливості).pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Опис доказу:
ЗУ "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства