-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Завершена
24 748 074.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 247 480.75 UAH
мін. крок: 1% або 247 480.75 UAH
Період оскарження:
06.03.2024 10:05 - 17.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірний акцепт ТОВ "Евродор"
Номер:
a98ae5199ddc4155ab10fce37dedef68
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-001862-a.c3
Назва:
Неправомірний акцепт ТОВ "Евродор"
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо застосовувати рівне та неупереджене ставлення до всіх учасників ринку, в тому числі й до ТОВ "Евродор".
Відповідно до примітки п.1.1 дод.3 до тендерної документації * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України).
Станом на сьогодні, згідно норм чинного законодавства договори про надання послуг НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ право користування технікою оскільки такі не передаються для користування учаснику. В рамках таким чином встановлених вимог тендерної документації ТОВ "Евродор" договорами про надання послуг №12/09 від 12.09.2023 року та №123 від 14.09.2023 року НЕ ПІДСТВЕРДИЛО ПРАВО КОРИСТУВАННЯ, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Заздалегіть наголошуємо, що станом на сьогодні в цій частині наявна діюча практика АМКУ, де позиція є ідентичною нашій. А тому просимо скасувати таке неправомірне рішення про визначення ТОВ "Евродор" Переможцем, а у інакшому випадку ми будемо скаржитись до АМКУ.
Долучаємо ідентичне рішення АМКУ та звертаємо вашу увагу, що така практика є діючою на протязі багатьох років
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 31.05.2019 № 6999.pdf 30.04.2024 10:24
Дата подачі:
30.04.2024 10:24
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 1.1. додатку 3 до тендерної документації учасник закупівлі подає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1.1., згідно з якою має бути вказано зазначення приналежності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці.
Згідно примітки до таблиці 1.1. пункту 1.1 додатку 3 до тендерної документації «*якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування ТОЩО (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України)», що дає можливість надавати техніку не тільки власну або у праві користування, але і залучені у інший, визначений законодавством України спосіб.
При цьому Закон не обмежує використання матеріально-технічної бази та технологій правовим статусом їх набуття (володіння, користування), а для закупівлі робіт або послуг прямо передбачає можливість залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, що визначено у частині 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та / або «наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід», учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Законом встановлена імперативна норма щодо необхідності надання у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників/співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг за умови, що обсяг таких робіт чи послуг становить не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, отже у випадку залучення субпідрядників / співвиконавців у обсязі, що не перевищує 20 відсотків, учасник не зобов’язаний подавати додаткову інформацію про це.
Наголосимо, що вимога щодо надання лише власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій чи такого, що знаходиться у учасника виключно у праві користування, без можливості підтвердження даного кваліфікаційного критерію договором надання послуг, була б дискримінаційною і відхилення пропозиції учасника через це було б не правомірним, про що свідчить практика рішень Антимонопольного комітету (рішення № 9251-р/пк-пз від 27.04.2021, №16781-р/пк-пз від 15.11.2019, №4538 від 11.05.2022, № 10272-р/пк-пз від 10.07.2023)
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
0c590e8822e848ba99c5c8f9b8f913ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-001862-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2_Довідка_МТБ.pdf 05.04.2024 17:47
- Договір_обладнання.pdf 05.04.2024 17:47
- 3_ОСВ.pdf 05.04.2024 17:47
- 12_ОСВ.pdf 05.04.2024 17:47
- 4_Довідка_МТБ.pdf 05.04.2024 17:47
- ПР5 відхилення Гріффін Сервіс КПП 1 01 04 24.PDF 05.04.2024 17:47
- Скарга_ГС_UA-2024-03-06-001862-a.pdf 05.04.2024 17:47
- sign.p7s 05.04.2024 17:48
- рішення від 09.04.2024 № 6271.pdf 09.04.2024 17:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6790.pdf 17.04.2024 13:56
- рішення від 16.04.2024 № 6790.pdf 19.04.2024 10:07
- Пояснення АМКУ UA-2024-03-06-001862-a КПП1.docx 11.04.2024 16:25
- Пояснення АМКУ UA-2024-03-06-001862-a КПП1.PDF 11.04.2024 16:25
- ПР6 про скасування рішення про відхилення Гріффін Сервіс КПП1 19 04 24.PDF 19.04.2024 14:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2024 18:10
Дата розгляду скарги:
16.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2024 10:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати Рішення від 01.04.2024 №5 по процедурі закупівлі:
Код 79990000-0 – Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»),
UA-2024-03-06-001862-a.
2. Оприлюднити повідомлення про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі у вигляді цього протоколу протягом одного з дня прийняття даного рішення.
Пункт скарги
Номер:
6baf6ea2f5bd4abc8f0a855db216eaf2
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції
Опис заперечення:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5 від 01.04.2024 року (файл «ПР5 відхилення Гріффін Сервіс КПП 1 01 04 24.PDF»)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги:
Замовником неправомірно, без документальних на те підстав визначено, що нами зазначена та підтверджена одна одиниця снігоприбиральної техніки замість двох.
×
-
Назва доказу:
ПР5 відхилення Гріффін Сервіс КПП 1 01 04 24.PDF
-
Опис доказу:
Неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
ПР5 відхилення Гріффін Сервіс КПП 1 01 04 24.PDF
-
-
Назва доказу:
Договір_обладнання.pdf
-
Опис доказу:
Наявність обладнання на машині для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ 53605
-
Повʼязаний документ:
Договір_обладнання.pdf
-
-
Назва доказу:
3_ОСВ.pdf
-
Опис доказу:
Наявність двох машин для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів
-
Повʼязаний документ:
3_ОСВ.pdf
-
-
Назва доказу:
2_Довідка_МТБ.pdf
-
Опис доказу:
Наявність двох машин для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів
-
Повʼязаний документ:
2_Довідка_МТБ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення просимо надати розяснення
Номер:
a1386c196b2e4305952b57bfbe5f8233
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-001862-a.a1
Назва:
Щодо відхилення просимо надати розяснення
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо надати розяснення яким саме чином ви визначили наявність однієї снігоприбиральної машини, а не двох?? Згідно оборотно-сальнової відомості ми маємо: машину для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ20-07 та машину для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ 53605. Це дві окремі машини, а не одна як те ви зазначили у протоколі відхилення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2024 12:59
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно довідки від 30.03.2024 №02 Замовник вбачає, що вами як Учасником надано на підтвердження наявності машин для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів техніку, яка складається з основного транспортного засобу КАМАЗ 53605 та додаткового обладнання для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів МДКЗ-20-07. При цьому у довідці зазначено, що у Учасника наявні дві машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів, так як кількість зазначена у довідці відноситься відповідно до кожної позиції, зазначеної у ній.
Згідно технічних характеристик КАМАЗ 53605 є самоскидом і не виконує функції техніки для очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів, якщо додатково на нього не встановлене відповідне обладнання, про що має бути засвідчено у довідці та документах, на підтвердження права власності.
Так, на підтвердження вами надано нову оборотно-сальдову відомість, у якій ви замінили найменування «Самосвал КАМАЗ 53605» на «Машина для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів КАМАЗ 53605», проте технічні характеристики даного виду техніки обмежені, а учасником про наявність додаткового обладнання, яким оснащений самоскид, не зазначено ні у довідці, ні у документах, що підтверджують наявність такої техніки.
Таким чином, у вашій тендерній пропозиції наявне підтвердження лише однієї машини для одночасного очищення від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів.
Статус вимоги:
Не задоволено