-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування діючих систем автоматичної пожежної сигналізації та автоматичного газового пожежогасіння та послуги з спостерігання засобів пожежної автоматики
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2024 15:26 - 13.03.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга ТОВ "Вітязь-КБ"
Номер:
1a2c7ca1623348d29a6b4ca80ba30748
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-05-010891-a.a3
Назва:
Скарга ТОВ "Вітязь-КБ"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додатки до КНУ.pdf 21.03.2024 13:27
- протокол № 23.pdf 21.03.2024 13:27
- КНУ.pdf 21.03.2024 13:27
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зі змінами) 11.03.24.docx 21.03.2024 13:27
- Збірник Ціноутворення.jpg 21.03.2024 13:27
- Скарга ТОВ Вітязь-КБ оскарження переможця АСК ПРОФІ.pdf 21.03.2024 13:27
- КОШТОРИС.pdf 21.03.2024 13:27
- Скарга ТОВ Вітязь оскарження переможця АСК ПРОФІ.docx 21.03.2024 13:27
- Повидомлення про Договір.pdf 21.03.2024 13:27
- sign.p7s 21.03.2024 13:29
- Рішення від 25.03.2024 №5273.pdf 25.03.2024 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2024 №5926.pdf 03.04.2024 14:45
- Рішення від 02.04.2024 №5926.pdf 05.04.2024 18:08
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зі змінами) 11.03.24.docx 27.03.2024 12:30
- Додаток 2 до Пояснення (Обгрунтування АНЗ АСК ПРОФІ).pdf 27.03.2024 12:30
- Тендерна документаці (протокол 20 від 11.03.pdf 27.03.2024 12:30
- Пояснення по скарзі ВІТЯЗЬ -КБ.docx 27.03.2024 12:30
- протокол № 23.pdf 27.03.2024 12:30
- Додаток 4 до Пояснення.pdf 27.03.2024 12:30
- Протокол 23 від 20.03.24.docx 27.03.2024 12:30
- Пояснення по скарзі Вітязь КБ.pdf 27.03.2024 12:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2024 15:01
Дата розгляду скарги:
02.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2024 17:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.04.2024 18:09
Пункт скарги
Номер:
680a89e687ef4969adea5f5b1818143a
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця, вважає його незаконним та таким, що має бути скасованим.
Опис заперечення:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ" надано файл «КОШТОРИС» що складений не у відповідності до діючих Кошторисних норм України, а саме Учасником Надано розрахунок «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА» сторінка 3, де вказано, що відповідний розрахунок виконано з розрахунку «Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,75 люд. Год та розряді робіт 3,8) а отже не виконана вимога Замовника передбачена в п.2. Додатку №2 «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» розділу «Обов’язкові документи, які надаються Учасником в складі пропозиції:», що впливає на вартість пропозиції Учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення:
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ" надано файл «КОШТОРИС» що складений не у відповідності до діючих Кошторисних норм України, а саме Учасником Надано розрахунок «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА» сторінка 3, де вказано, що відповідний розрахунок виконано з розрахунку «Середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,75 люд. Год та розряді робіт 3,8) а отже не виконана вимога Замовника передбачена в п.2. Додатку №2 «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» розділу «Обов’язкові документи, які надаються Учасником в складі пропозиції:», що впливає на вартість пропозиції Учасника
×
-
Назва доказу:
«Протокол № 23»
-
Опис доказу:
Протокол щодо прийняття Рішення уповноваженою особою замовника № 23 від 20.03.2024р.
-
Повʼязаний документ:
протокол № 23.pdf
-
-
Назва доказу:
«Повідомлення про Договір»
-
Опис доказу:
Повідомлення замовника про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "АСК-ПРОФІ".
-
Повʼязаний документ:
Повидомлення про Договір.pdf
-
-
Назва доказу:
«КОШТОРИС»
-
Опис доказу:
Кошторисна документація складена учасником ТОВ "АСК-ПРОФІ" з порушенням діючих нормативно-правових актів України.
-
Повʼязаний документ:
КОШТОРИС.pdf
-
-
Назва доказу:
«Додатки до КНУ»
-
Опис доказу:
Встановлені форми документів, які були порушені учасником ТОВ "АСК-ПРОФІ" при складанні тендерної пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
Додатки до КНУ.pdf
-
-
Назва доказу:
«КНУ»
-
Опис доказу:
Нормативно-правовий акт, вимоги якого були порушені учасником ТОВ "АСК-ПРОФІ" при складанні тендерної пропозиції.
-
Повʼязаний документ:
КНУ.pdf
-
-
Назва доказу:
«ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зі змінами) 11.03.24»
-
Опис доказу:
Тендерна документація замовника з встановленими кваліфікаційними вимогами, які були порушені при визначенні переможцем закупівлі ТОВ "АСК-ПРОФІ".
-
Повʼязаний документ:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зі змінами) 11.03.24.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «АСК-ПРОФІ»
Вимога
Вирішена
Некоректний регламент робіт відповідно до кількості обладнання
Номер:
df8e9cd5bb9045c2ac2a9c067622a680
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-05-010891-a.a2
Назва:
Некоректний регламент робіт відповідно до кількості обладнання
Вимога:
Шановний замовнику!
У додатку 4 тендерної документації є невідповідність переліку обладняння регламенту робіт. Прохання надати коректну кількість обладнання яке необхідно обслуговувати
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 20 від 11.03.pdf 11.03.2024 16:56
Дата подачі:
09.03.2024 11:14
Вирішення:
Внесені зміни у Додаток 4 Тендерної документації (протокол 20 від11.03.24)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
a45ce59ace614a8d811bd13729c5d9de
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-05-010891-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати: «Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення з такими видами робіт: «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» та «Спостерігання за системами протипожежного захисту» або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України та супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно предмету закупівлі».
Дане формулювання є дискримінаційним та таким що не узгоджується з діючими нормами законодавства України, оскільки Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та Закон України № 222-VIII “Про ліцензування видів господарської діяльності” від 02.03.2015 не містить вимог до суб’єкту господарської діяльності мати «супровідний лист від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно предмету закупівлі» задля провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно предмету закупівлі. Право Учасника на провадження діяльності, яка є предметом закупівлі підтверджується наданими документами. Просимо внести зміни та видалити дискримінаційну вимогу, інакше ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ, це в свою чергу подовжить строк проведення закупівлі, що не припустимо під час дії воєнного стану.
Додатки:
1. Лист-роз’яснення щодо надання дозвільного документу
2. Наказ ДСНС України від 06.10.2020 року №538 про видачу ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
3. Витяг з ліцензійного реєстру з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи щодо ліцензії.pdf 08.03.2024 10:43
- протокол №17.pdf 08.03.2024 12:30
Дата подачі:
08.03.2024 10:43
Вирішення:
П.1.7 розділу "Обов’язкові документи, які надаються Учасником в складі пропозиції" Додатку 2 викласти у новій редакції:
"1. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за такими видами робіт: «Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень» та «Спостерігання за системами протипожежного захисту» відповідно до діючих норм законодавства України, або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України."
Статус вимоги:
Задоволено