-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Послуги з надання доступу до хмарної інфраструктури (хмарного дата-центру) за допомогою технології хмарних обчислень
Закупівля здійснюється в умовах дії воєнного стану в Україні відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Завершена
278 928.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 394.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 394.64 UAH
Період оскарження:
06.03.2024 10:55 - 16.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника, які відбулися після оцінки тендерної пропозиції учасника
Номер:
fcd7e86cd74d47f3aeaff949668c41a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-003180-a.b2
Назва:
Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника, які відбулися після оцінки тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 до ТД (технічне завдання).pdf 13.04.2024 12:34
- Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника.pdf.p7s 13.04.2024 12:34
- ТС Договір Волз 4886.pdf 13.04.2024 12:34
- Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника.pdf 13.04.2024 12:34
- Інформація про відхилення ТП ТОВ ТОРГОВІ СИСТЕМИ.pdf 13.04.2024 12:34
- Додаток №18.2 від 01.01.2024 р. до Договору №4886 ВОЛЗ (конф).pdf 13.04.2024 12:34
- sign.p7s 13.04.2024 12:35
- рішення від 16.04.2024 № 6728.pdf 16.04.2024 16:45
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 № 7314.pdf 25.04.2024 15:03
- рішення від 24.04.2024 № 7314.pdf 29.04.2024 13:28
- Інформація, документи та матеріали щодо проведення процедури закупівлі.pdf 19.04.2024 14:57
- Додатки листа з інформацією по суті скарги.rar 19.04.2024 14:57
- Інформація, документи та матеріали щодо проведення процедури закупівлі.docx 19.04.2024 14:57
- Інформація, документи та матеріали щодо проведення процедури закупівлі.pdf.asice.zip 19.04.2024 14:57
- Рішення УО про виконання рішення Органу оскарження.pdf.asice.zip 01.05.2024 21:27
- Рішення УО про виконання рішення Органу оскарження.pdf 01.05.2024 21:27
- Рішення УО про виконання рішення Органу оскарження.docx 01.05.2024 21:27
- Рішення УО про виконання рішення Органу оскарження.pdf.asice.zip 01.05.2024 21:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.04.2024 12:40
Дата розгляду скарги:
24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2024 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2024 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471), частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24 квітня 2024 року № 7314-р/пк-пз за результатами розгляду скарги щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі № UA-2024-03-06-003180-a.b2, замовником прийняте рішення від 01 травня 2024 року про скасування рішення Уповноваженої особи від 08 квітня 2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ», поданої по предмету закупівлі «послуги з надання доступу до хмарної інфраструктури (хмарного дата-центру) за допомогою технології хмарних обчислень» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-03-06-003180-a)
Пункт скарги
Номер:
6b680c5f80504ab482e7b1e9a2d11145
Заголовок пункту скарги:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовник Протоколом засідання уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 квітня 2024 року (далі – Рішення) відхилив її.
Скаржник не погоджується з вказаним Рішенням Замовника та вважає, що воно порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), як-от: максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Опис заперечення:
ПРОТОКОЛ засідання уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 квітня 2024 рік
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Надання недостовірної інформації
Тип порушення:
Надання недостовірної інформації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Рішення Замовника тендерна пропозиція Суб’єкта оскарження була відхилена на підставі абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель, в зв’язку з тим, що Скаржник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Так, Замовник вказав, що Скаржник надав недостовірну інформацію про відповідність вимогам п.17 Додатку 2 до Тендерної документації, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надалі – Додаток 2 до тендерної документації), зокрема в частині включення в точку обміну трафіком UA-IX:
«17. Учасник має бути включений в наступні точки обміну трафіком: Dtel-IX UA-IX, Giganet».
В якості підтвердження Замовник послався на відповідь адміністратора точки обміну трафіком UA-IX – ДП «УКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ОБМІНУ ТРАФІКОМ», який на запит Замовника листом від 02.04.2024 року № 11 повідомив про те, що Скаржник не має включення в точку обміну трафіком «UA-IX».
Так, Замовник вказав, що Скаржник надав недостовірну інформацію про відповідність вимогам п.17 Додатку 2 до Тендерної документації, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надалі – Додаток 2 до тендерної документації), зокрема в частині включення в точку обміну трафіком UA-IX:
«17. Учасник має бути включений в наступні точки обміну трафіком: Dtel-IX UA-IX, Giganet».
В якості підтвердження Замовник послався на відповідь адміністратора точки обміну трафіком UA-IX – ДП «УКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ОБМІНУ ТРАФІКОМ», який на запит Замовника листом від 02.04.2024 року № 11 повідомив про те, що Скаржник не має включення в точку обміну трафіком «UA-IX».
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 до ТД (технічне завдання)
-
Опис доказу:
Враховуючи, що п. 17 Додатку 2 (де встановлена вимога щодо включення Учасника в точку обміну трафіком UA-IX, що є предметом цієї скарги) належить до умов технічної специфікації, при встановленні невідповідності учасника такій вимозі, Замовник мав би використати абзац другий підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель як підставу відхилення тендерної пропозиції. Беручи до уваги все викладене вище, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у Рішенні (на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей). Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Права та охоронювані законом інтереси Суб’єкта оскарження, як учасника процедури Закупівлі були порушені.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до ТД (технічне завдання).pdf
-
-
Назва доказу:
ТС Договір Волз 4886
-
Опис доказу:
Відповідно до договору між Скаржником та співвиконавцем (ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОЛЗ") (Додаток №18.2 від 01 січня 2024 р. до Договору №4886 про надання телекомунікаційних послуг від 1 листопада 2017 р.), останній надав Суб’єкту оскарження у користування блок адрес - 194.183.180.0/24 (IP-адрес). Це підтверджується на сайті RIPE NCC: https://apps.db.ripe.net/db-web-ui/query?bflag=false&dflag=false&rflag=true&searchtext=194.183.180.0%2F24&source=RIPE Підтвердження, що автономна система AS57202 належить Скаржнику на сайті RIPE NCC: https://apps.db.ripe.net/db-web-ui/query?bflag=false&dflag=false&rflag=true&searchtext=AS57202&source=RIPE Взаємодія між 194.183.180.0/24 (блоком IP-адрес, наданих ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОЛЗ" (співвиконавцем) у користування Скаржнику) з 185.1.50.228 (IP-адресою, що закріплена за точкою обміну трафіком UA-IX), що підтверджує включення Скаржника в точку обміну трафіком UA-IX через ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОЛЗ" (співвиконавця). З огляду на вищезазначене, Скаржник має непряме підключення до точки обміну трафіком UA-IX. Таким чином, відсутні підстави стверджувати, що Скаржник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію щодо свого включення в точку обміну трафіком UA-IX. Скаржник має непряме включення через мережу співвиконавця, що підтверджується викладеними вище доказами та не суперечить ані вимогам закону, ані вимогам Тендерної документації. Отже, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника з посиланням на абзац третій підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель.
-
Повʼязаний документ:
ТС Договір Волз 4886.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника
-
Опис доказу:
Скаржником з метою надання послуг Замовнику у відповідності до умов закупівлі, а саме щодо включення в точку обміну трафіком UA-IX було залучено спроможності співвиконавця – ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОЛЗ" (оскільки Скаржник не має прямого включення в точку обміну трафіком UA-IX та не є безпосереднім споживачем послуг ДП «УКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ОБМІНУ ТРАФІКОМ», що власне підтверджується Листом адміністратора точки обміну трафіком UA-IX від 02.04.2024 року № 11). Підключення в точку обміну трафіком одного постачальника електронних комунікаційних мереж та/або послуг через спроможності іншого, завдяки взаємоз’єднанню мереж (непряме включення) є усталеною практикою. Відповідно до пункту 9 статті 2 Закону України «Про електронні комунікаційні послуги»: «взаємоз’єднання мереж - тип доступу, що реалізується між постачальниками електронних комунікаційних мереж та/або послуг (операторами) шляхом фізичного та/або логічного з’єднання електронних комунікаційних мереж з метою забезпечення користувачу послуг одного постачальника електронних комунікаційних мереж та/або послуг (оператора) підтримувати зв’язок з користувачем послуг іншого постачальника електронних комунікаційних мереж та/або послуг (оператора), або для забезпечення доступу до послуг, що надаються іншими суб’єктами господарювання, які мають доступ до відповідної мережі». ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОЛЗ" є постачальником електронних комунікаційних мереж та/або послуг. Відповідна інформація міститься в Реєстрі постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОЛЗ" має пряме підключення в точку обміну трафіком UA-IX (є учасником точки обміну трафіком і має договір з відповідним адміністратором (Договір №66 від 01.06.2003 р.): https://ix.net.ua/members ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ВОЛЗ" (AS12963) підключено до точки обміну трафіком UA-IX (IP-адреси) 185.1.50.228, 185.1.50.25 Належність IP-адрес точці обміну трафіком UA-IX підтверджується на сайті RIPE NCC (організація, що здійснює розподіл IP-адрес): https://apps.db.ripe.net/db-web-ui/query?bflag=false&dflag=false&rflag=true&searchtext=185.1.50.0%2F23&source=RIPE
-
Повʼязаний документ:
Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до ТД (технічне завдання)
-
Опис доказу:
Редакція п.17 Додатку 2 (де встановлена вимога щодо включення Учасника в точку обміну трафіком UA-IX, що є предметом цієї скарги), як і інших положень Додатка 2 не дає підстав стверджувати, що Скаржник мав бути включений в точку обміну трафіком виключно напряму (бути учасником точки обміну трафіком і мати договір з відповідним адміністратором) та не міг залучити спроможності співвиконавця (непряме включення). Відповідно до умов Закупівлі вид включення: пряме чи непряме немає ніякого значення та жодним чином не впливає на можливість надання послуг Замовнику відповідно до встановлених вимог, в тому числі щодо якості. Таким чином, ні законодавством, ні вимогами тендерної документації Скаржник не був позбавлений права залучити до надання послуг Замовнику співвиконавця. При цьому, у Скаржника відсутній обов’язок надати інформацію про такого співвиконавця в разі обсягу його участі менше 20% вартості договору про закупівлю.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до ТД (технічне завдання).pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника
-
Опис доказу:
Частиною 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Таке обладнання, матеріально-технічна база та технології мають забезпечувати надання Замовнику послуг з надання доступу до хмарної інфраструктури (хмарного дата-центру) за допомогою технології хмарних обчислень (предмет закупівлі). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі закріплена в Додатку 2 до тендерної документації. Так, п. 17 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо включення Учасника в точку обміну трафіком UA-IX, що є предметом цієї скарги: «п.17 Учасник має бути включений в наступні точки обміну трафіком: Dtel-IX UA-IX, Giganet». Статтею 838 Цивільного кодексу України визначено: «1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. 2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку». Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону закріплює, що в тендерній документації обов’язково має бути зазначена: «вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг». Частиною 8 розділу 3 тендерної документації Замовником виконана вищезазначена вимога
-
Повʼязаний документ:
Скарга на прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Міністерство аграрної політики та продовольства України скасувати рішення (Протокол засідання уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 квітня 2024 року) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгові системи», поданої у процедурі закупівлі (відкриті торги з особливостями) UA-2024-03-06-003180-a Послуги з надання доступу до хмарної інфраструктури (хмарного дата-центру) за допомогою технології хмарних обчислень ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних.
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
52cf3ff0cc634728bafe4d64e0eaf883
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-003180-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. ТС Сертифікат ISO 27701 2019_Торгові Системи_укр.pdf 10.03.2024 22:09
- 4. ТС Атестат відповідності КСЗІ №332В від 27.04.2023 р..pdf 10.03.2024 22:09
- 1. ТС Сертифікат ISO IEC 27001_2022_Торгові Системи_укр.pdf 10.03.2024 22:09
- 2()-~1.PDF 10.03.2024 22:09
- Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.pdf 10.03.2024 22:09
- 3. ТС Атестат відповідності захищений вузол доступу до мережі Інтернет ТОВ ТОРГОВІ СИСТЕМИ.pdf 10.03.2024 22:09
- sign.p7s 10.03.2024 22:12
- рішення від 12.03.2024 № 4447.pdf 12.03.2024 17:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 5003.pdf 20.03.2024 13:33
- рішення від 19.03.2024 № 5003.pdf 22.03.2024 11:27
- Пояснення Органу оскарження.pdf.asice.zip 14.03.2024 23:33
- Пояснення Органу оскарження.pdf 14.03.2024 23:33
- Перелік змін що вносяться до ТД від 13.03.2024.pdf.asice.zip 14.03.2024 23:33
- Пояснення Органу оскарження.docx 14.03.2024 23:33
- Рішення Уповноваженої особи від 13 березня 2024.pdf.asice.zip 14.03.2024 23:33
- Тендерна документація (із змінами від 13.03.2024).rar 14.03.2024 23:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2024 22:16
Дата розгляду скарги:
19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 17:53
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.03.2024 11:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.03.2024 11:31
Пункт скарги
Номер:
ad0afe6c06814a3cb25e7685d1edf8b7
Заголовок пункту скарги:
Замовник визначив обов’язковим для надання йому послуг використання гіпервізору VMware.
Опис заперечення:
Частина (пункт) п’ятий розділу 3 тендерної документації
Пункти 10, 11 Додатку 2 до Тендерної документації, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Загальні положення Додатку 2 до Тендерної документації, пункт 5 Таблиці 1
Пункти 10, 11 Додатку 2 до Тендерної документації, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Загальні положення Додатку 2 до Тендерної документації, пункт 5 Таблиці 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Не дає учасникам належним чином сформувати свої цінові пропозиції та виконати встановлені вимоги
Порушує вимоги ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо заборони посилання на конкретні марку чи виробника;
Хоча, в Примітках до Додатку 2 до Тендерної документації містяться загальні положення щодо можливості застосування «еквіваленту», їх формальна наявність не може вважатися виконанням вимог статті 23 Закону та вимог Закону в частині заборони дискримінації учасників
×
-
Назва доказу:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
-
Опис доказу:
В листопаді 2023 року компанію виробника гіпервізорів VMware поглинула компанія Broadcom. https://www.broadcom.com/blog/broadcom-announces-successful-acquisition-of-vmware Наразі в політиці компанії проходять значні зміни щодо умов ліцензування та використання продуктів VMware, анонсовані зміни і в системі партнерства та сертифікації. Зокрема, в процесі припинення перебувають статуси, які присвоювала компанія VMware, Inc. своїм партнерам, в тому числі статус VMware Cloud Verified, наявність якого вимагає Замовник. Таким чином, учасник не зможе виконати вимогу Документації щодо наявності діючого статусу VMware Cloud Verified на період надання послуг за договором. Зміни в умовах використання продуктів VMware (наразі, відсутня інформація які будуть ціни для України), в свою чергу, унеможливлює формування належним чином учасниками своїх цінових пропозицій. За даних умов, обов’язкова вимога використання виключно ПЗ гіпервізора VMware ставить учасників в умови, коли неможливо належним чином сформувати свої цінові пропозиції та виконати окремі умови Документації, як-от щодо діючого статусу VMware Cloud Verified на період надання послуг за договором. Оскаржувана вимога є дискримінаційною, оскільки всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» необґрунтовано звужує кількість учасників, що можуть взяти участь в Закупівлі.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.pdf
Порушує вимоги ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо заборони посилання на конкретні марку чи виробника;
Хоча, в Примітках до Додатку 2 до Тендерної документації містяться загальні положення щодо можливості застосування «еквіваленту», їх формальна наявність не може вважатися виконанням вимог статті 23 Закону та вимог Закону в частині заборони дискримінації учасників
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 до ТД (технічне завдання) - надання доступу до хмарної інфраструктури
-
Опис доказу:
• вимоги Документації складені Замовником таким чином, що унеможливлюють застосування для надання йому послуг іншого гіпервізора, окрім VMware. Таким чином, у учасників відсутня реальна можливість запропонувати «еквівалент». Окрім, посилання на конкретну марку гіпевізора - VMware, Документація містить вимоги до наявності у учасника діючого статусу VMware Cloud Verified. А також, необхідності надати сертифікати на підтвердження компетентності працівників учасника, виданих компанією VMware, Inc. (США) (зокрема, які підтверджують відповідність кваліфікації працівників, сертифікованих за програмою «Data Center Virtualization», кваліфікаційному рівню: «Сертифікований фахівець» (VMware Certified Professional) та/або «Сертифікований майстер» (VMware Certified Advanced Professional) та/або «Сертифікований експерт» (VMware Certified Design Expert). Враховуючи, що кожен виробник ПЗ гіпервізора має свою систему присвоєння статусів та сертифікацій – виконати такі умови учасником, що має на меті запропонувати надання послуг з використанням ПЗ гіпервізора іншого виробника, ніж VMware не є можливим.
-
Повʼязаний документ:
2()-~1.PDF
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до ТД (технічне завдання) - надання доступу до хмарної інфраструктури
-
Опис доказу:
• Замовник всупереч частині 4 статті 23 Закону не надав обґрунтування посилання на конкретні марку чи виробника. Те, що наразі інформаційні системи Замовника функціонують на базі ПЗ гіпервізора Vmware vSphere (що слідує з п.19 Додатку 2 до Документації) не є перешкодою для надання послуг відповідно до предмету Закупівлі на базі ПЗ гіпервізора іншого виробника, наприклад, гіпервізора Microsoft Hyper-V, оскільки компоненти систем віртуалізації VMWare та Microsoft Hyper-V є сумісними між собою.
-
Повʼязаний документ:
2()-~1.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Міністерство аграрної політики та продовольства України внести зміни до тендерної документації у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-03-06-003180-a