• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ФБМЕС-24Т_106_ВО. Склопакет однокамерний

код ДК 021:2015: 14820000-5 Скло

Торги не відбулися

1 420 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 100.00 UAH
Період оскарження: 05.03.2024 16:38 - 10.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірна дискваліфікація

Номер: e3d361273c8c4397806445c48e63711b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-05-013086-a.b3
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Неправомірна дискваліфікація, порушення Замовникам пункту 43 особливостей
Дата розгляду скарги: 24.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2024 16:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.04.2024 10:54
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС", Колмиков Юрій Миколайович 380503642154 nika.ua.2019@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 31fffc7ffdc44b06a1264edda7bcbe28
Заголовок пункту скарги: виконання вимог п. 2.2 Додатку №1 до тендерної документації
Опис заперечення: п.2.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається наступне: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). На підтвердження зазначеної вимоги, Скаржником у складі пропозиції надано файл «51. ПАСПОРТ ЯКОСТІ ВИРОБУ склопактів однокамерних.pdf» ( далі –Паспорт якості).
В паспорті якості зазначається Тип: Склопакет однокамерний (СПО 24мм) 4-16-4 , Вимогою п. 2.2. передбачено на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). В Паспорті якості зазначено походження товару та якісні характеристики з посиланням на сертифікат відповідності UA.CRT.00152-23 дійсний до 05.04.2025 року, який також надано у складі пропозиції Скаржником. Замовник вимагав саме зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції. Зразок паспорту не містить номеру партії, дати виготовлення, номеру замовлення. Даний зразок дає уявлення, яка саме інформація буде зазначатись при поставці товару.
У складі пропозиції надано Зразок паспорту якості, в якому підтверджено:

Тип - Склопакет однокамерний (СПО 24мм) 4-16-4;
походження товару - Адреса виробництва: Київська область, Бучанський район, Петропавлiвська Борщагiвка,
нормативно - технічний документ щодо відповідності товару - Сертифікат відповідності UA.CRT.00152-23 дійсний до 05.04.2025 року (відповідає вимогам ДСТУ EN 1279-1:2022 пп.5.2.2, 5.3, 5.5, 6.3.2 табл.2, 6.3.3 табл.3; ДСТУ EN 1279-2:2022 п.5, ДСТУ EN 1279-4:2022 п.5.3, ДСТУ EN 1279-5:2019 п.4.2.2.12, 4.2.213; ДСТУ EN 1279-6:2022 дод. А3 розділ 3 (пункти 1.1-1.4, табл.А.4 розділ 3 (пос.1), дод.А.12 розділ 3 (пункт 3)) .
Додатково зауважимо, що в графі Тип Паспорту якості зазначена формула склопакета 4-16-4, аналогічна інформація зазначена в Ціновій пропозиції (файл «Цінова пропозиція» в графі «Найменування товару») та в Даних на товар (файл 1. Дані на товар Додаток 1 ). У формулі склопакета 4-16-4 зазначаються наступні технічні характеристики склопакета: два скла по 4 мм товщиною, ширина рамки 16 мм. В камері - повітря. Товщина пакету – 24 мм. Таким чином в Паспорті якості наявна наступна невідповідність : У типі склопакету зазначено дистанційну рамку 16 мм, проте у п.6 Таблиці Паспорту якості зазначено 14 мм. Тобто, один документ містить різні показники одного і того ж параметру. Зазначена Замовником невідповідність є такою, що може бути усунення шляхом виправлення на протязі 24 годин згідно пунтку 43 особливостей. Додатково надаємо, виправлений виробником паспорт якості (Додаток 4 ПАСПОРТ ЯКОСТІ ВИРОБУ склопактів однокамерних).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з таким рішенням та вважає дії (бездіяльність) Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей через низку взаємопов’язаних причин, зокрема бездіяльність Замовника, яка виразилася у нерозміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно до вимог п. 43 Особливостей, та відповідно – ненадання часу та можливостей на усунення наявної, на думку Замовника, невідповідності.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 53ccc1b389ea45c59f24335bf2953c26
Заголовок пункту скарги: Щодо невиконання вимог п.3.2 Розділу 3 тендерної документації
Опис заперечення: Абзацем 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей зазначається, що :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У складі пропозиції Учасником надане забезпечення тендерної пропозиції ( файл 39. Гарантія з додатками 17 040 грн.rar).
В наданому файлі зазначена назва Замовника, адреса, код ЄДРПОУ, Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2024-03-05-013086-a, оприлюднене на авторизованій уповноваженим органом електронній системі закупівель (веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», https://prozorro.gov.ua) за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-05-013086-a; Інформація щодо тендерної документації; Назва предмета закупівлі.
Зазначена Замовником невідповідність є такою, що може бути усунута шляхом виправлення на протязі 24 годин згідно пунтку 43 особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з таким рішенням та вважає дії (бездіяльність) Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей через низку взаємопов’язаних причин, зокрема бездіяльність Замовника, яка виразилася у нерозміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно до вимог п. 43 Особливостей, та відповідно – ненадання часу та можливостей на усунення наявної, на думку Замовника, невідповідності.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

Неправомірна дискваліфікація

Номер: a19023fab9604407903a568e86278e50
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-05-013086-a.a2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Неправомірна дискваліфікація
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 15.04.2024 00:03
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС", Колмиков Юрій Миколайович 380503642154 nika.ua.2019@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 1a4aa31bf98c4a64bb23841759188bd6
Заголовок пункту скарги: Щодо невиконання вимог п.2.2 Додатку №1 ТД
Опис заперечення: п.2.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається наступне: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). На підтвердження зазначеної вимоги, Скаржником у складі пропозиції надано файл «51. ПАСПОРТ ЯКОСТІ ВИРОБУ склопактів однокамерних.pdf» ( далі –Паспорт якості).
В паспорті якості зазначається Тип: Склопакет однокамерний (СПО 24мм) 4-16-4 , Вимогою п. 2.2. передбачено на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). В Паспорті якості зазначено походження товару та якісні характеристики з посиланням на сертифікат відповідності UA.CRT.00152-23 дійсний до 05.04.2025 року, який також надано у складі пропозиції Скаржником. Замовник вимагав саме зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції. Зразок паспорту не містить номеру партії, дати виготовлення, номеру замовлення. Даний зразок дає уявлення, яка саме інформація буде зазначатись при поставці товару.
У складі пропозиції надано Зразок паспорту якості, в якому підтверджено:

Тип - Склопакет однокамерний (СПО 24мм) 4-16-4;
походження товару - Адреса виробництва: Київська область, Бучанський район, Петропавлiвська Борщагiвка,
нормативно - технічний документ щодо відповідності товару - Сертифікат відповідності UA.CRT.00152-23 дійсний до 05.04.2025 року (відповідає вимогам ДСТУ EN 1279-1:2022 пп.5.2.2, 5.3, 5.5, 6.3.2 табл.2, 6.3.3 табл.3; ДСТУ EN 1279-2:2022 п.5, ДСТУ EN 1279-4:2022 п.5.3, ДСТУ EN 1279-5:2019 п.4.2.2.12, 4.2.213; ДСТУ EN 1279-6:2022 дод. А3 розділ 3 (пункти 1.1-1.4, табл.А.4 розділ 3 (пос.1), дод.А.12 розділ 3 (пункт 3)) .
Додатково зауважимо, що в графі Тип Паспорту якості зазначена формула склопакета 4-16-4, аналогічна інформація зазначена в Ціновій пропозиції (файл «Цінова пропозиція» в графі «Найменування товару») та в Даних на товар (файл 1. Дані на товар Додаток 1 ). У формулі склопакета 4-16-4 зазначаються наступні технічні характеристики склопакета: два скла по 4 мм товщиною, ширина рамки 16 мм. В камері - повітря. Товщина пакету – 24 мм. Таким чином в Паспорті якості наявна наступна невідповідність : У типі склопакету зазначено дистанційну рамку 16 мм, проте у п.6 Таблиці Паспорту якості зазначено 14 мм. Тобто, один документ містить різні показники одного і того ж параметру. Зазначена Замовником невідповідність є такою, що може бути усунення шляхом виправлення на протязі 24 годин згідно пунтку 43 особливостей. Додатково надаємо, виправлений виробником паспорт якості (Додаток 4 ПАСПОРТ ЯКОСТІ ВИРОБУ склопактів однокамерних).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Зазначена Замовником невідповідність є такою, що може бути усунення шляхом виправлення на протязі 24 годин згідно пунтку 43 особливостей.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, прийняте в результаті бездіяльності, ігнорування вимог Закону та Особливостей, є нічим іншим як порушення принципів, визначених ст. 5 Закону, а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них (п. 4), об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5), запобіганню корупційним діям і зловживанням (п. 6) тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: b3f51173b9d644b79e3a5146e2118475
Заголовок пункту скарги: Щодо невиконання вимоги п.3.2 Розділу 3 тендерної документації
Опис заперечення: Абзацем 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей зазначається, що :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У складі пропозиції Учасником надане забезпечення тендерної пропозиції ( файл 39. Гарантія з додатками 17 040 грн.rar).
В наданому файлі зазначена назва Замовника, адреса, код ЄДРПОУ, Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2024-03-05-013086-a, оприлюднене на авторизованій уповноваженим органом електронній системі закупівель (веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», https://prozorro.gov.ua) за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-05-013086-a; Інформація щодо тендерної документації; Назва предмета закупівлі.
Зазначена Замовником невідповідність є такою, що може бути усунута шляхом виправлення на протязі 24 годин згідно пунтку 43 особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Зазначена Замовником невідповідність є такою, що може бути усунення шляхом виправлення на протязі 24 годин згідно пунтку 43 особливостей.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, прийняте в результаті бездіяльності, ігнорування вимог Закону та Особливостей, є нічим іншим як порушення принципів, визначених ст. 5 Закону, а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них (п. 4), об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5), запобіганню корупційним діям і зловживанням (п. 6) тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення про відхилення пропозиції Учасника.

Номер: cd5e1155bb4b436aa64fd209c71e5f08
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-05-013086-a.b1
Назва: Скасування рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи № ФБМЕС-24Т_234_ВО від 09.04.2024р. пропозиція ТОВ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" (ЄДРПОУ 44677136) (далі – Учасник) була відхилена на підставі абзаца 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Згідно аргументації зазначеної в протокольному рішенні документи подані Учасником не відповідають технічним, якісним, кількісним вимогам предмета закупівлі тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації, а саме: 1. учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 2.2 Додатку №1 до тендерної документації, було надано паспорт якості виробу на запропоновану продукцію із зазначенням розміру дистанційної рамки, яка становить 14 мм, що не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Додатком А до тендерної документації було визначено розмір дистанційної рамки 1, мм – 16. 2. Відповідно п.1 ст. 25 Закону, Замовник має право у тендерній документації зазначити вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до п. 3.2. Розділу 3 тендерної документації, форма забезпечення тендерної пропозиції повинна відповідати вимогам, зазначеним у Додатку №6 тендерної документації. Відповідно п. 5 Розділу І Додатку №6 до тендерної документації, у гарантії, яка надається, як забезпечення тендерної пропозиції, як обов’язкова вимога, зазначається: «Платіжні реквізити Замовника (Бенефіціара:…)». Документ наданий учасником, як «Банківська гарантія» не відповідає вимогам тендерної документації та п. 5 Розділу І Додатку №6 тендерної документації. Щодо першої невідповідності п.2.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається наступне: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)., Учасником надано паспорт якості від виробника» На підтвердження зазначеної вимоги, Учасником у складі пропозиції надано файл «51. ПАСПОРТ ЯКОСТІ ВИРОБУ склопактів однокамерних.pdf» ( далі –Паспорт якості). В паспорті якості зазначається Тип: Склопакет однокамерний (СПО 24мм) 4-16-4 , розшифровка формули склопакета 4-16-4 - Пакет однокамерний, два скла по 4 мм товщиною, ширина рамки 16 мм. В камері - повітря. Товщина пакету – 24 мм. Виробником в п. 6 Дистанційна рамка, мм паспорту якості допущена описка і зазначено розмір 14мм. Тобто, найменування товару, нормативно- технічний документ відповідно до якого виготовляється товар відповідає вимогам замовника, а в п.6 допущена описка виробником. Вимогою п. 2.2. передбачено надати документи виробника, що підтверджують якість та походження продукції. В паспорті якості зазначено походження товару та якісні характеристики та посилання на сертифікат відповідності UA.CRT.00152-23 дійсний до 05.04.2025 року. Зазначена Замовником невідповідність є такою, що може бути усунення шляхом виправлення на протязі 24 годин згідно пунтку 43 особливостей Щодо другої невідповідності Абзацем 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей зазначається, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У складі пропозиції Учасником надане забезпечення тендерної пропозиції ( файл 39. Гарантія з додатками 17 040 грн.rar). В наданому файлі зазначена назва Замовника, адреса, код ЄДРПОУ, Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2024-03-05-013086-a, оприлюднене на авторизованій уповноваженим органом електронній системі закупівель (веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO», https://prozorro.gov.ua) за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-05-013086-a; Інформація щодо тендерної документації; Назва предмета закупівлі. Зазначена Замовником невідповідність є такою, що може бути усунення шляхом виправлення на протязі 24 годин згідно пунтку 43 особливостей. Нагадаємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасникапроцедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та /або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та /або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі ускладі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В наданих Учасником документах є невідповідності у виді помилок, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі тендерної пропозиції. Як наслідок, Замовник був зобов’язаний заявити вимогу про усунення таких невідповідностей та надати час на їх усунення відповідно до вимог п. 43 Особливостей. Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, прийняте в результаті декількох фактів протиправної бездіяльності, ігнорування вимог Закону, Особливостей та власної Тендерної документації, є нічим іншим як порушення принципів, визначених ст. 5 Закону, а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них (п. 4), об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5), запобіганню корупційним діям і зловживанням (п. 6) тощо. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Відповідно Розділу 1. Загальні положення тендерної документації, тендерною документацію роз’яснено учасникам (Терміни, які вживаються у тендерній документації), що: Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Учасник процедури (як постачальник відповідно вимог тендерної процедури) закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. На підставі вищенаведеного Ви ознайомлений з термінами, які вживаються в тендерній документації. Відповідно Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто у документації не можуть передбачатися вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови. Крім того, Замовник врахував щоб закупівля здійснювалась за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому потенційним учасником даної процедури закупівлі можуть бути будь-які фізичні особи, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), на умовах визначених тендерною документацією. Таким чином, замовники самостійно встановлюють вимоги у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням вимог статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Поряд з цим слід ураховувати, що статтею 43 Господарського кодексу України передбачено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Водночас статтею 44 Господарського кодексу України визначено, що підприємництво здійснюється на основі, зокрема вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. На підставі пп. 3) п 3.1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, від учасників вимагається надання цінової пропозиції за формою відповідно до Додатку №5 до тендерної документації. Вами не було надано цінову пропозицію відповідно вимог Додатку №5 тендерної документації та інших умов тендерної документації. Відповідно тендерної документації, а саме Розділу 1. «Загальні положення тендерної документації», тендерною документацію роз’яснено Скаржнику, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Враховуючи те, що тендерна пропозиція і цінова пропозиція - це різні поняття в контексті Закону, Скаржник повинен надати цінову пропозицію у тому форматі, який Замовник вимагає в умовах тендерної документації, а саме у Додатку №5. До аналогічного висновку «щодо вимог цінової пропозиції» прийшла Колегія у своєму Рішенні від 10.03.2021 № 4576-р/нк-пз, щодо невиконання учасниками вимог тендерної документації щодо цінової пропозиції, при наданні цінової пропозиції не за вимогами тендерної документації, що є в свою чергу невідповідністю вимогам замовника, що викладені у тендерній документації. Відповідно п. 3.6. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно п. 2.2. Додатка №1 до тендерної документації, Учасник повинен на кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). В результаті розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" (ЄДРПОУ 44677136) було встановлено: - учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 2.2 Додатку №1 до тендерної документації, було надано паспорт якості виробу на запропоновану продукцію із зазначенням розміру дистанційної рамки, яка становить 14 мм, що не відповідає технічним вимогам Замовника, оскільки Додатком А до тендерної документації було визначено розмір дистанційної рамки 1, мм – 16. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідність технічних показників на запропоновану продукції в паспорті якості виробника не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв`язку з чим замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах. Рішення замовника є незмінним і остаточним. Дякуємо.
Статус вимоги: Відхилено