-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Торги відмінено
1 489 842.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 449.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 449.21 UAH
Період оскарження:
05.03.2024 16:32 - 19.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
встановлення дискримінаційних вимог
Номер:
d5fbce93d52a4d9d9264c4ec6f078738
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-05-012935-a.a1
Назва:
встановлення дискримінаційних вимог
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ДГП _ 012935.docx.asice 08.03.2024 09:43
- Скарга ДГП _ 012935.docx 08.03.2024 09:43
- Доказ 3. Тип об'єкту оподаткування.pdf 08.03.2024 09:43
- Доказ 1. Рішення від 31.05.2021 № 11969.pdf 08.03.2024 09:45
- Доказ 2. Договір реагування ШЗ ЦЗ 2023.pdf 08.03.2024 09:45
- sign.p7s 08.03.2024 09:46
- ЗАЯВА на участь в засіданні дистанційно.doc.asice.zip 11.03.2024 09:53
- пояснення щодо скарги.doc.asice.zip 15.03.2024 10:02
- рішення від 12.03.2024 № 4504.pdf 12.03.2024 18:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4997.pdf 20.03.2024 13:50
- рішення від 19.03.2024 № 4997.pdf 21.03.2024 18:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2024 14:45
Дата розгляду скарги:
19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2024 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2024 18:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4997-р/пк-пз від 19.03.2024, а саме внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з охорони приміщень", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-05-012935-a
Пункт скарги
Номер:
2f57b13f16484e5e884663342a907ffc
Заголовок пункту скарги:
1. Наявність працівників, що входять до штату учасника та працюють на повну ставку;
2. Наявність груп швидкого реагування у кількості не менше 4-х одиниць;
3. Наявність форми №20-ОПП з підтвердженням отримання в податкових органах на радіоелектронні засоби.
Опис заперечення:
1. Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) (сторінка 24) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 05.03.2024 р. Мариною НАЗАРЕНКО): «Довідка про наявність в учасника працівників, що мають відповідний досвід і кваліфікацію. Наявність не менше 16 співробітників охорони, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, входять до штату учасника, а саме працюють на повну ставку, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції на кожного співробітника вказаного у довідці надає».
2. Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п. 2.3 Додатку 2 тендерної документації (Наявність обладнання та матеріально-технічної бази) (сторінка 25) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 05.03.2024 р. Мариною НАЗАРЕНКО): «2.3. Виконавець повинен мати змогу, у разі виникнення позаштатної ситуації направити групу швидкого реагування для посилення та стабілізації ситуації з одночасним оповіщенням Замовника.
Для підтвердження інформації зазначеної Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі та копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування (не менше 4-х одиниць), з наданням у складі тендерної пропозиції фото цього транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, кольоровографічними схемами та написами – з визначеними зовнішніми знаками належності до підприємства учасника, та копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника. Всі транспортні засоби, які будуть залучені до надання послуг, повинні бути обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями, та мати спеціальний Дозвіл на їх використання від Міністерства внутрішніх справ України, який надається Учасником в складі тендерної пропозиції, а також довідки (отриманих від відповідних органів військового управління) про перебування цих транспортних засобів, що залучається (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) (не менше двох). Документальне підтвердження наявності на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на цих транспортних засобам, які будуть залучатись для надання послуг). У разі якщо транспорт реагування не належать учаснику, то на підтвердження можливості його використання учасником, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору надання послуг або копію договору реагування з іншим охоронним підприємством, що має ліцензію на провадження охоронної діяльності (надати ліцензію іншого охоронного підприємства) з усіма додатками, що дійсний не менш ніж до 31.12.2024р. або передбачати можливість його автоматичної пролонгації на наступний рік».
3. Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п. 2.5 Додатку 2 тендерної документації (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) (сторінка 26) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 05.03.2024 р. Мариною НАЗАРЕНКО): 2.5. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати діючий договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів. На використання радіочастот учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровській області або Україні, та максимальною потужністю не менше 2 Вт не менше 6 шт. або номер присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів. На підтвердження вищевикладеного учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію даних дозволів, щодо надання в користування в кількості не менше 6 шт. або надати Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку не менше 6 номерів. У разі права користування або в інший спосіб, надати відповідні документи, що відповідають про їх передачу для використання згідно із Законом України "Про електронні комунікації", а також надати на підтвердження Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма №20-ОПП) з підтвердженням отримання в податкових органах на зазначені радіоелектронні засоби.
2. Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п. 2.3 Додатку 2 тендерної документації (Наявність обладнання та матеріально-технічної бази) (сторінка 25) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 05.03.2024 р. Мариною НАЗАРЕНКО): «2.3. Виконавець повинен мати змогу, у разі виникнення позаштатної ситуації направити групу швидкого реагування для посилення та стабілізації ситуації з одночасним оповіщенням Замовника.
Для підтвердження інформації зазначеної Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції довідку в довільній формі та копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування (не менше 4-х одиниць), з наданням у складі тендерної пропозиції фото цього транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, кольоровографічними схемами та написами – з визначеними зовнішніми знаками належності до підприємства учасника, та копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника. Всі транспортні засоби, які будуть залучені до надання послуг, повинні бути обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями, та мати спеціальний Дозвіл на їх використання від Міністерства внутрішніх справ України, який надається Учасником в складі тендерної пропозиції, а також довідки (отриманих від відповідних органів військового управління) про перебування цих транспортних засобів, що залучається (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) (не менше двох). Документальне підтвердження наявності на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або договір з додатками та акт встановлення GPS трекера на цих транспортних засобам, які будуть залучатись для надання послуг). У разі якщо транспорт реагування не належать учаснику, то на підтвердження можливості його використання учасником, надати документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: копію договору надання послуг або копію договору реагування з іншим охоронним підприємством, що має ліцензію на провадження охоронної діяльності (надати ліцензію іншого охоронного підприємства) з усіма додатками, що дійсний не менш ніж до 31.12.2024р. або передбачати можливість його автоматичної пролонгації на наступний рік».
3. Оскаржується дискримінаційна вимога згідно п. 2.5 Додатку 2 тендерної документації (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) (сторінка 26) (тендерна документація затверджена протоколом уповноваженої особи від 05.03.2024 р. Мариною НАЗАРЕНКО): 2.5. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати діючий договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів. На використання радіочастот учасник повинен мати дозволи Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровській області або Україні, та максимальною потужністю не менше 2 Вт не менше 6 шт. або номер присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів. На підтвердження вищевикладеного учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію даних дозволів, щодо надання в користування в кількості не менше 6 шт. або надати Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку не менше 6 номерів. У разі права користування або в інший спосіб, надати відповідні документи, що відповідають про їх передачу для використання згідно із Законом України "Про електронні комунікації", а також надати на підтвердження Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма №20-ОПП) з підтвердженням отримання в податкових органах на зазначені радіоелектронні засоби.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВИКЛЮЧНО ШТАТНИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ НА ПОВНУ СТАВКУ.
В ЧАСТИНІ ШТАТНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Зазначені вимоги замовника є дискримінаційними і такими, що порушують права та законні інтереси й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722. Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі — підприємства), а також на фізичних осіб — підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
• штатні працівники;
• зовнішні сумісники;
• працюючі за цивільно-правовими договорами.
Потенційні учасники можуть мати досвід виконання низки аналогічних договорів та достатню матеріально-технічну базу та працівників, які не є штатними працівниками саме учасника, через що не мають можливості взяти участь в закупівлі.
Учасники можуть залучати працівників на підставі договорів цивільно-правового характеру та/ або за сумісництвом, тому не зможуть надати на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію саме штатних працівників. Скаржник не має потреби залучати саме штатних працівників, оскільки наявність роботи для них залежить від наявності замовлень та їх обсягу. За потреби залучаються додаткові виконавці для виконання умов договорів на підставі договорів цивільно-правового характеру та/ або за сумісництвом.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішення № 11969-р/пк-пз від 31.05.2021 (оголошення UA-2021-04-06-004454-c) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі — Колегія): «
В ЧАСТИНІ ПРАЦІ НА ПОВНУ СТАВКУ.
Стаття 43 Конституції України закріплено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Відповідно до частини другої статті 21 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП) працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної та творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному чи одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін.
Стаття 50 КЗпП передбачає, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Стаття 56 КЗпП встановлює можливість неповного робочого часу:
За угодою між працівником і роботодавцем може встановлюватись як при прийнятті на роботу, так і згодом неповний робочий день або неповний робочий тиждень. На просьбу вагітної жінки, жінки, яка має дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, в тому числі таку, що знаходиться під її опікуванням, або здійснює догляд за хворим членом сім'ї відповідно до медичного висновку, роботодавець зобов'язаний встановлювати їй неповний робочий день або неповний робочий тиждень.
Оплата праці в цих випадках провадиться пропорціонально відпрацьованому часу або залежно від виробітку.
Робота на умовах неповного робочого часу не тягне за собою будь-яких обмежень обсягу трудових прав працівників.
Отже, вимога щодо наявності лише штатних працівників, що працюють на повну ставку - є необґрунтованою та дискримінаційною щодо Скаржника і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм чинного законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та / або за сумісництвом.
2. НАЯВНІСТЬ 4-х ГРУП ТРАНСПОРТ РЕАГУВАННЯ. Скаржник зазначає про дискримінаційний підхід Замовника.
Згідно Документації, Скаржник має підтвердити наявність власних груп транспорту реагування у кількості не менше 4 (чотирьох). У разі відсутності власного транспорту реагування, учасник може надати документи, що підтверджують законність використання транспорту реагування учасником: копію договору надання послуг або копію договору реагування з іншим охоронним підприємством, що має ліцензію на провадження охоронної діяльності (надати ліцензію іншого охоронного підприємства) з усіма додатками, що дійсний не менш ніж до 31.12.2024р. або передбачати можливість його автоматичної пролонгації на наступний рік».
Так, Скаржник має укладений договір з ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ», що залучає транспорт реагування у кількості лише 3 (трьох) груп реагування на території м. Дніпро. Тобто, Скаржник залучає транспорт реагування на підставі договору б/н від 02 січня 2023 року, що діє до 31 грудня 2024 р. (включно) у ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ», що виступає у ролі субпідрядника/співвиконавця.
Об’єкти замовника знаходяться за наступною адресою:
1) Пост охорони: Дніпровська гімназія № 105 імені М. І. Лояна Дніпровської міської ради (адреса: вул. Золотоосіння, 26, м. Дніпро);
2) Пост охорони: Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 299 Дніпровської міської ради (адреса: вул. Коробова, 10, м. Дніпро);
3) Пост охорони:иКомунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 379 Дніпровської міської ради (адреса: вул. Пестеля, 34, м. Дніпро).
Для надання послуг з оперативного реагування достатньо і 3 (трьох) груп швидкого реагування (для покриття на кожен об’єкт). З досвіду Скаржника зазначаємо, що достатньо і 2 (двох), бо транспорт реагування здійснює патрулювання в межах, достатній для швидкого проїзду до об’єкту у випадку надходження сигналу тривоги на пульт централізованого спостереження.
Отже, встановлення вимоги щодо підтвердження саме 4 (чотирьох) груп швидкого реагування (власний та/або залучений) жодним чином не обґрунтована. Окрім цього, Замовник вимагає, з невідомих на те підстав, документи про перебування цих транспортних засобів, що залучається (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) (не менше аніж на два транспорти).
3. ФОРМА № 20-ОПП ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ РАДІОЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ. Встановивши дану вимогу, Замовник дискримінує учасників з огляду на те, що суб’єкти господарювання не повинні вносити таку інформацію у форму 20-ОПП з огляду на нижчезазначене.
Розділ VII та VIII Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» від 09.12.2011 р. № 1588 (надалі – Порядок) передбачає порядок взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків (веб посилання на Порядок: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1562-11#n576 ).
Так, п. 4 Розділу VIII передбачає, що 8.4. повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
У повідомленні за формою № 20-ОПП надається інформація про всі об’єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду.
Форма вказаного повідомлення передбачає заповнення типа об'єкта оподаткування.
Під час надання повідомлень за формою № 20-ОПП застосовується принцип укрупнення інформації, яка надається про об’єкт оподаткування (наприклад, якщо подається інформація про об’єкти оподаткування - офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за одною адресою, достатньо надати інформацію за одним із типів об’єктів оподаткування, зазначивши у найменуванні: офіс, склад, склад-магазин).
Пункт 8.7 відсилає до рекомендованого довідника типів об'єктів оподаткування, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Центрального контролюючого органу та розміщується на інформаційних стендах у контролюючих органах.
Таким органом – є Державна податкова служба України.
На офіційному веб порталі ( https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html),
перейшовши Головна - ДОВІДНИКИ, РЕЄСТРИ, ПЕРЕЛІКИ - ДОВІДНИКИ - Типи об’єктів оподаткування наявний додатковий матеріал: станом на 24.04.2023 (Завантажити), що чинний.
Додаток № 10 до Порядку передбачає бланк Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма № 20-ОПП).
На другій сторінці передбачена пам’ятка для заповнена, де у графі 3 зазначено, що «Тип об’єкта оподаткування» заповнюється відповідно до рекомендованого довідника типів об’єктів оподаткування.
Згідно даного довідника передбачено наступне:
"1" "Пункт обміну іноземної валюти"
"2" "КІОСК"
"3" "ЛОТОК"
"5" "АВТОВОКЗАЛ"
"7" "АВТОГАЗЗАПРАВКА"
"8" "АВТОГОСПОДАРСТВО"
"10" "АВТОЗАПРАВОЧНА СТАНЦІЯ (АЗС)"
"13" "АВТОЗУПИНКА"
"14" "АВТОЛАВКА"
"15" "АВТОЛОТОК"
"16" "АВТОМАГАЗИН"
"17" "АВТОМАЙСТЕРНЯ"
"19" "АВТОМАТИ"
"20" "АВТОМОБІЛЬ"
"21" "АВТОМИЙКА"
"23" "АВТОПАРК"
"26" "АВТОПРИЧЕП"
"29" "АВТОРИНОК"
"30" "АВТОСАЛОН"
"33" "АВТОСТОЯНКА"
"34" "АВТОТРАНСПОРТ"
"35" "ТРЕЙЛЕР"
"36" "АВТОФУРГОН"
"37" "АВТОЦИСТЕРНА"
"38" "АГЕНСТВО"
"42" "АДМІНІСТРАЦІЯ"
"43" "АДМІНІСТРАЦІЯ РИНКУ"
"46" "АНГАР"
"47" "АПТЕКА"
"48" "АПТЕЧНИЙ ВІДДІЛ"
"49" "АПТЕЧНИЙ КІОСК"
"51" "АПТЕЧНИЙ ПУНКТ"
"55" "АРХІВ"
"56" "АТЕЛЬЄ"
"57" "АТЕЛЬЄ МОД"
"58" "АТЕЛЬЄ ПОШИВУ"
"60" "АТРАКЦІОН"
"61" "АТС"
"64" "БАГАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ"
"65" "БАГАЖНІ КАСИ"
"66" "БАЗА"
"67" "БАЗА ВІДПОЧИНКУ"
"68" "БАЗА ОПТОВА"
"69" "БАЗА ОРПК"
"71" "БАКАЛІЯ"
"72" "БАНК"
"73" "БАНКЕТНИЙ ЗАЛ"
"74" "БАННИЙ КОМПЛЕКС"
"75" "БАННО-ПРАЛЬНИЙ КОМБІНАТ"
"76" "БАНЯ"
"77" "БАНЯ-САУНА"
"78" "БАР"
"82" "БАР-МАГАЗИН"
"84" "БАР-РЕСТОРАН"
"85" "БАСЕЙН"
"86" "БАТІСКАФ"
"89" "АВТОБУСНИЙ МАРШРУТ"
"90" "БЕНЗОКОЛОНКА"
"93" "БОЧКА"
"94" "БРОКЕРСЬКА КОНТОРА"
"96" "БУДИНОК ЗВ'ЯЗКУ"
"97" "БУДИНОК КУЛЬТУРИ"
"98" "БУДИНОК МОДЕЛЕЙ"
"99" "БУДИНОК ОБРЯДІВ"
"100" "БУДИНОК ОДЯГУ"
"101" "БУДИНОК ПОБУТУ"
"102" "БУДИНОК ТОРГІВЛІ"
"103" "БУДМАТЕРІАЛИ"
"104" "БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ"
"106" "БУКМЕКЕРСЬКА КОНТОРА"
"107" "БУЛОЧНА"
"109" "БУТІК"
"110" "БУФЕТ"
"111" "БУХГАЛТЕРІЯ"
"113" "БЮРО ПОСЛУГ"
"114" "БЮРО РИТУАЛЬНИХ ПОСЛУГ"
"115" "БІБЛІОТЕКА"
"116" "БІБЛІОТЕЧНИЙ КОЛЕКТОР"
"117" "БІЛЕТНА КАСА"
"118" "БІЛЕТНИЙ КІОСК"
"120" "БІЛЬЯРДНА"
"121" "БІРЖА"
"123" "ВАГОВА"
"125" "ВАГОН-РЕСТОРАН"
"126" "ВАГОНЧИК"
"128" "ВАЛЮТНА КАСА"
"130" "ВАРЕНИЧНА"
"131" "ВБИРАЛЬНЯ"
"134" "ВЕТЕРИНАРНА АПТЕКА"
"135" "ВЕТЕРИНАРНА КЛІНІКА"
"136" "ВЕТЕРИНАРНА ЛАБОРАТОРІЯ"
"137" "ВЕТЕРИНАРНА ЛІКАРНЯ"
"143" "ВЗУТТЄВИЙ ЦЕХ"
"146" "ВИДАВНИЦТВО"
"148" "ЦЕХ"
"149" "ВИСТАВКА"
"150" "ВИСТАВКА-ПРОДАЖ"
"151" "ВИСТАВОЧНИЙ ЗАЛ"
"152" "ЗАСІБ ПЕРЕСУВНОЇ МЕРЕЖІ"
"153" "ВУГІЛЬНИЙ СКЛАД"
"154" "ВУЗОЛ ЗВ'ЯЗКУ"
"155" "ВІДДІЛ"
"156" "ВІДДІЛ МАГАЗИНУ"
"157" "ВІДДІЛ ПЕРЕДПЛАТИ"
"158" "ВІДДІЛЕННЯ"
"160" "ВІДДІЛЕННЯ О/Б"
"162" "ВІДЕОКЛУБ"
"165" "ВІДЕОСТУДІЯ"
"166" "ВІДЕОТЕКА"
"171" "ГАЗОВА АЗС"
"173" "ГАЛАНТЕРЕЯ"
"174" "ГАСТРОНОМ"
"176" "ГОДИННИКОВА МАЙСТЕРНЯ"
"179" "ГОТЕЛЬ"
"181" "ГРАЛЬНИЙ ЗАЛ"
"184" "ГРИЛЬ-БАР"
"188" "ДЕГУСТАЦІЙНИЙ ЗАЛ"
"192" "ДИСКО-КЛУБ"
"194" "ДИСПАНСЕР"
"195" "ДИСПЕТЧЕРСЬКИЙ ПУНКТ"
"196" "ДИТЯЧА КУХНЯ"
"198" "ДОБРОДІЙНИЙ ФОНД"
"200" "ДОВІДКОВЕ БЮРО"
"204" "ДУШОВА"
"205" "ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
"206" "ДІЛЬНИЦЯ"
"209" "ЕЛЕКТРОВУЗОЛ"
"211" "ЖЕК"
"212" "ЖІНОЧА КОНСУЛЬТАЦІЯ"
"213" "ЗАВОД"
"214" "ЗАГОТКОНТОРА"
"216" "ЗАГС"
"217" "ЗАКУСОЧНА"
"220" "ЗАЛ ОБРЯДОВИХ ПОСЛУГ"
"221" "ЗАЛ СВЯТКУВАННЯ"
"222" "ЗАЛ ЧЕКАННЯ"
"224" "ЗАЛІЗНИЧНИЙ ВОКЗАЛ"
"233" "ЗОНА ВІДПОЧИНКУ"
"235" "ЗУБОПРОТЕЗНИЙ КАБІНЕТ"
"239" "КАБЕЛЬНЕ ТЕЛЕБАЧЕННЯ"
"240" "КАБІНЕТ"
"244" "КАЗИНО"
"245" "КАМЕРА СХОВУ"
"247" "КАФЕ"
"249" "КАФЕ-КОНДИТЕРСЬКА"
"255" "КЕМПІНГ"
"256" "КЛАДОВИЩЕ"
"257" "КЛУБ"
"259" "КНИГАРНЯ"
"260" "КОВБАСНИЙ ЦЕХ"
"262" "КОЛГОСП"
"264" "КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД"
"267" "КОМОРА"
"269" "КОМП'ЮТЕРНИЙ ЗАЛ"
"270" "КОМП'ЮТЕРНІ ІГРИ"
"276" "КОМІСІЙНИЙ МАГАЗИН"
"277" "КОНДИТЕРСЬКИЙ ЦЕХ"
"279" "КОНСУЛЬТАТИВНИЙ ПУНКТ"
"282" "КОНТЕЙНЕР"
"283" "КОНТОРА"
"287" "КОПІЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
"290" "КОСМЕТИЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
"292" "КОСМЕТИЧНИЙ САЛОН"
"293" "КОТЕДЖ"
"296" "КРЕМАТОРІЙ"
"298" "КУЛІНАРІЯ"
"300" "КУХНЯ"
"301" "КІМНАТА ВІДПОЧИНКУ"
"302" "КІНОТЕАТР"
"304" "АВТОБУС"
"305" "ЛАБОРАТОРІЯ"
"306" "ЛАВКА"
"308" "ЛАРЬОК"
"309" "ЛОМБАРД"
"311" "АВТОБУСНА СТАНЦІЯ"
"312" "ЛУНА-ПАРК"
"313" "ЛІКАРНЯ"
"316" "ЛІСОСКЛАД"
"319" "М'ЯСНИЙ РОЗРУБ"
"320" "М'ЯСО КОНТРОЛЬ"
"321" "МАГАЗИН"
"322" "МАГАЗИН-КАФЕ"
"323" "МАЙДАНЧИК"
"325" "МАЙСТЕРНЯ"
"327" "МАЙСТЕРНЯ ШВЕЙНА"
"329" "МАКАРОННИЙ ЦЕХ"
"331" "МАНІКЮРНИЙ САЛОН"
"335" "МАРШРУТНЕ ТАКСІ"
"337" "МАСАЖНИЙ КАБІНЕТ"
"339" "МАСЛОЦЕХ"
"340" "МАШБЮРО"
"343" "МЕДИЧНИЙ ЗАКЛАД"
"344" "МЕДИЧНИЙ КАБІНЕТ"
"345" "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР"
"347" "МЕДПУНКТ"
"348" "МЕДСАНЧАСТЬ"
"350" "МЛИН"
"352" "МОДУЛЬ"
"354" "МОТЕЛЬ"
"355" "МУЗЕЙ"
"359" "НАРОДНИЙ ДІМ"
"360" "НАФТОБАЗА"
"361" "НОТАРІАЛЬНА КОНТОРА"
"362" "НОТАРІУС"
"363" "ОБМІННИЙ ФОНД"
"367" "ОВОЧІ"
"368" "ОЗДОРОВЧИЙ КОМПЛЕКС"
"370" "ОЛІЙНИЦЯ"
"371" "ОПЕРАЦІЙНА КАСА"
"372" "ОПЕРАЦІЙНИЙ ЗАЛ"
"374" "ОПТИКА"
"377" "ОПТОВИЙ СКЛАД"
"378" "ОФІС"
"379" "ОЩАДБАНК"
"381" "ПАВІЛЬЙОН"
"382" "ПАЛАТКА"
"383" "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ"
"384" "ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
"385" "ПАЛІТУРНИЙ ЦЕХ"
"386" "ПАРК"
"387" "ПАРКУВАННЯ АВТО"
"390" "ПЕКАРНЯ"
"391" "ПЕЛЬМЕННА"
"392" "ПЕРЕГОВОРНИЙ ПУНКТ"
"393" "ПЕРЕРОБКА РИБИ"
"394" "ПЕРЕРОБКА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ"
"395" "ПЕРЕРОБНИЙ ЦЕХ"
"396" "ПЕРЕСУВНА АЗС"
"398" "ПЕРУКАРНЯ"
"400" "ПИВНИЙ БАР"
"403" "ПЛЯЖ"
"407" "ПОБУТМАЙСТЕРНЯ"
"409" "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
"410" "ПОЛІГРАФЦЕНТР"
"411" "ПОЛІКЛІНІКА"
"414" "ПОСТ КОНТРОЛЮ"
"419" "ПОШТАМТ"
"421" "ПРАЛЬНЯ"
"422" "ПРЕДСТАВНИК ВО"
"423" "ПРИГОТУВАННЯ ОБІДІВ"
"424" "ПРИЙМАЛЬНИЙ ПУНКТ"
"425" "ПРИЛАВОК"
"427" "ПРИРІЗКА СКЛА"
"431" "ПРОКАТ АУДІОВІДЕО КАСЕТ"
"436" "АБОНЕМЕНТНИЙ ВІДДІЛ"
"437" "ПУНКТ ПОСЛУГ"
"438" "ПУНКТ ПРИЙОМУ КОМУНАЛЬНИХ ПЛАТЕЖІВ"
"439" "ПУНКТ ПРИЙОМУ ПЛАТЕЖІВ"
"440" "ПУНКТ ПРОКАТУ"
"441" "ПІДМІННИЙ ФОНД"
"445" "РАДІОТРАНСЛЯЦІЙНИЙ ВУЗОЛ"
"446" "РЕГІСТРАТУРА"
"447" "РЕДАКЦІЯ"
"450" "РЕМОНТ ВЗУТТЯ"
"452" "РЕСТОРАН"
"453" "РИНОК"
"454" "РОЗКЛАДКА"
"455" "РОЗПИЛОВКА ЛІСУ"
"456" "РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
"457" "РОЗСАДНИК"
"458" "САЛОН"
"462" "САУНА"
"463" "САУНА-ЛАЗНЯ"
"465" "СЕКЦІЯ"
"466" "СЕРВІС-ЦЕНТР"
"468" "СКЛАД"
"469" "СКЛАД-МАГАЗИН"
"470" "СКЛАД-ТЕРМІНАЛ"
"474" "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
"475" "СТОМАТОЛОГІЧНИЙ КАБІНЕТ"
"477" "СТРАХОВА ДІЛЬНИЦЯ"
"478" "СТРАХОВИЙ ВІДДІЛ"
"479" "СТРИПТИЗ-БАР"
"480" "СТУДІЯ"
"481" "СТУДІЯ ЗВУКОЗАПИСУ"
"482" "СТІЛ ЗАМОВЛЕНЬ"
"483" "СУПЕРМАРКЕТ"
"484" "ТАКСІ"
"485" "ТАНЦМАЙДАНЧИК"
"486" "ТЕАТР"
"489" "ТЕЛЕГРАФ"
"491" "ТЕЛЕМАЙСТЕРНЯ"
"492" "ТЕЛЕРАДІОМАЙСТЕРНЯ"
"494" "ТЕЛЕСТУДІЯ"
"497" "ТЕПЛИЦЯ"
"498" "ТЕПЛОХІД"
"499" "ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
"502" "ТИПОГРАФІЯ"
"503" "ТИР"
"504" "ТОРГОВИЙ КОМПЛЕКС"
"506" "ТОТАЛІЗАТОР"
"508" "ТУАЛЕТ"
"512" "ТУРИСТИЧНЕ БЮРО"
"513" "ТУРИСТИЧНИЙ ВІДДІЛ"
"515" "УНІВЕРМАГ"
"516" "УНІВЕРСАМ"
"518" "УЧБОВИЙ ЦЕНТР"
"519" "ФАБРИКА"
"520" "ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"
"523" "ФОТОАТЕЛЬЄ"
"525" "ФОТОЛАБОРАТОРІЯ"
"532" "ФІЛАРМОНІЯ"
"536" "ХЛІБОКОМБІНАТ"
"537" "ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНЯ"
"538" "ХУДОЖНІЙ САЛОН"
"539" "ХІМЧИСТКА"
"550" "ЧИЩЕННЯ ДИМОХОДІВ"
"554" "ШИНОМОНТАЖ"
"555" "ШКОЛА"
"556" "ШКІЛЬНА ЇДАЛЬНЯ"
"557" "ШОУ-ЦЕНТР"
"559" "ШТРАФПЛОЩАДКА"
"560" "ЮВЕЛІРНА МАЙСТЕРНЯ"
"561" "ЮРИДИЧНА КОНТОРА"
"570" "ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПУНКТ"
"571" "ІНДПОШИВ"
"572" "ІНСТИТУТ"
"573" "ЇДАЛЬНЯ"
"575" "БУДИНОК ПІОНЕРІВ"
"576" "ДИТЯЧИЙ ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР"
"577" "ДИТЯЧИЙ КОМБІНАТ"
"578" "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ"
"579" "ЗАЛ ГРАЛЬНИХ АВТОМАТІВ"
"580" "ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА"
"581" "КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ"
"582" "КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС"
"583" "ПРОФІЛАКТОРІЙ"
"584" "ПУНКТ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ"
"587" "ВИРОБНИЧА ДІЛЯНКА"
"589" "ТОРГОВИЙ РЯД"
"590" "ДРУКАРНЯ"
"592" "ГАЛЕРЕЯ"
"593" "ВІДДІЛЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ"
"594" "ГУРТОЖИТОК"
"595" "ПАСПОРТНИЙ СТІЛ"
"596" "КРАМНИЦЯ"
"599" "РЕМОНТ"
"600" "АВІАКАСА"
"602" "КАНАТНА ДОРОГА"
"603" "КАТЕР"
"604" "ПАРОМ"
"605" "ПЛАНЕТАРІЙ"
"606" "ПРОКАТ ВІДЕОКАСЕТ"
"607" "СОЛЯРІЙ"
"608" "СКЛАД ДРІБНООПТОВИЙ"
"609" "СТАНЦІЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (СТО)"
"610" "СУДНО"
"613" "АЕРОПОРТ"
"614" "БАЗА ПЛОДООВОЧЕВА"
"615" "ЦИРК"
"616" "БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ"
"617" "ЗАЛ АКТОВИЙ"
"618" "СПОРТИВНИЙ ЗАЛ"
"619" "ТРЕНАЖЕРНИЙ ЗАЛ"
"620" "ЗООПАРК"
"621" "ІНТЕРНЕТ-КАФЕ"
"622" "КАБІНЕТ ДОВІРИ"
"623" "КОЛОНІЯ ВИПРАВНА"
"624" "КОПАЛЬНЯ"
"625" "КОРТ"
"626" "КРУПОДЕРКА"
"627" "МАШИНО-ТРАКТОРНА СТАНЦІЯ"
"628" "МОРСЬКИЙ ВОКЗАЛ"
"629" "ОЧИСНІ СПОРУДИ"
"630" "ПРИЙМАЛЬНИК-РОЗПОДІЛЬНИК"
"631" "ПУНКТ ПРИЙОМУ ВТОРИННОЇ СИРОВИНИ"
"632" "ПУНКТ ПРИЙОМУ МЕТАЛОБРУХТУ"
"633" "ПУНКТ ПРИЙОМУ РЕКЛАМИ"
"634" "ПУНКТ ПРИЙОМУ СКЛОПОСУДУ"
"635" "САД"
"636" "САНАТОРІЙ"
"637" "СТАДІОН"
"638" "СТАНЦІЯ МЕТЕОРОЛОГІЧНА"
"639" "СТАНЦІЯ НАСОСНА"
"640" "СТАНЦІЯ САНІТАРНА"
"641" "СТАНЦІЯ ЧОВНОВА"
"642" "СТУДІЯ РАДІОМОВЛЕННЯ"
"643" "СТУДІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ"
"644" "ТЕХНІКУМ"
"645" "ЦЕНТР КІНОЛОГІЧНИЙ"
"646" "ЦЕРКВА"
"647" "ТРОЛЕЙБУС"
"648" "ЛІТНЯ ТЕРАСА"
"649" "АГЕНТ СТРАХОВИЙ"
"650" "КОНТРОЛЕР"
"651" "ПИВНА КЕГА"
"652" "СПИРТОСХОВИЩЕ"
"653" "КАСА ПІДПРИЄМСТВА"
"654" "БУДИНОК ВІДПОЧИНКУ"
"655" "ВИНОСНА ТОРГІВЛЯ"
"656" "ВИЇЗНА ТОРГІВЛЯ"
"657" "ВЕТЕРИНАРНИЙ ПУНКТ"
"658" "ВУЛКАНІЗАЦІЯ"
"659" "ГАРАЖ"
"660" "ДЕПО"
"661" "КАСА"
"662" "КАСА Ж/Д"
"663" "КАСА АВТОБУСНА"
"664" "КАСА ПРИПІСНА"
"665" "КАФЕТЕРІЙ"
"666" "КАР'ЄР"
"667" "КЛІНІКА"
"668" "КОМБІНАТ"
"669" "КОМПЛЕКС"
"670" "ЛІСНИЦТВО"
"671" "ПОТЯГ"
"672" "СХОВИЩЕ"
"673" "АЕРОДРОМ"
"674" "АДВОКАТСЬКА КОНТОРА"
"675" "КООПЕРАТИВ"
"676" "МИТНИЦЯ"
"677" "МОРОЗИЛЬНА КАМЕРА"
"678" "ТУРБАЗА"
"679" "СТІЛ"
"680" "ТОРГІВЕЛЬНЕ МІСЦЕ"
"681" "ТРАМВАЙ"
"682" "КВАРТИРА"
"683" "ОЗЕРО"
"684" "СТАВОК"
"685" "ЖИТЛОВИЙ БУДИНОК"
"686" "ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
"687" "ПАНСІОНАТ"
"688" "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ПАВІЛЬЙОН"
"689" "ЛІТАК"
"690" "ФІЛЬМ"
"691" "КАФЕ-БАР"
"692" "Відділ кафетерію в магазині"
"693" "МАГАЗИН-КАФЕТЕРІЙ"
"694" "Паливно - заправний комплекс"
"695" "Автозаправний комплекс"
"696" "Підприємство громадського харчування"
"697" "Пункт приймання та тимчасового зберігання зерна"
"698" "Банкомат"
"699" "Платіжний термінал"
"700" "Магазин-закусочна"
"701" "Котельня"
"702" "Стоматологічний центр"
"703" "ТРАКТОР КОЛІСНИЙ"
"704" "ПРЕС ГІДРАВЛІЧНИЙ МОНТАЖНО-ЗАПРЕСОВОЧНИЙ"
"705" "СВЕРДЛОВИНА"
"706" "КАБЕЛЬНА ЛЕП"
"707" "ВИМІРЮВАЛЬНИЙ ПРИЛАД"
"708" "ГАЗОПРОВІД"
"709" "ГУСЕНИЧНА ТЕХНІКА ДЛЯ ВСІХ ВИДІВ РОБІТ"
"710" "КОЛІСНА ТЕХНІКА ДЛЯ ВСІХ ВИДІВ РОБІТ"
"711" "Ділянка надр"
"712" "Електростанція"
"713" "ДИТЯЧИЙ САДОК"
"714" "АГНКС"
"715" "ПТКС"
"716" "ВАГОН"
Тобто, перелік передбачає виключно нерухоме майно. За загальним правилом, не можуть бути вільно переміщені в просторі, є індивідуально визначеними на відмінну від рухомих, що мають здатність вільно переміщатися в просторі, можуть бути як індивідуально визначеними, так і родовими (ст. 181 Цивільного кодексу України).
Радіоелектронні засоби (радіостанція) не відносить до переліку майна, що має бути у формі 20-ОПП. Однак, Скаржник може надати інший документ, що підтверджує наявність майна, наприклад, видаткова накладна (№ 27 від 2021 р.).
Скаржник не може виконати дану вимогу Замовника, бо згідно Порядку і довідника радіоелектронні засоби не є об’єктом, що має подаватися по формі 20-ОПП.
Таким чином, встановивши дискримінаційні вимоги до учасників, що оскаржується із 3 (трьох) вищезазначених підстав, Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а також порушується право Скаржника на участь в процедурній закупівлі.
В ЧАСТИНІ ШТАТНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Зазначені вимоги замовника є дискримінаційними і такими, що порушують права та законні інтереси й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі.
Питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 № 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за № 1442/11722. Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі — підприємства), а також на фізичних осіб — підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
• штатні працівники;
• зовнішні сумісники;
• працюючі за цивільно-правовими договорами.
Потенційні учасники можуть мати досвід виконання низки аналогічних договорів та достатню матеріально-технічну базу та працівників, які не є штатними працівниками саме учасника, через що не мають можливості взяти участь в закупівлі.
Учасники можуть залучати працівників на підставі договорів цивільно-правового характеру та/ або за сумісництвом, тому не зможуть надати на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію саме штатних працівників. Скаржник не має потреби залучати саме штатних працівників, оскільки наявність роботи для них залежить від наявності замовлень та їх обсягу. За потреби залучаються додаткові виконавці для виконання умов договорів на підставі договорів цивільно-правового характеру та/ або за сумісництвом.
Аналогічна позиція висвітлена в Рішення № 11969-р/пк-пз від 31.05.2021 (оголошення UA-2021-04-06-004454-c) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі — Колегія): «
В ЧАСТИНІ ПРАЦІ НА ПОВНУ СТАВКУ.
Стаття 43 Конституції України закріплено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Відповідно до частини другої статті 21 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП) працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної та творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному чи одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін.
Стаття 50 КЗпП передбачає, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Стаття 56 КЗпП встановлює можливість неповного робочого часу:
За угодою між працівником і роботодавцем може встановлюватись як при прийнятті на роботу, так і згодом неповний робочий день або неповний робочий тиждень. На просьбу вагітної жінки, жінки, яка має дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, в тому числі таку, що знаходиться під її опікуванням, або здійснює догляд за хворим членом сім'ї відповідно до медичного висновку, роботодавець зобов'язаний встановлювати їй неповний робочий день або неповний робочий тиждень.
Оплата праці в цих випадках провадиться пропорціонально відпрацьованому часу або залежно від виробітку.
Робота на умовах неповного робочого часу не тягне за собою будь-яких обмежень обсягу трудових прав працівників.
Отже, вимога щодо наявності лише штатних працівників, що працюють на повну ставку - є необґрунтованою та дискримінаційною щодо Скаржника і тих суб’єктів господарювання, які відповідно до норм чинного законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та / або за сумісництвом.
2. НАЯВНІСТЬ 4-х ГРУП ТРАНСПОРТ РЕАГУВАННЯ. Скаржник зазначає про дискримінаційний підхід Замовника.
Згідно Документації, Скаржник має підтвердити наявність власних груп транспорту реагування у кількості не менше 4 (чотирьох). У разі відсутності власного транспорту реагування, учасник може надати документи, що підтверджують законність використання транспорту реагування учасником: копію договору надання послуг або копію договору реагування з іншим охоронним підприємством, що має ліцензію на провадження охоронної діяльності (надати ліцензію іншого охоронного підприємства) з усіма додатками, що дійсний не менш ніж до 31.12.2024р. або передбачати можливість його автоматичної пролонгації на наступний рік».
Так, Скаржник має укладений договір з ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ», що залучає транспорт реагування у кількості лише 3 (трьох) груп реагування на території м. Дніпро. Тобто, Скаржник залучає транспорт реагування на підставі договору б/н від 02 січня 2023 року, що діє до 31 грудня 2024 р. (включно) у ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ», що виступає у ролі субпідрядника/співвиконавця.
Об’єкти замовника знаходяться за наступною адресою:
1) Пост охорони: Дніпровська гімназія № 105 імені М. І. Лояна Дніпровської міської ради (адреса: вул. Золотоосіння, 26, м. Дніпро);
2) Пост охорони: Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 299 Дніпровської міської ради (адреса: вул. Коробова, 10, м. Дніпро);
3) Пост охорони:иКомунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 379 Дніпровської міської ради (адреса: вул. Пестеля, 34, м. Дніпро).
Для надання послуг з оперативного реагування достатньо і 3 (трьох) груп швидкого реагування (для покриття на кожен об’єкт). З досвіду Скаржника зазначаємо, що достатньо і 2 (двох), бо транспорт реагування здійснює патрулювання в межах, достатній для швидкого проїзду до об’єкту у випадку надходження сигналу тривоги на пульт централізованого спостереження.
Отже, встановлення вимоги щодо підтвердження саме 4 (чотирьох) груп швидкого реагування (власний та/або залучений) жодним чином не обґрунтована. Окрім цього, Замовник вимагає, з невідомих на те підстав, документи про перебування цих транспортних засобів, що залучається (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) (не менше аніж на два транспорти).
3. ФОРМА № 20-ОПП ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ РАДІОЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ. Встановивши дану вимогу, Замовник дискримінує учасників з огляду на те, що суб’єкти господарювання не повинні вносити таку інформацію у форму 20-ОПП з огляду на нижчезазначене.
Розділ VII та VIII Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» від 09.12.2011 р. № 1588 (надалі – Порядок) передбачає порядок взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків (веб посилання на Порядок: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1562-11#n576 ).
Так, п. 4 Розділу VIII передбачає, що 8.4. повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
У повідомленні за формою № 20-ОПП надається інформація про всі об’єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду.
Форма вказаного повідомлення передбачає заповнення типа об'єкта оподаткування.
Під час надання повідомлень за формою № 20-ОПП застосовується принцип укрупнення інформації, яка надається про об’єкт оподаткування (наприклад, якщо подається інформація про об’єкти оподаткування - офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за одною адресою, достатньо надати інформацію за одним із типів об’єктів оподаткування, зазначивши у найменуванні: офіс, склад, склад-магазин).
Пункт 8.7 відсилає до рекомендованого довідника типів об'єктів оподаткування, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Центрального контролюючого органу та розміщується на інформаційних стендах у контролюючих органах.
Таким органом – є Державна податкова служба України.
На офіційному веб порталі ( https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html),
перейшовши Головна - ДОВІДНИКИ, РЕЄСТРИ, ПЕРЕЛІКИ - ДОВІДНИКИ - Типи об’єктів оподаткування наявний додатковий матеріал: станом на 24.04.2023 (Завантажити), що чинний.
Додаток № 10 до Порядку передбачає бланк Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (Форма № 20-ОПП).
На другій сторінці передбачена пам’ятка для заповнена, де у графі 3 зазначено, що «Тип об’єкта оподаткування» заповнюється відповідно до рекомендованого довідника типів об’єктів оподаткування.
Згідно даного довідника передбачено наступне:
"1" "Пункт обміну іноземної валюти"
"2" "КІОСК"
"3" "ЛОТОК"
"5" "АВТОВОКЗАЛ"
"7" "АВТОГАЗЗАПРАВКА"
"8" "АВТОГОСПОДАРСТВО"
"10" "АВТОЗАПРАВОЧНА СТАНЦІЯ (АЗС)"
"13" "АВТОЗУПИНКА"
"14" "АВТОЛАВКА"
"15" "АВТОЛОТОК"
"16" "АВТОМАГАЗИН"
"17" "АВТОМАЙСТЕРНЯ"
"19" "АВТОМАТИ"
"20" "АВТОМОБІЛЬ"
"21" "АВТОМИЙКА"
"23" "АВТОПАРК"
"26" "АВТОПРИЧЕП"
"29" "АВТОРИНОК"
"30" "АВТОСАЛОН"
"33" "АВТОСТОЯНКА"
"34" "АВТОТРАНСПОРТ"
"35" "ТРЕЙЛЕР"
"36" "АВТОФУРГОН"
"37" "АВТОЦИСТЕРНА"
"38" "АГЕНСТВО"
"42" "АДМІНІСТРАЦІЯ"
"43" "АДМІНІСТРАЦІЯ РИНКУ"
"46" "АНГАР"
"47" "АПТЕКА"
"48" "АПТЕЧНИЙ ВІДДІЛ"
"49" "АПТЕЧНИЙ КІОСК"
"51" "АПТЕЧНИЙ ПУНКТ"
"55" "АРХІВ"
"56" "АТЕЛЬЄ"
"57" "АТЕЛЬЄ МОД"
"58" "АТЕЛЬЄ ПОШИВУ"
"60" "АТРАКЦІОН"
"61" "АТС"
"64" "БАГАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ"
"65" "БАГАЖНІ КАСИ"
"66" "БАЗА"
"67" "БАЗА ВІДПОЧИНКУ"
"68" "БАЗА ОПТОВА"
"69" "БАЗА ОРПК"
"71" "БАКАЛІЯ"
"72" "БАНК"
"73" "БАНКЕТНИЙ ЗАЛ"
"74" "БАННИЙ КОМПЛЕКС"
"75" "БАННО-ПРАЛЬНИЙ КОМБІНАТ"
"76" "БАНЯ"
"77" "БАНЯ-САУНА"
"78" "БАР"
"82" "БАР-МАГАЗИН"
"84" "БАР-РЕСТОРАН"
"85" "БАСЕЙН"
"86" "БАТІСКАФ"
"89" "АВТОБУСНИЙ МАРШРУТ"
"90" "БЕНЗОКОЛОНКА"
"93" "БОЧКА"
"94" "БРОКЕРСЬКА КОНТОРА"
"96" "БУДИНОК ЗВ'ЯЗКУ"
"97" "БУДИНОК КУЛЬТУРИ"
"98" "БУДИНОК МОДЕЛЕЙ"
"99" "БУДИНОК ОБРЯДІВ"
"100" "БУДИНОК ОДЯГУ"
"101" "БУДИНОК ПОБУТУ"
"102" "БУДИНОК ТОРГІВЛІ"
"103" "БУДМАТЕРІАЛИ"
"104" "БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ"
"106" "БУКМЕКЕРСЬКА КОНТОРА"
"107" "БУЛОЧНА"
"109" "БУТІК"
"110" "БУФЕТ"
"111" "БУХГАЛТЕРІЯ"
"113" "БЮРО ПОСЛУГ"
"114" "БЮРО РИТУАЛЬНИХ ПОСЛУГ"
"115" "БІБЛІОТЕКА"
"116" "БІБЛІОТЕЧНИЙ КОЛЕКТОР"
"117" "БІЛЕТНА КАСА"
"118" "БІЛЕТНИЙ КІОСК"
"120" "БІЛЬЯРДНА"
"121" "БІРЖА"
"123" "ВАГОВА"
"125" "ВАГОН-РЕСТОРАН"
"126" "ВАГОНЧИК"
"128" "ВАЛЮТНА КАСА"
"130" "ВАРЕНИЧНА"
"131" "ВБИРАЛЬНЯ"
"134" "ВЕТЕРИНАРНА АПТЕКА"
"135" "ВЕТЕРИНАРНА КЛІНІКА"
"136" "ВЕТЕРИНАРНА ЛАБОРАТОРІЯ"
"137" "ВЕТЕРИНАРНА ЛІКАРНЯ"
"143" "ВЗУТТЄВИЙ ЦЕХ"
"146" "ВИДАВНИЦТВО"
"148" "ЦЕХ"
"149" "ВИСТАВКА"
"150" "ВИСТАВКА-ПРОДАЖ"
"151" "ВИСТАВОЧНИЙ ЗАЛ"
"152" "ЗАСІБ ПЕРЕСУВНОЇ МЕРЕЖІ"
"153" "ВУГІЛЬНИЙ СКЛАД"
"154" "ВУЗОЛ ЗВ'ЯЗКУ"
"155" "ВІДДІЛ"
"156" "ВІДДІЛ МАГАЗИНУ"
"157" "ВІДДІЛ ПЕРЕДПЛАТИ"
"158" "ВІДДІЛЕННЯ"
"160" "ВІДДІЛЕННЯ О/Б"
"162" "ВІДЕОКЛУБ"
"165" "ВІДЕОСТУДІЯ"
"166" "ВІДЕОТЕКА"
"171" "ГАЗОВА АЗС"
"173" "ГАЛАНТЕРЕЯ"
"174" "ГАСТРОНОМ"
"176" "ГОДИННИКОВА МАЙСТЕРНЯ"
"179" "ГОТЕЛЬ"
"181" "ГРАЛЬНИЙ ЗАЛ"
"184" "ГРИЛЬ-БАР"
"188" "ДЕГУСТАЦІЙНИЙ ЗАЛ"
"192" "ДИСКО-КЛУБ"
"194" "ДИСПАНСЕР"
"195" "ДИСПЕТЧЕРСЬКИЙ ПУНКТ"
"196" "ДИТЯЧА КУХНЯ"
"198" "ДОБРОДІЙНИЙ ФОНД"
"200" "ДОВІДКОВЕ БЮРО"
"204" "ДУШОВА"
"205" "ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
"206" "ДІЛЬНИЦЯ"
"209" "ЕЛЕКТРОВУЗОЛ"
"211" "ЖЕК"
"212" "ЖІНОЧА КОНСУЛЬТАЦІЯ"
"213" "ЗАВОД"
"214" "ЗАГОТКОНТОРА"
"216" "ЗАГС"
"217" "ЗАКУСОЧНА"
"220" "ЗАЛ ОБРЯДОВИХ ПОСЛУГ"
"221" "ЗАЛ СВЯТКУВАННЯ"
"222" "ЗАЛ ЧЕКАННЯ"
"224" "ЗАЛІЗНИЧНИЙ ВОКЗАЛ"
"233" "ЗОНА ВІДПОЧИНКУ"
"235" "ЗУБОПРОТЕЗНИЙ КАБІНЕТ"
"239" "КАБЕЛЬНЕ ТЕЛЕБАЧЕННЯ"
"240" "КАБІНЕТ"
"244" "КАЗИНО"
"245" "КАМЕРА СХОВУ"
"247" "КАФЕ"
"249" "КАФЕ-КОНДИТЕРСЬКА"
"255" "КЕМПІНГ"
"256" "КЛАДОВИЩЕ"
"257" "КЛУБ"
"259" "КНИГАРНЯ"
"260" "КОВБАСНИЙ ЦЕХ"
"262" "КОЛГОСП"
"264" "КОМБІКОРМОВИЙ ЗАВОД"
"267" "КОМОРА"
"269" "КОМП'ЮТЕРНИЙ ЗАЛ"
"270" "КОМП'ЮТЕРНІ ІГРИ"
"276" "КОМІСІЙНИЙ МАГАЗИН"
"277" "КОНДИТЕРСЬКИЙ ЦЕХ"
"279" "КОНСУЛЬТАТИВНИЙ ПУНКТ"
"282" "КОНТЕЙНЕР"
"283" "КОНТОРА"
"287" "КОПІЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
"290" "КОСМЕТИЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
"292" "КОСМЕТИЧНИЙ САЛОН"
"293" "КОТЕДЖ"
"296" "КРЕМАТОРІЙ"
"298" "КУЛІНАРІЯ"
"300" "КУХНЯ"
"301" "КІМНАТА ВІДПОЧИНКУ"
"302" "КІНОТЕАТР"
"304" "АВТОБУС"
"305" "ЛАБОРАТОРІЯ"
"306" "ЛАВКА"
"308" "ЛАРЬОК"
"309" "ЛОМБАРД"
"311" "АВТОБУСНА СТАНЦІЯ"
"312" "ЛУНА-ПАРК"
"313" "ЛІКАРНЯ"
"316" "ЛІСОСКЛАД"
"319" "М'ЯСНИЙ РОЗРУБ"
"320" "М'ЯСО КОНТРОЛЬ"
"321" "МАГАЗИН"
"322" "МАГАЗИН-КАФЕ"
"323" "МАЙДАНЧИК"
"325" "МАЙСТЕРНЯ"
"327" "МАЙСТЕРНЯ ШВЕЙНА"
"329" "МАКАРОННИЙ ЦЕХ"
"331" "МАНІКЮРНИЙ САЛОН"
"335" "МАРШРУТНЕ ТАКСІ"
"337" "МАСАЖНИЙ КАБІНЕТ"
"339" "МАСЛОЦЕХ"
"340" "МАШБЮРО"
"343" "МЕДИЧНИЙ ЗАКЛАД"
"344" "МЕДИЧНИЙ КАБІНЕТ"
"345" "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР"
"347" "МЕДПУНКТ"
"348" "МЕДСАНЧАСТЬ"
"350" "МЛИН"
"352" "МОДУЛЬ"
"354" "МОТЕЛЬ"
"355" "МУЗЕЙ"
"359" "НАРОДНИЙ ДІМ"
"360" "НАФТОБАЗА"
"361" "НОТАРІАЛЬНА КОНТОРА"
"362" "НОТАРІУС"
"363" "ОБМІННИЙ ФОНД"
"367" "ОВОЧІ"
"368" "ОЗДОРОВЧИЙ КОМПЛЕКС"
"370" "ОЛІЙНИЦЯ"
"371" "ОПЕРАЦІЙНА КАСА"
"372" "ОПЕРАЦІЙНИЙ ЗАЛ"
"374" "ОПТИКА"
"377" "ОПТОВИЙ СКЛАД"
"378" "ОФІС"
"379" "ОЩАДБАНК"
"381" "ПАВІЛЬЙОН"
"382" "ПАЛАТКА"
"383" "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ"
"384" "ПАЛИВНИЙ СКЛАД"
"385" "ПАЛІТУРНИЙ ЦЕХ"
"386" "ПАРК"
"387" "ПАРКУВАННЯ АВТО"
"390" "ПЕКАРНЯ"
"391" "ПЕЛЬМЕННА"
"392" "ПЕРЕГОВОРНИЙ ПУНКТ"
"393" "ПЕРЕРОБКА РИБИ"
"394" "ПЕРЕРОБКА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ"
"395" "ПЕРЕРОБНИЙ ЦЕХ"
"396" "ПЕРЕСУВНА АЗС"
"398" "ПЕРУКАРНЯ"
"400" "ПИВНИЙ БАР"
"403" "ПЛЯЖ"
"407" "ПОБУТМАЙСТЕРНЯ"
"409" "ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
"410" "ПОЛІГРАФЦЕНТР"
"411" "ПОЛІКЛІНІКА"
"414" "ПОСТ КОНТРОЛЮ"
"419" "ПОШТАМТ"
"421" "ПРАЛЬНЯ"
"422" "ПРЕДСТАВНИК ВО"
"423" "ПРИГОТУВАННЯ ОБІДІВ"
"424" "ПРИЙМАЛЬНИЙ ПУНКТ"
"425" "ПРИЛАВОК"
"427" "ПРИРІЗКА СКЛА"
"431" "ПРОКАТ АУДІОВІДЕО КАСЕТ"
"436" "АБОНЕМЕНТНИЙ ВІДДІЛ"
"437" "ПУНКТ ПОСЛУГ"
"438" "ПУНКТ ПРИЙОМУ КОМУНАЛЬНИХ ПЛАТЕЖІВ"
"439" "ПУНКТ ПРИЙОМУ ПЛАТЕЖІВ"
"440" "ПУНКТ ПРОКАТУ"
"441" "ПІДМІННИЙ ФОНД"
"445" "РАДІОТРАНСЛЯЦІЙНИЙ ВУЗОЛ"
"446" "РЕГІСТРАТУРА"
"447" "РЕДАКЦІЯ"
"450" "РЕМОНТ ВЗУТТЯ"
"452" "РЕСТОРАН"
"453" "РИНОК"
"454" "РОЗКЛАДКА"
"455" "РОЗПИЛОВКА ЛІСУ"
"456" "РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"
"457" "РОЗСАДНИК"
"458" "САЛОН"
"462" "САУНА"
"463" "САУНА-ЛАЗНЯ"
"465" "СЕКЦІЯ"
"466" "СЕРВІС-ЦЕНТР"
"468" "СКЛАД"
"469" "СКЛАД-МАГАЗИН"
"470" "СКЛАД-ТЕРМІНАЛ"
"474" "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА"
"475" "СТОМАТОЛОГІЧНИЙ КАБІНЕТ"
"477" "СТРАХОВА ДІЛЬНИЦЯ"
"478" "СТРАХОВИЙ ВІДДІЛ"
"479" "СТРИПТИЗ-БАР"
"480" "СТУДІЯ"
"481" "СТУДІЯ ЗВУКОЗАПИСУ"
"482" "СТІЛ ЗАМОВЛЕНЬ"
"483" "СУПЕРМАРКЕТ"
"484" "ТАКСІ"
"485" "ТАНЦМАЙДАНЧИК"
"486" "ТЕАТР"
"489" "ТЕЛЕГРАФ"
"491" "ТЕЛЕМАЙСТЕРНЯ"
"492" "ТЕЛЕРАДІОМАЙСТЕРНЯ"
"494" "ТЕЛЕСТУДІЯ"
"497" "ТЕПЛИЦЯ"
"498" "ТЕПЛОХІД"
"499" "ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
"502" "ТИПОГРАФІЯ"
"503" "ТИР"
"504" "ТОРГОВИЙ КОМПЛЕКС"
"506" "ТОТАЛІЗАТОР"
"508" "ТУАЛЕТ"
"512" "ТУРИСТИЧНЕ БЮРО"
"513" "ТУРИСТИЧНИЙ ВІДДІЛ"
"515" "УНІВЕРМАГ"
"516" "УНІВЕРСАМ"
"518" "УЧБОВИЙ ЦЕНТР"
"519" "ФАБРИКА"
"520" "ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"
"523" "ФОТОАТЕЛЬЄ"
"525" "ФОТОЛАБОРАТОРІЯ"
"532" "ФІЛАРМОНІЯ"
"536" "ХЛІБОКОМБІНАТ"
"537" "ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНЯ"
"538" "ХУДОЖНІЙ САЛОН"
"539" "ХІМЧИСТКА"
"550" "ЧИЩЕННЯ ДИМОХОДІВ"
"554" "ШИНОМОНТАЖ"
"555" "ШКОЛА"
"556" "ШКІЛЬНА ЇДАЛЬНЯ"
"557" "ШОУ-ЦЕНТР"
"559" "ШТРАФПЛОЩАДКА"
"560" "ЮВЕЛІРНА МАЙСТЕРНЯ"
"561" "ЮРИДИЧНА КОНТОРА"
"570" "ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПУНКТ"
"571" "ІНДПОШИВ"
"572" "ІНСТИТУТ"
"573" "ЇДАЛЬНЯ"
"575" "БУДИНОК ПІОНЕРІВ"
"576" "ДИТЯЧИЙ ОЗДОРОВЧИЙ ТАБІР"
"577" "ДИТЯЧИЙ КОМБІНАТ"
"578" "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ"
"579" "ЗАЛ ГРАЛЬНИХ АВТОМАТІВ"
"580" "ЗЕМЕЛЬНА ДІЛЯНКА"
"581" "КОМБІНАТ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ"
"582" "КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС"
"583" "ПРОФІЛАКТОРІЙ"
"584" "ПУНКТ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ"
"587" "ВИРОБНИЧА ДІЛЯНКА"
"589" "ТОРГОВИЙ РЯД"
"590" "ДРУКАРНЯ"
"592" "ГАЛЕРЕЯ"
"593" "ВІДДІЛЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ"
"594" "ГУРТОЖИТОК"
"595" "ПАСПОРТНИЙ СТІЛ"
"596" "КРАМНИЦЯ"
"599" "РЕМОНТ"
"600" "АВІАКАСА"
"602" "КАНАТНА ДОРОГА"
"603" "КАТЕР"
"604" "ПАРОМ"
"605" "ПЛАНЕТАРІЙ"
"606" "ПРОКАТ ВІДЕОКАСЕТ"
"607" "СОЛЯРІЙ"
"608" "СКЛАД ДРІБНООПТОВИЙ"
"609" "СТАНЦІЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (СТО)"
"610" "СУДНО"
"613" "АЕРОПОРТ"
"614" "БАЗА ПЛОДООВОЧЕВА"
"615" "ЦИРК"
"616" "БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ"
"617" "ЗАЛ АКТОВИЙ"
"618" "СПОРТИВНИЙ ЗАЛ"
"619" "ТРЕНАЖЕРНИЙ ЗАЛ"
"620" "ЗООПАРК"
"621" "ІНТЕРНЕТ-КАФЕ"
"622" "КАБІНЕТ ДОВІРИ"
"623" "КОЛОНІЯ ВИПРАВНА"
"624" "КОПАЛЬНЯ"
"625" "КОРТ"
"626" "КРУПОДЕРКА"
"627" "МАШИНО-ТРАКТОРНА СТАНЦІЯ"
"628" "МОРСЬКИЙ ВОКЗАЛ"
"629" "ОЧИСНІ СПОРУДИ"
"630" "ПРИЙМАЛЬНИК-РОЗПОДІЛЬНИК"
"631" "ПУНКТ ПРИЙОМУ ВТОРИННОЇ СИРОВИНИ"
"632" "ПУНКТ ПРИЙОМУ МЕТАЛОБРУХТУ"
"633" "ПУНКТ ПРИЙОМУ РЕКЛАМИ"
"634" "ПУНКТ ПРИЙОМУ СКЛОПОСУДУ"
"635" "САД"
"636" "САНАТОРІЙ"
"637" "СТАДІОН"
"638" "СТАНЦІЯ МЕТЕОРОЛОГІЧНА"
"639" "СТАНЦІЯ НАСОСНА"
"640" "СТАНЦІЯ САНІТАРНА"
"641" "СТАНЦІЯ ЧОВНОВА"
"642" "СТУДІЯ РАДІОМОВЛЕННЯ"
"643" "СТУДІЯ ТЕЛЕБАЧЕННЯ"
"644" "ТЕХНІКУМ"
"645" "ЦЕНТР КІНОЛОГІЧНИЙ"
"646" "ЦЕРКВА"
"647" "ТРОЛЕЙБУС"
"648" "ЛІТНЯ ТЕРАСА"
"649" "АГЕНТ СТРАХОВИЙ"
"650" "КОНТРОЛЕР"
"651" "ПИВНА КЕГА"
"652" "СПИРТОСХОВИЩЕ"
"653" "КАСА ПІДПРИЄМСТВА"
"654" "БУДИНОК ВІДПОЧИНКУ"
"655" "ВИНОСНА ТОРГІВЛЯ"
"656" "ВИЇЗНА ТОРГІВЛЯ"
"657" "ВЕТЕРИНАРНИЙ ПУНКТ"
"658" "ВУЛКАНІЗАЦІЯ"
"659" "ГАРАЖ"
"660" "ДЕПО"
"661" "КАСА"
"662" "КАСА Ж/Д"
"663" "КАСА АВТОБУСНА"
"664" "КАСА ПРИПІСНА"
"665" "КАФЕТЕРІЙ"
"666" "КАР'ЄР"
"667" "КЛІНІКА"
"668" "КОМБІНАТ"
"669" "КОМПЛЕКС"
"670" "ЛІСНИЦТВО"
"671" "ПОТЯГ"
"672" "СХОВИЩЕ"
"673" "АЕРОДРОМ"
"674" "АДВОКАТСЬКА КОНТОРА"
"675" "КООПЕРАТИВ"
"676" "МИТНИЦЯ"
"677" "МОРОЗИЛЬНА КАМЕРА"
"678" "ТУРБАЗА"
"679" "СТІЛ"
"680" "ТОРГІВЕЛЬНЕ МІСЦЕ"
"681" "ТРАМВАЙ"
"682" "КВАРТИРА"
"683" "ОЗЕРО"
"684" "СТАВОК"
"685" "ЖИТЛОВИЙ БУДИНОК"
"686" "ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
"687" "ПАНСІОНАТ"
"688" "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ПАВІЛЬЙОН"
"689" "ЛІТАК"
"690" "ФІЛЬМ"
"691" "КАФЕ-БАР"
"692" "Відділ кафетерію в магазині"
"693" "МАГАЗИН-КАФЕТЕРІЙ"
"694" "Паливно - заправний комплекс"
"695" "Автозаправний комплекс"
"696" "Підприємство громадського харчування"
"697" "Пункт приймання та тимчасового зберігання зерна"
"698" "Банкомат"
"699" "Платіжний термінал"
"700" "Магазин-закусочна"
"701" "Котельня"
"702" "Стоматологічний центр"
"703" "ТРАКТОР КОЛІСНИЙ"
"704" "ПРЕС ГІДРАВЛІЧНИЙ МОНТАЖНО-ЗАПРЕСОВОЧНИЙ"
"705" "СВЕРДЛОВИНА"
"706" "КАБЕЛЬНА ЛЕП"
"707" "ВИМІРЮВАЛЬНИЙ ПРИЛАД"
"708" "ГАЗОПРОВІД"
"709" "ГУСЕНИЧНА ТЕХНІКА ДЛЯ ВСІХ ВИДІВ РОБІТ"
"710" "КОЛІСНА ТЕХНІКА ДЛЯ ВСІХ ВИДІВ РОБІТ"
"711" "Ділянка надр"
"712" "Електростанція"
"713" "ДИТЯЧИЙ САДОК"
"714" "АГНКС"
"715" "ПТКС"
"716" "ВАГОН"
Тобто, перелік передбачає виключно нерухоме майно. За загальним правилом, не можуть бути вільно переміщені в просторі, є індивідуально визначеними на відмінну від рухомих, що мають здатність вільно переміщатися в просторі, можуть бути як індивідуально визначеними, так і родовими (ст. 181 Цивільного кодексу України).
Радіоелектронні засоби (радіостанція) не відносить до переліку майна, що має бути у формі 20-ОПП. Однак, Скаржник може надати інший документ, що підтверджує наявність майна, наприклад, видаткова накладна (№ 27 від 2021 р.).
Скаржник не може виконати дану вимогу Замовника, бо згідно Порядку і довідника радіоелектронні засоби не є об’єктом, що має подаватися по формі 20-ОПП.
Таким чином, встановивши дискримінаційні вимоги до учасників, що оскаржується із 3 (трьох) вищезазначених підстав, Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них та добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а також порушується право Скаржника на участь в процедурній закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Доказ 3. Тип об'єкту оподаткування.
-
Опис доказу:
бланк форми 20-ОПП, довідник об’єктів оподаткування по цій формі, видаткова накладна Скаржника на радіоелектронні засоби та відомість УДЦР для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку не менше 6 номерів.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3. Тип об'єкту оподаткування.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 2. Договір реагування ШЗ ЦЗ 2023.
-
Опис доказу:
договір реагування (підтвердження співпраці із субпідрядником), ліцензія на охоронну діяльність та документи на транспорт реагування, що вимагає Замовник надати у складі Пропозиції
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2. Договір реагування ШЗ ЦЗ 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ 1. Рішення від 31.05.2021 № 11969.
-
Опис доказу:
підтверджуюча практика Колегії про дискримінаційний характер встановлення даної вимоги.
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1. Рішення від 31.05.2021 № 11969.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виключення всіх дискримінаційних вимог, що оскаржуються.