• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 05.03.2024 15:16 - 29.03.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «79710000-4 Охоронні послуги Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 ( Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ)»

Номер: 6ba5cce668ec43c79dda18f3664ce540
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-05-010513-a.c1
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі «79710000-4 Охоронні послуги Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 ( Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ)»
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2024 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.03.2024 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Колегії АМКУ розглянуте. За результатами його розгляду внесені відповідні зміни до тендерної докуметації.
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net

Пункт скарги

Номер: f993a3909e9a4be6b817990085167bde
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна вимога
Опис заперечення: Відповідно до пп. 3 п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен при організації охорони об’єктів ОНМедУ організувати взаємодію з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області. На підтвердження надати гарантійний лист та сканкопії оригіналів документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо)».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, як суб’єкт охоронної діяльності має власний пульт централізованого спостереження, працівників відповідної кваліфікації та досвідом згідно вимогам Ліцензійних умов, транспорт реагування та службовий автотранспорт.
Таким чином, як Виконавець, не маємо обов’язку організовувати взаємодію охорони об’єктів з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI:
1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком.
Також, Скаржник зазначає про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи власний транспорт реагування, пункт спостереження та працівників відповідної кваліфікації. Згідно статті 2 Закону України "Про Національну поліцію" від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах:
1) забезпечення публічної безпеки і порядку;
2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави;
3) протидії злочинності;
4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в любий зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення 5 вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів. Замовником штучно створюється перешкоди, що жодним чином не узгоджується з нормами чинного законодавства, у тому числі цивільного та господарського, чим створюється "наполягання" Замовника на безпосереднє укладання угоди, спільного протоколу, меморандуму, листа зобов’язання з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області.
Наявність чи відсутність взаємодії (угоди, спільного протоколу, меморандуму, листа зобов’язання з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області, жодним чином не впливає на якість надання послуг, а створює лише штучні перешкоди та дискримінує учасників, що мають/чи не мають даного документу.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: e9309e851bfb4f15a2ac444863032f35
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна вимога
Опис заперечення: Відповідно до пп. 4 п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен мати цілодобову чергову службу у м. Одесі, до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів. На підтвердження надати гарантійний лист».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності цілодобової чергової служби у м. Одесі ,до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-1 Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а одже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Одеса.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявної там
цілодобової чергової служби у м. Одесі, до якої надходить інформація від охоронників щодо стану охорони об’єктів.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 6ca51a5e31b9400ea06ccb62f652a9ea
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна вимога
Опис заперечення: Відповідно до пп. 7 п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Наявність у Учасника пульта централізованого спостереження (ПЦС) в м. Одеса. На підтвердження Учасник повинен надати: гарантійний лист Учасника, з зазначенням адреси розташування ПЦС та копію завірену Учасником документів права власності на приміщення (адресу) де знаходиться ПЦС або договору оренди з додатками та/або невід’ємними частинами, в разі наявності».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності наявності у Учасника пульта централізованого спостереження (ПЦС) в м. Одеса, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.

Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (пультова централізована охорона) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "охоронні послуги" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Одеса.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там пульта централізованого спостереження (ПЦС) в м. Одеса , оскільки маємо пункт централізованого спостереження, який розміщений в м. Києві.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Номер: 5d2fab1d054a48b6aa09ecd89f8c29ce
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна вимога
Опис заперечення: Відповідно до пп. 11 п. 1. Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен організовувати щомісячне технічне обслуговування системи охоронної сигналізації (кнопка термінового виклику), системи охоронної сигналізації (дистанційна охорона приміщень) та системи відеоспостереження. Для підтвердження надати довідку в довільній формі».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним

За даною процедурою Відкриті торги з особливостями предметом закупівлі є Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження; Послуги з охорони за допомогою пульта централізованого спостереження, додатково КТВ; Послуги з реагування на сигнал КТВ за ДК 79710000-4 Охоронні послуги Єдиного закупівельного словника, (далі – Закупівля). Замовник просить надати довідку про те, що Учасник повинен організувати щомісячне технічне обслуговування системи відеоспостереження. Але код ДК послуг відеоспостереження за предметом закупівлі є інший, а саме ДК 021:2015:51310000-8.

Отже, Замовник не має права встановлювати дану дискримінаційну вимогу щодо організації щомісячного технічного обслуговування системи відеоспостереження.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації