-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нафта і дистиляти (Бензин А-95 Євро-5, Дизельне паливо Євро-5)
Торги відмінено
6 239 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 394.00 UAH
мін. крок: 1% або 62 394.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2024 16:41 - 29.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
f68fcb9c32cf4b9ebbb04b9993938b5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-05-013145-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗНАМ’ЯНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013145-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (09132000-3 – Бензин, 09134200-9 – Дизельне паливо).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан. ліц.СС.pdf 08.03.2024 21:08
- АВІАС СС-НТК.pdf 08.03.2024 21:08
- Паливо Energy ДП-Л серт відповід.pdf 08.03.2024 21:08
- Зразки Талонів Авіас.pdf 08.03.2024 21:08
- Energy ДП-З-Евро 5 серт відповід.pdf 08.03.2024 21:09
- А-95-Євро5-Е0 від 22.04.2021 декл відповід.pdf 08.03.2024 21:09
- Energy ДП-Л-Євро5-В0 від 22.04.2021 декл відповід.pdf 08.03.2024 21:09
- Energy ДП-З-Євро5-В0 від 11.01.2022 декл відповід.pdf 08.03.2024 21:09
- A-95-Євро5-Е0 серт відповід.pdf 08.03.2024 21:09
- 6. Синергія СУЯ 9001.pdf 08.03.2024 21:09
- 08.03 ЗНАМ’ЯНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ .pdf 08.03.2024 21:09
- 08.03 ЗНАМ’ЯНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ.docx 08.03.2024 21:09
- sign.p7s 08.03.2024 21:10
- рішення від 12.03.2024 № 4452.pdf 12.03.2024 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 № 5063.pdf 21.03.2024 12:42
- рішення від 20.03.2024 № 5063.pdf 25.03.2024 15:17
- Протокол УО №113 від 12.03.2024.pdf 14.03.2024 12:27
- Тендерна документація - із змінами.docx 14.03.2024 12:27
- Заперечення - 14.03.2024 - для АМК.pdf 14.03.2024 12:27
- Заперечення - 14.03.2024 - для АМК.doc 14.03.2024 12:27
- Додаток №2 - Кваліфікаційні критерії - із змінами.docx 14.03.2024 12:27
- Витяг з ЄДРПОУ.pdf 14.03.2024 12:27
- Витяг - ПДВ.pdf 14.03.2024 12:27
- Статут - 07.03.2023р..pdf 14.03.2024 12:27
- Перелік змін до ТД - 12.03.2024.docx 14.03.2024 12:27
- Пояснення до рішення АМК - 27.03.2024.pdf 27.03.2024 15:10
- Протокол УО №115 від 27.03.2024.pdf 27.03.2024 15:10
- Повідомлення АМК - 27.03.2024.pdf 27.03.2024 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 22:06
Дата розгляду скарги:
20.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.03.2024 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 20 березня 2024 року щодо скарги № UA-2024-03-05-013145-a.a1, Замовник повідомляє про усунення невідповідностей, виявлених у тендерній документації за предметом закупівлі UA-2024-03-05-013145-a, шляхом оприлюднення відповідної інформації, через авторизований
електронний майданчик «Zakupivli.prom.ua» на Веб-порталі Уповноваженого органу
у визначеному порядку.
Пункт скарги
Номер:
f16c52c687be4b67999d1bdc1b1bec6c
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлено дискримінаційні умови тендерної документації.
Опис заперечення:
Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» (далі – Скаржник), виявило умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
порушено ст. 5 та ст. 22, ст. 23 Закону, порушено пункт 29 Особливостей
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 8 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено
«Країна походження товару має бути – Румунія. Тендерна пропозиція на товар, видобутий (країна походження) у Греції або Турції, буде відхилена. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару: посилання на конкретну країну походження товару є необхідним, оскільки за основними характеристиками товар видобутий у Румунії є таким, що оптимально відповідає потребам замовника.»
Скаржник вважає, що Замовник не обгрунтовано установив вимогу до учасників щодо країни походження товару. Також Замовник не мав права установлювати, що пропозиції учасників, які запропонують товар походження не з Румунії – будуть відхилені.
Окрім того, зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«11. Якщо учасник не є виробником продукції необхідно надати документ, що підтверджує стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво його інтересів).*
Примітки:
----------------
* - копія або оригінал.»
Зазначена умова тендерної документації обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Скаржник не є виробником товару, не є офіційним представником виробника товару, і відповідно до норм законодавства, не може надати замовнику інформацію про стосунки з виробником.
Виробником запропонованого палива є ПАТ УКРТАТНАФТА, а саме Кременчуцький нафтопереробний завод.
Скаржник має партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас/АНП/Мавекс, який передбачає обов’язок передати Покупцю (Скаржнику) бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця (Скаржника) на таких АЗС. Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС АНП/Мавекс
Зазначене підтверджується Партнерським договором №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні.
Відповідно до розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«5. Про наявність власних АЗС в адміністративних межах міста Знам’янка (Кіровоградської області)
Учасник повинен надати:
- довідку довільної форми з вказанням адреси розташування;
- підтверджуючі документи, в яких засвідчено право використання АЗС на строк не менше ніж до 31.12.2024р. (право власності, оренди або іншого правочину).»
Щодо використання та власності АЗС:
Замовник склав умови тендерної документації таким чином, що він в одному пункті тендерної документації начебто дозволяє приймати участь у закупівлі учасникам, які не мають власних АЗС– а в іншому зазначає, що всі партнерські договори мають надаватися учасниками на підтвердження користування зазначеними у пропозиції АЗС.
Окрім того, зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Відповідно до розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«ІІІ. Строк та умови постачання товару:
- заправка транспорту Замовника пальним здійснюється за адресами та місцезнаходженням АЗС Постачальника у межах міста Знам’янка (Кіровоградської області) відповідно до відомостей на відпуск нафтопродуктів за формою №16-НП (кількість відпущеного нафтопродукту фіксується у відомості, яка ведеться безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія з подальшим складенням рахунка на підставі такої відомості за визначений сторонами Договору, період);.»
Відповідно до пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації визначено:
«7. Заправлення транспорту Замовника пальним здійснюється за адресами та місцезнаходженням АЗС Постачальника у межах міста Знам’янка (Кіровоградської області) відповідно до відомостей на відпуск нафтопродуктів за формою №16-НП (кількість відпущеного нафтопродукту фіксується у відомості, яка ведеться безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія з подальшим складенням рахунка на підставі такої відомості за визначений сторонами Договору, період).»
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками, які не мають можливості здійснювати відпуск палива по відомостям.
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«6. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, транспорту та технологій (надається довідка довільної форми).»
Зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Відповідно до розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«10. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (стаття 23, частина 5), для підтвердження спроможності Учасника виконати умови Договору в якості Постачальника, надати скановану копію оригіналу сертифікату Учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 29001:2021 (Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT)), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинен бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». На підтвердження відповідності даній вимогі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.)
Замовником встановлена дискримінаційна умова щодо надання на підтвердження впровадження Системи управління якістю в Учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 29001:2021 (Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT)).
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають лише Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та не отримали сертифікат ДСТУ EN ISO 29001:2021 (Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT)).
Відповідно до розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«7. Учасник повинен надати копії ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, змістом яких визначені адреси місць торгівлі у місті Знам’янка Кіровоградської області.
Надані ліцензії можуть бути видані Учаснику (якщо він є власником АЗС) або орендодавцю/партнеру/контрагенту за договором, який додається, як підтвердження відносин (у разі відсутності власних АЗС).»
Щодо відносин саме з власником АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність договорів, укладених між Учасником та орендодавцю/партнеру/контрагенту, який на своє ім’я отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з орендодавцем/партнером/контрагентом, який на своє ім’я отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Варто зазначити, що вимога Замовника щодо відносин з розпорядником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним передбачає, що у учасника мають бути прямі партнерські відносини з суб’єктом господарювання, який володіє або користується АЗС.
Щодо ліцензії на роздрібну торгівлю пальним:
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Скаржник не має власних АЗС. Скаржник не отримував ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, оскільки такі ліцензії отримав власник мережі АЗС Авіас.
Окрім того, зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
«Країна походження товару має бути – Румунія. Тендерна пропозиція на товар, видобутий (країна походження) у Греції або Турції, буде відхилена. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару: посилання на конкретну країну походження товару є необхідним, оскільки за основними характеристиками товар видобутий у Румунії є таким, що оптимально відповідає потребам замовника.»
Скаржник вважає, що Замовник не обгрунтовано установив вимогу до учасників щодо країни походження товару. Також Замовник не мав права установлювати, що пропозиції учасників, які запропонують товар походження не з Румунії – будуть відхилені.
Окрім того, зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
6. декларація відповідності товару (дизельне паливо літнє)
-
Опис доказу:
6. декларація відповідності товару (дизельне паливо літнє) від 11.01.2022, видана виробником такого товару ТОВ «УКРТАТНАФТА» м. Кременчук, Полтавська обл., Україна
-
Повʼязаний документ:
Energy ДП-Л-Євро5-В0 від 22.04.2021 декл відповід.pdf
-
-
Назва доказу:
5. декларація відповідності товару (дизельне паливо зимове)
-
Опис доказу:
5. декларація відповідності товару (дизельне паливо зимове) від 11.01.2022, видана виробником такого товару ТОВ «УКРТАТНАФТА» м. Кременчук, Полтавська обл., Україна
-
Повʼязаний документ:
Energy ДП-З-Євро5-В0 від 11.01.2022 декл відповід.pdf
-
-
Назва доказу:
4. декларація відповідності товару (бензин А-95)
-
Опис доказу:
4. декларація відповідності товару (бензин А-95) від 22.04.2021, видана виробником такого товару ТОВ «УКРТАТНАФТА» м. Кременчук, Полтавська обл., Україна
-
Повʼязаний документ:
А-95-Євро5-Е0 від 22.04.2021 декл відповід.pdf
-
-
Назва доказу:
3. сертифікат відповідності
-
Опис доказу:
3. сертифікат відповідності № UA.056.П.00052-21 від 23.04.2021 товару (дизельне паливо літнє) виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА», місце виробництва – м. Кременчук, Полтавська обл., Україна
-
Повʼязаний документ:
Паливо Energy ДП-Л серт відповід.pdf
-
-
Назва доказу:
2. сертифікат відповідності №
-
Опис доказу:
2. сертифікат відповідності № UA.056.П.00156-21 від 21.10.2021 товару (дизельне паливо зимове) виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА», місце виробництва – м. Кременчук, Полтавська обл., Україна
-
Повʼязаний документ:
Energy ДП-З-Евро 5 серт відповід.pdf
-
-
Назва доказу:
1. сертифікат відповідності
-
Опис доказу:
1. сертифікат відповідності № UA.056.П.00126-21 від 06.08.2021 товару (бензин А-95) виробництва ПАТ «УКРТАТНАФТА», місце виробництва – м. Кременчук, Полтавська обл., Україна
-
Повʼязаний документ:
A-95-Євро5-Е0 серт відповід.pdf
Відповідно до пункту 11 Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«11. Якщо учасник не є виробником продукції необхідно надати документ, що підтверджує стосунки із виробником (дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора, або лист про представництво його інтересів).*
Примітки:
----------------
* - копія або оригінал.»
Зазначена умова тендерної документації обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Скаржник не є виробником товару, не є офіційним представником виробника товару, і відповідно до норм законодавства, не може надати замовнику інформацію про стосунки з виробником.
Виробником запропонованого палива є ПАТ УКРТАТНАФТА, а саме Кременчуцький нафтопереробний завод.
Скаржник має партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас/АНП/Мавекс, який передбачає обов’язок передати Покупцю (Скаржнику) бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця (Скаржника) на таких АЗС. Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС АНП/Мавекс
Зазначене підтверджується Партнерським договором №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
За умовами Договору: Відповідно до п. 1.1. В порядку і на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс»» зразка (далі – «Товар») які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму. Відповідно до п. 1.3. Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов‘язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше). Відповідно до пункту 7.2.1 Продавець зобов’язаний забезпечити передачу пального через АЗС Покупцеві або уповноваженому ним Користувачу/Контрагенту в наступному режимі – безперервно та цілодобово, за винятком випадків, коли роботу АЗС припинено в наслідок технічної перерви, технічної аварії або дії форс-мажорних обставин, у відповідності до кількості та номенклатури пального, визначеного в пред`явлених Бланках; Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які не мають відносин з виробником товару. Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
-
Повʼязаний документ:
АВІАС СС-НТК.pdf
Відповідно до розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«5. Про наявність власних АЗС в адміністративних межах міста Знам’янка (Кіровоградської області)
Учасник повинен надати:
- довідку довільної форми з вказанням адреси розташування;
- підтверджуючі документи, в яких засвідчено право використання АЗС на строк не менше ніж до 31.12.2024р. (право власності, оренди або іншого правочину).»
Щодо використання та власності АЗС:
Замовник склав умови тендерної документації таким чином, що він в одному пункті тендерної документації начебто дозволяє приймати участь у закупівлі учасникам, які не мають власних АЗС– а в іншому зазначає, що всі партнерські договори мають надаватися учасниками на підтвердження користування зазначеними у пропозиції АЗС.
Окрім того, зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Скаржник має партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас/АНП/Мавекс, який передбачає обов’язок передати Покупцю (Скаржнику) бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця (Скаржника) на таких АЗС. Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС АНП/Мавекс Зазначене підтверджується Партнерським договором №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні. Відповідно до п. 1.1. В порядку і на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс»» зразка (далі – «Товар») які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму. Відповідно до п. 1.3. Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов‘язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше). Відповідно до пункту 7.2.1 Продавець зобов’язаний забезпечити передачу пального через АЗС Покупцеві або уповноваженому ним Користувачу/Контрагенту в наступному режимі – безперервно та цілодобово, за винятком випадків, коли роботу АЗС припинено в наслідок технічної перерви, технічної аварії або дії форс-мажорних обставин, у відповідності до кількості та номенклатури пального, визначеного в пред`явлених Бланках;
-
Повʼязаний документ:
АВІАС СС-НТК.pdf
Відповідно до розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«ІІІ. Строк та умови постачання товару:
- заправка транспорту Замовника пальним здійснюється за адресами та місцезнаходженням АЗС Постачальника у межах міста Знам’янка (Кіровоградської області) відповідно до відомостей на відпуск нафтопродуктів за формою №16-НП (кількість відпущеного нафтопродукту фіксується у відомості, яка ведеться безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія з подальшим складенням рахунка на підставі такої відомості за визначений сторонами Договору, період);.»
Відповідно до пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації визначено:
«7. Заправлення транспорту Замовника пальним здійснюється за адресами та місцезнаходженням АЗС Постачальника у межах міста Знам’янка (Кіровоградської області) відповідно до відомостей на відпуск нафтопродуктів за формою №16-НП (кількість відпущеного нафтопродукту фіксується у відомості, яка ведеться безпосередньо на АЗС, що підтверджується підписами оператора АЗС та водія з подальшим складенням рахунка на підставі такої відомості за визначений сторонами Договору, період).»
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками, які не мають можливості здійснювати відпуск палива по відомостям.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України : «Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності наявності у Постачальника електронного кабінету та сайту.
-
Повʼязаний документ:
Зразки Талонів Авіас.pdf
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«6. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, транспорту та технологій (надається довідка довільної форми).»
Зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Відповідно до розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«10. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (стаття 23, частина 5), для підтвердження спроможності Учасника виконати умови Договору в якості Постачальника, надати скановану копію оригіналу сертифікату Учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 29001:2021 (Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT)), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинен бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». На підтвердження відповідності даній вимогі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.)
Замовником встановлена дискримінаційна умова щодо надання на підтвердження впровадження Системи управління якістю в Учасника на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 29001:2021 (Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT)).
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають лише Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та не отримали сертифікат ДСТУ EN ISO 29001:2021 (Системи управління якістю. Вимоги до організацій, які постачають продукцію та надають послуги в нафтовій, нафтохімічній і газовій промисловості (EN ISO29001:2020, IDT; ISO 29001:2020, IDT)).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018
-
Опис доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
-
Повʼязаний документ:
6. Синергія СУЯ 9001.pdf
Відповідно до розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації визначено:
«7. Учасник повинен надати копії ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, змістом яких визначені адреси місць торгівлі у місті Знам’янка Кіровоградської області.
Надані ліцензії можуть бути видані Учаснику (якщо він є власником АЗС) або орендодавцю/партнеру/контрагенту за договором, який додається, як підтвердження відносин (у разі відсутності власних АЗС).»
Щодо відносин саме з власником АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність договорів, укладених між Учасником та орендодавцю/партнеру/контрагенту, який на своє ім’я отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з орендодавцем/партнером/контрагентом, який на своє ім’я отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
Варто зазначити, що вимога Замовника щодо відносин з розпорядником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним передбачає, що у учасника мають бути прямі партнерські відносини з суб’єктом господарювання, який володіє або користується АЗС.
Щодо ліцензії на роздрібну торгівлю пальним:
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Скаржник не має власних АЗС. Скаржник не отримував ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, оскільки такі ліцензії отримав власник мережі АЗС Авіас.
Окрім того, зазначена умова суперечить положенням пункту 29 Особливостей, в якому зазначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
автотранспорту Покупця або контрагентів Покупця (Скаржника) на таких АЗС. Для здійснення постачання палива Замовником, компанія Скаржника має партнерські відносини з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС АНП/Мавекс Зазначене підтверджується Партнерським договором №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні. Відповідно до п. 1.1. В порядку і на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс»» зразка (далі – «Товар») які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму. Відповідно до п. 1.3. Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента на одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов‘язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше). Відповідно до пункту 7.2.1 Продавець зобов’язаний забезпечити передачу пального через АЗС Покупцеві або уповноваженому ним Користувачу/Контрагенту в наступному режимі – безперервно та цілодобово, за винятком випадків, коли роботу АЗС припинено в наслідок технічної перерви, технічної аварії або дії форс-мажорних обставин, у відповідності до кількості та номенклатури пального, визначеного в пред`явлених Бланках;
-
Повʼязаний документ:
08.03 ЗНАМ’ЯНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ.docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензія скаржника
-
Опис доказу:
Скаржник отримав ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним, копію якої надаємо у вкладенні.
-
Повʼязаний документ:
Скан. ліц.СС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗНАМ’ЯНСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013145-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (09132000-3 – Бензин, 09134200-9 – Дизельне паливо).