-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
«Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)»
Завершена
495 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 475.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 475.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2024 16:36 - 28.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
506e8d8f54694bdb9711453e21c9df46
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-05-013041-a.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013041-a за предметом закупівлі: «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір БРСМ.pdf 08.03.2024 21:18
- скарга у текстовому форматі.docx 08.03.2024 21:18
- Синергія СУЯ 2018.pdf 08.03.2024 21:18
- СКАРГА 08.03.24 2.pdf 08.03.2024 21:18
- Зразки талонів БРСМ.pdf 08.03.2024 21:18
- БРСМ_ПАСПОРТА_И_СЕРТИФИКАТЫ_ВСЕ_ВИДЫ_ТОПЛИВА (4).pdf 08.03.2024 21:18
- sign.p7s 08.03.2024 21:18
- Рішення від 12.03.2024 № 4485.pdf 12.03.2024 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.03.2024 № 5081.pdf 21.03.2024 12:56
- Рішення від 20.03.2024 № 5081.pdf 25.03.2024 13:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 22:06
Дата розгляду скарги:
20.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.03.2024 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуто, внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Номер:
9ddd1bdb7df6481697c84ca9339c6bcb
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога в частині надання Сертифікатами відповідності та паспортами якості які видані на Учасника закупівлі.
Опис заперечення:
Відповідно до п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації визначена Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)»:
«2. Якість предмета закупівлі повинна відповідати діючим в Україні на момент його закупівлі Державним стандартам і підтверджуватися Сертифікатами відповідності та паспортами якості які видані на Учасника закупівлі. »
«2. Якість предмета закупівлі повинна відповідати діючим в Україні на момент його закупівлі Державним стандартам і підтверджуватися Сертифікатами відповідності та паспортами якості які видані на Учасника закупівлі. »
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності та паспортів на паливо (Дизельне паливо та Бензин А95) виданих на Учасника закупівлі – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Сертифікат відповідності ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на Дизельне паливо видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасникам, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Паспорт якості на відповідність ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на Дизельне паливо видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності та паспортів, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами власниками АЗС, у яких відносини з виробниками є. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів.
Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару. При цьому такі документи, що підтверджують якість Товару, видані не на ім’я учасника.
Сертифікат відповідності ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на Дизельне паливо видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасникам, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Паспорт якості на відповідність ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на Дизельне паливо видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності та паспортів, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з партнерами власниками АЗС, у яких відносини з виробниками є. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів.
Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару. При цьому такі документи, що підтверджують якість Товару, видані не на ім’я учасника.
×
-
Назва доказу:
Сертифікати та паспорта на Бензин А95 та Дизельне паливо
-
Опис доказу:
На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо у Додатку № 1 до Скарги: - Сертифікат відповідності на Бензин автомобільний А95 на відповідність ДСТУ 7687:2015, виданий виробнику ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ-2000»; - Сертифікат відповідності на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7688:2015, виданий ТОВ «КАТМА ГРУП». - Паспорт якості на Бензин автомобільний А95 на відповідність ДСТУ 7687:2015, виданий виробнику, який поліпшив якість ТОВ «СТАНДАРТ ОЙЛ-2000»; - Паспорт якості на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7688:2015, виданий розповсюджувачу в Україні ТОВ «КАТМА ГРУП» .
-
Повʼязаний документ:
БРСМ_ПАСПОРТА_И_СЕРТИФИКАТЫ_ВСЕ_ВИДЫ_ТОПЛИВА (4).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013041-a за предметом закупівлі: «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)».
Номер:
b18be3a8469a4cd9b06edef6f5a5bafd
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога в частині надання ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю
Опис заперечення:
Відповідно до п. 4 Додатку № 2 до тендерної документації визначена Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)»:
«4. З метою підвищення відповідності вимогам стандарту ISO під час здійснення господарської діяльності Учасник повинен надати сертифікати, а саме:
• ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю.»
«4. З метою підвищення відповідності вимогам стандарту ISO під час здійснення господарської діяльності Учасник повинен надати сертифікати, а саме:
• ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлена дискримінаційна умова щодо надання на підтвердження впровадження Системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації – а саме ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю».
На відповідність п. 56 Особливостей та виконання вищезазначеної вимоги щодо впровадження Системи управління якістю, Скаржник може надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (Додаток № 2 до скарги).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
На відповідність п. 56 Особливостей та виконання вищезазначеної вимоги щодо впровадження Системи управління якістю, Скаржник може надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (Додаток № 2 до скарги).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
×
-
Назва доказу:
ИСО 2018
-
Опис доказу:
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
Синергія СУЯ 2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013041-a за предметом закупівлі: «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)».
Номер:
13350c2cfbdc4043a4c6152ddbc411f4
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога в частині надання талонів номіналом 5 л.
Опис заперечення:
Відповідно до п. 5 Додатку № 2 до тендерної документації визначена Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)»:
«. Бензин А-95 (в скретч-картках/талонах) та Дизельне паливо (в скретч-картках/талонах) повинні:
• бути номіналом 5, 10, 20 літрів»
«. Бензин А-95 (в скретч-картках/талонах) та Дизельне паливо (в скретч-картках/талонах) повинні:
• бути номіналом 5, 10, 20 літрів»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути САМЕ номіналом 5 л., 10 л. та 20 л. - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які не являються емітентами талонів та не можуть встановлювати вимоги до номіналу талонів, емітованих Партнером. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів та при цьому мають затверджений номінал талонів 5, 10, 20 літрів .
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону та затверджений номінал.
На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
На виконання потреб замовника, плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів на АЗС партнерів АЗС «БРСМ-нафта».
Право здійснювати продаж талонів, дійсних в мережі БРСМ-нафта, підтверджується на підставі Партнерського договору ДГ-0000065 від 16.12.2023 року з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (Додаток № 3 до скарги).
За умовами Договору:
п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до п. 1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк- дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця.
Отже, зазначені вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), емітованих власником мережі БРСМ-НАФТА для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
На підтвердження вищезазначеної дискримінаційної умови надаємо зразки талонів АЗС БРСМ-нафта, які емітовані нашим партнером (Додаток 4 до скарги).На підтвердження вищезазначеної дискримінаційної умови надаємо зразки талонів АЗС БРСМ-нафта, які емітовані нашим партнером, номіналом 10 л. та 20 л. на Бензин А-95 та 10 л. та 20 л. на Дизельне паливо (Додаток 4). Зазначена мережа АЗС не має затверджених талонів номіналом 5 л.
Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону та затверджений номінал.
На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
На виконання потреб замовника, плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів на АЗС партнерів АЗС «БРСМ-нафта».
Право здійснювати продаж талонів, дійсних в мережі БРСМ-нафта, підтверджується на підставі Партнерського договору ДГ-0000065 від 16.12.2023 року з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (Додаток № 3 до скарги).
За умовами Договору:
п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до п. 1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк- дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця.
Отже, зазначені вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), емітованих власником мережі БРСМ-НАФТА для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
На підтвердження вищезазначеної дискримінаційної умови надаємо зразки талонів АЗС БРСМ-нафта, які емітовані нашим партнером (Додаток 4 до скарги).На підтвердження вищезазначеної дискримінаційної умови надаємо зразки талонів АЗС БРСМ-нафта, які емітовані нашим партнером, номіналом 10 л. та 20 л. на Бензин А-95 та 10 л. та 20 л. на Дизельне паливо (Додаток 4). Зазначена мережа АЗС не має затверджених талонів номіналом 5 л.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів номіналом 10 та 20 літрів
-
Опис доказу:
На підтвердження вищезазначеної дискримінаційної умови надаємо зразки талонів АЗС БРСМ-нафта, які емітовані нашим партнером (Додаток 4 до скарги).На підтвердження вищезазначеної дискримінаційної умови надаємо зразки талонів АЗС БРСМ-нафта, які емітовані нашим партнером, номіналом 10 л. та 20 л. на Бензин А-95 та 10 л. та 20 л. на Дизельне паливо (Додаток 4). Зазначена мережа АЗС не має затверджених талонів номіналом 5 л.
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР»
-
Опис доказу:
Партнерський договір з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР»
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013041-a за предметом закупівлі: «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)».
Номер:
56cef6b222d04266a09a719ca0bcd59b
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога в частині наявності у учасника власних/орендованих АЗС
Опис заперечення:
Відповідно до п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації визначена Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)»:
«3. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про перелік власних або орендованих (автозаправних станцій), АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження на території м. Житомира та Житомирського району. Найблища АЗС повинна бути розташована не більше 5 кілометрів від фактичного місця розташування замовника.»
«3. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про перелік власних або орендованих (автозаправних станцій), АЗС із зазначенням адреси місцезнаходження на території м. Житомира та Житомирського району. Найблища АЗС повинна бути розташована не більше 5 кілометрів від фактичного місця розташування замовника.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення:
дискримінаційні умови у ТД
Опис суті пункту скарги:
Вимагаючи від учасників наявність у Учасника власних або орендованих АЗС (автозаправних станцій) на відстані не більше 5 кілометрів від фактичного місця розташування замовника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників», оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у власності/оренді на відстані не більше 5 кілометрів від фактичного місця розташування замовника.
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність Найблищої АЗС повинна бути розташована не більше 5 кілометрів від фактичного місця розташування замовника., – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу БРСМ-нафта.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір ДГ-0000065 від 16.12.2023 року з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (Додаток № 3 до скарги).
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до п. 1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк- дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця.
Відповідно до п. 2.1.5 Вiдпyск ПММ Покупцевi, його представникам (особам, у яких наявнi вiдповiднi бланки-дозволи) здiйснюеться тiльки пiсля передачi бланкiв-дозволiв оператору АЗС Продавця. Наявнiсть бланку-дозволу у особио що звертаеться до оператора АЗС Пролавця є пiдтвердженням повноважень такої особи на отримання ПММ.
Відповідно до п. 3.4.1. Покупець має право отримувати в порядку та на умовах, що передбачені цим Договором бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки ПММ автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС.
На виконання п. 56 Особливостей надаємо Зразки талонів, емітовані мережею АЗС БРСМ-нафта у вкладені (Додаток № 4).
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-НАФТА для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому, зазначені АЗС не є у праві власності/оренді Скаржника.
В галузі майнового права «власник», «орендар» та «користувач» має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність Найблищої АЗС повинна бути розташована не більше 5 кілометрів від фактичного місця розташування замовника., – плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу БРСМ-нафта.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір ДГ-0000065 від 16.12.2023 року з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (Додаток № 3 до скарги).
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, продавець зобов’язується передати Покупцю бланки-дозоли та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки паливно-мастильними матеріалами автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС, вказаних на сайті: www.brsm-nafta.com, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати бланки-дозволи їх номіналом та/або поповнювати електронні паливні картки на бажану кількість/суму отримання Покупцем паливно-мастильних матеріалів.
Відповідно до п. 1.2.1. бланк-дозвіл (талони) - спеціальний документ, який має встановлену Продавцем форму, зміст, ступінь захисту, строк дії, серійний/порядковий номер, тощо, та дозволяє його пред’явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ відповідного найменування, марки та у кількості, що зазначені у ньому. Бланк-дозвіл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором. Бланк- дозвіл за цим Договором не є спеціальним платіжним засобом (платіжною карткою) у розумінні Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні», призначений виключно для підтвердження повноважень на отримання ПММ, є засобом одноразового використання, що забезпечує систему безготівкового відпуску ПММ в мережі АЗС Продавця.
Відповідно до п. 2.1.5 Вiдпyск ПММ Покупцевi, його представникам (особам, у яких наявнi вiдповiднi бланки-дозволи) здiйснюеться тiльки пiсля передачi бланкiв-дозволiв оператору АЗС Продавця. Наявнiсть бланку-дозволу у особио що звертаеться до оператора АЗС Пролавця є пiдтвердженням повноважень такої особи на отримання ПММ.
Відповідно до п. 3.4.1. Покупець має право отримувати в порядку та на умовах, що передбачені цим Договором бланки-дозволи та/або електронні паливні картки, які надають право на здійснення заправки ПММ автотранспорту контрагентів Покупця на АЗС.
На виконання п. 56 Особливостей надаємо Зразки талонів, емітовані мережею АЗС БРСМ-нафта у вкладені (Додаток № 4).
Отже, зазначені вище партнерські договори надають право ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-НАФТА для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому, зазначені АЗС не є у праві власності/оренді Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-03-05-013041-a за предметом закупівлі: «Бензин А-95, Дизельне паливо (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 - Нафта і дистиляти)».