-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)
Торги не відбулися
12 040 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 120 400.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2024 09:44 - 12.03.2024 11:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо неправомірного визнання ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" переможцем закупівлі, оскільки пропозиція містить невідповідності
Номер:
0f3845fdaa674025909fdf79af95f447
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-001353-a.b5
Назва:
Щодо неправомірного визнання ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" переможцем закупівлі, оскільки пропозиція містить невідповідності
Вимога:
1. Банківська гарантія.
Вимогами Оголошення було встановлено:
«Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації.».
Учасником ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надано банківську гарантію №1744-24 від «13» березня 2024 р., видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "БАНК АЛЬЯНС", яка не відповідає формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», саме:
формою встановлено, що підписант банківської гарантії повинен вказати свою посаду, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис).
Банківська гарантія №1744-24 від «13» березня 2024 р. містить лише ім’я та прізвище підписанта – Юлія ФРОЛОВА, хоча відкриті джерела в мережі Інтернет та Наказ №575-к «Про вступ на посаду Голови правління АТ «БАНК АЛЬЯНС» від 29 грудня 2018 року, який наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», містить інформацію що, Юлія Фролова має по батькові – Миколаївна.
В даному випадку Замовник повинен був надати учаснику 24 години на усунення порушення, оскільки відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Жодних вимог від Замовника про усунення порушень учасником ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не було.
2. Цінова пропозиція
Вимогами Оголошення (Додаток 2) встановлено форму Цінової пропозиції учасників, яка містить вимогу зазначити ІПН учасника.
Цінова пропозиція ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не містить цієї інформації.
В даному випадку Замовник повинен був надати учаснику 24 години на усунення порушення, оскільки відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Жодних вимог від Замовника про усунення порушень учасником ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не було.
3. Відомості про учасника
Вимогами Оголошення (Додаток 1) встановлено форму Відомостей про учасника, яка містить вимогу зазначити ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків Учасника.
Відомості про учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не містять цієї інформації.
В даному випадку Замовник повинен був надати учаснику 24 години на усунення порушення, оскільки відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Жодних вимог від Замовника про усунення порушень учасником ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не було.
4. Технічні вимоги
Вимогами Оголошення (Додаток 3) встановлено інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, а також міститься вимога надати «Гарантійний лист про відповідність запропонованого Учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити: повне найменування запропонованого Учасником товару (предмету закупівлі) та його складових частин згідно з комплектацією, із зазначенням по кожній позиції найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, найменування виробника та країну походження.».
Зокрема даний додаток 3 до Оголошення закріплює конкретні вимоги до кожного з комплектуючих складових повсякденного набору сухих продуктів, які учасник повинен підтвердити в своєму гарантійному листі.
В складі своє пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надає Гарантійний лист №13-03/24-1 від 13.03.2024 року, який не містить жодних вказівок на упаковку та вагу комплектуючих складових ПНСП, чим грубо порушує вимоги Оголошення і не дає можливості Замовнику визначити, чи справді запропонований товар ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» відповідає вимогам Норми № 10, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426.
Щодо консервів.
В даному гарантійному листі вказано, що виробником консервів м’ясних та м’ясо-рослинних є саме ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ». Так, справді, ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» є виробником такої продукції, але відомо, що пакуванням цих консервів є реторт-пакети, а вимогами Додатку 3 Оголошення встановлено, що Консерви упаковуються в металеву банку з матеріалів вітчизняного або закордонного виробництва з кришкою і ключем для відкривання. ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не упаковує свою продукцію в металеві банки. Промоніторивши аналогічні закупівлі, в яких бере участь ця компанія, при вимозі постачання консервів в металевих банках з кришкою-ключем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» пропонує продукцію інших виробників, а продукцію власного виробництва ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» пропонує при умові постачання консервів в реторт-пакеті.
Щодо меду натурального.
В додатку 3 до Оголошення конкретно вказано, в якому вигляді повинно бути меду в кожному раціоні ПНСП. Зокрема, Замовник зазначає, що в кожному раціоні на сніданок та обід повинно бути 10 грамів меду (1 стік (пакетик) вагою 10 г), а в обіді 20 грамів (1 стік (пакетик) вагою 20 г або 2 стіки вагою 10 г). Мед повинен бути розфасований у стіки, виготовлені з полімерної, металізованої плівки або з комбінованого матеріалу. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання. Згідно гарантійного листа ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не зрозуміло зовсім ні пакування, ні ваги меду, що унеможливлює визначення відповідності даного продукту вимогам Норми № 10, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426.
Щодо галет з борошна 1 сорту.
В додатку 3 до Оголошення конкретно вказано, в якому вигляді повинно бути галет в кожному раціоні ПНСП. Зокрема, Замовник зазначає, що в кожному раціоні на сніданок, обід та вечерю повинно бути 100 грамів галетів (2 пачки вагою по 50 грамів або 1 пачка вагою 100 грамів). Галети упаковуються та фасуються в герметичні пачки з полімерної плівки або комбінованих матеріалів, які дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України, та повинні забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання. Згідно гарантійного листа ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не зрозуміло зовсім ні пакування, ні ваги галетів, що унеможливлює визначення відповідності даного продукту вимогам Норми № 10, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426.
Щодо цукру.
В додатку 3 до Оголошення конкретно вказано, в якому вигляді повинно бути цукру в кожному раціоні ПНСП. Зокрема, Замовник зазначає, що в кожному раціоні на сніданок, обід та вечерю повинно бути 30 грамів цукру (2 стіки (пакетика) вагою 15 г або 3 стіки (пакетика) вагою 10 г). Цукор повинен бути розфасований в пакетики (стіки), виготовлені із паперу, поліетилену, поліпропілену або з комбінованого матеріалу. Згідно гарантійного листа ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не зрозуміло зовсім ні пакування, ні ваги цукру, що унеможливлює визначення відповідності даного продукту вимогам Норми № 10, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426.
Через відсутність вищевказаної інформації в складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» неможливо визначити відповідність предмету закупівлі, тож Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» на відповідність умовам Оголошення були порушені вимоги пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. І як наслідок, було незаконно визнано Учасника - ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем процедури закупівлі.
Додатково повідомляємо, що 30.03.2024 року о 18:44 подано позовну заяву щодо цих невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Заява (2).pdf 30.03.2024 18:56
- платежка.pdf 30.03.2024 18:56
Дата подачі:
30.03.2024 18:56
Вирішення:
Замовником будуть вжиті відповідні заходи відповідно до рішень суду та після набрання ними чинності
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
05.04.2024 10:42
Вимога
Відкликано скаржником
Подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Замовника про скасування рішення щодо визначення ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі та висловлення наміру укласти договір з ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ»
Номер:
c739b5ff327f4e349f8a9378905e1ffd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-001353-a.c4
Назва:
Подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Замовника про скасування рішення щодо визначення ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі та висловлення наміру укласти договір з ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ»
Вимога:
Повідомляємо, що ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» звернулось із адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування рішення Замовника щодо визначення ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі та висловлення наміру укласти договір з ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ», у зв’язку з чим вимагаємо утриматися від подальшого вчинення незаконних та протиправних дій на період судового оскарження. В разі вчинення таких дій, ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» залишає за собою права на звернення в тому числі до правоохоронних органів та ініціювання процесів про відшкодування збитків.
Позов додається та направлений до Електронного кабінету Замовника в ЄСІТС.
Пов'язані документи:
Учасник
- Заява.pdf 29.03.2024 19:55
Дата подачі:
29.03.2024 19:55
Вирішення:
28.03.2024 ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» звернулося до Київського окружного адміністративного суду з позовною заявою та просило суд визнати протиправним та скасувати рішення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, яке оформлене протоколом
№ 141 від 28.03.2024. Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 31.03.2024 № 320/14112/24 відмовлено у задоволені адміністративного позову ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ». Тому, вимога ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» UA-2024-03-06-001353-a.с43 залишається без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
05.04.2024 10:42
Вимога
Вирішена
Щодо рішення Київського окружного адміністративного суду від 27.03.2024 у справі № 320/13559/24
Номер:
4be6f73ec6614f8090844d0d44ab5d1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-001353-a.b3
Назва:
Щодо рішення Київського окружного адміністративного суду від 27.03.2024 у справі № 320/13559/24
Вимога:
Повідомляємо, що рішенням Київського окружного адміністративного суду від 27.03.2024 у справі № 320/13559/24 задоволений позов ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та визнано протиправним та скасовано рішення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 21.03.2024 (протокол №102) про скасування рішення, прийнятого 20.03.2024, щодо визначення переможцем ТОВ “ФАБРИКА СМАКУ” спрощеної закупівлі по предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 15890000-3 “Продукти харчування та сушені продукти різні” (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-001353-a, а також рішення про відхилення пропозиції ТОВ “ФАБРИКА СМАКУ” на закупівлю за предметом Код ДК 021:2015: 15890000-3 “Продукти харчування та сушені продукти різні” (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-001353-a.
Наслідком скасування рішення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 21.03.2024, оформленого протоколом №102, є повернення учасників та замовника процедури закупівлі у первісний стан, тобто ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» є переможцем спрощеної закупівлі по предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 15890000-3 “Продукти харчування та сушені продукти різні” (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-001353-a.
Згідно статті 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання.
Статтею 382 КК України встановлена кримінальна відповідальність за невиконання рішення суду.
З огляду на викладене, ВИМАГАЄМО скасування рішення уповноваженої особи Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 28.03.2024, оформленого протоколом № 141, яким ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ» визначено переможцем спрощеної закупівлі по предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 15890000-3 “Продукти харчування та сушені продукти різні” (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-001353-a, а також прийнято рішення та висловлено намір укласти договір з ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- 1-1070-469B7390-EC47-11EE-F598-05A97E25C75D.html.p7s 28.03.2024 20:48
- 1-1070-469B7390-EC47-11EE-F598-05A97E25C75D.html 28.03.2024 20:48
Дата подачі:
28.03.2024 20:48
Вирішення:
27.03.2024 рішенням Київського окружного адміністративного суду по справі №320/13559/24 задоволено адміністративний позов ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»:
- визнано протиправним та скасовано рішення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України від 21.03.2024 (протокол №102) про скасування рішення, прийнятого 20.03.2024, щодо визначення переможцем ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» спрощеної закупівлі по предмету закупівлі Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-001353-a, а також рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» на закупівлю за предметом Код ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Повсякденні набори сухих продуктів (раціони 1-3)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-03-06-001353-a.
Відповідно до частини 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Частиною 4 статті 282 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що апеляційні скарги на судові рішення за наслідками розгляду справ, визначених цією статтею, можуть бути подані у дводенний строк з дня їх проголошення.
28.03.2024 за результатами розгляду пропозиції ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ», відповідно до частини 12 статті 14 та статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та з огляду на те, що рішення Київського окружного адміністративного суду по справі №320/13559/24 від 27.03.2024 не набрало законної сили, уповноваженою особою Головного центру прийнято рішення про визначення цього учасника переможцем процедури (протокол №141 від 28.03.2024).
28.03.2024 ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» звернулося до Київського окружного адміністративного суду з позовною заявою та просило суд визнати протиправним та скасувати рішення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, яке оформлене протоколом
№ 141 від 28.03.2024. Проте, 31.03.2024 рішенням Київського окружного адміністративного суду у № 320/14112/24 відмовлено у задоволені адміністративного позову ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ».
В подальшому, 29.03.2024 ТОВ «ОЛІМПУС КОНСАЛТ» звернулося до Шостого апеляційного адміністративного суду з апеляційною скаргою на рішенням Київського окружного адміністративного суду по справі №320/13559/24. Таким чином, рішення Київського окружного адміністративного суду по справі №320/13559/24, відповідно до частини 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України не набрало законної сили.
Стаття 1291 Конституції України встановлює, що судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов`язковими до виконання на всій території України.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об`єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, після набрання чинності рішень Київського окружного адміністративного суду у справах №320/13559/24 та № 320/14112/24 будуть наявні правові підстави щодо виконання вказаних рішень суду. Станом на 01.04.2024 рішення уповноваженої особи Головного центру, затверджене протоколом від 28.03.2024 №141 є чинним, а тому вимога
ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» UA-2024-03-06-001353-a.b3 залишається без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Замовника про скасування рішення щодо визначення нашого товариства переможцем та відхилення тендерної пропозиції
Номер:
489633b5654346598839204f2a082e61
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-001353-a.a2
Назва:
Подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування рішення Замовника про скасування рішення щодо визначення нашого товариства переможцем та відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Повідомляємо, що ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» звернулось із адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування рішення Замовника про скасування рішення щодо визначення нашого товариства переможцем та відхилення тендерної пропозиції, у зв’язку з чим вимагаємо утриматися від подальшого вчинення незаконних та протиправних дій на період судового оскарження. В разі вчинення таких дій, ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» залишає за собою права на звернення в тому числі до правоохоронних органів та ініціювання процесів про відшкодування збитків.
Позов додається та направлений до Електронного кабінету Змовника в ЄСІТС.
Пов'язані документи:
Учасник
- Позовна заява.pdf 22.03.2024 17:53
- Квитанція_про_надсилання_стороні_ГОЛОВНИЙ_ЦЕНТР_КАПІТАЛЬНОГО_БУДІВНИЦТВА.pdf 22.03.2024 17:53
Дата подачі:
22.03.2024 17:53
Вирішення:
22 березня 2024 року через електронну систему закупівель учасником спрощеної закупівлі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» поінформовано Замовника про подання адміністративного позову.
Зважаючи на зазначене повідомляємо, що відповідно до пункту 1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції: Гарантійний лист про відповідність запропонованого учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити: повне найменування запропонованого учасником товару (предмету закупівлі) та його складових частин згідно з комплектацією, із зазначенням по кожній позиції найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, найменування виробника та країну походження. На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» міститься: Гарантійний лист, у якому щодо всупереч вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не зазначено інформації про державний/галузевий стандарт/технічні умови виробника серветок паперових у «вечері» раціону № 2, що є позицією складової частини набору згідно з комплектацією.
Таким чином, відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозиції у разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
За таких умов рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» є правомірним.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо скасування неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та відхилення його пропозиції
Номер:
0521b32b5d684d9dabc923e906ea632c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-06-001353-a.c1
Назва:
Вимога щодо скасування неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та відхилення його пропозиції
Вимога:
Вимога
Вимога щодо скасування неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та відхилення його пропозиції згідно з підпунктом 1 пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки пропозиція ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до Оголошення на підтвердження відповідності запропонованого товару, учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист про відповідність запропонованого Учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у цьому Додатку. Такий гарантійний лист повинен містити: повне найменування запропонованого Учасником товару (предмету закупівлі) та його складових частин згідно з комплектацією, із зазначенням по кожній позиції найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, найменування виробника та країну походження.
На виконання вищезазначеного, у складі пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» надано гарантійний лист, в якому щодо серветок паперових, на вечерю, раціону № 2 НЕ вказано найменування державного/галузевого стандарту/технічних умов виробника, найменування виробника та країну походження.
Також, наданий гарантійний лист не містить інформації щодо відповідності запропонованого Учасником товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, визначеним у Додатку № 3 , а саме:
«Вимоги до повсякденних наборів сухих продуктів
1. Повсякденний набір сухих продуктів (Норма № 10, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426) повинен відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів.
2. Повсякденний набір сухих продуктів (комплект) повинен бути запакований у зовнішній рукав (пакет) в який запаковуються окремі рукави (пакети) для сніданку, обіду та вечері. Матеріал рукавів (пакетів) повинен бути виготовлений з поліетиленової плівки або з матеріалу аналогічної якості вітчизняного або закордонного виробництва дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України. Товщина плівки зовнішнього рукава (пакета) – не менше 0,2 мм, товщина плівки внутрішнього рукава (плівки) – не менше 0,1 мм.
Плівки не повинна бути яскравих (демаскуючих) кольорів. Пакування повинно захищати від вологи, з’єднання пакувального рукава (пакета) повинно бути виконане методом термоформування. Запаковані набори пакуються по 5 – 10 комплектів у ящики (коробки) з тришарового або п’ятишарового гофрованого картону (транспортне пакування) та формуються на піддони.
3. Маркування повинно бути виконане державною мовою, типографським, літографним або іншим способом, у доступній для сприймання формі. Маркування повинно бути стійким до вологи, транспортування, відвантаження, зберігання та застосування.
На зовнішньому рукаві (пакеті) на одному з боків вказується:
- назва (номер) раціону та його комплектація;
- вага комплекту (нетто, брутто) та його калорійність;
- назва та повна адреса виробника, номер телефону виробника;
- дата виготовлення та кінцева дата споживання;
- номер партії, позначення ТУ (у разі його наявності);
- напис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
На окремих рукавах (пакетах) на сніданок, обід та вечерю наноситься маркування «Сніданок», «Обід», «Вечеря».
Маркування комплектуючих харчових продуктів повсякденного набору сухих продуктів повинно містити всю обов’язкову інформацію, передбачену Законом України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». За потреби виробник може наносити додаткову необхідну інформацію.
На одній із сторін картонного ящика або коробки (транспортне пакування) вказується:
- назва (номер) раціону;
- кількість комплектів;
- назва та повна адреса виробника, номер телефону виробника;
- дата виготовлення та кінцева дата споживання;
- номер партії, позначення ТУ (у разі його наявності).
4. Термін придатності повсякденного набору сухих продуктів (комплекту) в день його постачання на склад замовника повинен становити не менше 20 місяців. Термін придатності комплекту встановлюється за мінімальним терміном придатності комплектуючих складових.
Основні вимоги до комплектуючих складових
повсякденного набору сухих продуктів
Галети упаковуються та фасуються в герметичні пачки з полімерної плівки або комбінованих матеріалів, які дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України, та повинні забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Термін придатності продукції повинен бути не менше 24 місяців з дати виробництва.
Консерви упаковуються в металеву банку з матеріалів вітчизняного або закордонного виробництва з кришкою і ключем для відкривання. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Термін придатності продукції повинен бути не менше 24 місяців з дати виробництва.
Консерви упаковуються в металеву банку з матеріалів вітчизняного або закордонного виробництва з кришкою, з ключем для відкривання. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Термін придатності продукції повинен бути не менше 24 місяців з дати виробництва.
Консерви упаковуються в металеву банку з матеріалів вітчизняного або закордонного виробництва з кришкою, з ключем для відкривання. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Термін придатності продукції повинен бути не менше 24 місяців з дати виробництва.
Мед повинен бути розфасований у стіки, виготовлені з полімерної, металізованої плівки або з комбінованого матеріалу. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Термін придатності продукції повинен бути не менше 24 місяців з дати виробництва (фасування).
Цукор повинен бути розфасований в пакетики (стіки), виготовлені із паперу, поліетилену, поліпропілену або з комбінованого матеріалу. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Термін придатності продукції повинен бути не менше 24 місяців з дати виробництва.
Кава порошкоподібна або гранульована повинна бути розфасована у стіки або пакетики із комбінованих термосплавлювальних матеріалів на основі алюмінієвої фольги або металізованої плівки. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Термін придатності продукції повинен бути не менше 24 місяців з дати виробництва.
Пакування чаю складається із внутрішнього пакетика з пористого паперу, що не розмокає, до якого має бути прикріплена віскозна або бавовняна нитка, що іншим кінцем закріплена до етикетки з паперу. Внутрішній пакетик з чаєм повинен бути вкладений у зовнішній захисний пакетик із паперу для етикеток або герметичний пакетик із багатошарового комбінованого матеріалу.
Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України та забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Термін придатності продукції повинен бути не менше 24 місяців з дати виробництва (фасування).
9. Серветка паперова повинна відповідати нормативному документу на цей вид продукції (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO), бути виготовлена з високоякісної целюлози, двошарова, розміром не менше 230 х 230 мм, матеріал повинен бути дозволений до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України. Серветка повинні бути упакована у паперовий або поліетиленовий (полімерний) пакет. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України.
10. Серветка гігієнічна волога повинна відповідати нормативному документу на цей вид продукції (ТУ, ГСТУ, СОУ, ISO), бути виготовлена із поліестеру та (або) віскози, просоченої антибактеріальним засобом (без вмісту спирту) розміром не менше 180 х 100 мм. Матеріал серветки та антибактеріальний засіб повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України. Серветка упаковується у полімерну, герметично запаяну плівку. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України.
Термін придатності не менше 24 місяців з дати виробництва».
Вищезазначене свідчить, що пропозиція ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» не відповідає пункту 1 Додатку № 3 до Оголошення, тобто пропозиція ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що свідчить про наявність підстав для скасування неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» згідно з підпунктом 1 пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2024 16:50
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
21.03.2024 16:39