• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»

Завершена

24 748 074.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 247 480.75 UAH
Період оскарження: 06.03.2024 10:05 - 17.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірний акцепт ТОВ "Евродор"

Номер: a98ae5199ddc4155ab10fce37dedef68
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-001862-a.c3
Назва: Неправомірний акцепт ТОВ "Евродор"
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо застосовувати рівне та неупереджене ставлення до всіх учасників ринку, в тому числі й до ТОВ "Евродор". Відповідно до примітки п.1.1 дод.3 до тендерної документації * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України). Станом на сьогодні, згідно норм чинного законодавства договори про надання послуг НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ право користування технікою оскільки такі не передаються для користування учаснику. В рамках таким чином встановлених вимог тендерної документації ТОВ "Евродор" договорами про надання послуг №12/09 від 12.09.2023 року та №123 від 14.09.2023 року НЕ ПІДСТВЕРДИЛО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Заздалегіть наголошуємо, що станом на сьогодні в цій частині наявна діюча практика АМКУ, де позиція є ідентичною нашій. А тому просимо скасувати таке неправомірне рішення про визначення ТОВ "Евродор" Переможцем, а у інакшому випадку ми будемо скаржитись до АМКУ. Долучаємо ідентичне рішення АМКУ та звертаємо вашу увагу, що така практика є діючою на протязі багатьох років
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до вимог пункту 1.1. додатку 3 до тендерної документації учасник закупівлі подає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1.1., згідно з якою має бути вказано зазначення приналежності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці. Згідно примітки до таблиці 1.1. пункту 1.1 додатку 3 до тендерної документації «*якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування ТОЩО (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України)», що дає можливість надавати техніку не тільки власну або у праві користування, але і залучені у інший, визначений законодавством України спосіб. При цьому Закон не обмежує використання матеріально-технічної бази та технологій правовим статусом їх набуття (володіння, користування), а для закупівлі робіт або послуг прямо передбачає можливість залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, що визначено у частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та / або «наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід», учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Законом встановлена імперативна норма щодо необхідності надання у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників/співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за умови, що обсяг таких робіт чи послуг становить не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, отже у випадку залучення субпідрядників / співвиконавців у обсязі, що не перевищує 20 відсотків, учасник не зобов’язаний подавати додаткову інформацію про це. Наголосимо, що вимога щодо надання лише власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій чи такого, що знаходиться у учасника виключно у праві користування, без можливості підтвердження даного кваліфікаційного критерію договором надання послуг, була б дискримінаційною і відхилення пропозиції учасника через це було б не правомірним, про що свідчить практика рішень Антимонопольного комітету (рішення № 9251-р/пк-пз від 27.04.2021, №16781-р/пк-пз від 15.11.2019, №4538 від 11.05.2022, № 10272-р/пк-пз від 10.07.2023)
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 0c590e8822e848ba99c5c8f9b8f913ef
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-001862-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.04.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.04.2024 10:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати Рішення від 01.04.2024 №5 по процедурі закупівлі: Код 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»), UA-2024-03-06-001862-a. 2. Оприлюднити повідомлення про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі у вигляді цього протоколу протягом одного з дня прийняття даного рішення.
Автор: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380971882068 your@griffin.ua

Пункт скарги

Номер: 6baf6ea2f5bd4abc8f0a855db216eaf2
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції
Опис заперечення: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5 від 01.04.2024 року (файл «ПР5 відхилення Гріффін Сервіс КПП 1 01 04 24.PDF»)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Замовником неправомірно, без документальних на те підстав визначено, що нами зазначена та підтверджена одна одиниця снігоприбиральної техніки замість двох.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення просимо надати розяснення

Номер: a1386c196b2e4305952b57bfbe5f8233
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-06-001862-a.a1
Назва: Щодо відхилення просимо надати розяснення
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо надати розяснення яким саме чином ви визначили наявність однієї снігоприбиральної машини, а не двох?? Згідно оборотно-сальнової відомості ми маємо: машину для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ20-07 та машину для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ 53605. Це дві окремі машини, а не одна як те ви зазначили у протоколі відхилення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно довідки від 30.03.2024 №02 Замовник вбачає, що вами як Учасником надано на підтвердження наявності машин для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів техніку, яка складається з основного транспортного засобу КАМАЗ 53605 та додаткового обладнання для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-20-07. При цьому у довідці зазначено, що у Учасника наявні дві машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів, так як кількість зазначена у довідці відноситься відповідно до кожної позиції, зазначеної у ній. Згідно технічних характеристик КАМАЗ 53605 є самоскидом і не виконує функції техніки для очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів, якщо додатково на нього не встановлене відповідне обладнання, про що має бути засвідчено у довідці та документах, на підтвердження права власності. Так, на підтвердження вами надано нову оборотно-сальдову відомість, у якій ви замінили найменування «Самосвал КАМАЗ 53605» на «Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ 53605», проте технічні характеристики даного виду техніки обмежені, а учасником про наявність додаткового обладнання, яким оснащений самоскид, не зазначено ні у довідці, ні у документах, що підтверджують наявність такої техніки. Таким чином, у вашій тендерній пропозиції наявне підтвердження лише однієї машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів.
Статус вимоги: Не задоволено